Vandaag hier naar binnen gewandeld, want ik had best zin. Drie dames, één flink opgemaakte oudere dame achter de balie (老板娘,Reynaerde?), één behoorlijk jonge die op haar mobieltje zat te spelen en één leuk uitziende veertiger (Sisi) die uit de provincie Kanton bleek te komen. Ik door Sisi naar achter getroond. Eerst een douche genomen. Zeep was bijna op, hahaha. En daarna terug naar de kamer.
De massage was eigenlijk de hele tijd met kracht wrijven. Ik noem dat niet echt massage. Op zich leuk gesprek met haar. De rest van de masseuses komen uit provincies in het NO van China. Al met al viel de massage me wat tegen. Er kwam ook nog het een en ander bij en dat viel nog meer tegen. Kosten voor de massage niet goedkoop: zes tientjes.
Conclusie: zonde van mijn geld. Herhalingsgevaar nul. Ook een beetje raar sfeertje daar, want na de massage zag ik dat tijdens de massage er continu een mobieltje stond opgesteld met een camerabeeld van de bazin achter de balie in de entree. Beetje apart.
Sisi wilde ook heel graag mijn mobiele nummer en WeChat. Daar had ik weinig behoefte aan. Wel heel vriendelijk van haar: ik had mijn hemd daar laten liggen en dat kwam ze nog achter me aan rennend teruggeven.
Ik ben met een ontevreden gevoel weggegaan. In R'dam naar nóg een salon gegaan en daar een heel verdienstelijke massage gehad. (
viewtopic.php?p=3969#p3969)