Hier maar eens een stukje voor omgereden. Hoe kom je hier toevallig langs? Dacht ik aan Pippi Langkous;))
Eerst werd de telefoon niet opgenomen, daarna meteen een sms....I am Busy, can I Call you later?
Na een half uur zelf maar weer even geprobeerd. Het duurde even, maar toen kwam het bericht via SMS dat ik op het mijn voorgestelde tijdstip kon langskomen.
Geen probleem.
Dus na een 20 minuten rijden was ik netjes op tijd ter plaatse. Wat schertst mijn verbazing....de hele salon was donker. En...er was geen deurbel, niks....
Salon is een groot woord, het is een verveloze oude tent. Dus ik maar weer geprobeerd te bellen. Weer een voicemail. Even later wordt ik terug gebeld door een Nederlandse man. Of ik voor massage belde. ?
Ik meldde mijn positie. Ja sorry, was het vrijwel onverstaanbare antwoord. We zitten nu even in Waalwijk en vanmiddag om 4 uur kan je daar wel terecht. .....
Ik moest mij even inhouden om niet allemaal dingen te gaan zeggen waar ik spijt van zou krijgen. Maar ik was alles behalve van plan om naar Waalwijk te rijden.
De Nederlandse man meldde nog even dat hij het nog wel goed met me zou maken. Ik denk dat ik hem die kans niet meer geef.....
Today, is the first day, of the rest of your life!
in de afgelopen maanden een paar geweest. Slordige omgeving en in de avond soms een onguur gevoel. Geen buiten verlichting, dus je loopt er makkelijk voorbij. Helaas geen vaste bezetting, ik dacht een afspraak gemaakt te hebben met een Thaise masseuse ( er werken soms ook niet Aziaten daar), maar bij binnenkomst was er een hele andere dame. Omdat ik behoorlijk was omgereden voor dit adres, toch maar laten masseren.
Altijd afgaan op je eerste gevoel en had mij dus beter kunnen omkeren. Geval van weinig interesse, ondanks dat ik aangaf welke pijn punten ik had, zoals kuiten en voeten, kreeg ik de standaard aai massage met zoveel olie, dat ik een Amerikaanse inval verwachte.
Helaas maar voorlopig niet meer.