(TH) Siam massage, Steenstraat 136
Re: (TH) Siam massage, Steenstraat 136
Malai en Nadia zijn hier de absolute toppers!
- Ouradventure
Siam was vroeger mijn absolute favoriet. Stuk voor stuk zeer goede masseuses en een redelijke prijs. Ook een prachtig interieur met al dat hout. Maarrr... dat is al minstens 3 jaar geleden. Ik moet er nodig weer een keer langs!
Today, is the first day, of the rest of your life!
- Ouradventure
Dus....na lange tijd weer in Arnhem terecht gekomen. Op de bonnefooi bij Siam geprobeerd, en jawel. BO ging mij graag een uurtje masseren. Knappe dame overigens. Ik bewonder ook altijd de Thaise vrouwen wanneer ze zich zo prachtig aankleden in authentieke stijl. Het ruikt er lekker, de sfeer is ontspannen. Van de drukke Steenstraat op dat punt, merk je niets binnen.
Alles is schoon en fris. Een overvloed aan handdoeken, snoepjes, echt Thaise gastvrijheid.
Ik werd naar een kamertje (met douchecabine) geleid en kreeg de melding: uitkleden en onderbroek aanhouden! Nou, dat was ik effe niet gewend van Siam. Mogelijk is het alleen Bo die dit wil. Misschien trof ik de verkeerde. Enfin, ik heb me er letterlijk maar bij neergelegd, ik was er nu toch en vermoeid van een lange trip vanuit Frankrijk. Heerlijk even douchen, onderbroek weer aan en op de tafel.
De massage is dan wel weer helemaal fantastisch. Deze kwaliteit is wel zeldzaam in het westen, waar ik vandaan kom. Echt heerlijk liggen genieten. Niets op aan te merken. Ik miste wel een beetje de billenmassage, vooral na een lange reis. Maar toegegeven, ook met enige kleding is het heerlijk ontspannen op de tafel bij Siam. Bo spreekt overigens wel genoeg Nederlands, maar is tijdens haar werk erg rustig. Prima, want bij een goeie massage wil ik genieten en niet kletsen.
Na afloop nog eens gedoucht, en afgerekend 50 euro.
Alle 50 waard.
Ik kreeg geen drinken aangeboden. Mogelijk even vergeten...
Ik geef toch een wel 9 voor deze massage.
Weet iemand of bij de andere dames wel de ob uit mag? Dan ga ik snel nog eens terug....
Alles is schoon en fris. Een overvloed aan handdoeken, snoepjes, echt Thaise gastvrijheid.
Ik werd naar een kamertje (met douchecabine) geleid en kreeg de melding: uitkleden en onderbroek aanhouden! Nou, dat was ik effe niet gewend van Siam. Mogelijk is het alleen Bo die dit wil. Misschien trof ik de verkeerde. Enfin, ik heb me er letterlijk maar bij neergelegd, ik was er nu toch en vermoeid van een lange trip vanuit Frankrijk. Heerlijk even douchen, onderbroek weer aan en op de tafel.
De massage is dan wel weer helemaal fantastisch. Deze kwaliteit is wel zeldzaam in het westen, waar ik vandaan kom. Echt heerlijk liggen genieten. Niets op aan te merken. Ik miste wel een beetje de billenmassage, vooral na een lange reis. Maar toegegeven, ook met enige kleding is het heerlijk ontspannen op de tafel bij Siam. Bo spreekt overigens wel genoeg Nederlands, maar is tijdens haar werk erg rustig. Prima, want bij een goeie massage wil ik genieten en niet kletsen.
Na afloop nog eens gedoucht, en afgerekend 50 euro.
Alle 50 waard.
Ik kreeg geen drinken aangeboden. Mogelijk even vergeten...
Ik geef toch een wel 9 voor deze massage.
Weet iemand of bij de andere dames wel de ob uit mag? Dan ga ik snel nog eens terug....
Kijk er van op dat je je onderbroek aan moest houden. Gewoon omkeren zou ik zeggen en grote kans dat die dan alsnog uit mag. Siam is inderdaad een topsalon maar massage van de bilspieren horen erbij!
nieuw beleid van Siam na de politieinvallen bij Golden Hands en Bangkok. De schrik zit er goed in.
- Ouradventure
Nah....ik heb er wel respect voor, als een masseuse dat wil. En ik had dermate goede herinneringen aan Siam, dat ik vertrouwen had in de kwaliteit van de massage.
En dat klopte dus.
En dat klopte dus.
