Hebben meer gebruikers daar last van? Weet iemand hoe dit gewijzigd kan worden?

Ik zou even geduld hebben markdevries.oortjes schreef: ma 06 jan 2025 21:41Dat lijkt me zo klaar als een klontje.
Of de paniek zakt en volgende week wordt er weer normaal gedaan op dit forum, of dit forum bloedt dood. Dan zal er wel weer een ander komen. Zo gaat het al jaren.
Corthai schreef: ma 06 jan 2025 21:56 Mark, hier volgt een recensie van een salon waarvan ik de naam eigenlijk niet durf te noemen vanwege onverhoopt onjuist gekozen bewoordingen die wellicht lezers van dit forum verkeerd interpreteren waardoor de salon en de daar werkzame personen mogelijk in diskrediet zou kunnen worden gebracht.
Enige tijd geleden werd ik gemasseerd ergens in Zuid-Holland door een Aziatisch uitziende persoon waarvan ik het vermoeden heb afgaande op enkele gender specifieke kenmerken dat deze persoon een vrouwen mens zou kunnen zijn. De massage vond plaats op een verwarmde massage tafel. De massage was aangenaam vanwege de door dit vrouwen mens rustig uitgevoerde massagetechnieken die met voldoende kracht op delen van mijn lichaam werden toegepast. De massage duurde precies één uur waarvoor ik ook vooraf betaald had. De prijs was als ik het mij goed herinner zestig euro en ik voldeed dit bedrag contant. Ik kan de salon en vrouwen mens van harte aanbevelen.
Thankx oortjes.oortjes schreef: ma 06 jan 2025 21:45Ik zou even geduld hebben markdevries.oortjes schreef: ma 06 jan 2025 21:41Dat lijkt me zo klaar als een klontje.
Of de paniek zakt en volgende week wordt er weer normaal gedaan op dit forum, of dit forum bloedt dood. Dan zal er wel weer een ander komen. Zo gaat het al jaren.
En niet een klein beetjeMarkdevries schreef: ma 06 jan 2025 22:05 Thankx oortjes.
Ik had even gemist dat er elders op het forum ook al onvrede was ontstaan.
Ach, vaak wordt de soep niet zo heet gegeten als dat die wordt opgediend.Markdevries schreef: ma 06 jan 2025 21:20 Ik denk dat jullie nu volledig doorslaan met de nieuwe censuur in de berichten.
Daar heb je zeker een punt.RakSiam schreef: ma 06 jan 2025 22:12Ach, vaak wordt de soep niet zo heet gegeten als dat die wordt opgediend.Markdevries schreef: ma 06 jan 2025 21:20 Ik denk dat jullie nu volledig doorslaan met de nieuwe censuur in de berichten.
Maar over doorslaan gesproken, jouw reactie liegt er ook niet om.
Geef het even tijd en dan is alles weer bij het ouden, of iets wat daar op lijkt.
Het forum is in ieder geval alweer open om te schrijven.
Andere forum! Wekje forum is dat?Pippi Langkous schreef: di 07 jan 2025 00:03 Ons roemruchte forum is inmiddels al onderwerp van gesprek op het andere forum![]()
last van ,nou nee ,vervelend wel en reactie van beheerders heel begrijpelijk.JesseV schreef: ma 06 jan 2025 20:34 Ik heb berichten ontvangen van een lid, maar kan deze niet lezen, omdat ik de volgende informatie op mijn scherm krijg "Je mag geen privéberichten lezen."![]()
Hebben meer gebruikers daar last van? Weet iemand hoe dit gewijzigd kan worden?![]()
Ja, drie topics over het forum zelf, exact nul recensies. Die worden niet meer geschreven of direct weer verwijderd, zijn er in ieder geval niet meer. En het was al niet veel...
Jammer! denk dat het forum nu zal verworden tot een adressenlijst van salons waar niets over geschreven of gedeeld mag worden... helaasoortjes schreef: di 07 jan 2025 09:02 Ja, drie topics over het forum zelf, exact nul recensies. Die worden niet meer geschreven of direct weer verwijderd, zijn er in ieder geval niet meer. En het was al niet veel...
