(VN) Thao massage spa, Gijsbrecht van Amstelstraat 239
-
- Site Admin
(VN) Thao massage spa, Gijsbrecht van Amstelstraat 239
Gijsbrecht van Amstelstraat 239
1215 CL Hilversum
Mob: +31-6-1821 3972
Website
Openingstijden: van maandag t/m vrijdag van 10:00 tot 22:00, zaterdag t/m zondag van 11:00 tot 20:00
Tarieven: vanaf € 38/½uur, € 65/1uur, € 90/1½uur, € 125/2uur
Met dank aan dmoon76 voor de aanmelding.
18-02-2024: Foto buitenkant massagesalon aangepast.
Re: (VN) Thao massage spa, Gijsbrecht van Amstelstraat 239
prima salon; gezellige ontvangst met thee. Ik was nogal vroeg en werd eerst door een fraaie jongedame gemasseerd, zij was in de leer maar zeer talentvol.
na een uur kwam de eigenaresse erbij; heaven, vierhanden. zeer kundig team.
prijs per uur was met verjaardag-korting a 76 eur
na een uur kwam de eigenaresse erbij; heaven, vierhanden. zeer kundig team.
prijs per uur was met verjaardag-korting a 76 eur
Dit is een van de betere massage salons die ik ken. Hele vriendelijke eigenaresse die buitengewoon goede massages geeft. Praat goed Nederlands. Salon zit nog in de opstartfase daarom af en toe wat rommelig. Zo begon mijn massage eerst met een jonge vrouw, na uur nam de eigenaresse het over. Allebei de dames zijn kundig. Massage kan hard, zacht of medium zijn. Beetje mengeling tussen Thais en Chinees. Ga zeker nog een keer langs.
Voor de prijs van €65 per uur, verwacht ik dan ook wel een hele goeie massage. Dit zijn echt belachelijke standaard prijzen aan het worden. Een aantal jaar geleden was €35 nog de norm, in tien jaar bijna verdubbelt, maar alleen niet mijn salaris.
-
Kun je hier ook douchen??
Goeie vraag en weet iemand of het hier betaald parkeren is?
Bij het openingsbericht van deze massagesalon is op de foto een bord te zien wat aangeeft dat het hier betaald parkeren is. Dus ja het is dus hier betaald parkeren.
-
Ja betaald parkeren en je kan er ook pilates doen
Ik ben benieuwd. Ik heb nog nooit een Vietnamese massage gehad. Leuke aanwinst voor Hilversum! Ik ga binnenkort hier eens langs.
Ik ben benieuwd. Ik heb nog nooit een Vietnamese massage gehad. Leuke aanwinst voor Hilversum! Ik ga binnenkort hier eens langs.
Betaald parkeren wel maar pilates zeker niet (meer). In de openingspost is een oud plaatje van Google Streetview gebruikt. Voor de actuele situatie van de gevel moet je maar eens op hun website kijken.
(Pilates & Health is verhuisd naar de Bussumerstraat.)
Dank voor de melding. De foto van de gevel van de massagesalon is aangepast.Nighthawk schreef: za 17 feb 2024 13:05 Betaald parkeren wel maar pilates zeker niet (meer). In de openingspost is een oud plaatje van Google Streetview gebruikt. Voor de actuele situatie van de gevel moet je maar eens op hun website kijken.
Het is een onderbroek aan salon, wat ik zelf liever niet heb. De kamers zijn ook half open aan de bovenkant.
Hier recent geweest voor een massage
Ik werd hier gemasseerd door Thong.
Aardige dame maar niet veel kracht wel ontspannend
Short aanhouden is de opdracht daarna wordt je bedekt met een warme deken.
Deken wordt tijdens de massage verschoven.
Short in je naad en de billen worden voorzichtig mee genomen.
Wel wat geluiden van de buurman omdat de wanden niet tot aan het plafond komen.
Al met al een redelijke massage als je geen klachten hebt.
Begreep dat de eigenaresse wel een stevige massage aanbied.
Alles is hier netjes en je wordt goed te woord gestaan.
Vanaf half mei as vervalt de korting van 15% en betaal je dus 58 euro per uur.
