(CN) Tian Mei massage & pedicure, Weverstedehof 4

Plaats reactie
RedBaron
Beheerder

China-CN (CN) Tian Mei massage & pedicure, Weverstedehof 4

Bericht: # 17390Bericht RedBaron »

Afbeelding

Weverstedehof 4
3431 HR Nieuwegein
Mob: +31-6-8561 4679
Marktplaats

Openingstijden: dagelijks van 10:00 tot 21:00
Tarieven: vanaf € 30/½uur, € 50/1uur, € 75/1½uur, € ../2uur

Tevens een vestiging in Rotterdam: Mei Du massage & beauty

Met dank aan Rotterdamse Kobus voor de aanmelding.
Leuker kunnen we het wèl maken.
Lordcummalot
Ervaren

Re: (CN) Tian Mei massage & pedicure, Weverstedehof 4

Bericht: # 17712Bericht Lordcummalot »

Nieuwe salon, alles kraakhelder schoon, prima massage van een uur van Lili voor 50 euro inclusief douche. Geen fratsen
thongie
Ervaren

Bericht: # 17747Bericht thongie »

ik ging goed, ik werd afgeleid en ging kijken hoe deze nieuwe plek is en natuurlijk om een ​​massage te proeven. de salon is erg schoon en netjes en ik werd zeer aangenaam ontvangen. de massage was uitstekend. Misschien moet ik vaker uitwijken
Cuckoo
Ervaren

Bericht: # 17750Bericht Cuckoo »

Beetje leuke dames?
Dennis70
Ervaren

Bericht: # 17987Bericht Dennis70 »

Ik ben er laatst geweest. Schoon en nieuw. Strak. Niet bijzonder sfeervol of zo. Wellicht komt dat nog.
Dennis70
Ervaren

Bericht: # 18091Bericht Dennis70 »

Die douche is mij trouwens niet aangeboden.
Wellicht een volgende keer.
Daantje
Ervaren

Bericht: # 18102Bericht Daantje »

Vorige week hier geweest, zonder afspraak, en gevraagd of ik een massage kon krijgen en dat kon. Gevraagd of ik wat wilde drinken en wat voor massage en hoe lang. Na het drinken gehad te hebben geheel ontkleed op de tafel gaan liggen. Toen de masseuse terug kwam volgde een heerlijke massage zonder onderbreking van telefoon, bel of wat dan ook. Naam is me ontschoten maar vraag ik volgende keer want herhaling komr er zeker. Na afloop wederom wat te drinken en iets lekkers aangeboden gekregen.
Binkie
Ervaren

Bericht: # 18110Bericht Binkie »

Parkeren voor de deur: is dat echt zo want op google maps zie ik geen duidelijke parkeerplaatsen.

Wat is de gemiddelde leeftijd van de masseuses?
Dennis70
Ervaren

Bericht: # 18116Bericht Dennis70 »

Je hebt daar het winkelcentrum City Plaza met daaronder een ruime parkeergarage.
Ik ben er twee keer geweest. Is daar wel prima en schoon.
Beide keren maar een en dezelfde medewerkster gezien. Leeftijd vind ik lastig in te schatten. 35?
Mataramasuko
Starter

Bericht: # 18144Bericht Mataramasuko »

Ik ben daar vorige week geweest. Masseuse was rond 40 jaar. Ze sprak niet veel, gaf vrij goede massage. 1 uur 50€.
Ouradventure
Ervaren

Bericht: # 18829Bericht Ouradventure »

Door een gemiste afspraak had ik een uurtje over, dus even deze nieuwe salon uitgeprobeerd. Het was nog vroeg in de ochtend, dus ik kon zo terecht. Parkeren betaald in de garage van cityplaza. Dan is het enkele minuten lopen.
De masseuse herkende ik onmiddelijk, dit is "artiestennaam" Lily, (met de lage stem ) eerder werkzaam in omgeving Rotterdam zuid. Charmante verschijning en vriendelijk, doch rustig. Niks mis mee. Interieur is netjes, bedje ligt heerlijk en de temperatuur was aangenaam. Op verzoek gaat er nog een kacheltje bij. Massage was als vanouds, gewoon lekker ontspannen, lange halen. Achterwerk, borst en buik en hoofd worden allemaal goed meegenomen. Verwacht geen hoogstandjes, maar voor de ontspanning is het gewoon prima. Echt genieten voor 50 euro.
Er werd 1x aangebeld, sorry man. Ik lag er al...
Verder was het rustig.
Ik ben tegenwoordig veel meer van de Thaise massages, maar voor de afwisseling is dit hartstikke prima.
De andere collega heb ik niet gezien, die was op dat moment niet aanwezig.
Marco
Today, is the first day, of the rest of your life! :idea:
Dennis70
Ervaren

