(TH) Tukta massage, Nieuwstraat 40-A
(TH) Tukta massage, Nieuwstraat 40-A
Nieuwstraat 40-A
7551 CZ Hengelo
Mob: +31-6-1701 5216
Marktplaats
Openingstijden: maandag t/m zaterdag van 10:00 tot 20:00, zondag van 12:00 tot 18:00
Tarieven: € 35/½uur, € 60/1uur, € 85/1½uur, € 110/2uur
28-09-2022: tarieven en adres aangepast. Met dank aan Mas_Man voor de melding.
31-10-2022: Marktplaats advertentie aangepast met dank aan Mas_Man voor het melden.
27-09-2023: Marktplaats advertentie aangepast met dank aan Mas_Man voor het melden.
15-10-2023: Marktplaats advertentie, tarieven en openingstijden aangepast.
11-91-2024: Marktplaats advertentie en tarieven aangepast. Met dank aan slowhand voor de melding.
Re: (TH) Tukta massage, Industriestraat 185
De advertentie op Marktplaats is veranderd:
Q: Je kunt er van genieten. Rara wat is dat?
A: !egassaM
Aardige dame Tukta met een kleine salon. Massage was goed, maar niet geweldig. Als je van een rustige en langzame massage houdt die niet hard is ben je hier aan het goede adres. Onderbroek uit is geen probleem.
- Pippi Langkous
Is zij Thais?
Volgens haar advertentie op Marktplaats wel.
Ook de naam die ze gebruikt klinkt erg Thais.
Q: Je kunt er van genieten. Rara wat is dat?
Ja hoor. Zover ik het weet is ze Thais.
Re: (TH) Tukta massage, Nieuwstraat 40-A
Tukta massage Marktplaatslink
Permalink
Tarieven gewijzigd:
1 uur massage - € 55,-
1,5 uur massage - 79,-
2 uur massage - € 99,-
Adres gewijzigd naar Nieuwstraat 40 in Hengelo (tegenover ANWB)
De salon inrichting is nog niet echt klaar, raamdecoratie ontbreekt ook nog.
(n.b. MP heeft geen actuele foto's)
Permalink
Tarieven gewijzigd:
1 uur massage - € 55,-
1,5 uur massage - 79,-
2 uur massage - € 99,-
Adres gewijzigd naar Nieuwstraat 40 in Hengelo (tegenover ANWB)
De salon inrichting is nog niet echt klaar, raamdecoratie ontbreekt ook nog.
(n.b. MP heeft geen actuele foto's)
Beste Mas_man,
Dank voor de melding. Het adres en de tarieven zijn aangepast.
Dank voor de melding. Het adres en de tarieven zijn aangepast.
Mijn vaste 90 min masseuse is Chili.
Bedekt met een handdoek begint de droge massage, voeten, benen, dan met/op haar knieen, mijn billen, rug. Daarna overreikt ze voor een voorhoofd-, slapen-, nek- en hoofdhuid-massage. Om daarna terug te kruipen naar de voeten.
Vervolgens met olie en gedeeltelijk afgedekt: voetmassage, enkel, kuiten, bovenbeen, bil en heup met haar handen en ellebogen.
Daarna rug, schouder en armen. Omdraaien.
Door de handdoek, kracht op de liezen (tegen uitpuilen) en bovenbenen.
Tenen en voeten opnieuw, onderbeen, knie, bovenbeen.
Buik en borst worden stevig gemasseerd, tenslotte armen en handen. Nog even rechtop zitten om uit te duizelen en voor wat extra nek en rug massage.
Samenvattend, uitstekend, zonder mag, 90=90. Krachtig, maar niet over de top. Het houdt me gaande.
De salon is nog wat verbouwing-rommelig, maar de massage ruimte is netjes en warm en heeft een schoenlepel !
Ik maak via WA (+31-6-1701 5216) altijd een afspraak bij Tukta omdat Chili slechts ongeveer 10x per week werkt.
Bedekt met een handdoek begint de droge massage, voeten, benen, dan met/op haar knieen, mijn billen, rug. Daarna overreikt ze voor een voorhoofd-, slapen-, nek- en hoofdhuid-massage. Om daarna terug te kruipen naar de voeten.
Vervolgens met olie en gedeeltelijk afgedekt: voetmassage, enkel, kuiten, bovenbeen, bil en heup met haar handen en ellebogen.
Daarna rug, schouder en armen. Omdraaien.
Door de handdoek, kracht op de liezen (tegen uitpuilen) en bovenbenen.
Tenen en voeten opnieuw, onderbeen, knie, bovenbeen.
Buik en borst worden stevig gemasseerd, tenslotte armen en handen. Nog even rechtop zitten om uit te duizelen en voor wat extra nek en rug massage.
