(CN) Korea massage Amersfoort, Noordewierweg 149

Plaats reactie
BlueAngel
Site Admin

China-CN (CN) Korea massage Amersfoort, Noordewierweg 149

Bericht: # 397Bericht BlueAngel »

Afbeelding

Noordewierweg 149
3812 DD Amersfoort
Mob: +31-6-8523 6581
Marktplaats

Openingstijden: dagelijks van 10:00 tot 20:45
Tarieven: vanaf € 40/1uur
Auw

Re: (KP) Korea massage Amersfoort, Noordewierweg 149

Bericht: # 1320Bericht Auw »

Ik ben hier nu een paar keer geweest en elke keer tref ik een dame die mij exact de massage geeft die ik wil. Dit is namelijk nogal persoonlijk en zij heeft voor mij de juiste druk, juiste tempo en de juiste lengte van de strijking. Haar naam ken ik echter niet, ik vergeet dit altijd te vragen… Wie weet hoe ze heet? Ze had alle keren een prachtige, Chinees uitziende, jurk aan.
OokInBelgie

Bericht: # 1941Bericht OokInBelgie »

Hier zijn 2 dames werkzaam. Ik ken ze als Eili en Mei.
Eili is de jongste - zij is begin 50 - Mei is zo'n 10 jaar ouder.

Ik voel me altijd super op mijn gemak in deze salon. Er heerst een prettige, wat kneuterige, sfeer. Maar de massage is zeker aan te bevelen.
Prijzen zijn laag - zeker gezien veel salons de prijzen inmiddels behoorlijk omhoog hebben gegooid. Ik betaalde 40 Euro voor een uur.
OokInBelgie

Bericht: # 1946Bericht OokInBelgie »

Nog een opmerking.
Dit forum geeft aan dat dit een Noord Koreaanse salon is.
Mei ( de eigenaresse) en Eili zijn beiden Chinees.
RedBaron
Site Admin

Re: (CN) Korea massage Amersfoort, Noordewierweg 149

Bericht: # 1948Bericht RedBaron »

Het is aangepast naar Chinees, dank voor de info.
Wij hadden de indruk dat het om een Koreaanse salon ging, misschien wel vanwege de naam :D
Leuker kunnen we het wèl maken.
Reynaerde

Bericht: # 1970Bericht Reynaerde »

De vorige, of inmiddels de daarvoor vorige cheffin had noord Koreaans bloed in haar aderen, dat Koreaanse is blijven hangen
waar, wanneer, wie, waarom, welke
RedBaron
Site Admin

Bericht: # 1982Bericht RedBaron »

Reynaerde schreef: zo 16 jan 2022 09:25 De vorige, of inmiddels de daarvoor vorige cheffin had noord Koreaans bloed in haar aderen, dat Koreaanse is blijven hangen
Dank voor de verheldering, dat maakt het weer begrijpbaar.
Auw

Bericht: # 2450Bericht Auw »

Twee weken geleden alweer, hier weer eens een afspraak gemaakt. Volgens mij ben ik gemasseerd door Mei als ik een van de forumleden mag geloven. Helaas masseert ze niet zoals haar collega. En dat verbaast mij altijd; ik verwacht namelijk een enigszins zelfde stijl van masseren bij een salon. Dit bleek dus niet zo te zijn. Ze gebruikte rijkelijk veel olie en dat zorgt ervoor dat ze vooral druk van boven moest geven. Dit voelt voor mij niet als een massage waarbij minder olie wordt gebruikt en waarbij eenvoudiger ook een horizontale druk en wrijving plaatsvindt. Echte spieren worden door die druk van boven nauwelijks aangepakt. Ook was haar tempo te chinees voor mij; korte, krachtige en snelle bewegingen. En toch blijft dit voor mij een salon om terug te keren. Zelfs nadat ik de masseuse moest vragen mijn wisselgeld te pakken.
Reynaerde

Bericht: # 2451Bericht Reynaerde »

Vorige recensent memoreerde het acute geheugenverlies van de therapeute, bij het teruggeven van het wisselgeld
Kwade tongen beweren dat veel noord-oost China masseuses hier helaas veelvuldig last van hebben

Overigens een prettig vlot leesbare recensie
OokInBelgie

Bericht: # 2789Bericht OokInBelgie »

Was hier vorige week. De dames waren in een goede bui. Geheel tegen mijn gewoonte gekozen voor een 4-handen massage. Dat was behoorlijk aangenaam. Daarna douchen.
Koffie. Koekje. Nog even praten. Soms lijkt het of ik bij mijn oude tante op bezoek ben.

