Kan geen prive berichten meer lezen - en aanverwante beperkingen

Technische problemen, vragen over het forum? Plaats deze berichten hier.
Gesloten
JesseV
Ervaren

Kan geen prive berichten meer lezen - en aanverwante beperkingen

Bericht: # 20522Bericht JesseV »

Ik heb berichten ontvangen van een lid, maar kan deze niet lezen, omdat ik de volgende informatie op mijn scherm krijg "Je mag geen privéberichten lezen." :shock:

Hebben meer gebruikers daar last van? Weet iemand hoe dit gewijzigd kan worden? :?:
Snowdog
Ervaren

Re: Kan geen prive berichten meer lezen

Bericht: # 20524Bericht Snowdog »

Geen idee, stuur me even een pb, dan laat ik het je weten.
BlueAngel
Beheerder

Bericht: # 20525Bericht BlueAngel »

Beste JesseV,

Het klopt dat je niet meer je privé berichten kan lezen.

Alle informatie is te vinden in de: Aankondiging

Gr. Beheer Massageforum
oortjes
Ervaren
Contacteer:

Bericht: # 20527Bericht oortjes »

Snowdog schreef: ma 06 jan 2025 20:37 Geen idee, stuur me even een pb, dan laat ik het je weten.
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Markdevries
Ervaren

Geef mij alstublieft een permanente ban!

Bericht: # 20533Bericht Markdevries »

Mag ik alstublieft een permanente ban en indien mogelijk ook de verwijdering van al mijn berichten en mijn account?

Dat er door een PB een salon in diskrediet is gebracht is natuurlijk spijtig.
Ik denk dat jullie nu volledig doorslaan met de nieuwe censuur in de berichten.

Jullie goed recht natuurlijk, maar ik zou graag niet meer mee willen doen.

Alvast bedankt!
oortjes
Ervaren
Contacteer:

Re: Geef mij alstublieft een permanente ban!

Bericht: # 20536Bericht oortjes »

oortjes schreef: ma 06 jan 2025 21:41
Rol schreef: ma 06 jan 2025 21:36 Ik vind dit nogal "paniek voetbal"
Dat lijkt me zo klaar als een klontje.

Of de paniek zakt en volgende week wordt er weer normaal gedaan op dit forum, of dit forum bloedt dood. Dan zal er wel weer een ander komen. Zo gaat het al jaren.
Ik zou even geduld hebben markdevries.
Corthai
Ervaren

Bericht: # 20537Bericht Corthai »

Mark, hier volgt een recensie van een salon waarvan ik de naam eigenlijk niet durf te noemen vanwege onverhoopt onjuist gekozen bewoordingen die wellicht lezers van dit forum verkeerd interpreteren waardoor de salon en de daar werkzame personen mogelijk in diskrediet zou kunnen worden gebracht.

Enige tijd geleden werd ik gemasseerd ergens in Zuid-Holland door een Aziatisch uitziende persoon waarvan ik het vermoeden heb afgaande op enkele gender specifieke kenmerken dat deze persoon een vrouwen mens zou kunnen zijn. De massage vond plaats op een verwarmde massage tafel. De massage was aangenaam vanwege de door dit vrouwen mens rustig uitgevoerde massagetechnieken die met voldoende kracht op delen van mijn lichaam werden toegepast. De massage duurde precies één uur waarvoor ik ook vooraf betaald had. De prijs was als ik het mij goed herinner zestig euro en ik voldeed dit bedrag contant. Ik kan de salon en vrouwen mens van harte aanbevelen.
Markdevries
Ervaren

Bericht: # 20538Bericht Markdevries »

Corthai schreef: ma 06 jan 2025 21:56 Mark, hier volgt een recensie van een salon waarvan ik de naam eigenlijk niet durf te noemen vanwege onverhoopt onjuist gekozen bewoordingen die wellicht lezers van dit forum verkeerd interpreteren waardoor de salon en de daar werkzame personen mogelijk in diskrediet zou kunnen worden gebracht.

Enige tijd geleden werd ik gemasseerd ergens in Zuid-Holland door een Aziatisch uitziende persoon waarvan ik het vermoeden heb afgaande op enkele gender specifieke kenmerken dat deze persoon een vrouwen mens zou kunnen zijn. De massage vond plaats op een verwarmde massage tafel. De massage was aangenaam vanwege de door dit vrouwen mens rustig uitgevoerde massagetechnieken die met voldoende kracht op delen van mijn lichaam werden toegepast. De massage duurde precies één uur waarvoor ik ook vooraf betaald had. De prijs was als ik het mij goed herinner zestig euro en ik voldeed dit bedrag contant. Ik kan de salon en vrouwen mens van harte aanbevelen.
:D :D :D Juist.
Markdevries
Ervaren

Bericht: # 20539Bericht Markdevries »

oortjes schreef: ma 06 jan 2025 21:45
oortjes schreef: ma 06 jan 2025 21:41
Rol schreef: ma 06 jan 2025 21:36 Ik vind dit nogal "paniek voetbal"
Dat lijkt me zo klaar als een klontje.

Of de paniek zakt en volgende week wordt er weer normaal gedaan op dit forum, of dit forum bloedt dood. Dan zal er wel weer een ander komen. Zo gaat het al jaren.
Ik zou even geduld hebben markdevries.
Thankx oortjes.

Ik had even gemist dat er elders op het forum ook al onvrede was ontstaan.
oortjes
Ervaren
Contacteer:

Bericht: # 20540Bericht oortjes »

Markdevries schreef: ma 06 jan 2025 22:05 Thankx oortjes.

Ik had even gemist dat er elders op het forum ook al onvrede was ontstaan.
En niet een klein beetje ;)

Graag gedaan. Je bent niet alleen, zoals nooit in dit soort gevallen.
RakSiam
Ervaren

Bericht: # 20542Bericht RakSiam »

Markdevries schreef: ma 06 jan 2025 21:20 Ik denk dat jullie nu volledig doorslaan met de nieuwe censuur in de berichten.
Ach, vaak wordt de soep niet zo heet gegeten als dat die wordt opgediend.

Maar over doorslaan gesproken, jouw reactie liegt er ook niet om.
Geef het even tijd en dan is alles weer bij het ouden, of iets wat daar op lijkt.
Het forum is in ieder geval alweer open om te schrijven.
Markdevries
Ervaren

Bericht: # 20546Bericht Markdevries »

RakSiam schreef: ma 06 jan 2025 22:12
Markdevries schreef: ma 06 jan 2025 21:20 Ik denk dat jullie nu volledig doorslaan met de nieuwe censuur in de berichten.
Ach, vaak wordt de soep niet zo heet gegeten als dat die wordt opgediend.