Samenvattend, uitstekend, zonder mag, 90=90. Krachtig, maar niet over de top. Het houdt me gaande.
De salon is nog wat verbouwing-rommelig, maar de massage ruimte is netjes en warm en heeft een schoenlepel !
Ik maak via WA (+31-6-1701 5216) altijd een afspraak bij Tukta omdat Chili slechts ongeveer 10x per week werkt.
Voor mijn massages ging ik vaak naar Goldfinger in Enschede.
Hier had ik altijd de behandeling van de bazin of van Kim, meer dames waren er ook niet.
De massage was altijd goed, stevig en kundig.
Wat een ontspanning en fijn gevoel nadien en het verveelde nooit.
Helaas is Kim weg bij deze salon, geheel onverwachts.
Ik heb de bazin gevraagd maar die wist het ook niet waar ze naar toe is gegaan.
Ruzie?
Na enkele mindere ervaringen van nieuw personeel bij Gold, ben ik bij Tukta gekomen.
Eerst nog in het oude pand een soort flat woning was dat onderin.
Nu de nieuwe salon in hartje Hengelo.
Tot mijn grote verbazing heb ik hier gisteren een massage gehad van een dame die zichzelf Sunnee of sunnie noemt.
Maar dit is dus gewoon onze Kim van Goldfinger. Uiteraard herkenden wel elkaar maar dit duurde voor mij wel ff, Kim herkende mij wel maar liet dit niet direct merken. Ik heb weer een hemelse behandeling gehad van haar zoals vanouds.
Helaas is de salon nog in verbouwing en erg gehorig.
De kamer word gescheiden door een gordijn.
Wel ben ik erg opgewekt, ontspannen weer weggegaan hier.
Kim gaf aan dat ze hier nog niet vast werkt maar slechts enkele keren heeft meegelopen???
Dus laten we hopen dat Kim nog ff in de buurt blijft en bij Tukta blijft werken.
Hier had ik altijd de behandeling van de bazin of van Kim, meer dames waren er ook niet.
De massage was altijd goed, stevig en kundig.
Wat een ontspanning en fijn gevoel nadien en het verveelde nooit.
Helaas is Kim weg bij deze salon, geheel onverwachts.
Ik heb de bazin gevraagd maar die wist het ook niet waar ze naar toe is gegaan.
Ruzie?
Na enkele mindere ervaringen van nieuw personeel bij Gold, ben ik bij Tukta gekomen.
Eerst nog in het oude pand een soort flat woning was dat onderin.
Nu de nieuwe salon in hartje Hengelo.
Tot mijn grote verbazing heb ik hier gisteren een massage gehad van een dame die zichzelf Sunnee of sunnie noemt.
Maar dit is dus gewoon onze Kim van Goldfinger. Uiteraard herkenden wel elkaar maar dit duurde voor mij wel ff, Kim herkende mij wel maar liet dit niet direct merken. Ik heb weer een hemelse behandeling gehad van haar zoals vanouds.
Helaas is de salon nog in verbouwing en erg gehorig.
De kamer word gescheiden door een gordijn.
Wel ben ik erg opgewekt, ontspannen weer weggegaan hier.
Kim gaf aan dat ze hier nog niet vast werkt maar slechts enkele keren heeft meegelopen???
Dus laten we hopen dat Kim nog ff in de buurt blijft en bij Tukta blijft werken.
Ik blij dat kim aka sunnee weer gevonden was dus vandaag afspraak gemaakt, met sunnee en of je kan douchen, douchen werd beantwoord met ja , eenmaal aangekomen en binnen, geen sunnee, ze noemt zich daar schijnbaar toch anders, ze wisten wie ik bedoelde, maar ze was er niet, of ik iemand anders wilde, nou ja kan er wel gedoucht worden vroeg ik, nee dat kon niet, toen was ik er wel klaar mee, heb nog gevraagd als de verbouwing klaar is of je dan wel kan douchen, geen antwoord ik ben maar vertrokken
-
Ik was bij Tukta massage. De massage was wel goed.. Maar ze deed tussen de massage allerlij telefoontjes
En deed ook tussen door een andere kamer gereed maken. Dat maakte mijn uurtje massage a 55 euro wat best duur is heel onrustig. Jammer dat de massage ruimtes nog niet af waren. De locatie in het centrum was okay
En deed ook tussen door een andere kamer gereed maken. Dat maakte mijn uurtje massage a 55 euro wat best duur is heel onrustig. Jammer dat de massage ruimtes nog niet af waren. De locatie in het centrum was okay
Vandaag voor het eerst bij Tukta geweest. Vooral een langzame, en gevoelige, maar technisch niet onverdienstelijke massage. Niet preuts, maar zeker wel in het nette.