GirlsreviewFiddler schreef: di 07 jan 2025 08:47Andere forum! Wekje forum is dat?Pippi Langkous schreef: di 07 jan 2025 00:03 Ons roemruchte forum is inmiddels al onderwerp van gesprek op het andere forum![]()
Dit is een protest recensie. Dat is nergens voor nodig dit uit zijn verband te trekken om een statement te maken. Kinderachtig in mijn ogen.Corthai schreef: ma 06 jan 2025 21:56 Mark, hier volgt een recensie van een salon waarvan ik de naam eigenlijk niet durf te noemen vanwege onverhoopt onjuist gekozen bewoordingen die wellicht lezers van dit forum verkeerd interpreteren waardoor de salon en de daar werkzame personen mogelijk in diskrediet zou kunnen worden gebracht.
Enige tijd geleden werd ik gemasseerd ergens in Zuid-Holland door een Aziatisch uitziende persoon waarvan ik het vermoeden heb afgaande op enkele gender specifieke kenmerken dat deze persoon een vrouwen mens zou kunnen zijn. De massage vond plaats op een verwarmde massage tafel. De massage was aangenaam vanwege de door dit vrouwen mens rustig uitgevoerde massagetechnieken die met voldoende kracht op delen van mijn lichaam werden toegepast. De massage duurde precies één uur waarvoor ik ook vooraf betaald had. De prijs was als ik het mij goed herinner zestig euro en ik voldeed dit bedrag contant. Ik kan de salon en vrouwen mens van harte aanbevelen.
pfff.., heb jij daar een ban voor nodig????Markdevries schreef: ma 06 jan 2025 21:20 Mag ik alstublieft een permanente ban en indien mogelijk ook de verwijdering van al mijn berichten en mijn account?
Dat er door een PB een salon in diskrediet is gebracht is natuurlijk spijtig.
Ik denk dat jullie nu volledig doorslaan met de nieuwe censuur in de berichten.
Jullie goed recht natuurlijk, maar ik zou graag niet meer mee willen doen.
Alvast bedankt!
Hoezo kinderachtig? Ben blij je niet te kennen in real life want je ziet er duidelijk niet de humor van in. Het ‘is nergens voor nodig’, daar ga ik nou helemaal op los van zo’n betweterige toon. Overigens bedankt voor de economie les en succes met je stoere nickname ‘Willy’ (niet kinderachtig bedoeld, hoor)Willy schreef: di 07 jan 2025 14:25Dit is een protest recensie. Dat is nergens voor nodig dit uit zijn verband te trekken om een statement te maken. Kinderachtig in mijn ogen.Corthai schreef: ma 06 jan 2025 21:56 Mark, hier volgt een recensie van een salon waarvan ik de naam eigenlijk niet durf te noemen vanwege onverhoopt onjuist gekozen bewoordingen die wellicht lezers van dit forum verkeerd interpreteren waardoor de salon en de daar werkzame personen mogelijk in diskrediet zou kunnen worden gebracht.
Veel willen alles bij het oude laten en zij geven niks om het belang van de zaken waar ze zelf graag willen komen. Zijn ws dezelfde mensen die straks huilie huilie doen wanneer het aanbod af gaat nemen en de prijzen omhoog gaan.
Waarom is dat nodig? In die rubriek staan toch juist de salons met een vergunning voor erotische handelingen?RedBaron schreef: di 07 jan 2025 18:02 Gebruikers met minimaal 10 goedgekeurde reviews hebben toegang tot alle forums.
Natuurlijk zijn er meerdere opties.
Goede vraag.Hanssie schreef: di 07 jan 2025 19:11 Waarom is dat nodig? In die rubriek staan toch juist de salons met een vergunning voor erotische handelingen?
