(TH) Bangkok Thaise therapie & massage, Hoofdstraat 183-A
Re: (TH) Bangkok Thaise therapie & massage, Hoofdstraat 183-A
afgelopen week poging gedaan gebeld en niet mogelijk
vandaag poging gedaan ,gesloten
dus tja blijft er niet veel over in Hoogezand
vandaag poging gedaan ,gesloten
dus tja blijft er niet veel over in Hoogezand
Gisteren weer afspraak gemaakt en werd verwelkomt door een kleine goedlachse dame .
Was ook gelijk de masseuse want er is er maar eentje waar anders wel een stuk of 3 aanwezig waren.
Maar goed ik had sessie van 90 min. geboekt en deze waren zo om , had een lekkere niet te harde massage en dat deed ze best goed en was dus best tevreden .
Dame kan best gesprek voeren ( meest Engels) maar kan ook best in stilte haar werk doen .
Min puntje was dat ze alleen was en daarom eens naar de deur moest omdat er aangebeld werd en mensen blijven gewoon op die bel rammen tot vervelends toe .
Verder dikke plus voor Nickie en kom zeker weer terug want is wel mijn favoriet adres.
Was ook gelijk de masseuse want er is er maar eentje waar anders wel een stuk of 3 aanwezig waren.
Maar goed ik had sessie van 90 min. geboekt en deze waren zo om , had een lekkere niet te harde massage en dat deed ze best goed en was dus best tevreden .
Dame kan best gesprek voeren ( meest Engels) maar kan ook best in stilte haar werk doen .
Min puntje was dat ze alleen was en daarom eens naar de deur moest omdat er aangebeld werd en mensen blijven gewoon op die bel rammen tot vervelends toe .
Verder dikke plus voor Nickie en kom zeker weer terug want is wel mijn favoriet adres.
Maudi uit Beilen?
En Hannah nog niet terug .
En Hannah nog niet terug .
Vandaag maar een poging gedaan
Geen reactie uiteindelijk wel ,medewerker komt maandag weer salon was dicht.
Overal personeelstekorten dus maar wat importeren .
Geen reactie uiteindelijk wel ,medewerker komt maandag weer salon was dicht.
Overal personeelstekorten dus maar wat importeren .
Vandaag gebeld naar BKK Hoogezand .
Niemand aanwezig maar werd verwezen naar Massage Salon Vechtstraat 76.
Nieuw voor me ,vraag me af wat er allemaal gaande is ......
Ga er maar vanuit dat er nog veel gaat gebeuren in het noorden. Er zijn grote onderzoeken gaande....Blueeye schreef: wo 26 jun 2024 15:49 Vandaag gebeld naar BKK Hoogezand .
Leg eens uit, waar heb je het over?Willy schreef: wo 26 jun 2024 16:46 Ga er maar vanuit dat er nog veel gaat gebeuren in het noorden. Er zijn grote onderzoeken gaande....
Wat hoor ik daar
ja wat heb je aan suggestieve berichten
Arbeidsmigratie is zo gek nog niet
Vandaag ontvangen door Nitty ?
Aardige dame en gezellig gekletst over alles en nog wat .
Idd er speelt wat met name de immigratie en politie aan de deur gehad .
Ze hebben het er druk mee ,zodat ze niet bij de grens kunnen staan ..... 555
Massage 7
Aardige dame en gezellig gekletst over alles en nog wat .
Idd er speelt wat met name de immigratie en politie aan de deur gehad .
Ze hebben het er druk mee ,zodat ze niet bij de grens kunnen staan ..... 555
Massage 7
Als er geen duidelijk informatie beschikbaar is/komt over wat er aan de hand is dan graag al deze insinuaties achterwegen laten.
Het voegt niks toe als recensies over de kwaliteit van de salon en masseuses.
Het voegt niks toe als recensies over de kwaliteit van de salon en masseuses.
Leuker kunnen we het wèl maken.
Zelfs duidelijke informatie voegt niets toe '
Alleen mijn ervaring is nu en dat is heel duidelijk dat er gedoe is en weinig personeel
Alleen mijn ervaring is nu en dat is heel duidelijk dat er gedoe is en weinig personeel
vandaag maar even gebeld en kon gelijk terecht
zelfde dame als de vorige keer dus recensie verschikt niet veel als van de laatste keer
aardige vrouw als je het mag zeggen een lieverd
massage 45 min rug en benen was te lang
toen de armen en hoofd en voorkant benen even
nee herhaling hoor ondanks dat ze heel aardig is
Naam ? Niet Oi
zelfde dame als de vorige keer dus recensie verschikt niet veel als van de laatste keer
aardige vrouw als je het mag zeggen een lieverd
massage 45 min rug en benen was te lang
nee herhaling hoor ondanks dat ze heel aardig is
Naam ? Niet Oi
Komt mij bekend voor. Langdurig met de rug bezig en dan maar eventjes de voorkant. Ik neem initiatief. Ik zeg aan het begin van de massage : " na zoveel minuten omdraaien " ; of anders tijdens de massage : " nu omdraaien " ?Blueeye schreef: ma 29 jul 2024 20:32 massage 45 min rug en benen was te lang
En ik bemerk toch ook dat de meeste masseuses graag enige terugkoppeling willen hebben , dus altijd doen.