Met een string aan kunnen ze ook je billen masseren. Helemaal als het een C-String is.
Vanavond weer spontaan binnen gelopen bij Siam. Weer geluk gehad want ik kon bijna meteen doorlopen, kamer werd nog even klaar gemaakt. Even snel onder de douche en daarna gaan liggen. Nadia? had de matrasverwarming aangezet en grote handdoek over mij heen. Daarna begon ze heerlijk te masseren, ontspanningsmassage met ruime olie. die lange halen waren geweldig. Alles werd onder handen genomen, nou ja bijna alles dan, maar ook hier een buik en borst massage.
Een volgende keer ga ik denk ik eens voor alleen een hoofd/nek massage. Kreeg bijna kippevel door de nek en hoofdmassage, zo lekker, complimenten. Ze spreekt vloeiend Nederlands wat ook wel eens prettig is. Een fijne nette salon, en na afloop een flesje water mee.
Een volgende keer ga ik denk ik eens voor alleen een hoofd/nek massage. Kreeg bijna kippevel door de nek en hoofdmassage, zo lekker, complimenten. Ze spreekt vloeiend Nederlands wat ook wel eens prettig is. Een fijne nette salon, en na afloop een flesje water mee.
SIam is al een aantal jaren mijn vaste adres voor een goede massage. Het is een zeer nette salon waar het mij bij mijn eerste bezoek al op viel dat zo'n beetje de helft van de clientèle uit vrouwen bestaat. Altijd schone lakens en handdoeken en de mogelijkheid om te douchen. Het is er wel wat gehorig waardoor je zeker in de kamers bij de ingang regelmatig iemand binnen hoort komen.
Door mijn werk heb ik vaak mijn nek en schouders vast zitten wat dan weer leidt tot hoofdpijn. Dit wordt hier altijd erg goed opgelost, ik ben tot nu toe nog nooit teleurgesteld in de geboden massage. Afhankelijk van de dag in de week kies ik vaak voor en massage van Pim of Ann. Pim geeft een zeer kundige, wat steviger massage. Ann heeft een meer ontspannende variant. Het resultaat is bij beiden top! Aanrader.
Door mijn werk heb ik vaak mijn nek en schouders vast zitten wat dan weer leidt tot hoofdpijn. Dit wordt hier altijd erg goed opgelost, ik ben tot nu toe nog nooit teleurgesteld in de geboden massage. Afhankelijk van de dag in de week kies ik vaak voor en massage van Pim of Ann. Pim geeft een zeer kundige, wat steviger massage. Ann heeft een meer ontspannende variant. Het resultaat is bij beiden top! Aanrader.
Oh, en nog één aanvulling. Wanneer je in de tweede kamer rechts ligt dan wil het nog wel eens voorkomen dat de bovenburen het toilet talloze keren proberen door te spoelen. Dat komt de ontspanning niet echt ten goede.
In de hoop dat de bovenbuurman of -vrouw dit toevallig leest:
Vraag me niet waarom maar ik kan aan het geluid horen dat het een toilet met een hoog hangende stortbak betreft die met behulp van een koord moet worden leeggestort. Wanneer het koord te snel wordt aangetrokken loop het water niet soms niet door. De truc bij dit soort toiletten is om met gevoel aan het koord te trekken en zodra het water begint te lopen het koord helemaal naar beneden te halen. Dan hoef je niet twintig keer achter elkaar te lopen rukken in de hoop dat er eindelijk een keer water komt.
Graag gedaan.
In de hoop dat de bovenbuurman of -vrouw dit toevallig leest:
Vraag me niet waarom maar ik kan aan het geluid horen dat het een toilet met een hoog hangende stortbak betreft die met behulp van een koord moet worden leeggestort. Wanneer het koord te snel wordt aangetrokken loop het water niet soms niet door. De truc bij dit soort toiletten is om met gevoel aan het koord te trekken en zodra het water begint te lopen het koord helemaal naar beneden te halen. Dan hoef je niet twintig keer achter elkaar te lopen rukken in de hoop dat er eindelijk een keer water komt.
Graag gedaan.
-
Ik zou er een tutorial van maken en op youtube zetten.
Uw methode zou ik de Royal Flush noemen.
Ik zal nooit meer een toilet met hoog hangende stortbak kunnen zien zonder aan dit verhaal te denken.