Wat mij verder opviel was dat beide dames nog steeds een mondkapje droegen.

Best een geslaagd bezoek.
Jopie

Bericht: # 3325Bericht Jopie »

Bij Korea geweest voor 2 uur. Werd ontvangen door Mei bleek later. Moet zeggen de massage was goed. Vervelend dat ze na 1.5 uur al wilde stoppen terwijl ik voor 2 uur betaald had. Hier op gewezen en ze ging weer een kwartier door. Weer aangegeven dat het nog geen tijd was. Uiteindelijk 2 uur volgemaakt. Wel wat minder relaxed zo. Geen herhaling. Ik ga nog wel een keer voor Eili. Lijkt me een spontane dame.
har1967

Bericht: # 3343Bericht har1967 »

Werkte Sophie van Yamato uit Almere hier vroeger ook niet? De straat komt me bekend voor.
OokInBelgie

Bericht: # 3353Bericht OokInBelgie »

har1967 schreef: vr 13 mei 2022 19:38 Werkte Sophie van Yamato uit Almere hier vroeger ook niet? De straat komt me bekend voor.
Sophie was tot begin 2021 eigenaresse van deze salon. Mei heeft de salon van haar overgenomen. Sophie en Elie hebben eerder samen bij Feng in Zeist gemasseerd.
rockeyx

Bericht: # 4498Bericht rockeyx »

Recent hier anderhalf uur op de massage tafel.
Vooraf duidelijk prijs (60€) en tijd af gesproken, met verwijzing naar de klok.
Massage van oudere dame, Mei.
Vond massage niet bijzonder….mager zesje, in Amersfoort zijn betere massages te vinden.
Helaas kan deze dame erg slecht klok kijken,
dacht na één uur en tien minuten dat de massage tijd er al op zat😡
Voor mij dus geen volgende keer op dit adres.
Reynaerde

Bericht: # 4499Bericht Reynaerde »

Ook deze therapeute is besmet door het Liaoning syndroom, Liaoning provincie in noord-oost China, waar mevrouw vandaan komt.
Geen enig besef van klok kijken, en erg slecht in het teruggeven van wisselgeld
Afraffelen, een mooi Nederlands woord, beheersen ze wel goed die noord-oost Chinezen, je hoort ze soms boeren van te snel eten, als je op de buik ter tafel ligt, al met al lompe boertigheid als service
Sniper

Bericht: # 4504Bericht Sniper »

Helemaal eens. Allebei lompe wijven die proberen zo min mogelijk te doen voor zo veel mogelijk geld. Snap niet dat hier überhaupt nog mensen naar toe gaan. Zal wel iets te maken hebben met beloftes (die uiteindelijk niet na gekomen worden).
OokInBelgie

Bericht: # 4507Bericht OokInBelgie »

Ik herken bovenstaande (klokkijken en wisselgeldtruc) niet

Kwam hier tot een aantal maanden geleden regelmatig, betaalde nooit meer dan 40€/uur en kreeg dikwijls eten aangeboden. Het was hier wel beter toen Sophie nog de skepter zwaaide.
Reynaerde

Bericht: # 4514Bericht Reynaerde »

OokInBelgie schreef: do 21 jul 2022 17:41 Ik herken bovenstaande (klokkijken en wisselgeldtruc) niet

Kwam hier tot een aantal maanden geleden regelmatig, betaalde nooit meer dan 40€/uur en kreeg dikwijls eten aangeboden. Het was hier wel beter toen Sophie nog de skepter zwaaide.

