(TH) Bangkok Thaise therapie & massage, Kerkstraat 66-A
(TH) Bangkok Thaise therapie & massage, Kerkstraat 66-A
Kerkstraat 66-A
9641 AV Veendam
Mob: +31-6-5160 2998
Website
Openingstijden: maandag t/m zaterdag van 10:00 tot 22:00
Tarieven: € 30/½uur, € 60/1uur, € 90/1½uur, € 120/2uur
Er is tevens een vestiging in Hoogezand
18-01-2022: Tarieven aangepast.
15/06/2024: Locatie Winschoten is gearchiveerd.
Re: (TH) Bangkok Thaise therapie & massage, Kerkstraat 66-A
Meerdere malen geweest dik jaar geleden. Vanavond afspraak gemaakt. Keuze uit 3 masseuses. Warm ontvangst.
Gekozen voor linda, wat oudere dame. Maar wat een fantastische massage. Sinds een half jaar in Nederland, daarvoor 18 jaar werkzaam in Bangkok.
Voor en na de massage kunnen douchen. Uur meer dan vol gemaakt.
Gekozen voor linda, wat oudere dame. Maar wat een fantastische massage. Sinds een half jaar in Nederland, daarvoor 18 jaar werkzaam in Bangkok.
Voor en na de massage kunnen douchen. Uur meer dan vol gemaakt.
Vandaag maar eens weer op pad ,BKK Hoogezand gebeld ,geen tijd ,maar kreeg de planner
Goed sprekende dame en zei er is plek in Veendam en in Winschoten.
Akkoord Veendam gegaan en kom aldaar een geen Engels dan wel Nederlandse sprekende dame die begreep en niets van en dus gaf ze de telefoon aan mij en zowaar het kon.
Prima massage stevig cijfer 7 alleen koud was het ondanks afgedekt liggen.
Twee oudere dames en heel vriendelijk ,fooi gegeven aan hen beiden met een voorzichtig na praatje met hen beiden.
Tja t is toch wat om in een vreemd land zoals ze zeiden je boterham te verdienen.Maar goed we zijn verwend.
Herhaling ...
Werd 2 uur later door de planner gebeld met de vraag of ik gebeld had 555
Schattig .
Goed sprekende dame en zei er is plek in Veendam en in Winschoten.
Akkoord Veendam gegaan en kom aldaar een geen Engels dan wel Nederlandse sprekende dame die begreep en niets van en dus gaf ze de telefoon aan mij en zowaar het kon.
Prima massage stevig cijfer 7 alleen koud was het ondanks afgedekt liggen.
Twee oudere dames en heel vriendelijk ,fooi gegeven aan hen beiden met een voorzichtig na praatje met hen beiden.
Tja t is toch wat om in een vreemd land zoals ze zeiden je boterham te verdienen.Maar goed we zijn verwend.
Herhaling ...
Werd 2 uur later door de planner gebeld met de vraag of ik gebeld had 555
Schattig .
De deur werd geopend nadat ik in de avond had aangebeld. Een gepensioneerde Thaise dame in een slordige outfit keek somber voor zich uit en leek verrast dat er hier iemand wilde komen. Achter haar schuifelde haar vriendin dichterbij, ongeveer even oud en niet minder gedeprimeerd. "What do you want?", kreeg ik te horen.
De uitdrukking op haar gezicht leek in beton gegoten. Ik dacht zelf aan een massage. Ik keek nog wat om me heen in de aftandse ruimte, snoof een muffe geur en kon geen weerstand meer bieden aan de plots opkomende allergie. De vibe was er die avond niet en zou ook niet meer komen, voelde ik. Met mijn ogen nam ik glimlachend afscheid en nog voordat de deur in het slot was gevallen waren drie personen opgelucht.
De uitdrukking op haar gezicht leek in beton gegoten. Ik dacht zelf aan een massage. Ik keek nog wat om me heen in de aftandse ruimte, snoof een muffe geur en kon geen weerstand meer bieden aan de plots opkomende allergie. De vibe was er die avond niet en zou ook niet meer komen, voelde ik. Met mijn ogen nam ik glimlachend afscheid en nog voordat de deur in het slot was gevallen waren drie personen opgelucht.
Hahahahaha geweldig geschreven
-
Hier ook maar 1 masseuse aanwezig helaas...
Weet iemand of Hannah voormalig Hoogezand BKK daar aanwezig is ?
-
Bel heen, vraag het, kortste klap.
Nee, vakantieBlueeye schreef: wo 04 sep 2024 07:48 Weet iemand of Hannah voormalig Hoogezand BKK daar aanwezig is ?
Dank Robo ,daar heb ik wat aan .
Gister eens hier heen gegaan want Hoogezand wordt verbouwd dus rustige massage kun je vergeten.
Werd ontvangen door de altijd vrolijke Oi en was ook de masseuse , en net als anders prima massage en ze vraagt altijd even of er xtra aandacht punten zijn .
Lekker hard en op zijn tijd even rustig in de relax modus en zo de 90 minuten goed vol gemaakt .
Werd ontvangen door de altijd vrolijke Oi en was ook de masseuse , en net als anders prima massage en ze vraagt altijd even of er xtra aandacht punten zijn .
Lekker hard en op zijn tijd even rustig in de relax modus en zo de 90 minuten goed vol gemaakt .
Vandaag bezoek gebracht en ontvangen door Oi ,goedlachse dame.Op de massage bank gaan liggen en vond direct de handdoeken niet een fijne geur hebben.
Dus ik dacht we zien wel en wat een goede massage ruat uitstralend .Beter kan het niet.
Dus ik dacht we zien wel en wat een goede massage ruat uitstralend .Beter kan het niet.
-
Als ik goed begrijp is Oi er nog steeds, ik vond haar heel goed klopt ook wat betreft de handdoek, die word volgens mij niet altijd verschoond !!
Dat is wel een dingetje. Vooral als iemand geen controle heeft over zijn blaas oid….
Dat is wel een dingetje. Vooral als iemand geen controle heeft over zijn blaas oid….