(TH) Thaihuis massage & wellness, Dannenberg 24A

Plaats reactie
BlueAngel
Site Admin

Thailand-TH (TH) Thaihuis massage & wellness, Dannenberg 24A

Bericht: # 6566Bericht BlueAngel »

Afbeelding

Dannenberg 24A
7461 TK Rijssen
Mob: +31-6-5112 9585
Website
Facebook

Openingstijden: van maandag t/m zondag van 09:30 tot 20:00 en zaterdag van 10:00 tot 18:00
Tarieven: vanaf € 25/½uur, € 45/1uur, € 65/1½uur, € 85/2uur

Met dank aan Puffer voor de aanmelding.
Carel56

Re: (TH) Thaihuis massage & wellness, Dannenberg 24A

Bericht: # 6745Bericht Carel56 »

Afgelopen vrijdag heb ik hier mijn 1e massage gehad.
Ontvangst is in een normaal huis met 1 kamer ingericht als salon/behandelruimte.
De kamer was voor mij wat aan de koude kant en gaf dit aan. Meteen ging de kleine verwarming hoger.
Opdracht om uit te kleden en plaats te nemen op de tafel. Ampika boodt wat te drinken aan en kwam na enkele minuten terug op de kamer.
Ondertussen had ik plaats genomen op de tafel OB uit is geen probleem gaf ze aan. Er word een handdoek over bips en rug gelegd.
Er werd gevraagd of ik ergens pijn of klachten had.
Begin met voeten drogen met handdoek. Daarna warme geurloze olie en warme handen die beginnen bij de benen.
Ze zet goed kracht en neemt de spieren echt lekker mee. Ze neemt de hamstring en bips gewoon mee en legt hiervoor de handdoek aan de kant.
Geen preutse vertoning wat dat aangaat maar wel gewoon professioneel.
Ze vraagt regelmatig of het bevalt en harder of zachter moet. Ampika spreekt goed Nederlands.
De rug,nek en schouderswordt ook serieus onder behandeling genomen.
Na de rug moest ik gaan zitten op de tafel en werden er wat kleine rek en strek oefeningen gedaan.
Hierna armen en handen al zittend.
Ik moest op mijn rug plaatsnemen en Ampika begon bij de tenen te knakken en daarna de schenen/bovenbenen.
Rond het middel word de handdoek verwijdert en neemt ze de bovenbenen en liezen ook mee. Dit vraagt ze wel eerst netjes.
Mijn mannelijke ( reactie ) werd genegeerd maar ze moest er een beetje om lachten. altijd een beetje ongemakkelijke momenten, maar in de Thaise cultuur normaal.
Onderbuik en de borst krijgen een soort harde streel massage. flatulentie patiënten opgelet.
Hierna kreeg ik nog knak en strek behandeling en werden mij knieën en heupen gerekt en gestrekt en in de meest onmogelijke maar pijnloze posities geduwd.
Lichaam word afgedroogd met een handdoek en daarna is het klaar.
Prima behandeling en ze weet goed wat ze doet.
Voor de 45 euro is hier niets maar dan ook helemaal niet op aan te merken.
Lada

Re: (TH) Thaihuis massage & wellness, Dannenberg 24A

Bericht: # 8379Bericht Lada »

Laatst geweest voor een uur. Mooie verzorgde én goed verwarmde ruimte. Ampika is prettig gezelschap. In tegenstelling tot hierboven moest de onderbroek aan blijven 🤷‍♂️. Kleine teleurstelling. Maar goed, de massage was desondanks zeer prettig. Goede opbouw en waar nodig stevig. Ze weet wat ze doet. Goed adres, maar ik zelf mis net dat stukje extra ontspanning zonder onderbroek.
Plaats reactie

Terug naar “Rijssen”