(TH) Bai Bua Thai massage, Hoofdstraat 212

Plaats reactie
GreenFace

Thailand-TH (TH) Bai Bua Thai massage, Hoofdstraat 212

Bericht: # 699Bericht GreenFace »

Afbeelding

Hoofdstraat 212
6881 TP Velp
Mob: +31-6-5194 0175
Website

Openingstijden: maandag t/m zaterdag van 10:30 tot 21:00
Tarieven: € 30/½uur, € 50/1uur, € 75/1½uur

Met dank aan Cor1006 voor de aanmelding.

15-12-2022: Tarieven aangepast.
cor1006

Re: (TH) Bai Bua Thai massage, Hoofdstraat 212

Bericht: # 821Bericht cor1006 »

Deze kort geleden geopende salon is gevestigd in een pand naast de in Velp en omgeving wereldberoemde snackzaak Beursken. Aangezien er vaak nogal was volk aanwezig is op de bankjes en stoep voor deze automatiek vergt het was moed om bij deze salon aan te bellen. Ik weet wel dat massage salons nette zaken zijn waar ik zonder bijbedoelingen naar binnen stap, maar ik merk dat een groot deel van de bevolking hier om wat voor een reden dan ook anders over denkt.
Maar goed, de stoute schoenen aangetroken en vorige week gebeld voor een afspraak. Dat mislukte omdat de telefoon niet werd opgenomen :-(
Een aantal dagen later weer een poging gedaan die wel lukte zodat ik uit kon kijken naar een massage bij deze nieuwe salon. Na aanbellen werd er open gedaan door een aardige goed Nederlands sprekende Thaise dame. Eenmaal binnen is het een oase van rust. De salon heeft een kleine balie vlakbij de ingang en voor zover ik kon tellen 3 massage ruimtes. Alles ziet er tiptop uit.
Over de massage zelf kan ik kort zijn. Een onderbroek is niet nodig, maar gedurende de gehele massage worden alle delen die niet aan de beurt zijn netjes afgedekt. Voeten, benen, billen en rug kregen ruim aandacht. Na het omdraaien ook weer de benen, armen en hoofd. Helaas werd, zoals ik de laatste tijd wel vaker meemaak, de buik weer helemaal overgeslagen. Dat is een minpuntje. Al met al toch wel een heerlijke rustgevende massage genoten.
Douchen is hier volgens mij ook mogelijk, maar omdat ik op loopafstand van deze salon woon heb ik daar niet naar gevraagd.
Bij het verlaten van het pand even bij de automatiek naar binnen geglipt waar ik op aanraden van een mede forumlid de wereldberoemde 'Beursken' bamibal heb besteld. Door zowel de bamibal als de massage had ik een goed gevoel over deze avond!
Tracker

Bericht: # 836Bericht Tracker »

En hoe was die Bamibal ?
cor1006

Bericht: # 837Bericht cor1006 »

De bamibal was zeer goed!!
Tony

Bericht: # 1000Bericht Tony »

Ik heb van beide dames een heerlijke massage mogen ontvangen. Echt fantastisch. In tegenstelling tot eerdere berichten heb ik van beide dames wel een heerlijke buikmassage mogen ontvangen. Daarnaast werd bij mij niets afgedekt. Overigens op mijn verzoek omdat ik dat een stuk fijner vind. Het was behoorlijk warm die tijd. Alles netjes en binnen het betamelijke.
cor1006

Bericht: # 1010Bericht cor1006 »

Ik zal er binnenkort weer een bezoek aan wagen! Al was het alleen maar omdat de vorige massage heel goed was.
cor1006

Bericht: # 1052Bericht cor1006 »

Tony schreef: di 12 okt 2021 14:37 Ik heb van beide dames een heerlijke massage mogen ontvangen. Echt fantastisch. In tegenstelling tot eerdere berichten heb ik van beide dames wel een heerlijke buikmassage mogen ontvangen. Daarnaast werd bij mij niets afgedekt. Overigens op mijn verzoek omdat ik dat een stuk fijner vind. Het was behoorlijk warm die tijd. Alles netjes en binnen het betamelijke.
Ik heb ook bij mijn tweede bezoek helaas de buikmassage niet mogen ontvangen :-( Ook niet gevraagd, daar ben ik dan helaas weer te verlegen voor. Rest van de massage was overigens weer heel goed.
Tony

Bericht: # 1317Bericht Tony »

@cor1006: Hoe lang duurt jouw massage. Misschien ligt het aan de duur van de massage. Ik ga altijd 1,5 uur. Hebben ze misschien net even meer tijd voor de buikmassage.
cor1006

Bericht: # 1321Bericht cor1006 »

Altijd 1 uur… dat zou een verklaring kunnen zijn.
Tony

Bericht: # 1325Bericht Tony »

Succes...... ik ben er binnenkort weer :)
cor1006

Bericht: # 1393Bericht cor1006 »

