(TH) Ra Khang Thai massage & wellness, Lipperkerkstraat 67

Plaats reactie
GreenFace
Beheerder

Thailand-TH (TH) Ra Khang Thai massage & wellness, Lipperkerkstraat 67

Bericht: # 3716Bericht GreenFace »

Afbeelding

Lipperkerkstraat 67
7511 CV Enschede
Mob: +31-6-4800 6828
Facebook

Openingstijden: maandag t/m zaterdag van 10:00 tot 22:00, zondag van 10:00 tot 20:00
Tarieven: vanaf € 40/½uur, € 65/1uur, € 100/1½uur
Harry
Ervaren

Re: (TH) Ra Khang Thai massage & wellness, Lipperkerkstraat 67

Bericht: # 9052Bericht Harry »

Vandaag in Enschede naar deze salon geweest voor een duo-massage. De twee masseuses gaven aan alles ut te trekken behalve ondergoed. Ik werd ‘Oil’ onderhanden genomen en mijn partner door ‘Fa’
Het was een hele goede massage, hard afgewisseld met zachte momenten. Maar vooral het begin was het even op de tanden bijten, werden smakelijk vriendelijk een beetje uitgelachen.
Ik wil hier nog wel eens een keertje alleen naar toe, is goed bevallen. Tarieven zijn wel hoog; € 65,- voor een uur (€ 120,- voor duo) Maar het is een hele nette salon net buiten het centrum. Vanuit de foodhall (aanrader) naar de salon gelopen. Na afloop konden we douchen en kregen een flesje water mee.
sjakievandehoek
Ervaren

Re: (TH) Ra Khang Thai massage & wellness, Lipperkerkstraat 67

Bericht: # 20950Bericht sjakievandehoek »

Het was weer eens tijd om een voor mij onbekende salon in Enschede te bezoeken. Eerst via de website een afspraak gemaakt, altijd wel prettig als dat kan. Bij binnenkomst leek de dame die mij ontving toch niet echt op mijn komst voorbereid, dus ik weet niet of het boekingssysteem helemaal waterdicht is. Maar verder geen probleem, het was heel rustig vroeg in de middag, ik denk dat ik de enige klant was. De masseuse was een kleine, oudere dame. Het is hier mogelijk om vooraf en achteraf te douchen op de kamer. De douche is wat krap maar toch altijd fijn als het kan. Dan de massage zelf. Ik had aangegeven dat ik een ontspanningsmassage wilde. Maar haar definitie van ontspanning was toch net iets anders dan die van mij, want ze drukte flink door en het zat af en toe echt tegen mijn pijngrens aan. Maar gelukkig werd het dan wel weer afgewisseld met een zachtere massage. Je kon in ieder geval wel merken dat er een ervaren masseuse aan het werk was. Dus al met al ondanks de forse prijs toch wel tevreden het pand verlaten.
Plaats reactie

Terug naar “Enschede”