(CN) Zen flow massage, Markt 24

Plaats reactie
GreenFace
Site Admin

China-CN (CN) Zen flow massage, Markt 24

Bericht: # 227Bericht GreenFace »

Afbeelding

Markt 24
2631 ED Nootdorp
Tel: +31-6-4168 2785
Website
Facebook
Marktplaats

Openingstijden: onbekend.
Tarieven: vanaf € 40/½uur, € 60/1uur, 85/1½uur

14-06-2022: Tarieven aangepast. Met dank aan thaithau voor de melding.
2022-06-15: Facebook pagina opgenomen.
24-03-2023: Tarieven aangepast. Met dank aan Karel34 voor de melding.
17-04-2023: Marktplaats link toegevoegd. Met dank aan Donald voor de melding.
14-03-2024: Marktplaats link gewijzigd. Met dank aan Frizzle voor de melding.
29-11-2024: Website en salonnaam aangepast met dank aan Fred
Satrai

Re: (CN) Yi Chun Tang day spa, Markt 24

Bericht: # 3898Bericht Satrai »

Nette en redelijk grote salon met aan de voorkant een ruimte voor nagel en voetbehandelingen. Achterin is er tenminste een ruime kamer met deur voor o.a. lichaamsmassage. Twee therapeuten waren beschikbaar; een bejaard uitziende dame en een dame van in de dertig die wat eenvoudig Nederlands kan spreken. Massage was redelijk goed en wat ook meespeelt is de rust - zonder gestoord te worden door andere klanten met harde stemmen.
Ouradventure

Bericht: # 3900Bericht Ouradventure »

40 euro per uur? En welke van de 2 heeft je gemasseerd? Naam?
Today, is the first day, of the rest of your life! :idea:
thaithau

Bericht: # 3901Bericht thaithau »

Afbeelding
Donald

Bericht: # 9473Bericht Donald »

Deze salon in Nootdorp onlangs bezocht. Ligt wat buiten de gangbare massagestraten maar het leek me de moeite waard om er eens een kijkje te gaan nemen. Parkeren (gratis) gaat prima in de parkeergarage van het naastgelegen winkelcentrum. Ook is het met de HTM-tramlijn 15 goed te bereiken. Eerst maar eens voorverkend. Toen ik er langs liep en naar binnen keek zag ik een aantal dames zitten die een manicure- of pedicurebehandeling ondergingen. Bijzonder is dat er vlak naast een Thaise massagesalon is gevestigd. Mijn rondje door het winkelcentrum vervolgt, hierna weer terug gelopen en de salon was inmiddels leeg. Naar binnen gestapt en vervolgens werd ik aangesproken door een wat oudere dame die redelijk Nederlands sprak. Zij stelde mij de korte vraag: massage? Nadat ik dit bevestigd had gebaarde ze mij om te gaan zitten en begon ze te telefoneren en had een kort gesprek. Helaas is mijn Chinees niet zo goed dus geen flauw idee waar het over ging. De bazin meldde mij dat de masseuse er aan kwam en dat ik 15 minuten moest wachten. Ik kreeg wat te drinken aangeboden en ik wachtte het even rustig af. Na een kwartier kwam een dame naar binnengelopen. Dit was de masseuse zo begreep ik. Ze noemt zich Ana en is een prettig verschijning van in de dertig. Ook wat groter dat de gemiddelde vrouw van Chinese afkomst. Oh ja de massage voor een uur waar ik om had gevraagd heeft een prijskaartje van € 50. Vervolgens werd ik naar achteren begeleid naar een grote kamer waar twee massagetafels naast elkaar stonden. Ik vroeg me wel af wie daar gebruik van zouden maken. Na me uitgekleed te hebben ging ik op de massagetafel liggen. De dame in kwestie spreekt geen enkel woord Nederlands. Dus als je specifieke wensen hebt kun je dit even het beste van te voren bespreken met de bazin. Blijkbaar was aan de masseuse niet verteld dat ik een massage wilde van een uur. Uiteindelijk met behulp van Google translator één en ander kunnen duidelijk maken. Ik probeerde via Google translator duidelijk te maken dat ik een zachte ontspanningsmassage wilde. Zij keek me ondoorgrondelijk aan en knikte beleefd. Geen flauw idee wat ik heb gevraagd. Maar goed af en toe moet je het loslaten. De masseuse dekte het onderlichaam af met een handdoek en begon de massage. Deze was verrassend goed. Ze masseerde zacht tot medium met lange slagen waarbij de volledige onderarmen gebruikt werden. Omdat de masseuse verder geen andere taken had ( bijv. steeds de deur openen als er wordt aangebeld), er verder geen andere klanten waren en ze geen Nederlands spreekt voltrok de massage zich in serene rust. Heel aangenaam zeker voor iemand zoals ik die gauw word afgeleid. Bij de massage van de onderrug nam ze ook plaats op mijn benen. Na me te hebben omgedraaid nog circa twintig minuten een hele fijne massage gehad van de voorkant. Daarna werd ik nog even schoongemaakt en kon ik me aankleden. Een uur was eigenlijk te kort. De volgende keer zal ik zeker eens een massage van 2 uur nemen. Bij betaling aan de kassa zei de bazin dat ik de volgende keer beter van te voren een afspraak kan maken voor massage door Ana. Mogelijk werkt deze masseuse op afroepbasis. Aan de masseuse als teken van dankbaarheid nog een fooi gegeven waar ze heel blij mee was. Vervolgens als een tevreden mens de salon verlaten, blij dat ik had besloten deze op een minder gangbare locatie gelegen salon te bezoeken. Een verborgen pareltje zo je wil. Maar misschien ná deze recensie niet meer 😁.
Karel34