Maar over doorslaan gesproken, jouw reactie liegt er ook niet om.
Geef het even tijd en dan is alles weer bij het ouden, of iets wat daar op lijkt.
Het forum is in ieder geval alweer open om te schrijven.
Daar heb je zeker een punt.
Mijn reactie is ook wel een beetje overtrokken.

Wel lekker druk nu op het forum. :D
Pippi Langkous
Ervaren

Bericht: # 20554Bericht Pippi Langkous »

Ons roemruchte forum is inmiddels al onderwerp van gesprek op het andere forum :D
Fiddler
Ervaren

Bericht: # 20562Bericht Fiddler »

Pippi Langkous schreef: di 07 jan 2025 00:03 Ons roemruchte forum is inmiddels al onderwerp van gesprek op het andere forum :D
Andere forum! Wekje forum is dat?
watnou
Ervaren

Bericht: # 20563Bericht watnou »

JesseV schreef: ma 06 jan 2025 20:34 Ik heb berichten ontvangen van een lid, maar kan deze niet lezen, omdat ik de volgende informatie op mijn scherm krijg "Je mag geen privéberichten lezen." :shock:

Hebben meer gebruikers daar last van? Weet iemand hoe dit gewijzigd kan worden? :?:
last van ,nou nee ,vervelend wel en reactie van beheerders heel begrijpelijk.
ben blij dat er nog een forum is.
oortjes
Ervaren
Contacteer:

Bericht: # 20564Bericht oortjes »

Markdevries schreef: ma 06 jan 2025 22:24 Wel lekker druk nu op het forum. :D
Ja, drie topics over het forum zelf, exact nul recensies. Die worden niet meer geschreven of direct weer verwijderd, zijn er in ieder geval niet meer. En het was al niet veel...
cor1006
Ervaren

Bericht: # 20567Bericht cor1006 »

oortjes schreef: di 07 jan 2025 09:02 Ja, drie topics over het forum zelf, exact nul recensies. Die worden niet meer geschreven of direct weer verwijderd, zijn er in ieder geval niet meer. En het was al niet veel...
Jammer! denk dat het forum nu zal verworden tot een adressenlijst van salons waar niets over geschreven of gedeeld mag worden... helaas :-( ... ook dit bericht zal wel weer verwijderd worden.
Snowdog
Ervaren

Bericht: # 20574Bericht Snowdog »

Fiddler schreef: di 07 jan 2025 08:47
Pippi Langkous schreef: di 07 jan 2025 00:03 Ons roemruchte forum is inmiddels al onderwerp van gesprek op het andere forum :D
Andere forum! Wekje forum is dat?
Girlsreview
Hopper
Ervaren

Bericht: # 20581Bericht Hopper »

Mijn persoonlijke mening is laten we vooral weer recensies gaan schrijven. Ook als je veel bij dezelfde salon(s) komt. Er kunnen veranderingen zijn die het delen waard zijn. Bijv. een nieuwe masseuse of verandering in de manier van masseren. En hopelijk kunnen we snel ook weer een pb sturen en of ontvangen. Ondanks dat de aantallen bij mij dan niet veel waren vond/vind ik het zeker een meerwaarde vh forum.
Ik wens de beheerders alle wijsheid toe in hun beslissingen en waardeer hun inzet.
Willy
Ervaren

Bericht: # 20587Bericht Willy »

Corthai schreef: ma 06 jan 2025 21:56 Mark, hier volgt een recensie van een salon waarvan ik de naam eigenlijk niet durf te noemen vanwege onverhoopt onjuist gekozen bewoordingen die wellicht lezers van dit forum verkeerd interpreteren waardoor de salon en de daar werkzame personen mogelijk in diskrediet zou kunnen worden gebracht.

Dit is een protest recensie. Dat is nergens voor nodig dit uit zijn verband te trekken om een statement te maken. Kinderachtig in mijn ogen.

Veel willen alles bij het oude laten en zij geven niks om het belang van de zaken waar ze zelf graag willen komen. Zijn ws dezelfde mensen die straks huilie huilie doen wanneer het aanbod af gaat nemen en de prijzen omhoog gaan.
mark
Ervaren

Bericht: # 20588Bericht mark »

Markdevries schreef: ma 06 jan 2025 21:20 Mag ik alstublieft een permanente ban en indien mogelijk ook de verwijdering van al mijn berichten en mijn account?

Dat er door een PB een salon in diskrediet is gebracht is natuurlijk spijtig.
Ik denk dat jullie nu volledig doorslaan met de nieuwe censuur in de berichten.

Jullie goed recht natuurlijk, maar ik zou graag niet meer mee willen doen.

Alvast bedankt!
pfff.., heb jij daar een ban voor nodig????
Je kan toch ook gewoon zelf afhaken.
JesseV
Ervaren

Bericht: # 20604Bericht JesseV »

Prima, dank voor de reacties en opheldering. Ik dacht dat ik weer iets verkeerd had gedaan. :roll:
Pius13
Ervaren

Rubriek Erotische Massagesalons

Bericht: # 20606Bericht Pius13 »

Deze rubriek is niet meer toegankelijk in mijn account.
Ik heb gezien dat dit niet geldt voor alle leden.
RedBaron
Beheerder

Re: Rubriek Erotische Massagesalons

Bericht: # 20607Bericht RedBaron »

Gebruikers met minimaal 10 goedgekeurde reviews hebben toegang tot alle forums.
Leuker kunnen we het wèl maken.
Corthai
Ervaren

Bericht: # 20612Bericht Corthai »

Willy schreef: di 07 jan 2025 14:25

Dit is een protest recensie. Dat is nergens voor nodig dit uit zijn verband te trekken om een statement te maken. Kinderachtig in mijn ogen.