Nog wat rommelig, lees hierboven van een verbouwing, de masseuse gooide het op waterschade…
Wat ik wel echt storend vond was de muziek die op de telefoon werd afgespeeld, met grote regelmaat onderbroek door lawaaiige reclame. Dan beter geen muziek.
Nog wat rommelig, lees hierboven van een verbouwing, de masseuse gooide het op waterschade…
Wat ik wel echt storend vond was de muziek die op de telefoon werd afgespeeld, met grote regelmaat onderbroek door lawaaiige reclame. Dan beter geen muziek.
Sinds een paar weken is er wederom een nieuwe MP advertentie.
En helaas voor haar klanten is de prijs weer terug veranderd naar €55 per uur.
En helaas voor haar klanten is de prijs weer terug veranderd naar €55 per uur.
-
Ja was een goede week geleden nog wel bij Tukta. Een rustige maar goede masseuse heeft mij goed en netjes en respectvol gemasseerd. Inderdaad het was 55 euro weer
Begin december hier een massage gehad van Tukta. Vriendelijke dame. Fijne en redelijke stevige massage. Veel met onderarmen. OB mag idd uit, wel zo prettig.
Tarieven zijn per 1 januari 2024 aangepast. Voor een uur betaal je nu € 60!
Onlangs had ik het genoegen om een ontspanningsmassage van twee uur te ervaren bij Tukta Thai Massage. Mijn masseuse was Tukta zelf, en over het algemeen was de ervaring behoorlijk aangenaam, met een paar kleine kanttekeningen.
De massage begon heerlijk. Tukta neemt echt de tijd en werkt in een ontspannen, langzame flow. De techniek voelde precies goed, en hoewel er af en toe wat meer olie werd gebruikt dan ik gewend ben, paste dit eigenlijk wel bij de ontspannen sfeer. De massagebewegingen waren vloeiend, van mijn enkels naar mijn billen, waarbij ze zelfs subtiel onder mijn slip door ging – die ik, zoals altijd bij mijn eerste bezoek, had aangehouden. Het gaf een extra dimensie aan de massage, zonder dat het ongemakkelijk werd.
Na het eerste deel van de massage veranderde de sfeer echter. Bij het omdraaien werd ik ingepakt onder drie lagen handdoeken, wat de ervaring ineens een stuk minder ontspannen maakte. Bovendien werd de massage aan de voorkant veel repetitiever, met weinig variatie in de bewegingen, wat na een tijdje wat eentonig aanvoelde.
Een ander klein minpuntje was dat er tijdens het begin van de massage regelmatig storingen waren door binnenkomende telefoontjes en berichten, wat de rust een beetje verstoorde. Gelukkig werd dit na een tijdje minder.
Kortom, eerste helft een fijne, zo niet heerlijke, ontspanningsmassage. 2e helft maakt dat ik twijfel of ik terugkom.
De massage begon heerlijk. Tukta neemt echt de tijd en werkt in een ontspannen, langzame flow. De techniek voelde precies goed, en hoewel er af en toe wat meer olie werd gebruikt dan ik gewend ben, paste dit eigenlijk wel bij de ontspannen sfeer. De massagebewegingen waren vloeiend, van mijn enkels naar mijn billen, waarbij ze zelfs subtiel onder mijn slip door ging – die ik, zoals altijd bij mijn eerste bezoek, had aangehouden. Het gaf een extra dimensie aan de massage, zonder dat het ongemakkelijk werd.
Na het eerste deel van de massage veranderde de sfeer echter. Bij het omdraaien werd ik ingepakt onder drie lagen handdoeken, wat de ervaring ineens een stuk minder ontspannen maakte. Bovendien werd de massage aan de voorkant veel repetitiever, met weinig variatie in de bewegingen, wat na een tijdje wat eentonig aanvoelde.
Een ander klein minpuntje was dat er tijdens het begin van de massage regelmatig storingen waren door binnenkomende telefoontjes en berichten, wat de rust een beetje verstoorde. Gelukkig werd dit na een tijdje minder.
Kortom, eerste helft een fijne, zo niet heerlijke, ontspanningsmassage. 2e helft maakt dat ik twijfel of ik terugkom.
Moet steeds vaker in Hengelo zijn, en vond niet veel alternatieven. Dus voor vanmiddag toch maar weer een afspraak gemaakt. Zal mijn 2e review straks achterlaten hier.
Helaas, het wordt er niet beter op. Continue bellen en gebeld worden. Aan het einde een enorme klaagzang over de energierekening. Al met al totaal geen rust of ontspanning dit keer. Met de betere, maar ook niet optimale, ervaring van de vorige keer kom ik niet meer terug. Helaas.