Damaris Hair & Beauty Studio, Polderlaan 21B Rotterdam

Nieuwe of gesloten salons? Verandering van naam, adres of andere gegevens? Plaats deze wijzigingen hier.
Plaats reactie
surango

Damaris Hair & Beauty Studio, Polderlaan 21B Rotterdam

Bericht: # 6896Bericht surango »

https://www.marktplaats.nl/v/diensten-e ... ax-massage

Account bestaat al geruime tijd op marktplaats maar heb hier niet eerder een advertentie gezien mbt massage, ook Damaris lijkt toch al enige tijd te bestaan maar ken ik verder niet. Wellicht hebben ze recent hun diensten uitgebreid naar massages?
BlueAngel
Site Admin

Re: Damaris Hair & Beauty Studio, Polderlaan 21B Rotterdam

Bericht: # 6911Bericht BlueAngel »

Beste Surango,

Weet eventueel ook de afkomst van de masseuse. Zolang we dit niet weten kunnen we deze salon niet plaatsen.
surango

Bericht: # 6932Bericht surango »

Daar kan ik geen uitspraak over doen. Op basis va de whatsapp foto of foto's bij de advertentie durf ik het in ieder geval niet te zeggen.
Ik wilde woensdag langsgaan maar begreep van de dame dat zij vrij was en niet werkte, wellicht kan ik binnenkort een nieuwe poging wagen.
BlueAngel
Site Admin

Bericht: # 6948Bericht BlueAngel »

surango schreef: do 24 nov 2022 23:36 Daar kan ik geen uitspraak over doen. Op basis va de whatsapp foto of foto's bij de advertentie durf ik het in ieder geval niet te zeggen.
Ik wilde woensdag langsgaan maar begreep van de dame dat zij vrij was en niet werkte, wellicht kan ik binnenkort een nieuwe poging wagen.
Dan wacht ik op je antwoord nadat je daar een bezoek heb gebracht.
Plaats reactie

Terug naar “Wijzigingen”