(TH) Omsin Thai massage, Noorderhavenkade 23-B
(TH) Omsin Thai massage, Noorderhavenkade 23-B
Noorderhavenkade 23-B
3039 RD Rotterdam
Mob: +31-6-2704 4611
Website
Openingstijden: alleen op afspraak, maandag t/m vrijdag van 9:00 tot 17:00
Tarieven: vanaf € 45/½uur, € 75/1uur
14-10-2022: Tarieven aangepast. Met dank aan bergvlas voor de melding.
Leuker kunnen we het wèl maken.
Re: (TH) Omsin Thai massage, Noorderhavenkade 23-B
Goede en prettige massages hier gekregen, in de tijd toen haar zus regelmatig over kwam uit Thailand, de vierhanden massages, masseuse Roos die hier masseerde, nu haar eigen zaak in Rotterdam zuid
Er was een tijd dat de massage ruimte was gescheiden met een groot gordijn, dan lag je 50 cm van een andere klant, dat was voor mij geen succes
Geen idee hoe het er momenteel aan toe gaat
Er was een tijd dat de massage ruimte was gescheiden met een groot gordijn, dan lag je 50 cm van een andere klant, dat was voor mij geen succes
Geen idee hoe het er momenteel aan toe gaat
waar, wanneer, wie, waarom, welke
Ik kom regelmatig bij Omsin en heb hierover ook geschreven in het vorige forum. Door Corona was de frequentie echter een stukje minder geworden. Afgelopen vrijdag heb ik weer een bezoek gebracht. Om nog te reageren op de vorige schrijver, de kamer is tegenwoordig voorzien van laminaat ipv vloerbedekking en Omsin werkt alleen. Het gordijn is weg
Massage is stevig en goed, na afloop voel je dat je een behandeling hebt gehad. Ze doet haar werk op dit moment met handschoenen aan en een mondkapje voor. Voor mij is het een top adres.
Massage is stevig en goed, na afloop voel je dat je een behandeling hebt gehad. Ze doet haar werk op dit moment met handschoenen aan en een mondkapje voor. Voor mij is het een top adres.
Omsin is meer dan prima massage en betaalbaar. 't is een salon in huis tegen over een school, dus tijdens de pauze tijden wel wat luidruchtig.
Ze kan stevig masseren maar ook zeker wat meer ontspannen. Ik kom er altijd graag en zeker een aanrader.
Ze kan stevig masseren maar ook zeker wat meer ontspannen. Ik kom er altijd graag en zeker een aanrader.
Voor corona kwam ik hier regelmatig. Sinds ze mij vertelde dat ze met handschoenen aan masseert ben ik niet meer geweest. Lijkt mij toch echt heel stuk minder.
Omsin zelf masseert heel erg goed, echt profi. Haar zus uit BKK was helemaal een toppertje. Die heb ik zelfs in BKK 3x opgezocht toen ik daar was.
Omsin zelf masseert heel erg goed, echt profi. Haar zus uit BKK was helemaal een toppertje. Die heb ik zelfs in BKK 3x opgezocht toen ik daar was.
marc11 schreef: do 27 jan 2022 16:56 Voor corona kwam ik hier regelmatig. Sinds ze mij vertelde dat ze met handschoenen aan masseert ben ik niet meer geweest. Lijkt mij toch echt heel stuk minder.
Zus Anna -pseudoniem- is een heerlijke masseuse
Die kon iemand helemaal in vervoering masseren
Een paar keer uren mee doorgebracht, erg prettig
waar, wanneer, wie, waarom, welke
Ik kom al jaren bij Omsin en op het vorige forum heb ik er ook al een aantal keren over geschreven. Ook in Corona tijd bleef ik bij haar afspreken, het was al een soort luxe dat je een massage kon krijgen en het masker en de handschoenen nam je voor lief. Nu alle maatregelen zo goed als zijn afgeschaft, blijft Omsin dit toch volhouden, hetgeen haar goed recht is. Het mondmasker maakt mij niet zoveel uit want ik heb over het algemeen mijn ogen dicht, maar de handschoenen is wel heel erg wennen. Afgelopen week weer bij haar geweest en 2 uurtjes gebleven. Ze is super aardig en de massage is top. Alle knopen en stramme spieren werden kundig gemasseerd. Ik blijf haar ondanks de rubberen handschoenen zeker bezoeken, want nu Nicha is gestopt, blijven er weinig dames over die aan het niveau van Omsin kunnen tippen. Ik houd me aanbevolen als jullie ze wel kennen in Rotterdam. Houd er rekening mee dat de prijzen bij Omsin zijn gestegen, 60 euro per uur.