Zoals vorige recensent al omschreef, toen Sophie er nog werkte was alles beter
Het was een mooi voorbeeld tussen de Chinese massage service uit het noorden, Liaoning, en uit Shanghai, waar juffrouw Sophie vandaan komt
Mijn eerdere negatieve opmerkingen zijn niet direct gericht tegen de huidige cheffin, maar tegen de kwaliteit van service welke de vrouwen uit het noorden er op na houden, vaak allerbelabberdst
Auw

Bericht: # 9114Bericht Auw »

Bij toeval hier weer eens beland. De reden? Gouden handen verderop in de straat had een bord ‘closed’ voor de deur hangen. Geen idee waarom. Daarom maar deze kant op gelopen. Ik ben over deze salon wel eens lyrisch geweest. Tenminste, over een van de twee masseuses. Ik trof het vandaag niet. En alhoewel ik normaal niet schrijf over middelmatige of slechte ervaringen, doe ik dit nu wel. Het kan namelijk zomaar zo zijn dat mijn afknappers iemand anders zijn of haar reden is deze masseuse juist wel te bezoeken. vandaar. Ten eerste is er het gebruik van te veel olie. Ik houd daar niet van. Het voelt gewoon niet ok voor mij en ik heb het idee dat het de massage nooit ten goede komt. Maar ik kan het natuurlijk mis hebben. Ten tweede maakte ze te veel en te snelle wrijfbewegingen op 1 plek. Hierdoor wordt de huid en de spieren voor mij te warm, te heet. Die methode paste ze overal toe; rug, schouders, benen. En ik heb het nu eenmaal liever wat koeler dan wat heter tijdens de massage. Maar ook hier kan mijn mening dus afwijken van de rest van de forumleden. Doet u er vooral uw voordeel mee. Ik denk niet dat ze mij hier nog eens zien, al wens ik ze alle goeds.
Ouradventure

Bericht: # 9259Bericht Ouradventure »

Zo kwam ik hier afgelopen zaterdag terecht omdat de tafeltjes bij Gouden Handen al door collega's bezet waren. Voor de deur was een vrouwtje de stoep aan het schrobben. Het was een keer mooi weer en ze had zin in schoonmaken. Zij werd ook mijn masseuse en stelde zich voor als Mei en spreekt goed nederlands. Afgesproken voor een uurtje.
Na de recensies hierboven gelezen te hebben had ik wel enige argwaan en nam met enig cynisme zonder kleding plaats op de tafel. Het laken rook schoon en fris. De tafel is zowaar lang en breed genoeg voor mij, dat komt niet vaak voor. De kamer was aangenaam warm. Het flesje olie lag klaar op de verwarming. Wel eerst even op de klok gekeken. Een gewaarschuwd mens telt voor twee. Het licht werd gedimd en Mei begon aan de massage.
Gevraagd om een stevige massage en enige pijnpunten aangegeven. De massage werd systematisch afgewerkt. Er werden nog wat extra knoopjes gevonden en met professionele aandacht behandeld en later ook herhaald. Werkelijk alle lichaamsdelen werden meegenomen, handen, voeten, hoofd, buik, bovenbenen aan de voorkant en een hele goede billenmassage. Mei praat net zo veel als je wilt, maar ik hou ervan om van tijd tot tijd ook te concentreren op de massage die ik onderga.
Na drie kwartier een poging naar upselling, maar nadat ik had aangegeven daar niets voor te voelen ging de massage ook gewoon goed door. Ze is tussendoor twee keer de kamer uitgelopen, maar dat was echt secondenwerk. De tijd werd krapjes vol gemaakt, maar nou niet om over te klagen.na afloop werden de lakentjes verschoond in mijn bijzijn. Het lijkt een beetje of ze eerdere kritiek tot zich heeft genomen. Voor mij was het een prima massage en ik liep op veertjes weer de deur uit. Investering 50 euro.
Ofwel de prijzen zijn verhoogd, ofwel ze heeft een sportmassage gerekend, maar op dat moment had ik dat niet echt door en ik vond 50 redelijk.
Marco
Today, is the first day, of the rest of your life! :idea:
Reynaerde

