(TH) Phuket spa & massage, Strada Paris 2-A, Timișoara

Plaats reactie
RedBaron
Site Admin

Thailand-TH (TH) Phuket spa & massage, Strada Paris 2-A, Timișoara

Bericht: # 4297Bericht RedBaron »

Afbeelding

Strada Paris 2-A
300010 Timișoara
Mob: +40-7-7214 1212
Website

Openingstijden: dagelijks van 9:00 tot 21:00
Tarieven: vanaf Lei 89/½uur, Lei 139/1uur, Lei 179/1½uur, Lei 209/2uur is ca. € 18/½uur, € 28/1uur, € 36/1½uur, € 42/2uur

Met dank aan Binkie voor de aanmelding.
Leuker kunnen we het wèl maken.
Binkie

Re: (TH) Phuket spa & massage, Strada Paris 2-A, Timișoara

Bericht: # 4305Bericht Binkie »

Bij het bezoek aan deze plaats kon ik het toch niet laten om een bezoek aan een massage salon te brengen #verslaving ;-). Temperatuur buiten was 37 graden #puffen , maar binnen was het heerlijk koel. Het is echt een mooie massage salon waar ze ook andere (nette) zaken doen. Zoals bv voetmassage zittend in een speciale stoel enz . Was met name geïnteresseerd in de massages. Dames zijn wat ouder en van thaise origine. Een uur massage kosten 139 ron en is omgerekend 28 € . Is dus echt geen geld en als dat de prijzen in NL waren dan ging ik er elke dag heen. Kwalitatief goede en stevige massage . Ik hoorde ze puffen dus heb haar maar gevraagd een tandje minder kracht te zetten. De ruimtes zijn afgeschermd middels een gordijntje.je kunt er niet douchen, maar dat doe ik altijd van te voren als dat lukt. Vind ikzelf altijd wel fris. En het is een “onderbroek uit” salon. Ik merkte dat dit wat gehorig kan zijn want er zat blijkbaar iemand in zo’n stoel tijdens zijn voetmassage te bellen :-(. Goed behandeld , niet financieel afgezet ;-) en zal er zeker terug gaan, als ik weer in de buurt ben. Aanrader dus. Helaas geen tijd gehad om verder de buurt te ontdekken op dit gebied. Maar wie weet in de toekomst.
Plaats reactie

Terug naar “Timișoara”