Aanwinst?
Weet het nog niet , ik ga nog een keer voor de stevige massage.
Ik werd hier gemasseerd door Thong.
Aardige dame maar niet veel kracht wel ontspannend
Short aanhouden is de opdracht daarna wordt je bedekt met een warme deken.
Deken wordt tijdens de massage verschoven.
Short in je naad en de billen worden voorzichtig mee genomen.
Wel wat geluiden van de buurman omdat de wanden niet tot aan het plafond komen.
Al met al een redelijke massage als je geen klachten hebt.
Begreep dat de eigenaresse wel een stevige massage aanbied.
Alles is hier netjes en je wordt goed te woord gestaan.
Vanaf half mei as vervalt de korting van 15% en betaal je dus 58 euro per uur.
Aanwinst?
Weet het nog niet , ik ga nog een keer voor de stevige massage.
Diverse malen hier geweest. Er zijn twee kamers boven. Die zijn afgescheiden door een wand, die niet tot het plafond reikt. Beneden nog 2 ruimtes met 4 bedden, afgescheiden door gordijnen. Sfeervolle ruimtes. Thao, de eigenaresse, geeft goede massages mits ze focus heeft en niet wordt afgeleid door haar telefoon of collega die praat met een klant of hulp nodig heeft. Als er geen focus is, en dat is regelmatig, gaat ze gehaast te werk. Onderbroek aan maar geen preutse massage. Zorg wel voor een ruim zittende boxer/short.
Recent nogmaals hier geweest.
Er waren drie masseurs aanwezig.
De eigenaresse
Een man als fysio therapeut
Nog een lange slanke man.
Prijs is nu 65€ voor een uurtje.
Niet voor de mannen gekozen dus kan daar niets over zeggen.
Massage was een een gemiddelde
Nette salon wel hoog geprijsd.
Er waren drie masseurs aanwezig.
De eigenaresse
Een man als fysio therapeut
Nog een lange slanke man.
Prijs is nu 65€ voor een uurtje.
Niet voor de mannen gekozen dus kan daar niets over zeggen.
Massage was een een gemiddelde
Goed samengevat denk ik.Scorpion schreef: di 21 mei 2024 08:31 Massage was een een gemiddelde
Ik was er ook, tijdens de 15% korting, maar als 65 de standaard is wordt het niet mijn vaste adres.
De eigenaresse was alleen en liet zich een paar keer storen door de telefoon.
Ook de open ruimtes maken het onrustig.
Beneden schijnen ook nog bedden te zijn, daar zal het wat stiller zijn.
Leuke salon voor de afwisseling.
Beneden zijn vier bedden die gescheiden worden door gordijntjes.
Is echt een kelder, wel netjes ingericht.
Is echt een kelder, wel netjes ingericht.
Inmiddels deze salon een aantal keer bezocht dus daarom besloten tot een review. Aangezien ik altijd ontspanning massages neem kan ik alleen die beoordelen. Massage van de gezellige eigenaresse Thao is uitstekend, zeer rustgevend en lekker traag van ritme. Inmiddels werken er ook een wat oudere Thaise en jonge Braziliaanse masseuse. Ook goed van kwaliteit maar beide dames moeten nog wat bijleren om op het nivo van Thao te komen. Onderbroek moet aanblijven.
De kamers van de salon zijn in drie plekken verdeeld:
- twee kamers voorin
- enkele kamers achterin (nog niet in gebruik)
- een grotere ruimte beneden waarin gordijnen hangen tussen de tafels
De beide kamers voorin hebben mijn voorkeur, weliswaar iets meer geluid vanuit de ingang van de salon, maar de tafels zijn daar verwarmd en de kamers geven wat meer privacy. Douchen kan er niet.
Voor mij een goede salon om regelmatig langs te gaan.
De kamers van de salon zijn in drie plekken verdeeld:
- twee kamers voorin
- enkele kamers achterin (nog niet in gebruik)
- een grotere ruimte beneden waarin gordijnen hangen tussen de tafels
De beide kamers voorin hebben mijn voorkeur, weliswaar iets meer geluid vanuit de ingang van de salon, maar de tafels zijn daar verwarmd en de kamers geven wat meer privacy. Douchen kan er niet.