Bericht: # 9260Bericht Reynaerde »

De recensent Marco schrijft in masseuse taal, een uurtje massage, een uurtje is vaak 50-55 minuten, en al lezende dacht ik even dat deze salon in Madurodam staat, lakentjes, tafeltjes, vrouwtje, uurtje, flesje, knoopjes, veertje
Maar ik ben blij met de recensie, voorlopig hoef ik niet naar deze namaak Koreanen middelmatigheid van kwaliteit is er nog steeds
Jopie

Bericht: # 9263Bericht Jopie »

Bedankt voor je review. Ik zie op marktplaats de prijs voor ontspanningsmassage op E 40 staan en sportmassage op E 50. Dus vooraf goede afspraken maken dus. Ik ben nog niet overstag.
Ouradventure

Bericht: # 9270Bericht Ouradventure »

Ja ik heb dat al eens een enkele keer eerder meegemaakt. Wanneer je uit jezelf begint over plaatsen waar je graag gemasseerd wilt worden, gaat ongevraagd de prijs naar sportmassagetarief. In dit geval maakte het me niet uit.
Maar meestal bespreek ik de prijs alvorens verder te lopen....en dan gaat er echt niets bij, dat had ik al eens van hr Reynaerde geleerd.
En nu mag ik ook al geen verkleinwoordjes meer van hem gebruiken :mrgreen:
Today, is the first day, of the rest of your life! :idea:
vlammschot

Bericht: # 9273Bericht vlammschot »

Het koekje dat op is heeft een andere betekenis dan de koek die op is.
Waar maken we ons druk om?

bent u 130 cm of 198 cm...in het eerste geval spreekt u van een tafel, in het tweede geval van een tafeltje.
Michiel

Bericht: # 14393Bericht Michiel »

Recent door de eigenaresse (naam?) onder handen genomen en dat beviel prima.
Goede behandeling met als afsluiting een heerlijke voetenmassage.
Schone tent, geen gedonder vwb het tarief.
Denk dat de slechte recensies effect hebben gehad
Liefhebber van Oosterse massages
Zomaar2

Bericht: # 14443Bericht Zomaar2 »

Ik heb hier eigenlijk altijd een goede massage gehad, nooit smokkelen met de tijd en altijd vriendelijk. Maar dat laatste is altijd wederzijds en draagt bij aan een beetje begrip over en weer... Ik heb ook wel eens een mindere dag...
Michiel

Bericht: # 16004Bericht Michiel »

Recent een uur massage gehad van nieuwe dame (voor mij althans) met naam die klonk als Sjisji.
Leuke en vooral kundige masseuse die helaas slecht Engels spreekt (eigenaresse vertaalde mijn wensen vooraf).
Sinds tijden niet zo'n goede en vakkundige massage gehad waarbij niet gesjoemeld werd met de tijd.
Na de massage uitgenodigd om even aan tafel te zitten waarbij ik fruit aangeboden kreeg.
Hier kom ik zeker vaker.
Liefhebber van Oosterse massages
Jopie

Bericht: # 16870Bericht Jopie »

Deze week maar eens weer geweest gezien de wat betere verhalen. Massage van XiXi, Best aardige dame. Redelijke massage.
Ze spreekt toch wel een paar woorden Nederlands. Helaas probeerde ze toch zeker een kwartier van de tijd te snoepen en dat is daar iedere keer zo bij mij in deze salon. Uiteindelijk werden dat 5 minuten. Ik blijf niet discussiëren, dat doet afbreuk aan de beleving.
Jammer dat dit een beetje de standaard procedure is bij deze salon. Althans bij mij Voor mij geen Korea meer. In Amersfoort zijn er betere salons waar je niet over de tijd hoeft te discussiëren.
trappers

Bericht: # 17368Bericht trappers »

Ik kom hier vaker, altijd lekkere massage gehad. In de maand juni 2024 : 20% korting.. dus €40,= ipv €50,=.. Lekker..!! :D
Satrai

Bericht: # 17389Bericht Satrai »