Veel willen alles bij het oude laten en zij geven niks om het belang van de zaken waar ze zelf graag willen komen. Zijn ws dezelfde mensen die straks huilie huilie doen wanneer het aanbod af gaat nemen en de prijzen omhoog gaan.
Hoezo kinderachtig? Ben blij je niet te kennen in real life want je ziet er duidelijk niet de humor van in. Het ‘is nergens voor nodig’, daar ga ik nou helemaal op los van zo’n betweterige toon. Overigens bedankt voor de economie les en succes met je stoere nickname ‘Willy’ (niet kinderachtig bedoeld, hoor)
Hanssie
Ervaren

Bericht: # 20615Bericht Hanssie »

RedBaron schreef: di 07 jan 2025 18:02 Gebruikers met minimaal 10 goedgekeurde reviews hebben toegang tot alle forums.
Waarom is dat nodig? In die rubriek staan toch juist de salons met een vergunning voor erotische handelingen?
RedBaron
Beheerder

Bericht: # 20616Bericht RedBaron »

Hanssie schreef: di 07 jan 2025 19:11
RedBaron schreef: di 07 jan 2025 18:02 Gebruikers met minimaal 10 goedgekeurde reviews hebben toegang tot alle forums.
Waarom is dat nodig? In die rubriek staan toch juist de salons met een vergunning voor erotische handelingen?
Natuurlijk zijn er meerdere opties.
Zoals het nu is geregeld is de keuze die we gemaakt hebben.
Pius13
Ervaren

Bericht: # 20623Bericht Pius13 »

Begrip en respect voor deze keuze van de moderatoren.
oortjes
Ervaren
Contacteer:

Bericht: # 20625Bericht oortjes »

Hanssie schreef: di 07 jan 2025 19:11 Waarom is dat nodig? In die rubriek staan toch juist de salons met een vergunning voor erotische handelingen?
Goede vraag.
cor1006
Ervaren

Bericht: # 20626Bericht cor1006 »

Corthai schreef: di 07 jan 2025 18:45

Hoezo kinderachtig? Ben blij je niet te kennen in real life want je ziet er duidelijk niet de humor van in. Het ‘is nergens voor nodig’, daar ga ik nou helemaal op los van zo’n betweterige toon. Overigens bedankt voor de economie les en succes met je stoere nickname ‘Willy’ (niet kinderachtig bedoeld, hoor)
Er is niets kinderachtig aan de recensie! Het geeft een duidelijk beeld van wat ik kan verwachten als ik deze (niet nader genoemde) salon ga bezoeken. Een goed voorbeeld van hoe een recensie er uit moet zien :-)
RedBaron
Beheerder

Bericht: # 20627Bericht RedBaron »

oortjes schreef: di 07 jan 2025 21:15
Hanssie schreef: di 07 jan 2025 19:11 Waarom is dat nodig? In die rubriek staan toch juist de salons met een vergunning voor erotische handelingen?
Goede vraag.
Hetzelfde antwoord op al jouw vragen en opmerkingen:
oortjes
Ervaren
Contacteer:

Bericht: # 20628Bericht oortjes »

RedBaron schreef: di 07 jan 2025 22:00 Hetzelfde antwoord op al jouw vragen en opmerkingen:
Goed antwoord :lol:
Wat hoor ik daar :oops:
Willy
Ervaren

Bericht: # 20630Bericht Willy »

Corthai schreef: di 07 jan 2025 18:45

Ik zie er de humor wel van in maar over de smaak van humor valt niet te twisten.

Het is nogal cynisch en ook de reactie nu is vrij cynisch op diverse punten. Wat mij betreft geen leuke humor maar daar mag ieder vrij in zijn uiteraard.
Jopie
Ervaren

Bericht: # 20631Bericht Jopie »

Wel een goede regel om leden te motiveren eens wat reviews te plaatsen. :roll:
Hanssie
Ervaren

Bericht: # 20637Bericht Hanssie »

oortjes schreef: di 07 jan 2025 22:02
RedBaron schreef: di 07 jan 2025 22:00 Hetzelfde antwoord op al jouw vragen en opmerkingen:
Goed antwoord :lol:
Ik vind het een onbevredigend (😊) antwoord. Uiteraard heeft de moderatie het eindoordeel over de keuzes die op dit platform worden gemaakt, maar een onderbouwing van een bepaalde beslissing mag ook gevraagd worden, vooral als deze (op het eerste gezicht) onlogisch is.
Eaaon
Ervaren

Bericht: # 20657Bericht Eaaon »

Snap de vraag voor een onderbouwing ook wel, ook bij een openbaar forum. Echter kan ik mij ook wel wat voorstellen bij waarom deze keuze is gemaakt.
oortjes
Ervaren
Contacteer:

Bericht: # 20659Bericht oortjes »

Eaaon schreef: wo 08 jan 2025 18:18 Echter kan ik mij ook wel wat voorstellen bij waarom deze keuze is gemaakt.
Wat kan je je daar bij voorstellen?
Blueeye
Ervaren

prive berichten

Bericht: # 20683Bericht Blueeye »

LS
waarom kan ik niet in mijn prive berichten?
RedBaron
Beheerder

Re: prive berichten

Bericht: # 20684Bericht RedBaron »

Alle PM's zijn er gewoon nog.
De toegang is nu dicht zodat niemand er bij kan en dus niet kan lezen of schrijven.
In de aankondiging staat voorlopig dicht gezet.
Ben_57
Ervaren

Bericht: # 20717Bericht Ben_57 »

Klopt, dat kan ik ook niet. Heel vervelend omdat ik een paar berichten terug wil lezen.
Ik vind dat niet iedereen hiervan de dupe moet wezen.
Waarom geen ban naar die bewuste persoon?
Nu word iedereen, onterecht, gestraft.
Hopelijk kan er even goed nagedacht worden voor je iets ondoordacht doet?
Satrai
Ervaren

Bericht: # 20719Bericht Satrai »

Ik kan ook geen privé berichten meer lezen.
Maar ik zit er niet zo mee. Ook al had ik er best veel.
Jannes 1951
Ervaren

Bericht: # 20723Bericht Jannes 1951 »

Vindt het ook wel jammer het had wel iets
Jonnie69
Ervaren

Bericht: # 20747Bericht Jonnie69 »

Ja ik vind het ook wel jammer dat ik mijn pb’s niet meer kan lezen en ze ook niet meer kan schrijven. Had 2 ongelezen berichten staan. Deze zou ik wel willen lezen. Waren van oude forumleden en een er van schrijft echt veel recensies.
Hopelijk komen de beheerders met een oplossing want interactie tussen leden is wel leuk. Ook ik keek altijd of iemand veel recensies schreef of net lid was voordat ik reageerde. Het is toch een beetje gezond verstand gebruiken.
Afijn
Jonnie69
Ervaren