Bericht: # 18901Bericht Dennis70 »

Het is inderdaad ook hoe ik het daar ervaar. Schoon fris en verzorgd. Een snoepje na afloop.
Lily. Ik zal proberen haar naam te onthouden…
Dat is niet mijn sterkste kant. Zo ben ik hier nu een paar keer geweest. Maar heb ik nog geen enkele keer gebruik gemaakt van de douche. Telkens vergeet ik dat die daar is.
Ze hebben drie kamers, maar meestal is er maar één of mogelijk twee in gebruik. Het is er rustig. Maar wel prima wat mij betreft.
Stephan
Ervaren

Bericht: # 19639Bericht Stephan »

Ben hier afgelopen week 2x geweest, 1e keer leuke slanke dame gehad, 2e keer iets oudere collega. Beide keren heerlijke massage gehad. Beide malen met boxershort uit. Aanrader.
cor1006
Ervaren

Bericht: # 20042Bericht cor1006 »

Binkie schreef: di 06 aug 2024 09:12 Parkeren voor de deur: is dat echt zo want op google maps zie ik geen duidelijke parkeerplaatsen.
Parkeren voor de deur volgens de Marktplaats advertentie is een lokkertje, maar klopt absoluut niet. In de buurt is wel een parkeergarage en in de tegenoverliggende woonwijk is ook wel plek te vinden.
Binkie
Ervaren

Bericht: # 20057Bericht Binkie »

Ondertussen een keer eeen bezoek gebracht. Via whatssapp een afspraak gemaakt en kon binnen een half uur terecht. Parkeren is inderdaad in de parkeer garage 5. Min lopen. Goed te doen.
Ben haar naam vergeten maar spreekt iets nederlands. Schat ze 35 a 40 jaar oud. Blijkbaar loopt er nog een rond en zij kwam net van de NL les af. Hoorde haar praten maar haarzelf niet gezien.

Massage vond ik goed. Gekozen voor een combi hard en zacht.
Ik zag dat ze een nette douche hadden. Deze nu niet gebruikt maar goed om te weten voor de toekomst.
Onderbroek kan gewoon uit zoals het hoort.

Kom er zeker nog een keer terug.
cor1006
Ervaren

Bericht: # 20060Bericht cor1006 »

Ben hier kort geleden geweest voor een massage. Met een grote glimlach vertrokken. Eén uur massage gehad van Fang en daarna nog een half uurtje van fang en Sofia samen. Ga hier ondanks 'het parkeren voor de deur lokkertje, wat niet mogelijk is' wel vaker terugkomen! Ontspannen en aardige sfeer hier en Fang geeft een goede (soms te stevige :-( ) massage, maar als je haar daarop wijst komt het goed!
Daantje
Ervaren

Bericht: # 20090Bericht Daantje »

Vorige week binnengelopen en wederom een heerlijke ontspanningsmassage gekregen van Lily, zonder gestoord te worden een uur lang. Zij ziet mij binnenkort zeker terug.
Jonnie69
Ervaren

Bericht: # 20092Bericht Jonnie69 »

Vandaag hier geweest en uitstekende massage van Lilly (met de kenmerkende zware stem) gekregen. Fijne druk, niet te hard maar ook niet te zacht. Ook een fijne ruimte. Netjes en verzorgd. Parkeren is wel een dingetje.
De salon is wel populair. Terwijl ik er lag 3 mensen langs gekomen. Er zijn 3 masseuses dus eentje had er pech.
Kom hier zeker nog een keer.
Cando
Ervaren

Bericht: # 20183Bericht Cando »

Hier geweest vorige week. Prima en professionele massage. Goede tafel. Ruimte lekker warm. Goede douche. Eigenlijk alles goed.
Binkie
Ervaren

Bericht: # 20367Bericht Binkie »

Afgelopen week hier geweest. Fang was de masseuse . Zij is de oudste van de 3 en waarschijnlijk ook diegene die achter de app zit. Massage was goed maar irriteerde me aan het beantwoorden van de whatsapp berichten. Misschien goed dat je snel antwoord krijgt maar niet zo handig voor diegene die gemasseerd wordt. Sophia liep hier ook rond en zij is behoorlijk jong. Dus voor mij is Fang geen herhalingsgevaar. De andere masseuses overigens wel.
Hanssie
Ervaren

Bericht: # 20481Bericht Hanssie »

Een aantal keren hier geweest en massages gehad van zowel Fang als Sophia. Fang is de oudere van de twee en degene die redelijk Nederlands spreekt. Sophia spreekt helaas geen Nedelands en ook geen Egels. Dit bemoeilijkt de communicatie ietwat. De hygiëne is ok, de lakens worden na iedere massage tvervangen. De temperatuur op de kamers is aangenaam en het is geen bezwaar als je zonder onderbroek plaatsneemt op de massagetafel. Ik heb wel de indruk dat massages behoorlijk dicht achter elkaar worden gepland.