Nog mooier. Ooit was ik in een salon waar ik wel naar de wc mocht voor de massage, maar pas mocht doortrekken na de massage. Ik was er meteen bij open gaan en de buren sliepen nog zei ze. Lag daar een bruine trui een uur in de pot te garen. Haha. Oud gebouw. Alles hoor je dan. Wat een humor.
Je leeft maar een keer.
Ik geloof niet dat ik toiletervaringen heb bij Siam. Wel ervaring met massages. Deze zijn hier standaard goed. Siam is één van de oudere, maar ook één van de meest stabiele salons van de regio. Je weet wat het wordt en dat is altijd een goede massage.
Wat hoor ik daar
Gisteren bij Siam geweest. Vergeten naar de naam van de masseuse te vragen ... sorry. Ik ben geen frequente massage-bezoeker en daardoor wellicht wat minder goed in staat om een massage te beoordelen.
Ik vond het echter een hele prettige ervaring. Massage was een standaard Thaise massage (een uur voor 50 Euro), vakkundig uitgevoerd met warme olie. Masseuse was een dame van een jaar of 40, lief gezicht. Wat molliger met een buikje dat soms fijn tegen me aan kwam. Sporadisch, maar prettig verbaal contact tijdens en na de massage. Onderbroek aangehouden, groot deel van de massage met een handdoek ertussen. Opvallend hoe ze aantrekkelijk ze er uitzag, toen ik mijn ogen weer open deed na een uur sfeer, warmte, rust en aanraking. Geen enkele hint trouwens, dat er iets meer mogelijk was, dan alleen massage.
In het verleden ook wel eens bij een andere niet nader te noemen salon een erotische massage gehad, maar ik heb 100 keer liever zo'n kwalitatief goede, niet-erotische massage dan een wat mindere massage, met hoogtepunt. Dus ik ging 100% tevreden naar huis.
Ik vond het echter een hele prettige ervaring. Massage was een standaard Thaise massage (een uur voor 50 Euro), vakkundig uitgevoerd met warme olie. Masseuse was een dame van een jaar of 40, lief gezicht. Wat molliger met een buikje dat soms fijn tegen me aan kwam. Sporadisch, maar prettig verbaal contact tijdens en na de massage. Onderbroek aangehouden, groot deel van de massage met een handdoek ertussen. Opvallend hoe ze aantrekkelijk ze er uitzag, toen ik mijn ogen weer open deed na een uur sfeer, warmte, rust en aanraking. Geen enkele hint trouwens, dat er iets meer mogelijk was, dan alleen massage.
In het verleden ook wel eens bij een andere niet nader te noemen salon een erotische massage gehad, maar ik heb 100 keer liever zo'n kwalitatief goede, niet-erotische massage dan een wat mindere massage, met hoogtepunt. Dus ik ging 100% tevreden naar huis.
Vorige week bij Siam een ontspanningsmassage gehad van Anja (een aantrekkelijke 30er). De dag ervoor via hun internetpagina online gereserveerd, met vrijwel direct via de mail een bevestiging. Ik was er vijf minuten voor de afgesproken tijd en kon meteen door naar de kamer.
Massage was gewoon goed met de onderbroek aan. Lekker verwarmde olie, stevig kneedwerk van Anja en zo nu en dan haar volle gewicht gebruikend (op haar schenen zittend op mijn achterbenen). Niet veel andere ervaringen met massage, maar Siam vind ik erg sfeervol, lekker verwarmd en sfeervolle muziek. Achteraf nog wat meer info gekregen. Bij reservering kun je vragen naar een favoriete masseuse. Een Thaise massage is wat steviger dan een ontspanningsmassage (trekken aan ledematen) en er zijn combinaties mogelijk van Thais en ontspanning.
Mij zien ze hier vaker terug.
Massage was gewoon goed met de onderbroek aan. Lekker verwarmde olie, stevig kneedwerk van Anja en zo nu en dan haar volle gewicht gebruikend (op haar schenen zittend op mijn achterbenen). Niet veel andere ervaringen met massage, maar Siam vind ik erg sfeervol, lekker verwarmd en sfeervolle muziek. Achteraf nog wat meer info gekregen. Bij reservering kun je vragen naar een favoriete masseuse. Een Thaise massage is wat steviger dan een ontspanningsmassage (trekken aan ledematen) en er zijn combinaties mogelijk van Thais en ontspanning.
Mij zien ze hier vaker terug.
Sinds mijn eerder beschreven bezoek enkele keren vaker bij Siam geweest. Elke keer een andere masseuse, maar steeds erg goed. Iedere keer wel een of twee dagen van te voren gereserveerd. Aangegeven graag opnieuw door Ann of Malai te worden gemasseerd, maar dat was steeds niet mogelijk. Bleek ook niet nodig voor een goede massage.
