(CN) Mona Lisa beautysalon, Concordiastraat 16
(CN) Mona Lisa beautysalon, Concordiastraat 16
Concordiastraat 16
4811 NA Breda
Tel: +31-76-522 2922
Website
Openingstijden: maandag t/m zaterdag van 10:30 tot 21:00, zondag van 12:00 tot 21:00
Tarieven: vanaf €25/½uur, € 45/1uur, € 70/1½uur
- Markdevries
Re: (CN) Mona Lisa beautysalon, Concordiastraat 16
Enige tijd geleden was ik hier in de buurt en heb deze salon bezocht. Naar mijn mening een Chinese massagesalon zoals deze zou moeten zijn. Helaas zitten deze vaak alleen in de grote steden in Nederland. Je loopt de eerste deur binnen en dan kom je in een soort van wachtruimte, waar de masseuses zitten te wachten. Meestal zijn de Chinese masseuses wat betreft schoonheid een schim van de Thaise, maar in dit geval was daar geen sprake van. Als je de wachtruimte betreed staat er een masseuse op die je vraagt wat je wilt en je naar een ruimte begeleid. Je hebt natuurlijk de vrijheid om voor een andere wachtende masseuse te kiezen, maar daar zal je zelf om moeten vragen. Zoals gebruikelijk zijn de ruimtes somber ingericht, maar deze salon had een beetje sfeerverlichting, wat de ervaring positief beïnvloedde. Er lagen al handdoeken op de massagetafel, waarvan niet duidelijk was of deze er bij de vorige klant ook al lagen. Voordeel van de twijfel dan maar. De massage bestond zoals gebruikelijk bij een Chinese massage veelal uit knijpende en wrijvende bewegingen. Er wordt hier zoals bij de meeste Chinese massagesalons niet al te preuts gedaan en de masseuse was vriendelijk en gastvrij. Al met al een positieve ervaring, maar omdat ik niet uit de buurt kom zal ik er niet zo veel vertoeven. De massage is trouwens geen € 40,-, maar 45,- per uur, maar dat staat ook gewoon op de site. Parkeren kan betaald voor de deur of in een tegenover gelegen parkeergarage.
Zijn deze Chinese dames qua schoonheid het omrijden waard?
- Markdevries
Ik zou er vaker voor moeten komen, om daar een oordeel over te geven.
Toen ik er was waren er een paar dames van tussen de 25 en 30 jaar aanwezig.
Dit waren mooie dames, maar ik ben er maar één keer geweest.
- Pippi Langkous
Vandaag hier naar binnen gewandeld, want ik had best zin. Drie dames, één flink opgemaakte oudere dame achter de balie (老板娘,Reynaerde?), één behoorlijk jonge die op haar mobieltje zat te spelen en één leuk uitziende veertiger (Sisi) die uit de provincie Kanton bleek te komen. Ik door Sisi naar achter getroond. Eerst een douche genomen. Zeep was bijna op, hahaha. En daarna terug naar de kamer.
De massage was eigenlijk de hele tijd met kracht wrijven. Ik noem dat niet echt massage. Op zich leuk gesprek met haar. De rest van de masseuses komen uit provincies in het NO van China. Al met al viel de massage me wat tegen. Er kwam ook nog het een en ander bij en dat viel nog meer tegen. Kosten voor de massage niet goedkoop: zes tientjes.
Conclusie: zonde van mijn geld. Herhalingsgevaar nul. Ook een beetje raar sfeertje daar, want na de massage zag ik dat tijdens de massage er continu een mobieltje stond opgesteld met een camerabeeld van de bazin achter de balie in de entree. Beetje apart.
Sisi wilde ook heel graag mijn mobiele nummer en WeChat. Daar had ik weinig behoefte aan. Wel heel vriendelijk van haar: ik had mijn hemd daar laten liggen en dat kwam ze nog achter me aan rennend teruggeven.