De massages zelf zijn redelijk, gegeven de prijsstelling, waarbij duidelijk is dat Fang meer ervaring heeft en een stevigere massage geeft dan Sophia. hoewel ook haar massages zeker niet onverdienstelijk zijn.

Al met al best een aardige salon.
cor1006
Ervaren

Bericht: # 20482Bericht cor1006 »

Hanssie schreef: vr 03 jan 2025 04:17 Sophia spreekt helaas geen Nedelands en ook geen Egels.
Ik ben hier nu een aantal malen geweest en heb o.a. 2 x een massage van Sofia gehad. Misschien is het een andere Sofia dan waar hier over wordt gesproken, maar de Sofia die ik hier ken is een leuke verschijning van een jaar of 35..40 en spreekt en verstaat een aardig woordje Nederlands (maar geen Nedelands en/of Egels).
Hanssie
Ervaren

Bericht: # 20496Bericht Hanssie »

cor1006 schreef: vr 03 jan 2025 08:32
Hanssie schreef: vr 03 jan 2025 04:17 Sophia spreekt helaas geen Nedelands en ook geen Egels.
Ik ben hier nu een aantal malen geweest en heb o.a. 2 x een massage van Sofia gehad. Misschien is het een andere Sofia dan waar hier over wordt gesproken, maar de Sofia die ik hier ken is een leuke verschijning van een jaar of 35..40 en spreekt en verstaat een aardig woordje Nederlands (maar geen Nedelands en/of Egels).
Dus het klopt wat ik schreef :D :D :D :D :D (al moet ik bekennen dat ik zelf ook geen Nedelands en/of Egels spreek).

Ik denk dat we dezelfde Sophia/Sofia bedoelen, ze ziet er inderdaad goed uit
Zeuss
Ervaren

Bericht: # 20798Bericht Zeuss »

Recent hier geweest. Alles is schoon en netjes en de massage kamer was aangenaam warm. Ik had een ontspanning massage van Sophie. Ondanks haar beperkte nederlands is zij aardig, goedlachs en geeft een zeer goed ontspanning massage.
Jonnie69
Ervaren

Bericht: # 20803Bericht Jonnie69 »

In de maand december ben ik diverse malen in deze salon geweest. De salon is netjes, schoon en hygiënisch. De kamers (3) zijn verzorgd en lekker warm. Je kunt er ook douchen. Er zijn afwisselend twee masseuses. Soms zelfs 3. Ik ben door alle drie gemasseerd. De massages van Sofia zijn aangenaam en relaxed. De massage van Lilli was ook zeer aangenaam en relaxed. Maar de massage van Fang steekt er met kop en schouders boven uit. Lange halen, veel aandacht voor alle spieren. Zij heeft de meeste ervaring en dat voel je terug. Ze zet redelijk wat kracht maar niet teveel, tenzij je dat aangeeft. Herhalingsgevaar erg groot.
Dennis70
Ervaren

Bericht: # 20809Bericht Dennis70 »

Hoe heet de dame die er doorgaans altijd is? De dame die het een beetje aanstuurt. Is dat Lilly?
Jonnie69
Ervaren

Bericht: # 20813Bericht Jonnie69 »

De wat oudere dame, die het volgens mij aanstuurt, heet Fang. Dan heb je Sofie, die is er eigenlijk altijd.
Dennis70
Ervaren

Bericht: # 20930Bericht Dennis70 »

Wie is dan Lilly?
Jonnie69
Ervaren

Bericht: # 20933Bericht Jonnie69 »

Lily is een andere masseuse, kenmerkende zware stem. Werkt er af en toe maar wat ik begrijp voornamelijk in Rotterdam op de nevenvestiging aanwezig.
Daantje
Ervaren

Bericht: # 21176Bericht Daantje »

Vorige week hier wederom geweest en aangezien het hier drukker wordt van tevoren maar even gebeld, ik kon binnen een uur terecht. Deze keer was Sophie mijn masseuse en dat beviel goed. Een fijne massage gekregen. Sophie vroeg ook nog of ik wilde douchen (vorige keren werd dat niet aangeboden) maar toen ik terug naar de kamer liep zag ik een een A3 tje hangen met daarop de tekst gratis douchen. Overigens heeft Lily mij vorige keer verteld dat zij alleen doordeweeks werkt.
Plaats reactie

Terug naar “Nieuwegein”