Nieuwe forumleden

Technische problemen, vragen over het forum? Plaats deze berichten hier.
Plaats reactie
Snowdog

Nieuwe forumleden

Bericht: # 19614Bericht Snowdog »

Hoi, na een tijdje informatie te hebben opgezogen op dit forum, besloten om ook een bijdrage te leveren en actief lid te worden.
Na mijn eerste post kreeg ik een pm bericht. Ik kan daar helaas niet op reageren omdat ik een nieuw lid ben.
Ik las ergens dat de mogelijkheid om berichten te versturen voor nieuwe leden nog niet vrijgegeven wordt omdat je eerst je bijdrage moet leveren. Aan de ene kant begrijp ik dat, aan de andere kant vind ik het niet netjes dat ik nu niet op een pm kan reageren.

Misschien daarvoor een uitzondering maken?

Verder heel blij met dit forum, keep up the good work.
BlueAngel
Site Admin

Re: Nieuwe forumleden

Bericht: # 19617Bericht BlueAngel »

Snowdog schreef: zo 10 nov 2024 23:28 Hoi, na een tijdje informatie te hebben opgezogen op dit forum, besloten om ook een bijdrage te leveren en actief lid te worden.
Na mijn eerste post kreeg ik een pm bericht. Ik kan daar helaas niet op reageren omdat ik een nieuw lid ben.
Ik las ergens dat de mogelijkheid om berichten te versturen voor nieuwe leden nog niet vrijgegeven wordt omdat je eerst je bijdrage moet leveren. Aan de ene kant begrijp ik dat, aan de andere kant vind ik het niet netjes dat ik nu niet op een pm kan reageren.

Misschien daarvoor een uitzondering maken?

Verder heel blij met dit forum, keep up the good work.
Beste Snowdog,

Dank voor je bericht. Je hebt inmiddels voldoende openbare berichten geplaatst om gebruik te kunnen maken om persoonlijke berichten te kunnen versturen. Je had daardoor al persoonlijke berichten moeten kunnen versturen. Dat gaat automatisch. Bij jouw was deze beperking nog niet opgeheven. Deze beperking heb ik nu handmatig opgeheven en je zou dus nu ook persoonlijke berichten moeten kunnen versturen. Als dat nog niet lukt laat dan in deze discussie weer een reactie achter.

We hebben een grens van enkele berichten ingebouwd voordat je zelf persoonlijke berichten kan versturen om te voorkomen dat nieuwe leden die mogelijk spammers zouden kunnen zijn gelijk andere leden verkeerde berichten kunnen sturen. Na enkele berichten weten we meestal wel of het nieuwe forumlid zich netjes aan regels houdt.

Groet,

BlueAngel
boeddha

Bericht: # 19805Bericht boeddha »

Ik zou het wel fijn vinden als er ook naar de kwaliteit van de bijdragen wordt gekeken alvorens iemand alle rechten krijgt. (Dit slaat niet op jou, Snowdog.) Ik weet niet of dat mogelijk is? Laatst kreeg ik een pm van iemand die naar extra diensten vroeg terwijl zijn bijdrage op het forum slechts bestond uit 5 posts van elk 1 regel. Hiervan zou je er 1 een recensie kunnen noemen.

O en welkom Snowdog! :)
Ik reageer niet op vragen over 'extra diensten'.
RedBaron
Site Admin

Bericht: # 19822Bericht RedBaron »

boeddha schreef: vr 22 nov 2024 17:55 Ik zou het wel fijn vinden als er ook naar de kwaliteit van de bijdragen wordt gekeken alvorens iemand alle rechten krijgt. (Dit slaat niet op jou, Snowdog.) Ik weet niet of dat mogelijk is? Laatst kreeg ik een pm van iemand die naar extra diensten vroeg terwijl zijn bijdrage op het forum slechts bestond uit 5 posts van elk 1 regel. Hiervan zou je er 1 een recensie kunnen noemen.

O en welkom Snowdog! :)
Hmmm, ik weet niet of het technisch mogelijk is.
We gaan er over nadenken, ik zet het op de wish list.
Leuker kunnen we het wèl maken.
oortjes
Contacteer:

Bericht: # 19824Bericht oortjes »

boeddha schreef: vr 22 nov 2024 17:55 Ik zou het wel fijn vinden als er ook naar de kwaliteit van de bijdragen wordt gekeken alvorens iemand alle rechten krijgt. (Dit slaat niet op jou, Snowdog.) Ik weet niet of dat mogelijk is? Laatst kreeg ik een pm van iemand die naar extra diensten vroeg terwijl zijn bijdrage op het forum slechts bestond uit 5 posts van elk 1 regel. Hiervan zou je er 1 een recensie kunnen noemen.
Het lijkt me lastig om hier objectieve invulling aan te geven. Laten we ook wat begrip hebben voor minder sterke schrijvers.
Wat hoor ik daar :oops:
Plaats reactie

Terug naar “Forumzaken”