Bericht: # 20789Bericht Jonnie69 »

Dank aan de beheerders dat ik mijn privé berichten weer kan lezen. Hopelijk kan ik binnenkort weer berichten verzenden. Het model van het Duitse forum, dus veel bijdrages/recensies (echte) schrijven voordat je berichten over en weer kunt sturen en informatie mag delen, kan misschien als voorbeeld dienen. Maar nogmaals veel dank dat ik mijn berichten weer kan zien.
RedBaron
Beheerder

Bericht: # 20811Bericht RedBaron »

Jonnie69 schreef: zo 12 jan 2025 10:15 Dank aan de beheerders dat ik mijn privé berichten weer kan lezen. Hopelijk kan ik binnenkort weer berichten verzenden. Het model van het Duitse forum, dus veel bijdrages/recensies (echte) schrijven voordat je berichten over en weer kunt sturen en informatie mag delen, kan misschien als voorbeeld dienen. Maar nogmaals veel dank dat ik mijn berichten weer kan zien.
Langzaam aan gaan we weer naar een bijna normale wereld.

Het kwalitatief beoordelen van alle berichten voordat je iets meer mag is wel iets waar we aan denken maar is een mega-klus want het moet dan wel met terugwerkende kracht.
Op dit moment van schrijven zijn er 1384 gebruikers en 17615 berichten. Waarvan een heel groot gedeelte van de gebruikers nog nooit een review heeft geschreven, dus die vallen af. Maar het zijn nog steeds heel veel berichten die beoordeeld moeten worden.
We denken nog verder na. :D
Itsme45
Ervaren

Bericht: # 20814Bericht Itsme45 »

Dank aan het beheer dat ik weer mijn berichten kan lezen. Sterkte met de klus om alles te beoordelen.
Het andere forum daar is al het een en ander over geschreven maar daar is het wel degelijk behoorlijk mis gegaan. Ik weet dat er salons/masseuses behoorlijk last van gehad dat klanten of concurrenten fake berichten schreven waardoor de salons/masseuses veel onterechte last hebben gehad.
Ik hoop wel dat er wat soepeler kan worden omgegaan met de onderbroek aan/uit discussie. Soms is het gewoon handiger i.v.m. olievlekken dit wel te bespreken. Maar de toekomst zal dit leren ga ik vanuit.
Donald
Ervaren

Bericht: # 20816Bericht Donald »

Itsme45 schreef: zo 12 jan 2025 16:41 Dank aan het beheer dat ik weer mijn berichten kan lezen. Sterkte met de klus om alles te beoordelen.
Het andere forum daar is al het een en ander over geschreven maar daar is het wel degelijk behoorlijk mis gegaan. Ik weet dat er salons/masseuses behoorlijk last van gehad dat klanten of concurrenten fake berichten schreven waardoor de salons/masseuses veel onterechte last hebben gehad.
Ik hoop wel dat er wat soepeler kan worden omgegaan met de onderbroek aan/uit discussie. Soms is het gewoon handiger i.v.m. olievlekken dit wel te bespreken. Maar de toekomst zal dit leren ga ik vanuit.
Ging het bij het andere forum om fake recensies? Ik neem aan niet om privé conversaties?
Fake recensies zouden bij dit forum ook kunnen voorkomen, door bijvoorbeeld ontevreden klanten of door concurrenten. Mij is dit op dit forum nog nooit echt als zodanig opgevallen.
Ik sluit me aan bij de uitgesproken waardering voor de beheerders van dit forum en wens ze veel sterkte en wijsheid toe bij deze lastige en tijdrovende klus.
Tracker
Ervaren

Bericht: # 20819Bericht Tracker »

Bis bis bis
oortjes
Ervaren
Contacteer:

Bericht: # 20820Bericht oortjes »

Donald schreef: zo 12 jan 2025 17:14 Fake recensies zouden bij dit forum ook kunnen voorkomen, door bijvoorbeeld ontevreden klanten of door concurrenten. Mij is dit op dit forum nog nooit echt als zodanig opgevallen.
Deze variant is mij ook nooit opgevallen, maar is ook niet altijd herkenbaar. Hier zie ik wel regelmatig "wc-eenden" voorbij komen, het tegengestelde dus.
Donald
Ervaren

Bericht: # 20821Bericht Donald »

oortjes schreef: zo 12 jan 2025 17:25
Donald schreef: zo 12 jan 2025 17:14 Fake recensies zouden bij dit forum ook kunnen voorkomen, door bijvoorbeeld ontevreden klanten of door concurrenten. Mij is dit op dit forum nog nooit echt als zodanig opgevallen.
Deze variant is mij ook nooit opgevallen, maar is ook niet altijd herkenbaar. Hier zie ik wel regelmatig "wc-eenden" voorbij komen, het tegengestelde dus.
Inderdaad. Je moet ook altijd kritisch blijven. Het gaat ook om hoeveel recensies er zijn gegeven. Ik zie het weleens bij hotels of restaurants met lage waarderingen, waarbij het dan om weinig recensies gaat met één heel negatieve wat het gemiddelde natuurlijk flink
drukt.
Frizzle
Ervaren

Bericht: # 20822Bericht Frizzle »

Jonnie69 schreef: zo 12 jan 2025 10:15 Dank aan de beheerders dat ik mijn privé berichten weer kan lezen.
Hier sluit ik mij van harte bij aan
RedBaron schreef: zo 12 jan 2025 16:24
Op dit moment van schrijven zijn er 1384 gebruikers en 17615 berichten. Waarvan een heel groot gedeelte van de gebruikers nog nooit een review heeft geschreven, dus die vallen af. Maar het zijn nog steeds heel veel berichten die beoordeeld moeten worden.
Niet om vervelend te doen , maar gaan jullie nu eerst. Ieder PMmtje lezen en goedkeuren? Moet het privacy reglement dan niet aangepast worden.
Zoek regelmatig / onregelmatig massages in de buurt van Den Haag
Donald
Ervaren

Bericht: # 20824Bericht Donald »

Frizzle schreef: zo 12 jan 2025 18:06
Jonnie69 schreef: zo 12 jan 2025 10:15 Dank aan de beheerders dat ik mijn privé berichten weer kan lezen.
Niet om vervelend te doen , maar gaan jullie nu eerst. Ieder PMmtje lezen en goedkeuren? Moet het privacy reglement dan niet aangepast worden.
Ik vermoed dat de actie van de beheerders betrekking heeft op de recensies. De persoonlijke berichten zijn privé en dienen alleen toegankelijk te zijn voor de accounthouder.
BlueAngel
Beheerder