Bericht: # 9484Bericht Karel34 »

prijzen zijn verhoogd, zie website

Massage / voet reflex massage

30 minuten € 40,-
45 minuten € 55,-
60 minuten € 60,-
90 minuten € 85,-
Donald

Bericht: # 9485Bericht Donald »

Dank voor de aanvulling. Dat is dan snel gegaan en past helaas in een bredere trend. Toen ik begon met het bezoeken van de salons kostte een uur € 30 😁.
Ouradventure

Bericht: # 9489Bericht Ouradventure »

Het geven van tips is in China niet gebruikelijk en resulteert in bovenstaande. De salonhoudster denkt dat ze nog niet genoeg vraagt.
Ik heb dit van een ander forumlid geleerd, maar neem het ter harte....
Today, is the first day, of the rest of your life! :idea:
Donald

Bericht: # 9490Bericht Donald »

Het klopt inderdaad dat in de Chinese cultuur fooien geven niet verwacht wordt zelfs wat ongebruikelijk is. In Nederland zijn we ook niet echte fooigevers maar is het niet zo ongebruikelijk. Ik denk niet dat er een direct causaal verband zit tussen mijn fooi en de prijsverhoging. Mocht ik dat verkeerd zien dan hierbij mijn oprechte excuses 😃.
Donald

Bericht: # 9981Bericht Donald »

Via via begrepen dat de salon sinds kort een nieuwe eigenaresse heeft. Reden om even kennis te maken 😁. Het was een zeer aangename verrassing toen de deur werd geopend door een aantrekkelijke jongedame die zich voorstelde met Wongti. Bijzonder is dat ze alleen op afspraak werkt. Ze is meestal alleen en heel af en toe springt een kennis bij. Ze is in principe beschikbaar tot ongeveer 22.00 uur. Ze spreekt ook bijzonder goed Nederlands. De massage van een uur was uitstekend en met veel aandacht gegeven. Ze vroeg ook steeds of dit zo goed was en als je wensen had om die vooral aan te geven. Ook lichaamsdelen die er in de massage nog weleens bekaaid afkomen zoals de buik en billen werden vakkundig en uitgebreid gemasseerd. Omdat ze alleen op afspraak werkt was het ook lekker ontspannen omdat er niet steeds wordt aangebeld. Verder ook een aardige jongedame met wie je ook een leuk kletspraatje kan maken. Ondanks haar relatief jeugdige leeftijd heeft ze ook al de nodige jaren ervaring. Zeer groot herhalingsgevaar!
Cuckoo

Bericht: # 9983Bericht Cuckoo »

Donald schreef: do 13 apr 2023 15:42 Via via begrepen dat de salon sinds kort een nieuwe eigenaresse heeft. Reden om even kennis te maken 😁. Het was een zeer aangename verrassing toen de deur werd geopend door een aantrekkelijke jongedame die zich voorstelde met Wongti. Bijzonder is dat ze alleen op afspraak werkt. Ze is meestal alleen en heel af en toe springt een kennis bij. Ze is in principe beschikbaar tot ongeveer 22.00 uur. Ze spreekt ook bijzonder goed Nederlands. De massage van een uur was uitstekend en met veel aandacht gegeven. Ze vroeg ook steeds of dit zo goed was en als je wensen had om die vooral aan te geven. Ook lichaamsdelen die er in de massage nog weleens bekaaid afkomen zoals de buik en billen werden vakkundig en uitgebreid gemasseerd. Omdat ze alleen op afspraak werkt was het ook lekker ontspannen omdat er niet steeds wordt aangebeld. Verder ook een aardige jongedame met wie je ook een leuk kletspraatje kan maken. Ondanks haar relatief jeugdige leeftijd heeft ze ook al de nodige jaren ervaring. Zeer groot herhalingsgevaar!
Hoe oud schat je deze “jongedame”
Donald

Bericht: # 9988Bericht Donald »

Met alle risico van dien: ik schat in zo begin 30. Voor mij een jongedame maar dat zegt ook wel iets over mij 😀.
Donald

Bericht: # 10045Bericht Donald »

Zoals ze zeggen: 1 keer is een incident, 2 keer is toeval en 3 keer is een patroon. Nog een keer gegaan. Via whatsapp een afspraak gemaakt met Wongti. En ik zag dat ze een leuke nieuwe profielfoto heeft (misschien iets gefilterd). Nou het was wederom een topmassage dus ik vermoed een patroon 😁.
Ik voel ook wel wat sympathie voor Wongti omdat ze probeert in haar eentje een salon te runnen. Lijkt me niet eenvoudig, Ze is nog hard op zoek naar nieuwe liefst vaste klanten. Het minste wat ik kan doen is deze boodschap doorgeven. Binnenkort ga ik zeker weer terug
Puffer

Bericht: # 10062Bericht Puffer »

Ik was in de regio en werd over de streep getrokken door een positieve recensie hierboven.