Ik ben met een ontevreden gevoel weggegaan. In R'dam naar nóg een salon gegaan en daar een heel verdienstelijke massage gehad. (viewtopic.php?p=3969#p3969)
De massage was eigenlijk de hele tijd met kracht wrijven. Ik noem dat niet echt massage. Op zich leuk gesprek met haar. De rest van de masseuses komen uit provincies in het NO van China. Al met al viel de massage me wat tegen. Er kwam ook nog het een en ander bij en dat viel nog meer tegen. Kosten voor de massage niet goedkoop: zes tientjes.
Conclusie: zonde van mijn geld. Herhalingsgevaar nul. Ook een beetje raar sfeertje daar, want na de massage zag ik dat tijdens de massage er continu een mobieltje stond opgesteld met een camerabeeld van de bazin achter de balie in de entree. Beetje apart.
Sisi wilde ook heel graag mijn mobiele nummer en WeChat. Daar had ik weinig behoefte aan. Wel heel vriendelijk van haar: ik had mijn hemd daar laten liggen en dat kwam ze nog achter me aan rennend teruggeven.
Ik ben met een ontevreden gevoel weggegaan. In R'dam naar nóg een salon gegaan en daar een heel verdienstelijke massage gehad. (viewtopic.php?p=3969#p3969)
老板娘 Waarom is dit voor mij bedoelt en niet voor de andere lezers ? Het staat voor bazin
waar, wanneer, wie, waarom, welke
Vorige week hier eens binnengelopen op een doordeweekse dag.
Er zaten vier oma's uit het noorden van China. Diegene die de deur opende moest mij ook masseren.
Hoewel ze haar best deed, ontbrak het aan kracht en finesse. (en natuurlijk een chinees uur van 50minuten)
Voor mij geen volgende keer.
Er zaten vier oma's uit het noorden van China. Diegene die de deur opende moest mij ook masseren.
Hoewel ze haar best deed, ontbrak het aan kracht en finesse. (en natuurlijk een chinees uur van 50minuten)
Voor mij geen volgende keer.
-
Ervaring Mona Lisa beautysalon, Concordiastraat 16
Ik ben hier al vaker geweest. Als je een afspraak maakt dan kan het gebeuren dat je bij binnenkomst een andere gast aantreft. Ik ben er altijd goed behandeld. Er zijn drie ruime, afgesloten massagekamers. De kwaliteit van de massages is soms wat minder, afhankelijk van wie je daar treft. En persoonlijk vind ik dat de dames er altijd prima uit zien.
Laatst gewijzigd door Niet Pluis op ma 24 okt 2022 10:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik heb een hekel aan darts.
Vooral aan de tandarts.
Vooral aan de tandarts.
-
Ben hier de afgelopen weken twee keer geweest. Omstandigheden zoals hierboven door anderen beschreven. Beide keren gemasseerd door Lia. Ervaringen waren prima. Lekkere massage, leuke vrouw (spreekt goed Nederlands) en goede prijs. Mijn voorkeur qua massages is medium tot zacht, die was hier prima, maar kan dus niet beoordelen of ze stevigere massage ook goed kan. Geen gebruik gemaakt van de douche, dus weet niet hoe die eruit ziet. Als er geen douche op de kamer is, douche ik liever thuis als er niet teveel olie is gebruikt. Vooraf douche ik sowieso altijd eerst thuis.
Goede massage, vriendelijke dame die prima nederlands sprak.
Nette salon. Ging ontspannen weg. Zeker de moeite waard. Maar zal mischien per masseuse verschillen, maar dat is altijd. Ze zijn ( toen tenminste) in iedergeval niet chagrijnig of verveeld zoals het geval in sommige chinese salons. Ook geen minder lekkere geurtjes daar.
Nette salon. Ging ontspannen weg. Zeker de moeite waard. Maar zal mischien per masseuse verschillen, maar dat is altijd. Ze zijn ( toen tenminste) in iedergeval niet chagrijnig of verveeld zoals het geval in sommige chinese salons. Ook geen minder lekkere geurtjes daar.
Na deze salon lange tijd gemeden te hebben (werd n beetje teveel graai) onlangs toch weer eens bezocht. Positief verrast: beter dan paar jaar terug was mijn indruk. Positieve en aardige masseuse die aardig Nederlands sprak en de nodige humor had. Fijne massage gehad