Voor mij een goede salon om regelmatig langs te gaan.
Laatst gewijzigd door 4hmassage op ma 17 jun 2024 12:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik ben gisteren voor het eerst naar deze salon geweest en het was een prima ervaring. Een fijne ontvangst en de massage is toch wat anders als de doorsnee Thaise. Ik had gekozen voor acupressuur i.v.m. rugklachten en ik merk wel een behoorlijke verbetering. Ik ben van plan hier nog een aantal behandeling te doen om te zien wat het doet, maar ik heb goede hoop. Aardige eigenaresse en ze neemt uitgebreid de tijd voor je. Mooi forum trouwens! Ben ook vaak in Utrecht te vinden en dan zijn dit soort recensies wel een uitkomst gezien de vele massage salons.
Afgelopen zaterdag nogmaals een bezoek gebracht aan deze salon. Ditmaal 90 minuten ontspanning massage van Thao. Op de buik gaan liggen en eerst werden de benen gemasseerd, gevolgd door billen en rug. Omdat ik verkouden ben raadde Thao mij aan om niet te lang op de buik te liggen maar op mijn zij. Dat had ik nog niet vaak meegemaakt maar beviel wel goed, ze kon op die manier zowel benen als ook deel van de buik masseren.
Daarna omgedraaid op mijn rug en werden vervolgens voeten, benen, buik en borst gemasseerd.
Kortom, wederom een heerlijke massage mogen ervaren.
Daarna omgedraaid op mijn rug en werden vervolgens voeten, benen, buik en borst gemasseerd.
Kortom, wederom een heerlijke massage mogen ervaren.
Afgelopen weekend weer naar Hilversum gereden om van de massage van Thao te genieten. De salon loopt goed volgens mij want Thao is overdag nogal druk om ook de andere masseuzes aan het werk te houden. Daarom kies ik meestal of voor vroeg in de ochtend of laat in de avond voor een massage van haar. Het is dan rustiger en ze heeft dan echt volle aandacht voor de massage en voor mijzelf is het meer ontspannen.
Massage was wederom heerlijk ontspannend en deze keer mocht ik ook een tijdje op mijn zij liggen waarbij ze borst buik en benen masseerde. Aparte maar wel leuke ervaring.
Na 90 minuten weer ontspannen naar huis gereden
Overigens lijkt de verbouwing nu grotendeels afgerond, paar weken geleden soms wat herrie van zaag en boormachines maar nu was het rustig.
Massage was wederom heerlijk ontspannend en deze keer mocht ik ook een tijdje op mijn zij liggen waarbij ze borst buik en benen masseerde. Aparte maar wel leuke ervaring.
Na 90 minuten weer ontspannen naar huis gereden
Overigens lijkt de verbouwing nu grotendeels afgerond, paar weken geleden soms wat herrie van zaag en boormachines maar nu was het rustig.
Ik was een tijdje niet geweest bij Thao en ik was vergeten hoe goed zij eigenlijk masseert. Wat het knappe is van deze frele Vietnamese dame, is dat zij elke keer nieuwe technieken heeft. Vakkundige handen glijden over je lichaam en masseren werkelijk subliem. Rekken, strekken, strelen, kriebelen met de nagels, maar ook lange, slome halen met veel druk. Alles beheerst ze. Op een gegeven moment kwamen haar collega's erbij, die ze dan instrueert hoe ze moeten masseren. Ik was een willig slachtoffer van deze drie dames. 6 handen. Een avond om niet te vergeten. Heaven.
Afgelopen week weer een heerlijke ontspanningsmassage van Maria gehad. De verbouwingen zijn volgens mij ongeveer afgerond want het is nu een stuk rustiger, wat het ontspannen ten goede komt. Eigenaresse Thao is nog een aantal weken met vakantie en ook Maria is nu met vakantie dus de komende periode zal ik elders mijn ontspanning gaan zoeken
-
Let er even op dat betaald parkeren ook aan het einde van de gijsbrecht wordt ingevoerd
zie Parkeren Hilversum