Zoals eerder gezegd kan je gratis parkeren in de Parade garage en dan in nog geen 5 minuten loop je de salon binnen.
Aan een rustig autovrij plein gelegen en die rust nam ik mee naar binnen.
Meteen verwelkomd door masseuse Wongti en door naar één van de drie kamers waar ik onderbroekloos op de tafel mocht plaatsnemen.
Ondertussen werd voor mij alvast een watertje gehaald. Heel attent.

Ook de massage was zoals eerder gemeld van een goed niveau. Eén uur lang bleef ze krachtig mijn spieren losmaken. Achteraf iets te lang bij de schouders gebleven maar dat kan ik een volgende keer bijsturen. Die behoefte had ik nu eigenlijk niet.
Wel een groot gat voor mijn hoofd, die viel er bijna doorheen.

Maar wat deze massage ongemerkt extra prettig maakte was de instabiliteit van de tafel.
Er zat een kleine wiebel in de zijwaartse richting. Ik begon al na te denken hoe weinig werk het is de bouten eens goed aan te draaien, maar stiekem vond ik het heel prettig mee te deinen in het ritme van haar massage.
Met mijn ogen dicht was het of ik van de grond loskwam en zweefde.

Wat mij betreft komt er een vervolg, en ik laat mijn imbussleutels gewoon thuis.
Donald

Bericht: # 10077Bericht Donald »

Puffer schreef: zo 16 apr 2023 16:12 Ik was in de regio en werd over de streep getrokken door een positieve recensie hierboven.

Zoals eerder gezegd kan je gratis parkeren in de Parade garage en dan in nog geen 5 minuten loop je de salon binnen.
Aan een rustig autovrij plein gelegen en die rust nam ik mee naar binnen.
Meteen verwelkomd door masseuse Wongti en door naar één van de drie kamers waar ik onderbroekloos op de tafel mocht plaatsnemen.
Ondertussen werd voor mij alvast een watertje gehaald. Heel attent.

Ook de massage was zoals eerder gemeld van een goed niveau. Eén uur lang bleef ze krachtig mijn spieren losmaken. Achteraf iets te lang bij de schouders gebleven maar dat kan ik een volgende keer bijsturen. Die behoefte had ik nu eigenlijk niet.
Wel een groot gat voor mijn hoofd, die viel er bijna doorheen.

Maar wat deze massage ongemerkt extra prettig maakte was de instabiliteit van de tafel.
Er zat een kleine wiebel in de zijwaartse richting. Ik begon al na te denken hoe weinig werk het is de bouten eens goed aan te draaien, maar stiekem vond ik het heel prettig mee te deinen in het ritme van haar massage.
Met mijn ogen dicht was het of ik van de grond loskwam en zweefde.

Wat mij betreft komt er een vervolg, en ik laat mijn imbussleutels gewoon thuis.
Herkenbare recensie. In de korte tijd datum dat ik nu klant bij Wendy/Wongti ben heeft ze me nog nooit teleurgesteld. Volgens mij is ze heel klantgericht en als je wensen hebt dan geeft ze daar graag gehoor aan. Ik heb nog geen wiebelige massagetafel meegemaakt. Misschien één van de andere 2 massagekamers? Je moet er niet aan denken dat zo’n tafel bezwijkt onder het gewicht van een klant. Ik ben zelf gemiddeld van lengte en postuur, maar ik kom met mijn armen en voeten bij de uiteinde van de tafel. Ik kan me een keer herinneren dat ik bij binnenkomst van een salon een ander klant tegenkwam. Deze klant was ruim 2 meter lang en ver boven de 100 kilo zo schat ik in. Ik vroeg me toen wel af of zo’n man comfortabel op de tafel kan liggen.
Misschien is een massage op een waterbed nog een idee😃?
Donald

Bericht: # 10089Bericht Donald »

Voor de liefhebbers de advertentie op marktplaats:

https://www.marktplaats.nl/v/diensten-e ... se-massage
Karel34

Bericht: # 10217Bericht Karel34 »

En de prijzen zijn weer verlaagd:

Prijslijst
Massage: 30 minuten / €30
45 minuten / €40
60 minuten / €50
90 minuten / €75
120 minuten / 98

Cupping Therapie : €25 / keer
(Cupping met 30 minuten massage €50)

Guasha Therapie : €40 / keer
Karel34

Bericht: # 10219Bericht Karel34 »

Dit is een zéér aan te bevelen adresje. Wongti masseert al 14 jaar en dat merk je. Bij elke beweging van haar handen over je lichaam voel je dat. Wonderlijk was dat de massage niet eens zo zacht was en ik toch bijna in slaap suste. Het vinden en masseren van spierknopen in combinatie met meditatieve repeterende bewegingen waardoor je in een soort trance raakt maakt dat je je herboren voelt na afloop. Misschien heeft het ook te maken met een overdraagbare innerlijke rust van haar kant. Iets wat je vaker overigens bij een Thaise dan een Chinese massage ervaart. Ik heb begrepen dat er soms ook nog een andere masseuse werkzaam is waar ik ook erg benieuwd naar ben.