Vorige week stond er gelukkig weer een afspraak bij Omsin in mijn agenda. Je moet tegenwoordig ruim van tevoren afspreken en dat heeft toch wel weer een leuk effect, je kunt je al een hele tijd verheugen op dat moment. Vroeger was het toch wat meer een spontane actie. De massage was bijzonder goed, eigenlijk is ze steeds in staat mijn verwachtingen te overtreffen. Ze voelt precies aan waar het lichaam kraakt en pijntjes heeft en drukt die vakkundig weg. Mijn lijf tintelde toen ik een tijd later de trap af liep. Op advies van Omsin de rest van de dag rustig aan gedaan en veel water gedronken.
Masseert ze nog steeds met handschoenen aan en mondkapje op? Voor corona kwam ik er graag, maar sindsdien niet meer geweest, juist vanwege die handschoenen en mondkapje.
het mondkapje is af, maar de handschoenen heeft ze nog wel. Ik heb me erover heen gezet en moet zeggen dat ik het niet eens meer zo door heb.
@beheer
Zoals vermeld zijn de prijzen gestegen.
Website geeft aan voor olie massage
35-60 en 90 voor 1,5 uur
35-60 en 90 voor 1,5 uur
Dank voor de melding. De tarieven zijn aangepast.bergvlas schreef: vr 14 okt 2022 15:34 @beheer
35-60 en 90 voor 1,5 uur
Toen ik hier was heb ik een fijne massage zonder handschoenen ontvangen.
Uitermate vriendelijk ontvangen, echt huiselijke sferen tijdens de massage.
Je kunt lekker kletsen met Omsin als je daar zin in hebt maar als je een beetje meur weg wil dutten dan voelt ze dat goed aan en dan wordt er in stilte gewerkt.
De massage zelf is uitermate goed, hard waar het hard moet zijn, zacht waar het zacht moet zijn, Omsin is echt een ervaren masseuse en dat merk je zeker terug in de massage.
In ondervond 2 irritatie puntjes, de school tegenover was heel luidruchtig dus time je bezoek dat je geen pauze meepakt.
De tafel waar ik plaatsnam was een metalen geval die in hoogte versteld kon worden maar deze maakt door vrijwel heel de massage kleine metalen piepende geluidjes als er druk werd gezet, niet het einde van de wereld maar het is toch anders dan alleen een watervalgeluidje en een zachte playlist.
Zeker wel voor herhaling vatbaar.
Uitermate vriendelijk ontvangen, echt huiselijke sferen tijdens de massage.
Je kunt lekker kletsen met Omsin als je daar zin in hebt maar als je een beetje meur weg wil dutten dan voelt ze dat goed aan en dan wordt er in stilte gewerkt.
De massage zelf is uitermate goed, hard waar het hard moet zijn, zacht waar het zacht moet zijn, Omsin is echt een ervaren masseuse en dat merk je zeker terug in de massage.
In ondervond 2 irritatie puntjes, de school tegenover was heel luidruchtig dus time je bezoek dat je geen pauze meepakt.
De tafel waar ik plaatsnam was een metalen geval die in hoogte versteld kon worden maar deze maakt door vrijwel heel de massage kleine metalen piepende geluidjes als er druk werd gezet, niet het einde van de wereld maar het is toch anders dan alleen een watervalgeluidje en een zachte playlist.
Zeker wel voor herhaling vatbaar.
- Pippi Langkous
Beste Sjaak, toen ik haar op 6 september appte, kreeg ik antwoord dat ze handschoenen draagt en dat er "maskers" gedragen worden. Met maskers bedoelt ze wsch mondkapjes. Had ze tijdens jouw massage een "masker" voor?
Bij ontvangst had niemand een masker op, ze zou tijdens de massage een masker op gedaan kunnen hebben maar dan heeft ze die ook weer afgedaan voor het eindePippi Langkous schreef: wo 04 okt 2023 15:22 Beste Sjaak, toen ik haar op 6 september appte, kreeg ik antwoord dat ze handschoenen draagt en dat er "maskers" gedragen worden. Met maskers bedoelt ze wsch mondkapjes. Had ze tijdens jouw massage een "masker" voor?
Mijn review is al wel een stukje veroudert dus misschien zijn er recentelijke ontwikkelingen geweest.
