(TH) Namjai Thai wellness, Molenstraat-Centrum 269

Plaats reactie
RedBaron
Site Admin

Thailand-TH (TH) Namjai Thai wellness, Molenstraat-Centrum 269

Bericht: # 287Bericht RedBaron »

Afbeelding

Molenstraat-Centrum 269
7311 XH Apeldoorn
Mob: +31-6-1462 2601
Website
Facebook
Marktplaats

Openingstijden: dagelijks van 11:00 tot 22:00
Tarieven: vanaf € 30/½uur, € 50/1uur, € 70/1½uur, € 90/2uur
Leuker kunnen we het wèl maken.
eddepet

Re: (TH) Namjai Thai wellness, Molenstraat-Centrum 269

Bericht: # 1621Bericht eddepet »

Deze relatief nieuwe salon is net even wat anders ingericht dan de doorsnee salons. Fah sai heeft het stijlvol ingericht en qua sfeer steekt deze salon er met kop en schouders boven uit. Wat betreft ontspanningsmassage is Fah sai voor mij een van de allerbeste. Een combinatie van een energieke ontspanningsmassage met toch wel thaise technieken. Iedere kamer heeft een eigen douche met regendouche met de allerlekkerste thaise douchegel. En daarnaast een lekker sauna beschikbaar op de kamer. Qua faciliteiten staat deze salon met stip op 1. Ook voor traditionele thaise massage kan je hier goed terecht.
eddepet

Bericht: # 1657Bericht eddepet »

Na China health Centre verderop bij Fah Sai langsgegaan. Wat een wereld van verschil is dit. Stijlvolle en professionele salon. Fah sai stelt je nooit teleur. De kamers zijn mooi ingericht en iedere kamer heeft een eigen douche. Een van de kamers zelf een prachtige sauna die ik regelmatig even bezoek. Lekker opgewarmd dan op het stevige bed gaan liggen en genieten van de topmassage van Fah Sai. Voor mij staat zij bij de topfavorieten. Altijd een feest hier weer langs te gaan.
Reynaerde

Bericht: # 1659Bericht Reynaerde »

Dank recensie, mijn vermoedens dat hier de Thai kwalitatief de Chinees in dezelfde straat overtreft bevestigd u
RakSiam

Bericht: # 1764Bericht RakSiam »

Ik ben hier nu al diverse keren geweest, natuurlijk veel te weinig naar mijn zin maar dat komt omdat het voor mij niet naast de deur ligt.
Het is werkelijk een mooi ingerichte salon, en steekt ver boven de andere salons in de verre omgeving uit.

Mijn eerste keer hier was omdat ik werd gelokt door de mooie aanbieding voor een 4-hands massge. De massage zelf was ontspannend tot op het bot, super ontspannend dus ik moest af en toe een beetje vechten tegen de slaap.
Sinsdien ook al voor 2-hands massages geweest.

Alle keren dat ik hier was heb ik steeds een fantastische (ontspannngs)massage gekregen.
Een hardere massage kan ook volgens mij maar dat hoeft eiegnlijk maar heel zelden voor mij.

Ja, wat kan ik zeggen over het herhalingsgevaar? Gegarandeerd!
Deze salon is een echte aanrader.

1 minpuntje voor mij: het is ver weg :cry:
Q: Je kunt er van genieten. Rara wat is dat?
A: !egassaM
Namjai

Bericht: # 1947Bericht Namjai »

Namjai gaat vanaf zaterdag weer open en we willen dit graag weer doen met een openingsactie.

Onze scrubmassage is zeer geliefd onder onze gasten. We gebruiken hiervoor de allerbeste oliescrub uit Thailand van het kwaliteitsmerk THANN. Na 30 minuten scrub volgt nog een uur ontspanningsmassage. Totale prijs is normaal 85 euro voor 90 minuten maar nu de hele maand januari voor 75 euro.

Deze actie is exclusief voor forumleden. Reserveren via whatsapp op 06-14622601 ovv forum scrub
Plaats reactie

Terug naar “Apeldoorn”