Een bovengemiddelde Chinese massage in Nootdorp, wat een ontdekking!
BlueAngel
Site Admin

Bericht: # 10245Bericht BlueAngel »

Karel34 schreef: zo 23 apr 2023 17:41 En de prijzen zijn weer verlaagd:

Prijslijst
45 minuten / €40
60 minuten / €50
90 minuten / €75
120 minuten / 98

Dit zijn actie tarieven. Op de website staat hierover het volgende:

Actie is alleen geldig voor vroegboekers.
Donald

Bericht: # 10250Bericht Donald »

BlueAngel schreef: ma 24 apr 2023 23:09
Karel34 schreef: zo 23 apr 2023 17:41 En de prijzen zijn weer verlaagd:

Prijslijst
45 minuten / €40
60 minuten / €50
90 minuten / €75
120 minuten / 98

Dit zijn actie tarieven. Op de website staat hierover het volgende:

Actie is alleen geldig voor vroegboekers.
Inderdaad zo heb ik het ook begrepen. De tarieven zijn vast en gelden voor diegenen die van te voren een afspraak maken. Dit is sowieso aan te raden omdat Wendy alleen werkt. In geval van extreme drukt valt incidenteel weleens een andere masseuse in, een al wat oudere dame.
Yasuke

Bericht: # 10251Bericht Yasuke »

Nog relatief nieuw in deze regio maar dol op massages dus even goed de recensies gelezen. Deze dame is relatief nieuw en erg goed zo begrijp ik. Netjes afspraak gemaakt. Erg druk maar de volgende dag nog een gaatje voor mij. Was goede massage, erg ontspannend niet te hard en niet te zacht. Dame is wel wat verlegen maar erg aardig. Dit ga ik nog wel een keertje proberen misschien dat ze dan wat minder verlegen is. En vanuit Rotterdam of Den Haag ben er zo. Gratis en makkelijk parkeren. Direct nog wat boodschapjes gedaan in het winkelcentrum ernaast. Oh ja 1,5 uur voor € 75.
bartje64

Bericht: # 10406Bericht bartje64 »

Ook ik was nieuwsgierig geworden en had voor vanmiddag een afspraak via whatsapp met Wendy gemaakt. Wat een lieve mooie jongedame is dat!
Ze begon met mijn rug waar nogal wat knopen in zaten, en die heeft ze er vakkundig uitgemasseerd. Dat duurde wel een tijdje, maar het deed me goed dus ik heb me eraan overgegeven. Billen en benen werden ook meegenomen, wat zachter op mijn verzoek. Intussen hebben we wat gekletst, ze masseert inderdaad al 14 jaar wat duidelijk blijkt uit de kwaliteit die ze levert. Ze zegt dat ze 30 is, betekent dus voor de snelle rekenaars onder ons dat ze op haar 16e begonnen is met masseren.
Ze vraagt steeds feedback en zegt ook dat als er iets niet goed is, dat je dat moet aangeven.
Kortom een prima massage, herhalingsgevaar zeer groot.
Donald

Bericht: # 10408Bericht Donald »

bartje64 schreef: zo 30 apr 2023 17:29 Ook ik was nieuwsgierig geworden en had voor vanmiddag een afspraak via whatsapp met Wendy gemaakt. Wat een lieve mooie jongedame is dat!
Ze begon met mijn rug waar nogal wat knopen in zaten, en die heeft ze er vakkundig uitgemasseerd. Dat duurde wel een tijdje, maar het deed me goed dus ik heb me eraan overgegeven. Billen en benen werden ook meegenomen, wat zachter op mijn verzoek. Intussen hebben we wat gekletst, ze masseert inderdaad al 14 jaar wat duidelijk blijkt uit de kwaliteit die ze levert. Ze zegt dat ze 30 is, betekent dus voor de snelle rekenaars onder ons dat ze op haar 16e begonnen is met masseren.
Ze vraagt steeds feedback en zegt ook dat als er iets niet goed is, dat je dat moet aangeven.
Kortom een prima massage, herhalingsgevaar zeer groot.
Zoals de Engelstaligen zeggen “thirtyish”.
Bij Oosterse dames is sowieso de leeftijd meestal wat moeilijker in te schatten zo is mijn ervaring.

Wendy kan inderdaad ook heel goed een hardere sportmassage geven.
bartje64

Bericht: # 12378Bericht bartje64 »

Onlangs hier weer geweest. Na contact met Wendy vroeg ze of ik zin had in een 4handen massage met haar collega Lily. Nou, daar had ik wel oren naar.
Wel eens eerder een 4handen gehad elders, daar kreeg ik een dame links en een dame rechts die synchroom masseerden. Bij Wendy en Lily was het anders, eentje begon bij mijn rug en de ander bij mijn benen. In 1 woord: heerlijk. Ik heb me helemaal overgegeven aan de vakkundige technieken van beide dames, en ging met een zeer tevreden gevoel weer huiswaarts.
Herhalingsgevaar: zeker. Maar ja omdat de prijs uiteraard ook het dubbele was, denk ik dat ik daarvoor toch 2x een 2handen neem ;)
Pippi Langkous

Bericht: # 13111Bericht Pippi Langkous »

BlueAngel heeft gesproken met de stem van een aartsengel: Ik wil jullie vriendelijk vragen om ook weer vele mooie recensies te schrijven en de focus op de babbelbox niet te groot te maken. Dus past het mij slechts hiernaar te luisteren.