Er is niets kinderachtig aan de recensie! Het geeft een duidelijk beeld van wat ik kan verwachten als ik deze (niet nader genoemde) salon ga bezoeken. Een goed voorbeeld van hoe een recensie er uit moet zienCorthai schreef: di 07 jan 2025 18:45Hoezo kinderachtig? Ben blij je niet te kennen in real life want je ziet er duidelijk niet de humor van in. Het ‘is nergens voor nodig’, daar ga ik nou helemaal op los van zo’n betweterige toon. Overigens bedankt voor de economie les en succes met je stoere nickname ‘Willy’ (niet kinderachtig bedoeld, hoor)Willy schreef: di 07 jan 2025 14:25Dit is een protest recensie. Dat is nergens voor nodig dit uit zijn verband te trekken om een statement te maken. Kinderachtig in mijn ogen.Corthai schreef: ma 06 jan 2025 21:56 Mark, hier volgt een recensie van een salon waarvan ik de naam eigenlijk niet durf te noemen vanwege onverhoopt onjuist gekozen bewoordingen die wellicht lezers van dit forum verkeerd interpreteren waardoor de salon en de daar werkzame personen mogelijk in diskrediet zou kunnen worden gebracht.
Veel willen alles bij het oude laten en zij geven niks om het belang van de zaken waar ze zelf graag willen komen. Zijn ws dezelfde mensen die straks huilie huilie doen wanneer het aanbod af gaat nemen en de prijzen omhoog gaan.
Hetzelfde antwoord op al jouw vragen en opmerkingen:
Goed antwoordRedBaron schreef: di 07 jan 2025 22:00 Hetzelfde antwoord op al jouw vragen en opmerkingen:
Natuurlijk zijn er meerdere opties.
Zoals het nu is geregeld is de keuze die we gemaakt hebben.
Ik zie er de humor wel van in maar over de smaak van humor valt niet te twisten.Corthai schreef: di 07 jan 2025 18:45Hoezo kinderachtig? Ben blij je niet te kennen in real life want je ziet er duidelijk niet de humor van in. Het ‘is nergens voor nodig’, daar ga ik nou helemaal op los van zo’n betweterige toon. Overigens bedankt voor de economie les en succes met je stoere nickname ‘Willy’ (niet kinderachtig bedoeld, hoor)Willy schreef: di 07 jan 2025 14:25Dit is een protest recensie. Dat is nergens voor nodig dit uit zijn verband te trekken om een statement te maken. Kinderachtig in mijn ogen.Corthai schreef: ma 06 jan 2025 21:56 Mark, hier volgt een recensie van een salon waarvan ik de naam eigenlijk niet durf te noemen vanwege onverhoopt onjuist gekozen bewoordingen die wellicht lezers van dit forum verkeerd interpreteren waardoor de salon en de daar werkzame personen mogelijk in diskrediet zou kunnen worden gebracht.
Ik vind het een onbevredigend (
Wat kan je je daar bij voorstellen?Eaaon schreef: wo 08 jan 2025 18:18 Echter kan ik mij ook wel wat voorstellen bij waarom deze keuze is gemaakt.
Langzaam aan gaan we weer naar een bijna normale wereld.Jonnie69 schreef: zo 12 jan 2025 10:15 Dank aan de beheerders dat ik mijn privé berichten weer kan lezen. Hopelijk kan ik binnenkort weer berichten verzenden. Het model van het Duitse forum, dus veel bijdrages/recensies (echte) schrijven voordat je berichten over en weer kunt sturen en informatie mag delen, kan misschien als voorbeeld dienen. Maar nogmaals veel dank dat ik mijn berichten weer kan zien.
Ging het bij het andere forum om fake recensies? Ik neem aan niet om privé conversaties?Itsme45 schreef: zo 12 jan 2025 16:41 Dank aan het beheer dat ik weer mijn berichten kan lezen. Sterkte met de klus om alles te beoordelen.
Het andere forum daar is al het een en ander over geschreven maar daar is het wel degelijk behoorlijk mis gegaan. Ik weet dat er salons/masseuses behoorlijk last van gehad dat klanten of concurrenten fake berichten schreven waardoor de salons/masseuses veel onterechte last hebben gehad.
Ik hoop wel dat er wat soepeler kan worden omgegaan met de onderbroek aan/uit discussie. Soms is het gewoon handiger i.v.m. olievlekken dit wel te bespreken. Maar de toekomst zal dit leren ga ik vanuit.
Deze variant is mij ook nooit opgevallen, maar is ook niet altijd herkenbaar. Hier zie ik wel regelmatig "wc-eenden" voorbij komen, het tegengestelde dus.Donald schreef: zo 12 jan 2025 17:14 Fake recensies zouden bij dit forum ook kunnen voorkomen, door bijvoorbeeld ontevreden klanten of door concurrenten. Mij is dit op dit forum nog nooit echt als zodanig opgevallen.