Tony schreef: wo 20 okt 2021 14:38 @cor1006: Hoe lang duurt jouw massage. Misschien ligt het aan de duur van de massage. Ik ga altijd 1,5 uur. Hebben ze misschien net even meer tijd voor de buikmassage.
Inderdaad! Bij een massage van 1,5 uur komt de buikmassage er automatisch bij! Wel jammer dat er bij 1,5 uur geen kleine korting wordt gegeven. 50 uur voor een uur kan nog net, maar geef dan bij anderhalf uur wat korting i.pv. 1,5 x 50 te rekenen.
Tony

Bericht: # 1398Bericht Tony »

Alsjeblieft :D
Nijmegen

Bericht: # 1492Bericht Nijmegen »

Vanwege een zware file hier maar eens binnengevallen, ff een massage en daarna weer op pad.
Nette salon, ontvangen door een hele kleine dame, die een goede massage gaf, niks mis mee

Alleen de douche was niet veel: wordt gedeeld met het toilet, je staat je af te drogen op het toiletmatje, niet mijn idee van een hygienische omgeving, verder liep het douchputje niet door, dus je staat met je voeten in het water

Voor mij een reden om hier niet meer te komen....., maar ach je probeert eens wat uit....soms valt het mee, soms valt het tegen
cor1006

Bericht: # 1673Bericht cor1006 »

Ik ben hier nu al meerdere malen geweest en kan er altijd op het tijdstip dat ik dat wens terecht. Voor mij is dat gunstig, maar ik hoop wel dat er buiten mij om voldoende klandizie is om deze salon draaiende te houden. De massages door de kleine dame die ik hier steeds tref zijn n.l. zeer prettig. Van te voren zegt ze altijd: geniet ervan! Nou, dat lukt elke keer weer!
Jeroen

Bericht: # 3309Bericht Jeroen »

Voor het eerst naar deze salon geweest en dat is me uitstekend bevallen. Jammer dat je bij deze salon aan moet bellen. In Arnhem kan je gewoon naar binnen stappen en dat geeft me een meer welkom gevoel. De deur werd open gedaan door een niet onknappe thaise van ik schat rond de 40 jaar. Maar leeftijden schatten vind ik altijd moeilijk, zeker van thaise dames. Later vertelde ze me dat ze Mei Lie heet. Ze is werkelijk allervriendelijst dus welkom voelde ik me alsnog. Ze begon meteen een geinteresseerd gesprek.
Ik vroeg om een zachte massage maar haar zachte massage is redelijk hard maar zeer aangenaam.Als vaak bij een thaise massage kreeg ik eerst een handdoek over me heen om de spieren los te maken zei ze me. Benen, rug en schouders werden stevig onder handen genomen. Na dit losmaken werd de handdoek weggehaald. Ze zette me ruim in de olie en ieder lichaamsdeel kreeg ruim de aandacht. Maar alles binnen het nette.. Na een uur moest ik me omdraaien en kwam de voorkant aan de beurt incl mijn buik. Al met al ben ik ruim 5 kwartier binnen geweest en dat is incl douche. Ik douche altijd erg kort dus de massage was ruim een uur. Dit is zeker voor herhaling vatbaar. De bamibal heb ik letterlijk links laten liggen (ik ging naar AH)
Jeroen

Bericht: # 5750Bericht Jeroen »

Na lange tijd weer eens deze salon bezocht. Na dit bezoek kan ik zeggen: hulde aan de mooie Eely!
Kevin

Bericht: # 7078Bericht Kevin »

Vandaag voor het eerst hier eens gaan kijken omdat ik verhuisd ben en een nieuw adresje in de buurt zoek. Prima massage, geen buik massage gekregen, en sowieso wat preuts. Misschien had ik niet de onderbroek moeten aanhouden. Anderen met recente ervaringen/tips?
Harry

Bericht: # 7109Bericht Harry »

Kevin schreef: do 01 dec 2022 18:31 Vandaag voor het eerst hier eens gaan kijken omdat ik verhuisd ben en een nieuw adresje in de buurt zoek. Prima massage, geen buik massage gekregen, en sowieso wat preuts. Misschien had ik niet de onderbroek moeten aanhouden. Anderen met recente ervaringen/tips?
Gisteren ook bij Bua geweest, aanbellen en snel binnengelaten. Ontvangen door Mei-Li, klein van stuk maar heel (v)aardig. Afgedekt met handdoek en ook over de voeten. Uurtje heerlijk kunnen ontspannen, inclusief buikmassage. Prima adresje
cor1006

Bericht: # 8083Bericht cor1006 »

Deze salon is al een aantal weken gesloten en het lijkt er op dat dat definitief is.
Tony

Bericht: # 8085Bericht Tony »

Te lezen op de website:

Beste Klant, de salon is van 2 januari 2023 tot en met 22 januari 2023 wegens familieomstandigheden gesloten. Vanaf 23 januari 2023 is de salon weer open. Wij vragen uw begrip hiervoor. Het BaiBua Team.
cor1006

Bericht: # 8089Bericht cor1006 »

Ok, gelukkig. Had ik de info van Google verkeerd geinterpreteerd. Er stond sinds 'sinds 2 weken gesloten en bevestigd door dit bedrijf'. Soms staat het woordje definitief erbij maar dat was nu niet het geval blijkt achteraf.
Plaats reactie

Terug naar “Velp”