Ik wilde graag naar een bekende salon in het Haagse, maar het lukt me maar niet om een afspraak te maken daar. En voor de bonnefooi is het qua tijd voor mij altijd een dingetje. Deze salon is alleen op afspraak open, een interessant bedrijfsconcept. Het voorkomt dat de masseuse doelloos zit te wachten op een klant. Daarom na goed contact op WA een afspraak gemaakt met Wendy van deze salon.

Kon vrij snel bij haar terecht. De salon oogt fraai en ik heb de indruk dat het qua hygiëne goed zit. Wendy vind ikzelf echt een ontzettend mooie vrouw, echt het type vrouw waar ik graag 500 kilometer voor zou willen omrijden.

Netjes kopje thee gehad. Eerst een douche genomen, ik wist dat dat geld ging kosten, maar soit. Dan de massage: mwah. Ik heb bepaald beter gehad. Ik vond de structuur ook wel tegenvallen: steeds weer terugkeren naar dezelfde plek en vaak met slechts één hand gemasseerd. Met Wendy wel een leuke babbel, maar ja, je komt feitelijk voor de massage.

Storend vond ik de trucs om de massage duurder te laten zijn door haar steeds te proberen te verlengen. Zo werd een uur anderhalf uur en uiteindelijk een uur en drie kwartier. Na zeg goed een uur en een kwartier was de achterkant pas klaar. Op weg naar huis heb ik daarover nog nagedacht. Ik vond dat niet oké. Dit is bewust gedaan. Door die trucs achteraf veel te veel geld betaald, waardoor de prijs-kwaliteit verhouding echt scheef is komen te liggen.

Nee, bij andere salons kan ik dan stukken beter krijgen.

Herhalingsgevaar: geen. Erg jammer.
Pippi Langkous

Bericht: # 13118Bericht Pippi Langkous »

Donald schreef: vr 24 mar 2023 14:10
[...]Na een kwartier kwam een dame naar binnengelopen. Dit was de masseuse zo begreep ik. Ze noemt zich Ana en is een prettig verschijning van in de dertig. Ook wat groter dat de gemiddelde vrouw van Chinese afkomst. Oh ja de massage voor een uur waar ik om had gevraagd heeft een prijskaartje van € 50. Vervolgens werd ik naar achteren begeleid naar een grote kamer waar twee massagetafels naast elkaar stonden. Ik vroeg me wel af wie daar gebruik van zouden maken. Na me uitgekleed te hebben ging ik op de massagetafel liggen. De dame in kwestie spreekt geen enkel woord Nederlands. Dus als je specifieke wensen hebt kun je dit even het beste van te voren bespreken met de bazin. Blijkbaar was aan de masseuse niet verteld dat ik een massage wilde van een uur. Uiteindelijk met behulp van Google translator één en ander kunnen duidelijk maken. Ik probeerde via Google translator duidelijk te maken dat ik een zachte ontspanningsmassage wilde. Zij keek me ondoorgrondelijk aan en knikte beleefd. Geen flauw idee wat ik heb gevraagd. Maar goed af en toe moet je het loslaten. De masseuse dekte het onderlichaam af met een handdoek en begon de massage. Deze was verrassend goed. Ze masseerde zacht tot medium met lange slagen waarbij de volledige onderarmen gebruikt werden. Omdat de masseuse verder geen andere taken had ( bijv. steeds de deur openen als er wordt aangebeld), er verder geen andere klanten waren en ze geen Nederlands spreekt voltrok de massage zich in serene rust. Heel aangenaam zeker voor iemand zoals ik die gauw word afgeleid. Bij de massage van de onderrug nam ze ook plaats op mijn benen. Na me te hebben omgedraaid nog circa twintig minuten een hele fijne massage gehad van de voorkant. Daarna werd ik nog even schoongemaakt en kon ik me aankleden. Een uur was eigenlijk te kort. De volgende keer zal ik zeker eens een massage van 2 uur nemen. Bij betaling aan de kassa zei de bazin dat ik de volgende keer beter van te voren een afspraak kan maken voor massage door Ana. Mogelijk werkt deze masseuse op afroepbasis. Aan de masseuse als teken van dankbaarheid nog een fooi gegeven waar ze heel blij mee was. Vervolgens als een tevreden mens de salon verlaten, blij dat ik had besloten deze op een minder gangbare locatie gelegen salon te bezoeken. Een verborgen pareltje zo je wil. Maar misschien ná deze recensie niet meer 😁.
Ik had oorspronkelijk gevraagd om Ana, maar kreeg te horen dat er geen Ana was. De foto van de mooie vrouw is van die Wendy die mij heeft gemasseerd. Die massage kwam in de verste verten niet in de buurt van wat Donald heeft beleefd. :(
Donald

Bericht: # 13121Bericht Donald »