Inderdaad. Je moet ook altijd kritisch blijven. Het gaat ook om hoeveel recensies er zijn gegeven. Ik zie het weleens bij hotels of restaurants met lage waarderingen, waarbij het dan om weinig recensies gaat met één heel negatieve wat het gemiddelde natuurlijk flinkoortjes schreef: zo 12 jan 2025 17:25Deze variant is mij ook nooit opgevallen, maar is ook niet altijd herkenbaar. Hier zie ik wel regelmatig "wc-eenden" voorbij komen, het tegengestelde dus.Donald schreef: zo 12 jan 2025 17:14 Fake recensies zouden bij dit forum ook kunnen voorkomen, door bijvoorbeeld ontevreden klanten of door concurrenten. Mij is dit op dit forum nog nooit echt als zodanig opgevallen.
Hier sluit ik mij van harte bij aanJonnie69 schreef: zo 12 jan 2025 10:15 Dank aan de beheerders dat ik mijn privé berichten weer kan lezen.
Niet om vervelend te doen , maar gaan jullie nu eerst. Ieder PMmtje lezen en goedkeuren? Moet het privacy reglement dan niet aangepast worden.RedBaron schreef: zo 12 jan 2025 16:24
Op dit moment van schrijven zijn er 1384 gebruikers en 17615 berichten. Waarvan een heel groot gedeelte van de gebruikers nog nooit een review heeft geschreven, dus die vallen af. Maar het zijn nog steeds heel veel berichten die beoordeeld moeten worden.
Ik vermoed dat de actie van de beheerders betrekking heeft op de recensies. De persoonlijke berichten zijn privé en dienen alleen toegankelijk te zijn voor de accounthouder.Frizzle schreef: zo 12 jan 2025 18:06Hier sluit ik mij van harte bij aanJonnie69 schreef: zo 12 jan 2025 10:15 Dank aan de beheerders dat ik mijn privé berichten weer kan lezen.
Niet om vervelend te doen , maar gaan jullie nu eerst. Ieder PMmtje lezen en goedkeuren? Moet het privacy reglement dan niet aangepast worden.RedBaron schreef: zo 12 jan 2025 16:24
Op dit moment van schrijven zijn er 1384 gebruikers en 17615 berichten. Waarvan een heel groot gedeelte van de gebruikers nog nooit een review heeft geschreven, dus die vallen af. Maar het zijn nog steeds heel veel berichten die beoordeeld moeten worden.
Het gaat inderdaad zoals Donald al concludeerde alleen om het beoordelen van de recensies op het publieke gedeelte van het forum.Donald schreef: zo 12 jan 2025 18:16Ik vermoed dat de actie van de beheerders betrekking heeft op de recensies. De persoonlijke berichten zijn privé en dienen alleen toegankelijk te zijn voor de accounthouder.Frizzle schreef: zo 12 jan 2025 18:06Hier sluit ik mij van harte bij aanJonnie69 schreef: zo 12 jan 2025 10:15 Dank aan de beheerders dat ik mijn privé berichten weer kan lezen.
Inderdaad een megaklus, misschien kan Chat GPT of Co pilot jullie hier bij helpen?RedBaron schreef: zo 12 jan 2025 16:24Langzaam aan gaan we weer naar een bijna normale wereld.Jonnie69 schreef: zo 12 jan 2025 10:15 Dank aan de beheerders dat ik mijn privé berichten weer kan lezen. Hopelijk kan ik binnenkort weer berichten verzenden. Het model van het Duitse forum, dus veel bijdrages/recensies (echte) schrijven voordat je berichten over en weer kunt sturen en informatie mag delen, kan misschien als voorbeeld dienen. Maar nogmaals veel dank dat ik mijn berichten weer kan zien.
Het kwalitatief beoordelen van alle berichten voordat je iets meer mag is wel iets waar we aan denken maar is een mega-klus want het moet dan wel met terugwerkende kracht.