Bericht: # 20825Bericht BlueAngel »

Donald schreef: zo 12 jan 2025 18:16
Frizzle schreef: zo 12 jan 2025 18:06
Ik vermoed dat de actie van de beheerders betrekking heeft op de recensies. De persoonlijke berichten zijn privé en dienen alleen toegankelijk te zijn voor de accounthouder.
Het gaat inderdaad zoals Donald al concludeerde alleen om het beoordelen van de recensies op het publieke gedeelte van het forum.
Snowdog
Ervaren

Bericht: # 20829Bericht Snowdog »

Jonnie69 schreef: zo 12 jan 2025 10:15 Dank aan de beheerders dat ik mijn privé berichten weer kan lezen. Hopelijk kan ik binnenkort weer berichten verzenden. Het model van het Duitse forum, dus veel bijdrages/recensies (echte) schrijven voordat je berichten over en weer kunt sturen en informatie mag delen, kan misschien als voorbeeld dienen. Maar nogmaals veel dank dat ik mijn berichten weer kan zien.
Langzaam aan gaan we weer naar een bijna normale wereld.

Het kwalitatief beoordelen van alle berichten voordat je iets meer mag is wel iets waar we aan denken maar is een mega-klus want het moet dan wel met terugwerkende kracht.
We denken nog verder na. :D
Inderdaad een megaklus, misschien kan Chat GPT of Co pilot jullie hier bij helpen?
oortjes
Ervaren
Contacteer:

Bericht: # 20831Bericht oortjes »

Alle posts uit het verleden beoordelen, is volgens mij een ondoenlijke klus. Waarom zou iemand dat willen?

In het verleden behaalde resultaten zeggen niks over de toekomst en nog minder over prive berichten.

Het bijhouden van de nieuwe post is op dit forum niet zo gek veel werk. In een kwartier per dag moet je een eind komen. Dat is misschien handiger, hoewel ook dat vrijwel niks over prive berichten zegt.
RedBaron
Beheerder

Bericht: # 20841Bericht RedBaron »

oortjes schreef: zo 12 jan 2025 22:23 Alle posts uit het verleden beoordelen, is volgens mij een ondoenlijke klus. Waarom zou iemand dat willen?

In het verleden behaalde resultaten zeggen niks over de toekomst en nog minder over prive berichten.

Het bijhouden van de nieuwe post is op dit forum niet zo gek veel werk. In een kwartier per dag moet je een eind komen. Dat is misschien handiger, hoewel ook dat vrijwel niks over prive berichten zegt.
Stel dat kwaliteit van reviews van gebruikers een trigger wordt om wel of geen PM's te kunnen sturen dan moeten reviews uit het verleden wel degelijk mee tellen anders gaat iedereen op 0 beginnen.
Afgezien dat beoordelen van de kwaliteit van een post erg subjectief is.

We nemen alle suggesties wel in overweging om te proberen het forum zo veilig mogelijk te maken met allerlei maatregelen maar het moet ook toegankelijk zijn.
Moeilijke balans dat kan ik je verzekeren.
Donald
Ervaren

Bericht: # 20844Bericht Donald »

Als je het pragmatisch aanpakt valt het denk ik wel mee.
Belangrijk is wel een goed systeem te hebben met daarin een lijst van alle leden met kwantitatieve basisgegevens: naam forumlid, hoe lang lid, hoeveel posts, hoeveel woorden per post, op hoeveel verschilllende subforums e.d. Op basis van deze kwantitatieve analyse kunnen leden denk ik vrij makkelijk worden gecategoriseerd van actief, inactief en twijfelgevallen. Voor een meer kwalitatieve analyse kunnen bijv. 2 of meer beheerders een steekproef van berichten los van elkaar beoordelen (bijv. rapportcijfer). In ieder geval voor de twijfelgevallen maar ook voor actieve leden zij het in beperkte mate. Goed dat niet betrokken beheerders ook een peer review doen om te kijken of andere beheerders goed hebben beoordeeld.
oortjes
Ervaren
Contacteer:

Bericht: # 20845Bericht oortjes »

RedBaron schreef: ma 13 jan 2025 09:29 We nemen alle suggesties wel in overweging om te proberen het forum zo veilig mogelijk te maken met allerlei maatregelen maar het moet ook toegankelijk zijn.
Ik weet niet welke veiligheid je zoekt. Het lijkt mij verstandig om openbare posts te modereren. Dan voorkom je dat er onwenselijke publicaties op het forum komen.

Voor PB's geldt dat het prive berichten zijn. Dat kan je faciliteren of niet. Er valt niks aan te modereren. Je kan wat drempels opwerpen om misbruik te verminderen, maar volgens mij zeggen openbare posts niks over wat in PB's gebeurt. M.i. ben je daar als beheerder ook niet verantwoordelijk voor. Meta is ook niet verantwoordelijk voor de inhoud van mijn apps (en over het openbare Facebook is ook veel discussie).
Donald
Ervaren

Bericht: # 20846Bericht Donald »

oortjes schreef: ma 13 jan 2025 12:06
RedBaron schreef: ma 13 jan 2025 09:29 We nemen alle suggesties wel in overweging om te proberen het forum zo veilig mogelijk te maken met allerlei maatregelen maar het moet ook toegankelijk zijn.
Ik weet niet welke veiligheid je zoekt. Het lijkt mij verstandig om openbare posts te modereren. Dan voorkom je dat er onwenselijke publicaties op het forum komen.

