(TH) Sabaaidee Thaise massage, Laanstraat 89-D

Plaats reactie
GreenFace

Thailand-TH (TH) Sabaaidee Thaise massage, Laanstraat 89-D

Bericht: # 1436Bericht GreenFace »

Afbeelding

Laanstraat 89-D
3743 BC Baarn
Tel: +31-35-208 5108
Website
Facebook

Openingstijden: dinsdag t/m zaterdag van 11:00 tot 21:00
Tarieven: vanaf € 30/½uur, € 50/1uur, € 75/1½uur

Met dank aan Reynaerde voor de aanmelding.
Scorpion

Re: (TH) Sabaaidee Thaise massage, Laanstraat 89-D

Bericht: # 1562Bericht Scorpion »

Nette salon 3 kamers gescheiden door gordijntjes.
Harde Massage gevraagd en ook gekregen, ze wist heel goed de pijnlijke plek te vinden.
Na veel gekerm ( van mijn kant) opgewekt weer naar huis gegaan, voelde direct al een stuk beter.
Een van de betere massage die ik in lange tijd heb gehad.
Boxer aanhouden 50 euro voor een traditionele en 60 euro voor een oliemassage.

Ga hier zeker vaker komen.
Hajenius

Bericht: # 1729Bericht Hajenius »

Mijn hartelijke dank aan Scorpion. Een echt goede masseuse is, buiten het reeds gevulde adresboekje, niet makkelijk te vinden.
Deze dame stelde niet teleur, integendeel.
Na het inleidende gedeelte aangegeven de olie helemaal te vergeten en vooral een uur zo door te gaan.
Heel veel kracht, perfect gedoseerd door haar technische bekwaamheid en gebruik van al (ok, niet alle) haar ledematen.
Knieën, voeten, vingers, knokkels, vuisten, handpalm, polsen, onderarmen om meer precies te zijn.
Gerekt, gestrekt, gekneed, gepijnigd, gesloopt verliet ik het pand.
Maar wel weer helemaal het heertje; daarmee meerdere herhaalbezoeken gegarandeerd.
Scorpion

Bericht: # 2385Bericht Scorpion »

Inmiddels drie positieve ervaringen gehad.
Gisteren de slechtste ervaring in lange tijd.
Gevraagd om een olie massage , toen ik daar kwam werd mij een andere dame toegewezen, weet de naam niet maar een dame met een brilletje op.

Deze dame was duidelijk geen masseuse de ervaring was niet prettig, ze ging alle kanten op, arm dan been dan buik dan ineens weer arm, vreselijk onrustig.
ze wist ook geen spier te raken.
na even te hebben gewacht of het beter werd, heb ik maar gevraagd om mijn voeten te doen, ook daar had ze geen verstand van.
Na 1 minuut voet ging ze weer naar been en arm. ik heb haar maar onderbroken en stond na 45 min buiten. op mijn opmerking dat het niet zo goed was, werd niet op gereageerd.
w :( el 60 euro afrekenen, ik vindt als je 60 euro vraagt moet je wel een goede massage kunnen geven.
Hajenius

Bericht: # 3414Bericht Hajenius »

Je moet het inderdaad bij de voornaamste masseuse houden. Al meerdere spaarkaarten bij haar verder, dat zegt genoeg. Iedere keer weer nieuwe technieken. Dat kunnen er maar weinig.
Een recensie van een traditionele Thaise massage is niet waar het lezerspubliek hier op zit te wachten dus ik verwijs naar mijn korte betoog d.d. 7 december.
Reynaerde

Bericht: # 5451Bericht Reynaerde »

Twee dames wachtende op dingen die komen gaan,
De ene een zus van een sumo worstelaar, en de andere met een bril, ik kijk de volgende week alvast in
Om een lang verhaal in te korten, de onderbroek moest aanblijven, dus ik wilde niet langer blijven
waar, wanneer, wie, waarom, welke
vlammschot

Bericht: # 5457Bericht vlammschot »

Reynaerde schreef: di 20 sep 2022 14:16 Twee dames wachtende op dingen die komen gaan,
De ene een zus van een sumo worstelaar, en de andere met een bril, ik kijk de volgende week alvast in
Om een lang verhaal in te korten, de onderbroek moest aanblijven, dus ik wilde niet langer blijven
Haha ,u treft het niet, ik heb echter zwaar medelijden met hen die wél plaatsnemen op die pijnbank.
Lang leve den onderbroek.
Scorpion

Bericht: # 6879Bericht Scorpion »

Begrepen dat de salon alweer te koop staat
Plaats reactie

Terug naar “Baarn”