Vanmiddag fijne massage gehad, naam weet ik niet was volgens mij de eigenaar, massage was goed hard, salon was schoon en netjes, en je kan douchen in nette ruime en schone ruimte, duurt wel lang voordat het water warm is, min punte de douche gel was op, als ik in de buurt ben is het voor herhaling vatbaar
Vandaag massage gehad van lilly, nieuwe dame bij goldfinger, lilly heeft in verleden ook bij de witte lelie gewerkt, massage was goed, tussendoor nog gevraagd waar kim was, die is gestopt bij goldfinger, maar dat wisten we al,niet bekend waar ze nu is
Na enige teleurstelling in Hengelo hier maar snel een afspraak gemaakt, ook hier een prijsverhoging door gevoerd ,waarvoor poetin nog bedankt, fijne massage van bazin gehad,
Vandaag hier wederom fijne massage gehad, naam weet ik niet ik heb haar nog niet eerder gezien, massage was in orde, tijd goed volgemaakt al met al prima
Onlangs een massage van de eigenaresse genoten. Zij kneedde met haar knieën mijn rug van onder naar boven. Voelde eerder Thais dan Chinees aan. Dat bevalt mij altijd goed. Er werd niet teveel olie gebruikt waardoor ik de massage van de spieren beter voel.
Na ruim 50 minuten zei ze dat er nog 5 minuten resteerden. Toen ze vroeg wat ik nog wilde koos ik voor een hoofdmassage. Na deze massage dacht ik kort te kunnen douchen maar de douche was stuk, zo vertelde zij.