-
Bij omsin altijd een hele goede ervaring. 't is een schat van een vrouwtje, doet erg goed masseren, echt thais incl. lopen over je rug.
ze is wel vaak druk, dus bij aankomst even wachten op de vorige klant, en daarna staat de volgende weer klaar.
werkdagen zijn Ma, Wo, Vr.
de moeite waard voor een goede massage @
ze is wel vaak druk, dus bij aankomst even wachten op de vorige klant, en daarna staat de volgende weer klaar.
werkdagen zijn Ma, Wo, Vr.
de moeite waard voor een goede massage @
Nadat ik in het weekend weer had gesport als was ik nog een jong god, stond ik maandag als een plank op. De rug was pijnlijk en een spier in de onderrug was keihard. Dan zit er maar 1 ding op, Omsin appen en hopen dat ze op korte termijn tijd heeft. Gelukkig voor mij had ze vandaag nog ruimte voor een 2-uur durende sessie. Exact één minuut voor de afgesproken tijd stond ik voor de deur en deed ze vrij snel open. Het kan nog wel eens voorkomen dat er nog een klant op de tafel ligt, maar in dit geval was ik direct aan de beurt.
Eerst even een kort praatje met deze aardige vrouw en daarna op de tafel gaan liggen. Er wordt een lekkere warme handdoek over je heen gelegd en dan kan de behandeling beginnen. Eigenlijk hoeft ze me nooit te vragen waar de pijn zit, dat heeft ze al door op het moment dat ze met haar voeten over me heen loopt en dan rustig blijft drukken. De kracht die ze kan zetten met haar tenen is groot. Daarna begon ze aan de benen, waarbij ze je been op een bepaalde manier neerlegt om de spiergroepen nog beter te behandelen. De rug werd ook flink aangepakt en de schouders deed ze pijnlijk lekker. Eenmaal op de rug liggend, ging ze stoïcijns verder met haar werk en ondanks de af en toe krachtige bewegingen, die ook nog wel pijnlijk te noemen waren, viel ik op een gegeven moment in slaap. Ze moest erom lachen.
Na afloop even tot rust komen op de tafel, daarna alle tijd om je aan te kleden en tenslotte krijg je nog een glaasje water. Ik voelde het effect direct, heb haar hartelijk bedankt en beloofd dat ik frequenter zal afspreken. Het blijft de topper van Rotterdam.
Eerst even een kort praatje met deze aardige vrouw en daarna op de tafel gaan liggen. Er wordt een lekkere warme handdoek over je heen gelegd en dan kan de behandeling beginnen. Eigenlijk hoeft ze me nooit te vragen waar de pijn zit, dat heeft ze al door op het moment dat ze met haar voeten over me heen loopt en dan rustig blijft drukken. De kracht die ze kan zetten met haar tenen is groot. Daarna begon ze aan de benen, waarbij ze je been op een bepaalde manier neerlegt om de spiergroepen nog beter te behandelen. De rug werd ook flink aangepakt en de schouders deed ze pijnlijk lekker. Eenmaal op de rug liggend, ging ze stoïcijns verder met haar werk en ondanks de af en toe krachtige bewegingen, die ook nog wel pijnlijk te noemen waren, viel ik op een gegeven moment in slaap. Ze moest erom lachen.
Na afloop even tot rust komen op de tafel, daarna alle tijd om je aan te kleden en tenslotte krijg je nog een glaasje water. Ik voelde het effect direct, heb haar hartelijk bedankt en beloofd dat ik frequenter zal afspreken. Het blijft de topper van Rotterdam.
- Pippi Langkous
Doet ze het tegenwoordig zonder mondkapjes en handschoenen?
Zonder mondkapje, maar nog altijd met handschoenen. Geen idee waarom, ik heb er niet naar gevraagd.
Spoiler alert: Omsin gaat per 1 november 2024 nieuwe tarieven hanteren, 75 euro per uur
Dat is een stijging van 15 euro per uur, ofwel 25% ten opzichte van het vorige uurtarief. Ik ben een zeer groot fan van Omsin en bezoek haar met regelmaat, maar hiermee prijst ze zichzelf behoorlijk uit de markt.
Dat is een stijging van 15 euro per uur, ofwel 25% ten opzichte van het vorige uurtarief. Ik ben een zeer groot fan van Omsin en bezoek haar met regelmaat, maar hiermee prijst ze zichzelf behoorlijk uit de markt.
De oorzaak v/d zeer forse prijsstijging?
De prijs van de latex handschoenen is ook gestegen
De prijs van de latex handschoenen is ook gestegen
JesseV schreef:
Graag gegevens aanpassen:
Maandag tot Vrijdag van 9 AM tot 5 PM
Zaterdag en Zondag gesloten
Thaise Olie 60 minuten € 75
Ontspanning massage 60 minuten € 75
Sport massage 60 minuten € 75
Hot Stone (heet steen) 60 minuten € 90
30 minuten € 45