Voor PB's geldt dat het prive berichten zijn. Dat kan je faciliteren of niet. Er valt niks aan te modereren. Je kan wat drempels opwerpen om misbruik te verminderen, maar volgens mij zeggen openbare posts niks over wat in PB's gebeurt. M.i. ben je daar als beheerder ook niet verantwoordelijk voor. Meta is ook niet verantwoordelijk voor de inhoud van mijn apps (en over het openbare Facebook is ook veel discussie).
Volgens mij worden de openbare posts al gemodereerd.
PB’s kunnen inderdaad niet worden gemodereerd want die zijn privé. Door de berichtenfunctionaliteit exclusiever te maken wordt mogelijk de kans op misbruik van PB’s wel gereduceerd.
RedBaron
Beheerder

Bericht: # 20847Bericht RedBaron »

Donald schreef: ma 13 jan 2025 12:11 PB’s kunnen inderdaad niet worden gemodereerd want die zijn privé. Door de berichtenfunctionaliteit exclusiever te maken wordt mogelijk de kans op misbruik van PB’s wel gereduceerd.
Precies dat willen we proberen te bereiken.
100% veiligheid is een illusie maar we willen toch echt ver boven 0% uit komen. Met awareness alleen is het niet gelukt getuige de huidige situatie.
Ben_57
Ervaren

Bericht: # 20852Bericht Ben_57 »

Recensies zijn over het algemeen ervaringen van de bezoekers, in dit geval.
Zoals bij alle recensies over bedrijven zoals hotels, restaurants, winkels of instellingen is het maar de vraag of die echt zijn. Bedrijven huren soms mensen in om een positieve recensie te schrijven. Dit kun je niet controleren.
Zo is het ook met de negatieve resensies. Je weet niet of die persoon daar is geweest.
En het kan ook zijn dat die persoon een slechte ervaring heeft hé?!
Persoonlijk vind ik dat je het zelf moet ervaren en de recensies ter kennisneming tot je nemen.
oortjes
Ervaren
Contacteer:

Bericht: # 20853Bericht oortjes »

RedBaron schreef: ma 13 jan 2025 12:34 Precies dat willen we proberen te bereiken.
100% veiligheid is een illusie maar we willen toch echt ver boven 0% uit komen. Met awareness alleen is het niet gelukt getuige de huidige situatie.
Dat begrijp ik. Dan denk ik dat duur lidmaatschap, aantal berichten en/of opgeven van gegevens bij aanmelding voor PB functionaliteit beter werken dan inhoudelijk beoordelen van openbare posts.
Frizzle
Ervaren

Bericht: # 20866Bericht Frizzle »

Dat klinkt goed. Weet niet of het een buq of met opzet nu zo is, maar ik kan wel (nieuwe) PM lezen, maar kan niet (meer) reageren op een bericht.
Zoek regelmatig / onregelmatig massages in de buurt van Den Haag
oortjes
Ervaren
Contacteer:

Bericht: # 20867Bericht oortjes »

Frizzle schreef: ma 13 jan 2025 19:32 Dat klinkt goed. Weet niet of het een buq of met opzet nu zo is, maar ik kan wel (nieuwe) PM lezen, maar kan niet (meer) reageren op een bericht.
Ik kan inmiddels ook weer verzenden. Niet dat ik dat veel doe, maar het kan weer. Schijnbaar is dat weer open gezet voor een deel van de gebruikers.
RedBaron
Beheerder

Bericht: # 20868Bericht RedBaron »

Frizzle schreef: ma 13 jan 2025 19:32 Dat klinkt goed. Weet niet of het een buq of met opzet nu zo is, maar ik kan wel (nieuwe) PM lezen, maar kan niet (meer) reageren op een bericht.
Bij de Aankondiging kan je zien wat er wel er op dit moment niet mogelijk is.
oortjes
Ervaren
Contacteer:

Bericht: # 20870Bericht oortjes »

RedBaron schreef: ma 13 jan 2025 19:47 Bij de Aankondiging kan je zien wat er wel er op dit moment niet mogelijk is.
Nee hoor, daar heb je een stukje tekst neergezet wat wederom niet concreet is ;)
Itsme45
Ervaren

Bericht: # 20880Bericht Itsme45 »

oortjes schreef: ma 13 jan 2025 19:43
Ik kan inmiddels ook weer verzenden. Niet dat ik dat veel doe, maar het kan weer. Schijnbaar is dat weer open gezet voor een deel van de gebruikers.
Ik kan helaas (nog) niet verzenden, naar de reden moet ik ws gissen. Het bericht van het beheer is ietwat vaag.
Fabuloso
Ervaren

Bericht: # 20882Bericht Fabuloso »

hallo beheerders
jullie mogen van mij de prive berichten van mij sluiten hoor ik beantwoorde alleen jullie als er wat was de oude hoef ik ook niet te lezen en als het toch alleen lezen is dan beter volledig afsluiten
bvd
RedBaron
Beheerder

Bericht: # 20884Bericht RedBaron »

Fabuloso schreef: di 14 jan 2025 11:29 hallo beheerders
jullie mogen van mij de prive berichten van mij sluiten hoor ik beantwoorde alleen jullie als er wat was de oude hoef ik ook niet te lezen en als het toch alleen lezen is dan beter volledig afsluiten
bvd
Rechten worden per groep uitgedeeld en niet op gebruikersniveau.
Als ik kijk naar de rechten dan zou je gewoon PM's kunnen lezen en schrijven.
keukenzout
Ervaren

Bericht: # 20885Bericht keukenzout »

ext/dmzx/imageupload/img-files/2156/843 ... 9e7aa7.jpg

Kan nu ook wel oude berichten lezen, maar geen nieuwe versturen, zie bovenstaande screenshot
Jonnie69
Ervaren

Bericht: # 20886Bericht Jonnie69 »

Ik denk omdat je relatief weinig recensies hebt geschreven. Ik kan ondertussen wel weer berichten versturen maar niet naar iedereen. Kortom: iedereen die interactie wil, schrijf recensies. Dat is voor iedereen leuk. Ik lees de recensies in ieder geval altijd met veel plezier. Is voor mij ook een gids om salons wel of niet te bezoeken.
Ben_57
Ervaren

Bericht: # 20887Bericht Ben_57 »

Fabuloso schreef: di 14 jan 2025 11:29 hallo beheerders
bvd
Je praat nu voor jou zelf, mag ik aannemen?
Itsme45
Ervaren

Bericht: # 20888Bericht Itsme45 »

Itsme45 schreef: di 14 jan 2025 09:22
Ik kan helaas (nog) niet verzenden, naar de reden moet ik ws gissen. Het bericht van het beheer is ietwat vaag.
Red baron???
BlueAngel
Beheerder

Bericht: # 20894Bericht BlueAngel »

Itsme45 schreef: di 14 jan 2025 15:16
Itsme45 schreef: di 14 jan 2025 09:22
Red baron???
We zijn stap voor stap weer terug aan het gaan naar normaal en dus kunnen bepaalde leden nu wel hun PM's lezen maar kunnen nog niet hun PM;s verzenden. Een andere groep van veelschrijvers hebben nu hun volledige PM functionaliteit weer terug. Zie ook het bericht onder de aankondigingen.
Itsme45
Ervaren

