Politie Prikkelingen

Plaats reactie
Reynaerde

Politie Prikkelingen

Bericht: # 3977Bericht Reynaerde »

Een salon in Shanghai waar ik wel vaker een massage neem, is gevestigd in een pand met meerdere massage salons.
De laatste keer was het daar ongewoon druk, veel breedgeschouderde mannen in burger, en ook veel politie in uniform, controle van de salons.
De heren controleren de persoonsgegevens van de eigenaar, masseuses en overig personeel.
Uiteraard is er een rigoureuze controle betreffende het handhaven van de zedenwetten in China.
De wet schrijft voor dat in elke kamer van een salon de eigenaar en overheid de handelingen van de masseuse en cliënt gade moeten kunnen slaan, dus een raampje in de deur is verplicht en maakt dit mogelijk.
Wat de wet niet verbied is om boven dat raampje een kledinghaakje te bevestigen, om daar de kleding van de cliënt op te hangen, en zo het inkijken onmogelijk te maken.
Ook is het dragen van een eenmalig wegwerp massagebroekje verplicht, er zijn geen wetten die voorschrijven hoe groot of doorzichtig of ondoorzichtig dat broekje moet zijn.
Soms worden papieren broekjes uitgereikt waar de masseuse het kruis al openscheurt bij het uitreiken.
De eigenaresse van mijn salon opperde het idee om later die dag terug te komen, dan zou de controle voorbij zijn.
Toen ik haar vroeg of ze geen angst had voor sluiting, deelde ze mede dat de chef van politie later die dag terug zou komen voor een uitgebreide massage met drie masseuses, “altijd heb ik angst dat zijn hart het begeeft, hij is al wat ouder, en ik heb geen idee wat ik moet doen met het stoffelijk overschot” dat is mijn enige zorg, deelde de eigenaresse mij mede.
Met een “tot later dan” nam ik afscheid.
waar, wanneer, wie, waarom, welke
Satrai

Re: Politie Prikkelingen

Bericht: # 3983Bericht Satrai »

In mijn geboorteland is dit sedert een paar jaar ook het geval: raampje in deur en papieren wegwerpbroekje. En een officieel ogend bordje in de kamer die zowel de klant als de masseuse dreigend erop wijst dat je bij erotische handelingen met de politie te maken krijgt ("illegal activities").
Maar daarmee is ook alles gezegd: kleding aan de hanger, ophangen voor het raampje en gaan met die "banaan" :lol:
(Wil trouwens niet zeggen dat er van tijd tot tijd geen echte controles plaatsvinden)
Sjarrel

Bericht: # 4184Bericht Sjarrel »

En waar is dat satrai ?
Myadventure

Bericht: # 4270Bericht Myadventure »

Heerlijk verhaal, 3 masseuses op de politiechef. Ik zie het helemaal voor me. Waarom moet ik nu aan Bromsnor denken? Hahaha :lol:
Today, is the first day, of the rest of your life! :idea:
Cuckoo

Bericht: # 4272Bericht Cuckoo »

In Vietnam is dit ook zo (inclusief de kapstok onder het raampje).
ericcire

Bericht: # 4273Bericht ericcire »

Cuckoo schreef: di 05 jul 2022 10:11 In Vietnam is dit ook zo (inclusief de kapstok onder het raampje).
Ik neem aan dat het haakje boven het raampje zit 😉
Reynaerde

Bericht: # 4278Bericht Reynaerde »

ericcire schreef: di 05 jul 2022 11:07
Cuckoo schreef: di 05 jul 2022 10:11 In Vietnam is dit ook zo (inclusief de kapstok onder het raampje).
Ik neem aan dat het haakje boven het raampje zit 😉

Aannemen doet men; in de kerk, bouw, en kroeg
waar, wanneer, wie, waarom, welke
ericcire

Bericht: # 4281Bericht ericcire »

Reynaerde schreef: di 05 jul 2022 12:47
Aannemen doet men; in de kerk, bouw, en kroeg
Eh, nou misschien dat daar het meest aanneemt maar in het dagelijkse leven doen we zelf zeker ook wel eens een aanname 😁
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”