We denken nog verder na.![]()
Stel dat kwaliteit van reviews van gebruikers een trigger wordt om wel of geen PM's te kunnen sturen dan moeten reviews uit het verleden wel degelijk mee tellen anders gaat iedereen op 0 beginnen.oortjes schreef: zo 12 jan 2025 22:23 Alle posts uit het verleden beoordelen, is volgens mij een ondoenlijke klus. Waarom zou iemand dat willen?
In het verleden behaalde resultaten zeggen niks over de toekomst en nog minder over prive berichten.
Het bijhouden van de nieuwe post is op dit forum niet zo gek veel werk. In een kwartier per dag moet je een eind komen. Dat is misschien handiger, hoewel ook dat vrijwel niks over prive berichten zegt.
Ik weet niet welke veiligheid je zoekt. Het lijkt mij verstandig om openbare posts te modereren. Dan voorkom je dat er onwenselijke publicaties op het forum komen.RedBaron schreef: ma 13 jan 2025 09:29 We nemen alle suggesties wel in overweging om te proberen het forum zo veilig mogelijk te maken met allerlei maatregelen maar het moet ook toegankelijk zijn.
Moeilijke balans dat kan ik je verzekeren.
Volgens mij worden de openbare posts al gemodereerd.oortjes schreef: ma 13 jan 2025 12:06Ik weet niet welke veiligheid je zoekt. Het lijkt mij verstandig om openbare posts te modereren. Dan voorkom je dat er onwenselijke publicaties op het forum komen.RedBaron schreef: ma 13 jan 2025 09:29 We nemen alle suggesties wel in overweging om te proberen het forum zo veilig mogelijk te maken met allerlei maatregelen maar het moet ook toegankelijk zijn.
Moeilijke balans dat kan ik je verzekeren.
Voor PB's geldt dat het prive berichten zijn. Dat kan je faciliteren of niet. Er valt niks aan te modereren. Je kan wat drempels opwerpen om misbruik te verminderen, maar volgens mij zeggen openbare posts niks over wat in PB's gebeurt. M.i. ben je daar als beheerder ook niet verantwoordelijk voor. Meta is ook niet verantwoordelijk voor de inhoud van mijn apps (en over het openbare Facebook is ook veel discussie).
Precies dat willen we proberen te bereiken.Donald schreef: ma 13 jan 2025 12:11 PB’s kunnen inderdaad niet worden gemodereerd want die zijn privé. Door de berichtenfunctionaliteit exclusiever te maken wordt mogelijk de kans op misbruik van PB’s wel gereduceerd.
Dat begrijp ik. Dan denk ik dat duur lidmaatschap, aantal berichten en/of opgeven van gegevens bij aanmelding voor PB functionaliteit beter werken dan inhoudelijk beoordelen van openbare posts.RedBaron schreef: ma 13 jan 2025 12:34 Precies dat willen we proberen te bereiken.
100% veiligheid is een illusie maar we willen toch echt ver boven 0% uit komen. Met awareness alleen is het niet gelukt getuige de huidige situatie.
Ik kan inmiddels ook weer verzenden. Niet dat ik dat veel doe, maar het kan weer. Schijnbaar is dat weer open gezet voor een deel van de gebruikers.Frizzle schreef: ma 13 jan 2025 19:32 Dat klinkt goed. Weet niet of het een buq of met opzet nu zo is, maar ik kan wel (nieuwe) PM lezen, maar kan niet (meer) reageren op een bericht.
Bij de Aankondiging kan je zien wat er wel er op dit moment niet mogelijk is.Frizzle schreef: ma 13 jan 2025 19:32 Dat klinkt goed. Weet niet of het een buq of met opzet nu zo is, maar ik kan wel (nieuwe) PM lezen, maar kan niet (meer) reageren op een bericht.
Nee hoor, daar heb je een stukje tekst neergezet wat wederom niet concreet isRedBaron schreef: ma 13 jan 2025 19:47 Bij de Aankondiging kan je zien wat er wel er op dit moment niet mogelijk is.