Bericht: # 20897Bericht Itsme45 »

We zijn stap voor stap weer terug aan het gaan naar normaal en dus kunnen bepaalde leden nu wel hun PM's lezen maar kunnen nog niet hun PM;s verzenden. Een andere groep van veelschrijvers hebben nu hun volledige PM functionaliteit weer terug. Zie ook het bericht onder de aankondigingen.
Kijk hier raak je de kern van het probleem/onduidelijkheid.
Wat zijn de normen van het beheer?
Wanneer ben je nieuw hier?
Wanneer schrijf je veel?
Als je, zoals ik, redelijk trouw bent aan een paar salons en je niet van elk bezoek, omdat je geen behoefte hebt aan sensationele verhalen, verslag doet ben je dan een weinig schrijver?
Zo kan ik nog even doorgaan maar het zou duidelijker zijn als het beheer de normen zou aangeven. Dat zou jullie ook enorm veel lees en schrijfwerk schelen want nu moeten jullie steeds weer opnieuw vragen vaag beantwoorden.
BlueAngel
Beheerder

Bericht: # 20898Bericht BlueAngel »

Itsme45 schreef: di 14 jan 2025 17:08 Ik kan helaas (nog) niet verzenden, naar de reden moet ik ws gissen. Het bericht van het beheer is ietwat vaag.
Kijk hier raak je de kern van het probleem/onduidelijkheid.
Wat zijn de normen van het beheer?
Wanneer ben je nieuw hier?
Wanneer schrijf je veel?
Als je, zoals ik, redelijk trouw bent aan een paar salons en je niet van elk bezoek, omdat je geen behoefte hebt aan sensationele verhalen, verslag doet ben je dan een weinig schrijver?
Zo kan ik nog even doorgaan maar het zou duidelijker zijn als het beheer de normen zou aangeven. Dat zou jullie ook enorm veel lees en schrijfwerk schelen want nu moeten jullie steeds weer opnieuw vragen vaag beantwoorden.
Ik begrijp dat deze onduidelijkheid frustrerend is maar we gaan als beheerders deze normen uit veiligheidsoverwegingen niet delen. De andere optie is het voor iedereen gelijk maken en PM definitief uitgeschakeld laten.

Ik wil je nogmaals vragen geduld te hebben en de beheerders de tijd te geven om stapje voor stapje weer terug te gaan naar het normaal.
oortjes
Ervaren
Contacteer:

Bericht: # 20900Bericht oortjes »

BlueAngel schreef: di 14 jan 2025 17:21 Ik begrijp dat deze onduidelijkheid frustrerend is maar we gaan als beheerders deze normen uit veiligheidsoverwegingen niet delen. De andere optie is het voor iedereen gelijk maken en PM definitief uitgeschakeld laten.
Het helpt om op zijn minst om transparant te zijn over wat je doet en waarom je dat doet (of niet doet). Jouw laatste post over de kleurtjes van namen van gebruikers is een voorbeeld wat duidelijkheid schept. Het is maar een lollig forum, maar je komt dan als beheer gewoon wat professioneler over.

En ach, ter overweging en relativering, leven zonder risico's heeft nog nooit iemand lol aan beleefd ;)
BlueAngel
Beheerder

Bericht: # 20904Bericht BlueAngel »

oortjes schreef: di 14 jan 2025 17:32
BlueAngel schreef: di 14 jan 2025 17:21 Ik begrijp dat deze onduidelijkheid frustrerend is maar we gaan als beheerders deze normen uit veiligheidsoverwegingen niet delen. De andere optie is het voor iedereen gelijk maken en PM definitief uitgeschakeld laten.
Het helpt om op zijn minst om transparant te zijn over wat je doet en waarom je dat doet (of niet doet). Jouw laatste post over de kleurtjes van namen van gebruikers is een voorbeeld wat duidelijkheid schept. Het is maar een lollig forum, maar je komt dan als beheer gewoon wat professioneler over.

En ach, ter overweging en relativering, leven zonder risico's heeft nog nooit iemand lol aan beleefd ;)
Ik zou heel graag transparant willen zijn hoe en waarom we nu doen wat we nu aan het doen zijn maar dat kan ik uit veiligheidsoverweging niet doen.
oortjes
Ervaren
Contacteer:

Bericht: # 20906Bericht oortjes »

BlueAngel schreef: di 14 jan 2025 17:47 Ik zou heel graag transparant willen zijn hoe en waarom we nu doen wat we nu aan het doen zijn
Jij bent dat juist wel.
Donald
Ervaren

Bericht: # 20907Bericht Donald »

Volgens mij kunnen op dit moment ook geen nieuwe leden zich registreren. Misschien een (tijdelijke?) maatregel die past binnen het aangescherpte beleid?
RedBaron
Beheerder

Bericht: # 20927Bericht RedBaron »

Donald schreef: di 14 jan 2025 18:45 Volgens mij kunnen op dit moment ook geen nieuwe leden zich registreren. Misschien een (tijdelijke?) maatregel die past binnen het aangescherpte beleid?
Ja
rinus
Ervaren
Contacteer:

Mijn PM-mogelijkheid afgesloten

Bericht: # 20934Bericht rinus »

Beste Red Baron en andere moderatoren,
Mijn PM-mogelijkheid is afgesloten. Maar ik wil graag nu juist Red Baron een berichtje sturen. Is daar misschien een mogelijkheid toe?
Ik heb een vraag over het wel of niet toegestaan zijn van een bepaalde post. Inhoudelijk iets waar ik de forumdeelnemers van op de hoogte wil stellen.
Bij voorbaat dank.

Met vriendelijke groet, Rinus
https://investoramnesia.com/category/sunday-reads/
Economische en financiële geschiedenis
BlueAngel
Beheerder

Re: Mijn PM-mogelijkheid afgesloten

Bericht: # 20935Bericht BlueAngel »

Je kan nu wel PM's lezen maar niet verzenden. Ik heb je een PM gestuurd met daarin instructies hoe je de beheerders buiten PM om kan bereiken.
RedBaron
Beheerder

Re: Mijn PM-mogelijkheid afgesloten

Bericht: # 20936Bericht RedBaron »

Voor dringende zaken is er altijd het beheer e-mailsadres.
Mvb2023
Ervaren

Bericht: # 20937Bericht Mvb2023 »

Goed bezig beheerders. Het is niet dat mijn leven van dit forum afhangt dus neem de tijd!