Ook ik ben hier een keer geweest. Deur werd open gedaan door een mevrouw van in de 60, waarschijnlijk de eigenaresse. Massage door een gezette vrouw van in de 40, waarschijnlijk Xixi waarover eerder gesproken. Vriendelijk volk. Kamers zijn niet slecht. Zal hier toch net zo snel terugkeren.
trappers

Bericht: # 17687Bericht trappers »

Van de week weer een heerlijke massage gehad van een knappe verschijning in een vrolijk jurkje (Het oog wil ook wat 😉).De salon was schoon, zo-ook de tafel met verse handdoeken die nadien keurig werden afgehaald. Dit keer een harde massage, kundig. En een uur was ook echt een uur en achteraf even lekker douchen.. Voor mij persoonlijk is dit een adres waar ik graag kom, wel specifiek bij deze dame. De andere masseuse bekoren mij niet zo .. En wederom voor €40,= voor forumleden ook in de maand juli...!!
vlammschot

Bericht: # 17691Bericht vlammschot »

trappers schreef: vr 28 jun 2024 12:26 Van de week weer een heerlijke massage gehad van een knappe verschijning in een vrolijk jurkje (Het oog wil ook wat 😉).De salon was schoon, zo-ook de tafel met verse handdoeken die nadien keurig werden afgehaald. Dit keer een harde massage, kundig. En een uur was ook echt een uur en achteraf even lekker douchen.. Voor mij persoonlijk is dit een adres waar ik graag kom, wel specifiek bij deze dame. De andere masseuse bekoren mij niet zo .. En wederom voor €40,= voor forumleden ook in de maand juli...!!
Klinkt fantastisch, hoe moet ik bewijzen dat ik een forumlid ben?
Ik heb namelijk geen ledenpasje ontvangen?
Tony

Bericht: # 17692Bericht Tony »

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Just for Fun

Bericht: # 17695Bericht Just for Fun »

Ik begrijp na meerdere recensies van minimaal 100 verschillende salons er een digitale oorkonde wordt uitgereikt.
Bij welke salons deze oorkonde een mooie korting oplevert?

Ik heb zelf nog geen 100 salons bezocht.

En recensies schrijven doe ik spaarzaam.
RedBaron
Site Admin

Bericht: # 17701Bericht RedBaron »

Just for Fun schreef: vr 28 jun 2024 20:39 Ik begrijp na meerdere recensies van minimaal 100 verschillende salons er een digitale oorkonde wordt uitgereikt.
Bij welke salons deze oorkonde een mooie korting oplevert?

Ik heb zelf nog geen 100 salons bezocht.

En recensies schrijven doe ik spaarzaam.
Prima suggestie.
Ik weet nog niet hoe de oorkonde er uitgaat zien maar dat zien we dan wel.
Karm

Bericht: # 18392Bericht Karm »

Nadat ik eerst bij Gouden Handen Schoonheidsverzorging verder op in straat was langsgelopen, ben ik hier gebleven voor een massage. De masseuse in kwestie was net terug uit Parijs, waar ze vijfde was geworden op het onderdeel kogelstoten.
Mijn verwachting was dat mijn spieren ook goed zouden worden aangepakt. Helaas viel dit tegen ondanks herhaaldelijke aansporing dat het wel stronger mocht. Het vocabulaire was beperkt tot een aantal standaard woorden, die iedereen wel kan uittekenen.
Geen herhaling en eigenlijk zonde van het geld.
Plor

Bericht: # 18408Bericht Plor »

Ze komt toch wel sterk over;
https://www.youtube.com/watch?v=AlimfRdX6Tc
vlammschot

Bericht: # 18411Bericht vlammschot »

Plor schreef: zo 25 aug 2024 09:42 Ze komt toch wel sterk over;
https://www.youtube.com/watch?v=AlimfRdX6Tc
:lol: :lol: :lol: :lol:
vlammschot

Bericht: # 18627Bericht vlammschot »

u kunt hier nu ook voor half geld terecht als u een nieuwe klant of een dame bent.
waarschijnlijk is september een wat mindere maand omdat iedereen iets te veel heeft uitgegeven gedurende de vakantie of zijn definitieve aanslag heeft gehad? :|
Kevin

