Een paar keer naar toe gegaan. Massage is op zich niet slecht alleen jammer dat Pan er niet meer werkt. Zij gaf een wat zachtere massage waar ik van hou en bij haar mocht de onderbroek ook uit. Dat was de laatste keer bij een ander niet het geval. Misschien moet ik er vaker naar toe gaan en kan ik dan wel weer lekker relaxed (gewoon naakt) gaan liggen?
Bushalte voor de deur. Gemakkelijk. Ik ga graag met het OV en de bus uit het kleine waddendorp waar ik woon, stopt hier.
Een voormalig winkelpand. Ze hebben de verkoopruimte onderverdeeld in een aardig Thais zitje en met platen en gordijnen drie kleine massageruimtes. Dat maakt het wel wat gehorig, niet hinderlijk, en bovendien maakt het mij niet uit.
Alles ziet er netjes en proper uit. De masseuse een vriendelijke, tamelijk jeugdige Thaise vrouw.
Over onderbroek werd niet gerept; die ging dus uit, wel zo logisch en wel zo prettig.
Ik gaf te kennen "Ontspanningsmassage". Zij deed het goed; massage van de spieren afgewisseld met lange strijkingen, daar houd ik van. Ook borst en buik werden meegenomen, echter billen niet wat vreemd is want ik lag met de billen onbedekt.
Met een goed gevoel ging ik weer en dan oordeel ik ook : Deze salon scoort goed.
Wederom enige bezoeken gebracht aan deze salon ; gemakkelijk met een bushalte voor de deur .
Eerst een masseuse nieuw voor mij . Zij – een aardige jeugdig ogende Thaise - deed het goed , een ontspanningsmassage zoals ik op prijs stel : spieren masseren afgewisseld met lange strijkingen over het gehele lichaam . En ook de onderbroek mocht bij haar uit : dat is prettiger en natuurlijker .
Bij het laatste bezoek trof ik de masseuse van de vorige recensie . Toen had ik haar positief beoordeeld , dat doe ik nu niet . De beenspieren werden twee maal gemasseerd , wat natuurlijk eenmaal teveel is en verder was het vooral een links en rechts onsamenhangend gekrabbel .
Binnengegaan spontaan en kreeg een glas water en moest 5 minuten wachten.
Leeftijd masseuses aldaar rond de 45-50 maar gewoon aardig zoals altijd en overal.
Goede massage van een Engelssprekende ( beetje) dame genaamd Tanja.
Cijfer 8 en waarom na de teleurstellende ontmoeting bij de Nederlandse dame kon dit niet meer stuk.
Dus niet geheel objectief ,maar ook gewoon een goedlachse dame.
En een praatje dat vind ik er bij horen i.p.v. alleen maar stilzwijgend liggen heb ik geen geduld voor .
Vandaag eens een bezoek gebracht ,gevraagd naar Tanja ,was er niet ,maar genoegen genomen met Loi.
Aardige dame ,leeftijd rond de 55 en zachtaardig .
Net terug van haar vakantie in Thailand. Gezellig bijgepraat over wederzijdse ervaringen.
Massage ? Begon heel goed en klasse ,maar geen armen gene borst of buik .
Maar goed cijfer ? 6,5 tot 7 .
Volgende keer ? Twijfel toch voorkeur voor Tanja .
Vandaag naar stad Groningen getogen.
Voor het eerst de Damsterdiep 8 bezocht.
Mooie nette salon. Ik mocht mee met Mini (inderdaad nier erg groot) een dame tussen de 40 en 50.
Beheerst goed de nederlandse taal.
Mogen genieten van ontspannende massage van 90 minuten. Iets wat zacht maar aangenaam. Ruimte wordt gesloten door gordijn. Heb heerlijk kunnen wegdommelen.
Mooie dame en gastvrij. Mooie invulling van de dag.
Kom zeker nog eens terug.
Vandaag wat tijd over even er heen gegaan
Kreeg melding dat het 45 min kon ,maar later bleek toch 1 uur
Wel lawaaiige omgeving minpunt.
Massage daar kom je voor .
Rug 25 min ongeveer
1/3 deel onderbenen 10 min
beetje armen
schouders alleen
Buik geen
Billen geen
handdoeken over je heen
Kortom trek zelf de conclusie.
Maar wat kan je verwachten voor 55 euro ( ex fooi 5 euro )
Beetje vakman is al gauw 80 ex btw