(ID) Massagepraktijk Nora, Hintham 28

Plaats reactie
RedBaron

Indonesia-ID (ID) Massagepraktijk Nora, Hintham 28

Bericht: # 365Bericht RedBaron »

Afbeelding

Hintham 28
5246 AG Rosmalen
Mob: +31-6-1614 3483
Website

Openingstijden: alleen op afspraak dagelijks of van maandag t/m zondag van 9:00 tot 22:00
Tarieven: vanaf € 40/1uur
Leuker kunnen we het wèl maken.
RakSiam

Re: (ID) Massagepraktijk Nora, Hintham 28

Bericht: # 367Bericht RakSiam »

Nora is een lieve, niet al te groot, goedlachs en aardige vrouw van Balinese afkomst. Ik voelde me meteen op mijn gemak, ondanks dat ik haar heb laten wachten op mij. Ze spreekt goed Nederlands al is het wel te horen dat het niet haar moerstaal is.

De salon is aan een drukke weg tussen Rosmalen en Den Bosch, maar het omgevingsgeluid vond ik niet hinderlijk. In de straat is het gratis parkeren en dat is ook een plusje.
De behandelruimte is op de begane grond van het woonhuis van Nora, een salon aan huis dus. De ruimte is prettig warm en voldoende groot voor de ene tafel die er in staat.
Een echte luxe tafel met een gat voor je gezicht, en daaronder een opvangplankje om je onderarmen in te leggen. Het matras (als je dat op zo'n tafel zo mag noemen) was zeer comfortabel, lekker een tikkie zacht maar je zakt er niet in weg.
Zacht achtergrondmuziekje en her en der wat kaarsen om de sfeer compleet te maken.

De massage zelf , dat is het belangrijkste want daar kom ik voor.
Superlatieven schieten te kort, het was verreweg de beste ontspanningsmassage die ik ooit heb gehad. Volgens Nora is het een Balinese massage, mag zo zijn maar ik was in de zevende hemel en weer terug.
We waren lekker aan het kletsen maar toen de massage echt begon was ze heel duidelijk, nu stil zijn en ontspannen en genieten.
Ze masseert op een hele rustgevende, ontspannende wijze met langzame halen, in stilte met alleen het achtergrondmuziekje. Ik denk dat ik stukjes van de massage heb gemist omdat ik compleet van de wereld was, ik zei toch ik was in de zevende hemel.
Als je fan bent van zachte ontspanningsmassage, dan is er echt geen betere in de wereld te vinden, het is netjes binnen de lijntjes, niks oneerbaars of frivole handelingen maar ook niet preuts. En had ik al gezegd dat dit de allerbeste ontspanningsmassage was die ik ooit heb gehad?? :D

Voor mij 200% herhalingsgevaar. Ik ben al aan het kijken wanneer ik weer een beetje in de buurt ben, maar ik rij er ook graag een stukje voor om. Dat is het dubbel en dwars waard.
Q: Je kunt er van genieten. Rara wat is dat?
A: !egassaM
Reynaerde

Bericht: # 1630Bericht Reynaerde »

RakSiam weet het goed te beschrijven, een fijne recensie
waar, wanneer, wie, waarom, welke
lee_dutch

Bericht: # 4264Bericht lee_dutch »

Afgelopen week ben ik ook op bezoek geweest bij Nora in Rosmalen/Hintham. Ik kan de recensie van @RakSiam geheel onderschrijven. Ik heb kunnen genieten van een heerlijk ontspannende Balinese massage. Afspraak is snel gemaakt via Whatsapp. Nora is al heel vriendelijk tijdens de communicatie via Whatsapp. Bij binnenkomst wordt meteen wat te drinken aangeboden en vraagt Nora of je eventueel lichamelijke zaken hebt waar ze rekening mee kan houden. De massagetafel is zeer comfortabel en voorzien van een gat voor je hoofd. Je armen kun je kwijt op het lager gelegen plankje tot ze aan de beurt zijn om gemasseerd te worden. Er zit een prima opbouw in de massage die je zelf aan kunt passen aan je eigen wensen. Nora geeft aan dat ze feedback op de massage erg prettig vindt. Zij zelf is stil tijdens de massage omdat ze vindt dat dit de tijd voor de klant is. Wil je zelf babbelen geen probleem. Ik kwam niet aan babbelen toe omdat ik helemaal ontspannen werd van de heerlijke massage. Dit keer voor een uur gekozen maar de volgende keer ga ik voor de anderhalf uur wegdromen.
najpoli

Bericht: # 6876Bericht najpoli »

RakSiam schreef: za 25 sep 2021 09:16 Nora is een lieve, niet al te groot, goedlachs en aardige vrouw van Balinese afkomst. Ik voelde me meteen op mijn gemak, ondanks dat ik haar heb laten wachten op mij. Ze spreekt goed Nederlands al is het wel te horen dat het niet haar moerstaal is.

De salon is aan een drukke weg tussen Rosmalen en Den Bosch, maar het omgevingsgeluid vond ik niet hinderlijk. In de straat is het gratis parkeren en dat is ook een plusje.
De behandelruimte is op de begane grond van het woonhuis van Nora, een salon aan huis dus. De ruimte is prettig warm en voldoende groot voor de ene tafel die er in staat.
Een echte luxe tafel met een gat voor je gezicht, en daaronder een opvangplankje om je onderarmen in te leggen. Het matras (als je dat op zo'n tafel zo mag noemen) was zeer comfortabel, lekker een tikkie zacht maar je zakt er niet in weg.
Zacht achtergrondmuziekje en her en der wat kaarsen om de sfeer compleet te maken.

De massage zelf , dat is het belangrijkste want daar kom ik voor.
Superlatieven schieten te kort, het was verreweg de beste ontspanningsmassage die ik ooit heb gehad. Volgens Nora is het een Balinese massage, mag zo zijn maar ik was in de zevende hemel en weer terug.
We waren lekker aan het kletsen maar toen de massage echt begon was ze heel duidelijk, nu stil zijn en ontspannen en genieten.
Ze masseert op een hele rustgevende, ontspannende wijze met langzame halen, in stilte met alleen het achtergrondmuziekje. Ik denk dat ik stukjes van de massage heb gemist omdat ik compleet van de wereld was, ik zei toch ik was in de zevende hemel.
Als je fan bent van zachte ontspanningsmassage, dan is er echt geen betere in de wereld te vinden, het is netjes binnen de lijntjes, niks oneerbaars of frivole handelingen maar ook niet preuts. En had ik al gezegd dat dit de allerbeste ontspanningsmassage was die ik ooit heb gehad?? :D

Voor mij 200% herhalingsgevaar. Ik ben al aan het kijken wanneer ik weer een beetje in de buurt ben, maar ik rij er ook graag een stukje voor om. Dat is het dubbel en dwars waard.
Hallo, bedankt voor het delen, in ieder geval moet je je lange bericht zien om overtuigd te zijn
Plaats reactie

Terug naar “Rosmalen”