Pippi Langkous schreef: do 12 okt 2023 21:00
Donald schreef: vr 24 mar 2023 14:10
[...]Na een kwartier kwam een dame naar binnengelopen. Dit was de masseuse zo begreep ik. Ze noemt zich Ana en is een prettig verschijning van in de dertig. Ook wat groter dat de gemiddelde vrouw van Chinese afkomst. Oh ja de massage voor een uur waar ik om had gevraagd heeft een prijskaartje van € 50. Vervolgens werd ik naar achteren begeleid naar een grote kamer waar twee massagetafels naast elkaar stonden. Ik vroeg me wel af wie daar gebruik van zouden maken. Na me uitgekleed te hebben ging ik op de massagetafel liggen. De dame in kwestie spreekt geen enkel woord Nederlands. Dus als je specifieke wensen hebt kun je dit even het beste van te voren bespreken met de bazin. Blijkbaar was aan de masseuse niet verteld dat ik een massage wilde van een uur. Uiteindelijk met behulp van Google translator één en ander kunnen duidelijk maken. Ik probeerde via Google translator duidelijk te maken dat ik een zachte ontspanningsmassage wilde. Zij keek me ondoorgrondelijk aan en knikte beleefd. Geen flauw idee wat ik heb gevraagd. Maar goed af en toe moet je het loslaten. De masseuse dekte het onderlichaam af met een handdoek en begon de massage. Deze was verrassend goed. Ze masseerde zacht tot medium met lange slagen waarbij de volledige onderarmen gebruikt werden. Omdat de masseuse verder geen andere taken had ( bijv. steeds de deur openen als er wordt aangebeld), er verder geen andere klanten waren en ze geen Nederlands spreekt voltrok de massage zich in serene rust. Heel aangenaam zeker voor iemand zoals ik die gauw word afgeleid. Bij de massage van de onderrug nam ze ook plaats op mijn benen. Na me te hebben omgedraaid nog circa twintig minuten een hele fijne massage gehad van de voorkant. Daarna werd ik nog even schoongemaakt en kon ik me aankleden. Een uur was eigenlijk te kort. De volgende keer zal ik zeker eens een massage van 2 uur nemen. Bij betaling aan de kassa zei de bazin dat ik de volgende keer beter van te voren een afspraak kan maken voor massage door Ana. Mogelijk werkt deze masseuse op afroepbasis. Aan de masseuse als teken van dankbaarheid nog een fooi gegeven waar ze heel blij mee was. Vervolgens als een tevreden mens de salon verlaten, blij dat ik had besloten deze op een minder gangbare locatie gelegen salon te bezoeken. Een verborgen pareltje zo je wil. Maar misschien ná deze recensie niet meer 😁.
Ik had oorspronkelijk gevraagd om Ana, maar kreeg te horen dat er geen Ana was. De foto van de mooie vrouw is van die Wendy die mij heeft gemasseerd. Die massage kwam in de verste verten niet in de buurt van wat Donald heeft beleefd. :(
Even voor de goede orde. Ana werkte voor de vorige eigenaar. Geen flauw idee waar deze dame nu werkt.
Satrai

Bericht: # 13149Bericht Satrai »

F.y.i.: Vroeger bij de vorige eigenaar werkte hier een Chinese vrouw in de dertig genaamd Meena. Zij werkt nu in een Thaise salon hier in de buurt...
fets

Bericht: # 13949Bericht fets »

Dit is toch echt wel een van de betere adresjes hoor. Op een doordeweekse dag vroeg in de ochtend een Whatsapp bericht gestuurd met de vraag of ik aan het eind van de ochtend welkom was. Ik kreeg vrijwel direct een antwoord en een paar minuten later was de afspraak gemaakt. Nette, vriendelijke en duidelijke communicatie. Heerlijk! Dat is weer eens iets anders dan als reactie alleen "ok".

De salon zit op een rustig plein naast een groot winkelcentrum. Dus anders dan de straatnaam doet vermoeden is het een vrij discrete plek. In het winkelcentrum kan je gratis parkeren in de parkeergarage. De ontvangst door Wendy was even vriendelijk als de eerdere wisseling van berichten. Het is een nette zaak, het ruikt er fris en de kamer werd met een elektrisch kacheltje prima op temperatuur gebracht.

Dan de massage. Die was gewoon erg goed. Het begon met een goede opbouw van de schouders naar de billen door een handdoek met voldoende druk en een prettig tempo. Vervolgens kreeg ik, voor er naar de vetpot werd gegrepen, een erg prettige hoofdmassage. Daarna werd de rug met minimaal oliegebruik nog een keer onder handen genomen. Daardoor werd er ook echt met gevoel gemasseerd. Na de rug de achterzijde van de benen en na het omdraaien de voorzijde van de benen en de armen. In totaal heb ik ruim 65 minuten op de tafel gelegen voor de keurig prijs van € 50.

Herhaling: zeker!
  • hygiëne ★★★★
  • massage ★★★★★
  • douche - geen gebruik van gemaakt omdat de afspraak wat langer duurde dan gepland
  • aandacht ★★★★★
  • oliegebruik ★★★★★
Pippi Langkous

Bericht: # 13960Bericht Pippi Langkous »

Satrai schreef: vr 13 okt 2023 20:08 F.y.i.: Vroeger bij de vorige eigenaar werkte hier een Chinese vrouw in de dertig genaamd Meena. Zij werkt nu in een Thaise salon hier in de buurt...
Massage verschilt hier dus van persoon tot persoon, merk ik. Apart.

En die Meena, @Satrai, was je daar tevreden over?
Satrai

Bericht: # 13961Bericht Satrai »

Pippi Langkous schreef: wo 29 nov 2023 02:09
Satrai schreef: vr 13 okt 2023 20:08 F.y.i.: Vroeger bij de vorige eigenaar werkte hier een Chinese vrouw in de dertig genaamd Meena. Zij werkt nu in een Thaise salon hier in de buurt...
Massage verschilt hier dus van persoon tot persoon, merk ik. Apart.