Ik kan helaas (nog) niet verzenden, naar de reden moet ik ws gissen. Het bericht van het beheer is ietwat vaag.oortjes schreef: ma 13 jan 2025 19:43Ik kan inmiddels ook weer verzenden. Niet dat ik dat veel doe, maar het kan weer. Schijnbaar is dat weer open gezet voor een deel van de gebruikers.Frizzle schreef: ma 13 jan 2025 19:32 Dat klinkt goed. Weet niet of het een buq of met opzet nu zo is, maar ik kan wel (nieuwe) PM lezen, maar kan niet (meer) reageren op een bericht.
Rechten worden per groep uitgedeeld en niet op gebruikersniveau.Fabuloso schreef: di 14 jan 2025 11:29 hallo beheerders
jullie mogen van mij de prive berichten van mij sluiten hoor ik beantwoorde alleen jullie als er wat was de oude hoef ik ook niet te lezen en als het toch alleen lezen is dan beter volledig afsluiten
bvd
Je praat nu voor jou zelf, mag ik aannemen?Fabuloso schreef: di 14 jan 2025 11:29 hallo beheerders
jullie mogen van mij de prive berichten van mij sluiten hoor ik beantwoorde alleen jullie als er wat was de oude hoef ik ook niet te lezen en als het toch alleen lezen is dan beter volledig afsluiten
bvd
Red baron???Itsme45 schreef: di 14 jan 2025 09:22Ik kan helaas (nog) niet verzenden, naar de reden moet ik ws gissen. Het bericht van het beheer is ietwat vaag.oortjes schreef: ma 13 jan 2025 19:43Ik kan inmiddels ook weer verzenden. Niet dat ik dat veel doe, maar het kan weer. Schijnbaar is dat weer open gezet voor een deel van de gebruikers.Frizzle schreef: ma 13 jan 2025 19:32 Dat klinkt goed. Weet niet of het een buq of met opzet nu zo is, maar ik kan wel (nieuwe) PM lezen, maar kan niet (meer) reageren op een bericht.
We zijn stap voor stap weer terug aan het gaan naar normaal en dus kunnen bepaalde leden nu wel hun PM's lezen maar kunnen nog niet hun PM;s verzenden. Een andere groep van veelschrijvers hebben nu hun volledige PM functionaliteit weer terug. Zie ook het bericht onder de aankondigingen.Itsme45 schreef: di 14 jan 2025 15:16Red baron???Itsme45 schreef: di 14 jan 2025 09:22Ik kan helaas (nog) niet verzenden, naar de reden moet ik ws gissen. Het bericht van het beheer is ietwat vaag.oortjes schreef: ma 13 jan 2025 19:43
Ik kan inmiddels ook weer verzenden. Niet dat ik dat veel doe, maar het kan weer. Schijnbaar is dat weer open gezet voor een deel van de gebruikers.
Kijk hier raak je de kern van het probleem/onduidelijkheid.We zijn stap voor stap weer terug aan het gaan naar normaal en dus kunnen bepaalde leden nu wel hun PM's lezen maar kunnen nog niet hun PM;s verzenden. Een andere groep van veelschrijvers hebben nu hun volledige PM functionaliteit weer terug. Zie ook het bericht onder de aankondigingen.
Ik begrijp dat deze onduidelijkheid frustrerend is maar we gaan als beheerders deze normen uit veiligheidsoverwegingen niet delen. De andere optie is het voor iedereen gelijk maken en PM definitief uitgeschakeld laten.Itsme45 schreef: di 14 jan 2025 17:08 Ik kan helaas (nog) niet verzenden, naar de reden moet ik ws gissen. Het bericht van het beheer is ietwat vaag.
Kijk hier raak je de kern van het probleem/onduidelijkheid.We zijn stap voor stap weer terug aan het gaan naar normaal en dus kunnen bepaalde leden nu wel hun PM's lezen maar kunnen nog niet hun PM;s verzenden. Een andere groep van veelschrijvers hebben nu hun volledige PM functionaliteit weer terug. Zie ook het bericht onder de aankondigingen.
Wat zijn de normen van het beheer?
Wanneer ben je nieuw hier?
Wanneer schrijf je veel?
Als je, zoals ik, redelijk trouw bent aan een paar salons en je niet van elk bezoek, omdat je geen behoefte hebt aan sensationele verhalen, verslag doet ben je dan een weinig schrijver?
