(TH) Nong Thai massage, Eindhovenseweg 40

Plaats reactie
RedBaron
Site Admin

Thailand-TH (TH) Nong Thai massage, Eindhovenseweg 40

Bericht: # 924Bericht RedBaron »

Afbeelding

Eindhovenseweg 40
5582 HT Waalre
Mob: +31-6-2860 6674
Website

Openingstijden: maandag t/m zaterdag van 10:00 tot 22:00, zondag van 10:00 tot 18:00
Tarieven: vanaf € 40/½uur, € 60/1uur, € 90/1½uur, € 120/2uur
Leuker kunnen we het wèl maken.
Markdevries

Re: (TH) Nong Thai massage, Eindhovenseweg 40

Bericht: # 1904Bericht Markdevries »

Een tijd geleden heb ik deze salon eens bezocht. Nong is een vriendelijke dame, die al wat op leeftijd is. Als je eenmaal binnen bent, wordt er wat te drinken aangeboden. De massageruimtes waren zeer gedateerd. Meestal is de inrichting van een Thaise salon superieur tegenover een Chinese, maar in dit geval is dat zeker niet het geval. Ook was het aan de frisse kant in de massageruimte, waardoor je niet helemaal lekker ligt. Nong kan wel goed masseren en het is duidelijk dat ze veel ervaring heeft. Er wordt hier niet al te preuts gemasseerd, wat ik wel kan waarderen. Na afloop worden de lakens gewisseld voor schone en dat is naar mijn mening niet onbelangrijk. Wat je wel vaker merkt bij een massagetafel met een uitsparing voor het gezicht, word er vergeten om de onderdeken ook regelmatig te vervangen. Dat was ook hier het geval en je ruikt dan een muffe geur, veroorzaakt door de adem van je voorgangers. Voor en na de massage is er gelegenheid om te douchen. De douchruimte is wel apart, omdat hier vroeger een bank heeft gezeten en de douche in een oude kluis is gemaakt. Er is hier geen pinapparaat, dus moet je contant betalen. Er is weinig parkeerruimte in de buurt, maar een stuk verder tegenover de salon kan geparkeerd worden. Geen slechte ervaring, maar voor € 60,- zijn er plaatsen waar ik liever kom.
Plaats reactie

Terug naar “Waalre”