En die Meena, @Satrai, was je daar tevreden over?
Die Meena, @Pippi Langkous, daar was ik tevreden over.
Donald

Bericht: # 14226Bericht Donald »

Ik was onlangs aan het begin van de middag in de buurt dus ik ging op de bonnefooi langs. Ik belde aan en de deur werd geopend door een voor mij nieuw gezicht. Dit bleek een dame genaamd Anna te zijn. Een kleine, slanke dame van ik denk begin 50. Haar Nederlands was niet zo goed maar ze spreekt redelijk Engels. Gekozen voor een uur massage. Ook hier zijn de prijzen onlangs verhoogd en een uur kost nu € 60.
Gekozen voor een ontspanningsmassage. Deze dame heeft veel ervaring en dat merk je. Ze is gespecialiseerd in tuina massage en zeer bedreven in de behandeling van klachten aan de nek, schouders en rug. Door stress en te veel beeldschermwerk had ik wat last van een stijve nek en schouders. Anna heeft deze lichaamsdelen zeer vakkundig gemasseerd en toen ik opstond had ik daar veel minder last van. De massage aan het begin was behoorlijk stevig maar werd afgesloten met een wat zachtere massage. Na 40 minuten de achterkant volledig te hebben gemasseerd, werd de voorkant onder handen genomen. Ze gaf een heerlijke hoofd- en buikmassage. Bij deze massage paste ze ook acupressuur toe. Al met al een zeer kundige masseuse en zeker een aanrader voor degenen die op zoek zijn naar een professionele sportmassage of bepaalde lichamelijke klachten hebben.
Satrai

Bericht: # 14618Bericht Satrai »

Volgens mij is de prijs bij deze Anna €60 per uur. Professioneel is de massage zeker.
Jduke2

Bericht: # 15259Bericht Jduke2 »

Contact gezocht via Whatsapp met Anna waarin zij liet weten ruim 20 jaar ervaring te hebben .En dat mensen vaak zeggen dat ze magische handen heeft. Dat was voor mij veelbelovend en daarom gisteren maar eens een afspraak gemaakt met Anna voor een ontspannings massage van een uur. Na binnen komst mocht ik haar volgen naar de massageruimte en vroeg ze me te ontdoen van mijn kleding en alleen de onderbroek aan te houden. De massage begon heel goed en aangenaam de vele jaren ervaring waren voelbaar….maar al vrij snel werd er veelvuldig met een hand gemasseerd, landurig in de nek daarna ook op het lichaam en bij de kuiten. Dit voelde toch niet goed bij iemand met zoveel jaren ervaring. Ik heb toen maar eens opgekeken en het was direct duidelijk waarom er met een hand gemasseerd werd. Haar magische handen kunnen twee dingen te gelijk doen! De ene hand was druk aan het Whatsappen en de andere aan het masseren. En eerlijk is eerlijk aan de een hands massage zelf kon je daar niets van merken, ik miste alleen de tweede hand. Na 20 minuten waarvan 10 minuten met een hand te zijn gemasseerd ben ik opgestaan. En heb haar gezegd dat zij rustig alle tijd kan nemen om alle Whatsapp berichtje te beantwoord. Omdat ik het voor gezien hou en ik de 20 minuten die zij bezich is geweest zal betalen. Uiteraard gaf ze toen gelijk aan te zullen stoppen met whatsappen. Daar ben ik niet op ingegaan, heb me aangekleed , heb betaald en ben vertrokken.

Omdat Anna de winkel van Wendy heeft overgenomen zal ik hier niet zo snel terug komen
Satrai

Bericht: # 15272Bericht Satrai »

Komt me bekend voor wat Jduke2 hier beschrijft over het met de smartphone bezig zijn tijdens de massage. Mij overkwam het hier namelijk ook. Hopelijk heeft ze iets geleerd van de reactie van Jduke2.
DubbelFrisss

Bericht: # 15413Bericht DubbelFrisss »

Wie is de dame op de marktplaats advertentie? Zodat ik een afspraak kan maken met de juiste persoon.
Fred

Re: (CN) Yi Chun Tang day spa, Prima

Bericht: # 15447Bericht Fred »

Ik ben hier de laatste tijd een aantal keren geweest, 2 x bij Anna en 2x Helen. Alletwee gaven ze een uitstekende massage en zijn ontzettend gastvrij, vriendelijk en correct. Anna kent allerlei speciale technieken voor nek en rugpijn en ze communiceert heel goed. Ik spreek Engels tegen haar. Helen masseert ook erg goed, maar gecompliceerde zaken zijn wat moeilijker te bespreken. Beiden relaxte gezellige meiden. Anna is sinds kort eigenaar van deze shop. Allebei hebben ze gevoel voor humor en zijn gezellig. Ik kwam er ontspannen vandaan. 1 keer in een massage een rugprobleem opgelost. Ze hebben sinds kort ook een acupuncturiste.
Fred

Bericht: # 15448Bericht Fred »

Nog vergeten te vermelden: het is er heel erg schoon, de kamers en bedden zijn goed verwarmd en je mag gratis douchen na massage. De salon is zich onder leiding van Anna aan het verbeteren naar een volgend niveau
Satrai