Zo kan ik nog even doorgaan maar het zou duidelijker zijn als het beheer de normen zou aangeven. Dat zou jullie ook enorm veel lees en schrijfwerk schelen want nu moeten jullie steeds weer opnieuw vragen vaag beantwoorden.
Het helpt om op zijn minst om transparant te zijn over wat je doet en waarom je dat doet (of niet doet). Jouw laatste post over de kleurtjes van namen van gebruikers is een voorbeeld wat duidelijkheid schept. Het is maar een lollig forum, maar je komt dan als beheer gewoon wat professioneler over.BlueAngel schreef: di 14 jan 2025 17:21 Ik begrijp dat deze onduidelijkheid frustrerend is maar we gaan als beheerders deze normen uit veiligheidsoverwegingen niet delen. De andere optie is het voor iedereen gelijk maken en PM definitief uitgeschakeld laten.
Ik zou heel graag transparant willen zijn hoe en waarom we nu doen wat we nu aan het doen zijn maar dat kan ik uit veiligheidsoverweging niet doen.oortjes schreef: di 14 jan 2025 17:32Het helpt om op zijn minst om transparant te zijn over wat je doet en waarom je dat doet (of niet doet). Jouw laatste post over de kleurtjes van namen van gebruikers is een voorbeeld wat duidelijkheid schept. Het is maar een lollig forum, maar je komt dan als beheer gewoon wat professioneler over.BlueAngel schreef: di 14 jan 2025 17:21 Ik begrijp dat deze onduidelijkheid frustrerend is maar we gaan als beheerders deze normen uit veiligheidsoverwegingen niet delen. De andere optie is het voor iedereen gelijk maken en PM definitief uitgeschakeld laten.
En ach, ter overweging en relativering, leven zonder risico's heeft nog nooit iemand lol aan beleefd![]()
Jij bent dat juist wel.BlueAngel schreef: di 14 jan 2025 17:47 Ik zou heel graag transparant willen zijn hoe en waarom we nu doen wat we nu aan het doen zijn
JaDonald schreef: di 14 jan 2025 18:45 Volgens mij kunnen op dit moment ook geen nieuwe leden zich registreren. Misschien een (tijdelijke?) maatregel die past binnen het aangescherpte beleid?
Ook binnen de verschillende groepen zijn er (voorlopig) nog verschillende gradaties. Dit wordt heel voorzichtig verder gelijk getrokken in de komende tijd.Mvb2023 schreef: wo 15 jan 2025 12:59 Goed bezig beheerders. Het is niet dat mijn leven van dit forum afhangt dus neem de tijd!
Wat voor mij alleen onduidelijk is aan het bericht voor de groene gebruikers is het ‘deels of volledig gebruik’ van PM’s. Ik kan lezen maar niet schrijven, en volgens mij de andere groene gebruikers ook. In een bericht hier boven geven jullie ook aan dat iemand volgens de rechten kan lezen en schrijven, deze gebruiker is ook groen. Is het nou deels OF volledig? Of zijn er binnen groen ook weer verschillende afhankelijkheden om te mogen versturen?
Ik begrijp dat dit vervelend en verwarrend is. Dit probleem wordt uiteindelijk opgelost. Ik wil alle groene ervaren gebruikers vragen geduld te hebben.harryijsbeer schreef: vr 17 jan 2025 10:40 Dat is inderdaad een lastige ik kan wel ontvangen en versturen maar als ik dan een bericht stuur naar aan andere “groene” gebruiker en ik krijg dan geen reactie weet ik dus niet of hij niet wil of kan antwoorden.
Is het het een optie om 2 verschillende kleuren te gebruiken waardoor de verzender weet of hij een reactie kan krijgen.
Juist dit was niet het geval.scrp schreef: vr 17 jan 2025 16:42 .... En gezond verstand heeft volgens mij altijd geprevaleerd bij de leden die al wat langer lid zijn.
Nee dat staat nergens en deze informatie gaan we ook niet delen.sean3 schreef: ma 20 jan 2025 15:15 In Strenger beleid n.a.v. lek van PM's staat dat er starters en ervaren forumleden zijn (zwart vs groen). Staat ook ergens wat bepaalt of je een starter of ervaren bent?