Wat voor mij alleen onduidelijk is aan het bericht voor de groene gebruikers is het ‘deels of volledig gebruik’ van PM’s. Ik kan lezen maar niet schrijven, en volgens mij de andere groene gebruikers ook. In een bericht hier boven geven jullie ook aan dat iemand volgens de rechten kan lezen en schrijven, deze gebruiker is ook groen. Is het nou deels OF volledig? Of zijn er binnen groen ook weer verschillende afhankelijkheden om te mogen versturen?
RedBaron
Beheerder

Bericht: # 20938Bericht RedBaron »

Mvb2023 schreef: wo 15 jan 2025 12:59 Goed bezig beheerders. Het is niet dat mijn leven van dit forum afhangt dus neem de tijd!

Wat voor mij alleen onduidelijk is aan het bericht voor de groene gebruikers is het ‘deels of volledig gebruik’ van PM’s. Ik kan lezen maar niet schrijven, en volgens mij de andere groene gebruikers ook. In een bericht hier boven geven jullie ook aan dat iemand volgens de rechten kan lezen en schrijven, deze gebruiker is ook groen. Is het nou deels OF volledig? Of zijn er binnen groen ook weer verschillende afhankelijkheden om te mogen versturen?
Ook binnen de verschillende groepen zijn er (voorlopig) nog verschillende gradaties. Dit wordt heel voorzichtig verder gelijk getrokken in de komende tijd.
4hmassage
Ervaren

Re: Ongewenste berichtjes

Bericht: # 21023Bericht 4hmassage »

Mijn kleur is groen en ik kan wel privé berichten ontvangen maar niet zelf aanmaken en dus ook geen antwoord geven aan forumleden die mij een bericht sturen. Het is niet handig dat sommigen in groen wel berichten kunnen sturen en anderen niet. Dan is het beter om of alles in groen gelijk te trekken of een extra categorie/kleur aan te maken ...

Aan de forumleden die mij berichten hebben gestuurd: ik heb ze dus wel gelezen maar kan helaas geen antwoord sturen ...
harryijsbeer
Ervaren

Bericht: # 21024Bericht harryijsbeer »

Dat is inderdaad een lastige ik kan wel ontvangen en versturen maar als ik dan een bericht stuur naar aan andere “groene” gebruiker en ik krijg dan geen reactie weet ik dus niet of hij niet wil of kan antwoorden.

Is het het een optie om 2 verschillende kleuren te gebruiken waardoor de verzender weet of hij een reactie kan krijgen.
BlueAngel
Beheerder

Bericht: # 21025Bericht BlueAngel »

harryijsbeer schreef: vr 17 jan 2025 10:40 Dat is inderdaad een lastige ik kan wel ontvangen en versturen maar als ik dan een bericht stuur naar aan andere “groene” gebruiker en ik krijg dan geen reactie weet ik dus niet of hij niet wil of kan antwoorden.

Is het het een optie om 2 verschillende kleuren te gebruiken waardoor de verzender weet of hij een reactie kan krijgen.
Ik begrijp dat dit vervelend en verwarrend is. Dit probleem wordt uiteindelijk opgelost. Ik wil alle groene ervaren gebruikers vragen geduld te hebben.

We hebben op dit punt al flinke stappen gezet maar we zijn nog niet klaar. We laten het jullie weten als dit probleem is opgelost.
scrp
Ervaren

Bericht: # 21030Bericht scrp »

Het is lastig als je niet weet of iemand niet kan of wil antwoorden. De aanvankelijke paniek lijkt een beetje af te nemen. Was ook wel schieten met een kanon op een mug. Als je pms uitzet kun je toch gewoon posten want dan is er een moderator die alles 'keurt'. En gezond verstand heeft volgens mij altijd geprevaleerd bij de leden die al wat langer lid zijn. Ik zie niet zoveel kwaad in een melding dat alles uit kan en dat er niet preuts maar wel binnen het nette wordt gemasseerd. Gewoon respect tonen. En beseffen dat veel salons en masseuses vaak in een kwetsbare positie verkeren. En dat wij als massage liefhebbers er bij gebaat zijn als de salons hun werkzaamheden gewoon kunnen voortzetten
RedBaron
Beheerder

Bericht: # 21057Bericht RedBaron »

scrp schreef: vr 17 jan 2025 16:42 .... En gezond verstand heeft volgens mij altijd geprevaleerd bij de leden die al wat langer lid zijn.
Juist dit was niet het geval.
Een aantal "ervaren" gebruikers hebben van alles en nog wat gedeeld met een nieuwe gebruiker.
De ervaren gebruikers waren dus erg makkelijk te overtuigen om eventueel belastende informatie te geven.
En die informatie is dus gelekt. Of die informatie berust op werkelijke ervaringen of van horen zeggen of de wens is van de gedachte???

Dus ook gebruikers met een lange staat van dienst op dit forum kunnen vreselijk naïef zijn.

PS. Nu maar hopen dat iedereen zijn lesje heeft geleerd en we dit niet nog een keer hoeven te doen, of ergere maatregelen moeten nemen.
PS2. De rechten zijn weer zoals voor de lek met PM's. Zie ook onder aankondiging.
PS3. Er is al genoeg geschreven hierover dus dit onderwerp gaat op slot.
sean3
Ervaren

Forumlid kleuren

Bericht: # 21116Bericht sean3 »

In Strenger beleid n.a.v. lek van PM's staat dat er starters en ervaren forumleden zijn (zwart vs groen). Staat ook ergens wat bepaalt of je een starter of ervaren bent?
BlueAngel
Beheerder

Re: Forumlid kleuren

Bericht: # 21118Bericht BlueAngel »

sean3 schreef: ma 20 jan 2025 15:15 In Strenger beleid n.a.v. lek van PM's staat dat er starters en ervaren forumleden zijn (zwart vs groen). Staat ook ergens wat bepaalt of je een starter of ervaren bent?
Nee dat staat nergens en deze informatie gaan we ook niet delen.
RedBaron
Beheerder

Re: Kan geen prive berichten meer lezen - en aanverwante beperkingen

Bericht: # 21131Bericht RedBaron »

Er is besloten om toch een klein tipje van de sluier op te lichten, zie aankondiging Strenger beleid n.a.v. lek van PM's.
Gesloten

Terug naar “Forumzaken”