Bericht: # 18689Bericht Kevin »

Is kennelijk een lokkertje, want als je er naar vraagt begrijpen ze je eerst niet en uiteindelijk is het 20 euro voor een half uur. Dus korting op de prijs, en op de tijd 😂
vlammschot

Bericht: # 18692Bericht vlammschot »

Kevin schreef: di 17 sep 2024 10:49 Is kennelijk een lokkertje, want als je er naar vraagt begrijpen ze je eerst niet en uiteindelijk is het 20 euro voor een half uur. Dus korting op de prijs, en op de tijd 😂
Het staat er toch echt letterlijk.
https://www.marktplaats.nl/v/diensten-e ... -september
Kevin

Bericht: # 18699Bericht Kevin »

Ja, maa ze doen het simpelweg niet. Geappt en gebeld, het blijft 20 euro per half uur…
dmoon76

Bericht: # 18707Bericht dmoon76 »

Klopt inderdaad. Of ze zeggen dat ze je eerder gezien hebben en dan betaal je gewoon de volle prijs. Dat is laatst een bekende van mij overkomen die daar dus voor het eerst binnen kwam stappen. Die komt daar uiteraard nooit meer terug.
Nick

Bericht: # 19856Bericht Nick »

Vorige week hier weer eens geweest en iely deed de deur open, jammer genoeg zat ze te wachten op een klant maar er was een nieuw "meisje" zei ze, die was bijna klaar en mij kon masseren.
De massage stelde niet veel voor, veelste zacht en weinig structuur.
De volgende keer maar weer bij iely want die geeft wel een goede massage maar is ook erg populair.
De man die voor mij was hoorde ik klagen dat hij telefonisch een afspraak met iely had gemaakt maar eenmaal in de salon had ze geen tijd.
harryijsbeer

Bericht: # 19892Bericht harryijsbeer »

In December 20% op massages van 1 uur, verder zie ik geen voorwaarden.

https://www.marktplaats.nl/v/diensten-e ... eest-maand
Zomaar2

Bericht: # 19954Bericht Zomaar2 »

Recentelijk heerlijke massage gehad.. Een combinatie van rust en kracht met niet te veel olie... Deze week opnieuw. €40 voor een uur massage laat ik niet ontglippen..
Tracker

Bericht: # 19955Bericht Tracker »

Da's een ouderwetse prijs zeg :)
zwerversliefde

Bericht: # 20087Bericht zwerversliefde »

Toen ik binnenkwam waren alle masseuses (er zijn er 3, hoorde ik later) kennelijk bezig. Na 10 minuten kon ik terecht bij 'Ilie', prettig om te zien, leeftijd onbestemd. Ik wilde een massage van een uur, maar ze kon helaas maar een half uur. Na enig overleg zou na een half uur een collega het overnemen. Ik vroeg een niet te harde massage. Dat werd het inderdaad: ze besteedde uitgebreid aandacht aan rug en schouders, met enige olie. Daar bleef het echter bij. Het werd dus een beetje eentonig. Pas toen ik vroeg of ze ook de benen kon doen, ging het die kant op. Ik had gezegd dat het een niet te stevige massage zou moeten zijn, maar dit was wel erg soft. Na ongeveer een half uur werd de plaats van Ilie overgenomen door een andere dame die zich voorstelde als 'Mei'. Kennelijk had ze instructies van Ilie gekregen, want dit was mogelijk nog softer. Best aangenaam, bevredigend, maar niet super. Mei was lastig te verstaan met haar snel gesproken mengeling van engels en nederlands met zwaar chinees accent. Dat wreekte zich bij de discussie over de betaling, waarbij ik wees op de decemberkorting. Daar kon geen sprake van zijn, antwoordde ze. Na enig heen en weer gepraat heb ik gewoon het volle pond afgerekend. Al met al stond de stijl me niet echt aan. Geen volgende keer, wat mij betreft.
Plaats reactie

Terug naar “Amersfoort”