Gisteren reed ik langs hun salon, en het leek er op dat ze de boel aan het renoveren zijn of aan het slopen. Er staat een grote puinbak voor de deur. Is jullie dit ook al opgevallen ?
zou er dan eindelijk een kamer met bad komen , ga ik gelijk reserveren
-
Sluit ik me bij aanwatnou schreef: ma 02 sep 2024 18:20 zou er dan eindelijk een kamer met bad komen , ga ik gelijk reserveren
-
Er staan ondertussen 2 vuilcontainers voor de massagesalon, maar dat komt omdat ze op de eerste verdieping aan het verbouwen zijn.
De salon zelf is gewoon open.
Ik kom al enige tijd bij deze salon, en de ervaringen zijn over het algemeen goed.
In het verleden wel eens een dame getroffen die alleen maar lichtjes aan het aaien was.
Nadat ik er wat van zei werd het iets beter om vervolgens na korte tijd weer terug te vallen in het zachte aaien.
Aan de andere kant kom ik vaker een dame tegen die echt wel een goede massage levert.
Als ik kwijlend half in slaap val, dan zit het wel goed en dat is daar regelmatig aan de orde geweest.
Van de salons in Hoogezand is dit 1 van de betere, massages worden gegeven op een massagetafel waarbij de massage bij Thai Isaan bijvoorbeeld worden gegeven op een bed.
Maar goed, die review is hier niet op zijn plaats.
Kortom: goede salon, gelukkig mag de onderbroek bijna altijd uit na netjes gevraagd te hebben - ik hou niet van massages met ondergoed aan, het onderbreekt de flow.
Dus: Ze zijn niet aan het verbouwen maar er is weinig personeel, de laatste tijd is reserveren lastig, maar wel de moeite waard om je hier te laten masseren.
Gr. Thunderbunny
De salon zelf is gewoon open.
Ik kom al enige tijd bij deze salon, en de ervaringen zijn over het algemeen goed.
In het verleden wel eens een dame getroffen die alleen maar lichtjes aan het aaien was.
Nadat ik er wat van zei werd het iets beter om vervolgens na korte tijd weer terug te vallen in het zachte aaien.
Aan de andere kant kom ik vaker een dame tegen die echt wel een goede massage levert.
Als ik kwijlend half in slaap val, dan zit het wel goed en dat is daar regelmatig aan de orde geweest.
Van de salons in Hoogezand is dit 1 van de betere, massages worden gegeven op een massagetafel waarbij de massage bij Thai Isaan bijvoorbeeld worden gegeven op een bed.
Maar goed, die review is hier niet op zijn plaats.
Kortom: goede salon, gelukkig mag de onderbroek bijna altijd uit na netjes gevraagd te hebben - ik hou niet van massages met ondergoed aan, het onderbreekt de flow.
Dus: Ze zijn niet aan het verbouwen maar er is weinig personeel, de laatste tijd is reserveren lastig, maar wel de moeite waard om je hier te laten masseren.
Gr. Thunderbunny
was vorige week gesloten
gebeld gisteren geen reactie dus ?
-
Reclame bord met ""OPEN" is al weken niet meer aan, ook wordt er niet meer gereageerd op aanbellen aan de deur,
m.i. kan deze salon naar het archief (net als zijn/haar nevenvestiging in Winschoten)
m.i. kan deze salon naar het archief (net als zijn/haar nevenvestiging in Winschoten)
Om het zeker te weten kun je beter eerst even bellen voordat je de conclusie trekt dat ie permanent gesloten is.
Gisteren nog geweest. Openingstijden zijn niet zoals aangegeven maar flexibel. Niet handig, maar zeker niet gesloten zoals Winschoten.
Iemand enig idee of Hanna weer eens terug is in Hoogezand of waar ze nu is?
ze is zeker weten niet meer bij BKK in dienst volgens wandelgangen gepraat heeft ze een serieuze relatie.Ppolsen schreef: vr 29 nov 2024 18:54 Iemand enig idee of Hanna weer eens terug is in Hoogezand of waar ze nu is?
vraag
Bangkok vaak geen reactie ? De telefoon wordt niet beantwoord maar toch nog open ?
Bangkok vaak geen reactie ? De telefoon wordt niet beantwoord maar toch nog open ?
Vanmiddag werd warempel de telefoon opgenomen dus direct afspraak gemaakt .
Dame die mij begeleidde naar kamer was niet de masseuse en mocht eerst douchen .
Werd gemasseerd door Som en de eerste half uur was geweldig mijn rug kraakte van genot .
Maar wat daarna kwam was ronduit teleurstellend gewoon beetje strelen tot de tijd vol was .
Ook nadat ik opmerkte dat het wel wat harder mocht veranderde er niet veel .
Jammer maar mss wordt ze met de tijd beter .
Volgende x beter .
Dame die mij begeleidde naar kamer was niet de masseuse en mocht eerst douchen .
Werd gemasseerd door Som en de eerste half uur was geweldig mijn rug kraakte van genot .
Maar wat daarna kwam was ronduit teleurstellend gewoon beetje strelen tot de tijd vol was .
Ook nadat ik opmerkte dat het wel wat harder mocht veranderde er niet veel .
Jammer maar mss wordt ze met de tijd beter .
Volgende x beter .