bestaat al even maar niet hier: Plaloma Massage Soest
-
bestaat al even maar niet hier: Plaloma Massage Soest
Al surfend op het WWW kwam ik een salon tegen welke hier nog geen plekje heeft:
Plaloma Massagesalon
Soest
https://www.plaloma.nl/
open van 10.00 - 22.00
Mobiel: 06-45234965
Zelf geen ervaring maar misschien anderen hier op het forum wel want schijnt al een paar jaar te bestaan.
Plaloma Massagesalon
Soest
https://www.plaloma.nl/
open van 10.00 - 22.00
Mobiel: 06-45234965
Zelf geen ervaring maar misschien anderen hier op het forum wel want schijnt al een paar jaar te bestaan.
Re: bestaat al even maar niet hier: Plaloma Massage Soest
Volgens mij is dit geen van Oosterse-origine massage salon.
In dat geval wordt deze salon dus niet opgenomen.
Mocht ik me vergissen en gaat het toch om een Thaise, Chinese of anderszins Oosterse salon dan nemen we die natuurlijk wel op.
In dat geval wordt deze salon dus niet opgenomen.
Mocht ik me vergissen en gaat het toch om een Thaise, Chinese of anderszins Oosterse salon dan nemen we die natuurlijk wel op.
Leuker kunnen we het wèl maken.
-
Wat ik lees is dat het een stel is die beiden Thaise opleidingen hebben gehad en zij is Thais.
Bij de omschrijving van de ontspanningsmassage staat op de website:
“Een Thaise Olie massage is lichter dan de Traditionele Massage en meer geschikt voor ontspanning.
Bij de Thaise Oliemassage gebruikt men niet zoveel druk als bij Thaise traditionele massage.“
Bij de omschrijving van de ontspanningsmassage staat op de website:
“Een Thaise Olie massage is lichter dan de Traditionele Massage en meer geschikt voor ontspanning.
Bij de Thaise Oliemassage gebruikt men niet zoveel druk als bij Thaise traditionele massage.“
-
- Site Admin
-
met alle respect naar de 2 heren die iets geschreven hebben maar zo te lezen niet gebaseerd op echte ervaringen.
1: er stond een ad op MP en daar werden dus blijkbaar nep recensies over geschreven. Dat zie we toch vaker en zeer waarschijnlijk ook bij salons die hier wel een plekje hebben
2: ze zaten dus op een adres in Soest waar nu een andere salon zit. Ze zijn daar, om voor ons onbekende redenen volgens de schrijver binnen 12 maanden vertrokken. Hoe vaak gaat een salon niet van de hand of verhuizen ze? In dit geval zijn ze blijkbaar naar een ander adres in Soest verplaatst.
Ik heb geen aandelen in de salon maar vind het wel een beetje raar dat er schijnbaar geen aanleiding is om hun op te nemen in het forum. Als deze salon niet opgenomen wordt zal er dus ook geen review komen.
Anyway jullie beslissing maar wilde wel feedback geven.
Mocht dit bericht niet passend zijn dan mag het verwijderd worden.
1: er stond een ad op MP en daar werden dus blijkbaar nep recensies over geschreven. Dat zie we toch vaker en zeer waarschijnlijk ook bij salons die hier wel een plekje hebben
2: ze zaten dus op een adres in Soest waar nu een andere salon zit. Ze zijn daar, om voor ons onbekende redenen volgens de schrijver binnen 12 maanden vertrokken. Hoe vaak gaat een salon niet van de hand of verhuizen ze? In dit geval zijn ze blijkbaar naar een ander adres in Soest verplaatst.
Ik heb geen aandelen in de salon maar vind het wel een beetje raar dat er schijnbaar geen aanleiding is om hun op te nemen in het forum. Als deze salon niet opgenomen wordt zal er dus ook geen review komen.
Anyway jullie beslissing maar wilde wel feedback geven.
Mocht dit bericht niet passend zijn dan mag het verwijderd worden.
Alleen de kreet op een website dat ze een vorm van Oosterse massage geven is niet voldoende, er zijn legio therapeuten die aangeven een Thaise of Chinese massage te geven terwijl ze Nederlands zijn.
En die komen er allemaal niet op en die er in het verleden op hebben gestaan zijn allemaal naar het archief gegaan.
Beetje off topic: Ik heb een opleiding in België gedaan, dat maakt mij toch echt niet tot Belg.
Ik heb nergens iets gelezen over de komaf van de masseuse.
Als zij van Oosterse origine is dan is het volgens de forumregels wel een Oosterse salon en kan de salon dus ook op het forum terecht.
Mijn twijfel bestaat nog steeds en wordt mede gevoed door de opmerking op de site dat ze Oosterse en Westerse massage combineren, en ook kooklessen geven en mantelzorg.
De Thaise en Chinese salons die ik ken hebben niet zo'n uitgebreid repertoire.
Kortom, ik ben nog niet overtuigd.
En die komen er allemaal niet op en die er in het verleden op hebben gestaan zijn allemaal naar het archief gegaan.
Beetje off topic: Ik heb een opleiding in België gedaan, dat maakt mij toch echt niet tot Belg.
Ik heb nergens iets gelezen over de komaf van de masseuse.
Als zij van Oosterse origine is dan is het volgens de forumregels wel een Oosterse salon en kan de salon dus ook op het forum terecht.
Mijn twijfel bestaat nog steeds en wordt mede gevoed door de opmerking op de site dat ze Oosterse en Westerse massage combineren, en ook kooklessen geven en mantelzorg.
De Thaise en Chinese salons die ik ken hebben niet zo'n uitgebreid repertoire.
Kortom, ik ben nog niet overtuigd.
Leuker kunnen we het wèl maken.