Vraag aan jullie: wat is wijsheid: gewoon naar Siam blijven gaan of hebben jullie elders nog betere ervaringen.
Vraag aan jullie: wat is wijsheid: gewoon naar Siam blijven gaan of hebben jullie elders nog betere ervaringen.
Als je een degelijke, goede massage wil, is Siam top. Wil je wisselende ervaringen, zou ik het elders proberen. Voor kwaliteit kan je bij Siam blijven.Lester52 schreef: di 14 mei 2024 13:23 Vraag aan jullie: wat is wijsheid: gewoon naar Siam blijven gaan of hebben jullie elders nog betere ervaringen.
Wat hoor ik daar
Geweldige salon is dit toch. Mooi interieur en uitstekende masseuzes. Mijn favoriet is toch wel Bo. Uitstekende ontspanning massage, prachtige vrouw en haar zachte rustige stem helpt om de complete ervaring heerlijk ontspannend te maken.
Het is al weer te lang geleden. Binnenkort weer naar Bo
Het is al weer te lang geleden. Binnenkort weer naar Bo
Nou, na al deze lovende recensies gelezen te hebben, dacht ik deze salon dan ook eens te proberen. Niets van dat alles. Chagrijnige masseuse die geen woord zei. Massage zelf was ook niet echt bijzonder. Na een kwartier zei ze.opeens dat ze.maar een halfuur gaat masseren terwijl bij binnenkomst voor een uur was afgesproken. "Ok" zei ik. Hoef hier niet weer terug.
Botte pech Satrai. Masseuse zal haar dag niet hebben gehad. Normaal gesproken krijg je hier een uitstekende massage!Satrai schreef: ma 22 jul 2024 16:22 Nou, na al deze lovende recensies gelezen te hebben, dacht ik deze salon dan ook eens te proberen. Niets van dat alles. Chagrijnige masseuse die geen woord zei. Massage zelf was ook niet echt bijzonder. Na een kwartier zei ze.opeens dat ze.maar een halfuur gaat masseren terwijl bij binnenkomst voor een uur was afgesproken. "Ok" zei ik. Hoef hier niet weer terug.
Met het afspraken boekje gaat (ging) het bij Siam helaas ook vaak mis. DE reden dat ik er niet meer kom.Jeroen schreef: ma 22 jul 2024 21:44 Botte pech Satrai. Masseuse zal haar dag niet hebben gehad. Normaal gesproken krijg je hier een uitstekende massage!
-
Op een regenachtige namiddag loop ik deze salon binnen.
Een stevige traditionele Thaise massage was mijn wens.
Amper door de deur gelopen werd mij op een agressieve wijze toegeschreeuwd: Onderbroek aan!!!
Alsof ik bij voorbaat werd beschuldigd van andere wensen dan een traditionele Thaise massage?
Ik ben omgedraaid en heb bij de buren een lekkere kop koffie met een stuk zelfgemaakte taart besteld.
Het is die dag niet meer gestopt met regenen.
Amper door de deur gelopen werd mij op een agressieve wijze toegeschreeuwd: Onderbroek aan!!!
Alsof ik bij voorbaat werd beschuldigd van andere wensen dan een traditionele Thaise massage?
Ik ben omgedraaid en heb bij de buren een lekkere kop koffie met een stuk zelfgemaakte taart besteld.
Zeer herkenbaar!!Just for Fun schreef: do 28 nov 2024 20:43 Amper door de deur gelopen werd mij op een agressieve wijze toegeschreeuwd: Onderbroek aan!!!
Vreemd. Mijn ervaring is heel anders. Altijd zeer vriendelijke ontvangst en ik heb nog nooit de onderbroek aan hoeven houden. Na douchen wordt alles netjes met een handdoek afgedekt. Wellicht omdat ik al enkele jaren elke twee tot drie maanden een afspraak maak en soort vaste klant ben.Just for Fun schreef: do 28 nov 2024 20:43 Op een regenachtige namiddag loop ik deze salon binnen.
Heel bijzonder, zeker voor Siam. Ik ken deze salon als één met gedegen kwaliteit, goede leiding en altijd vriendelijke ontvangst. Misschien had iemand zijn of haar dag niet?Just for Fun schreef: do 28 nov 2024 20:43 Op een regenachtige namiddag loop ik deze salon binnen.
Wat hoor ik daar