Bericht: # 15451Bericht Satrai »

Is dit toevallig de Helen die vroeger bij Ahao kapsalon in de Wagenstraat Den Haag werkte?
kas01

Bericht: # 16127Bericht kas01 »

Anna masseert zeer vakkundig. Onderbroek wel aan. Iemand ervaring met full body massage van Anna?
Donald

Bericht: # 16170Bericht Donald »

kas01 schreef: zo 24 mar 2024 12:45 Anna masseert zeer vakkundig. Onderbroek wel aan. Iemand ervaring met full body massage van Anna?
Zie mijn recensie. In het kort komt het erop neer dat Anna een hele goede (full body) ontspanningsmassage kan geven. Ook kan ze harder masseren als je bijv. rugklachten hebt. Zeer professionele en aardige dame zo is mijn ervaring.
Erruman

Bericht: # 18944Bericht Erruman »

Beste allen,

Mijn eerste review op deze forum.

Heel interessant jullie ervaringen te lezen. Heeft mij tot zover overgehaald hier een bezoekje aan te brengen en een afspraak te maken.

Zodoende heb ik via whatsapp contact opgenomen en een afspraak gemaakt voor een ontspanningsmassage van 1 uur.

Bij binnenkomst zaten de dames lekker te genieten van hun avondeten en werd verwelkomd door, ik denk Anna.
Ik hoopte dat zij, door al jullie goede verhalen over haar, mij onder handen zou nemen. Ze begeleidde mij naar de kamer. Helaas, ze gaf aan dat haar collega eraan zou komen. De kamer die er netjes uitzag, voelde niet warm aan qua gevoelstemperatuur.

De dame kwam binnen en gaf aan, in gebarentaal, dat ik op mijn buik kon liggen. De dame spreekt geen Nederlands, helaas.
De eerste aanraking, een hand volgepompt met babyolie raakte mijn rug aan. Die eerste aanraking voelde heel erg onzeker aan. Mijn gevoel voor het vervolg aan deze sessie voelde niet vertrouwd.

De massage voelde totaal niet stevig aan, voelde heel erg onzeker, klungelig aan. De ontspanningsmassage voelde meer aan als aaien, strelen. Het kneden in mijn spieren ontbrak er volledig aan.

Het strelen en het kietelen voelde fijn aan maar meer dan dat was het niet.
Ik ben gewend bij een massage in een salon dat beide kanten van het lichaam aangeraakt worden.
Een uur later werd ik aangetikt en gaf zij in gebarentaal aan dat het klaar was.
Ik was verbaasd dat ik niet gevraagd werd om mij om te draaien, erg teleurstellend.

Aan de kassa heb ik contant afgerekend. En wel 60EURO.
Prijs/kwaliteitverhouding...totaal niet redelijk.
Hierdoor ook niet voor herhalingsvatbaar, helaas.

Ben benieuwd naar de volgende reacties op ervaringen hier.

Ontspannende groet,

Erruman
Donald

Bericht: # 18974Bericht Donald »

Mij bevalt bij deze salon Anna (de bazin) het beste. Aardige dame die ook goed Engels praat. In mijn beleving masseert ze erg goed zowel hard als zacht. De salon zelf is ook stijlvol ingericht. Soms kunnen die Chinese salons toch een wat slordige en slecht onderhouden indruk maken. Deze salon is wat dat betreft een voorbeeld van hoe het moet.
Fred

Re: (CN) Zen flow Massage, Markt 24

Bericht: # 19920Bericht Fred »

Wendy, Helen en Ana masseren erg goed en alledrie heel vriendelijk.

Ze hebben ook een nieuwe website. Ziet er professioneel uit..
https://www.massagezenflow.com/
Rick

Re: (CN) Zen flow massage, Markt 24

Bericht: # 20114Bericht Rick »

Met een gratis parkeergarage voor de deur is dit een prettig bereikbare locatie. Het is een schone en niet-rommelige massagesalon. Ik werd gemasseerd door een aardige, gebroken Engels sprekende, dame (niet de eigenaresse want die herkende ik van de foto op de site). Er zat een sticker op de deur waarop stond “Geen sex. Geen erotiek. Geen happy end” . Ik kreeg een handdoek over mijn blote lichaam gedrapeerd en de masseuse begon eerst door met de handdoek als stroeve grip mijn rug en schouders te masseren. Die massage was netjes, goed, diep en stevig. De handdoek bleef discreet verder steeds over het deel van mijn lichaam liggen dat niet gemasseerd werd. Er werd goed gemasseerd. Vooral bijzonder was dat mijn voorhoofd goed gemasseerd werd, dat was best prettig. Minder prettig vond ik dat ik voor het volle uur €65 moest afrekenen.
Jduke2

Re: (CN) Zen flow massage, Markt 24

Bericht: # 20117Bericht Jduke2 »

De prijs van de massage die je betaald hebt is die van een Intensieve massage. Een ontspannings massage zou €60 zijn. Dat is wat je lees op de MP advertentie.
Hier laten ze ook waar ze ook weten 5 jaar te bestaan en een korting bieden bieden van €10. Je moet dan wel refereren naar de advertentie op MP:

https://www.marktplaats.nl/v/diensten-e ... ng-massage
Plaats reactie

Terug naar “Nootdorp”