(CN) Panda Chinese massage salon, Scharlo 25

Plaats reactie
BlueAngel
Site Admin

China-CN (CN) Panda Chinese massage salon, Scharlo 25

Bericht: # 111Bericht BlueAngel »

Afbeelding

Scharlo 25
1815 CN Alkmaar
Mob: +31-6-2266 9499
Facebook

Openingstijden: dagelijks van 09:30 tot 21:30
Tarieven: vanaf € 30/½uur, € 45/1uur, € 65/1½uur
Dennis

Re: (CN) Panda Chinese massage salon, Scharlo 25

Bericht: # 1838Bericht Dennis »

Zo jammer dat ze weer dicht moeten van de regering, deze salon is wel een van de betere,
Goede massage of voor de liefhebber een sportmassage, het is allemaal zo goed.
Wel een streng onderbroek aanhouden beleid en zeker geen erotiek!
Leuke dames, nette salon, lakens worden vervangen waar je bij staat dus erg hygiënisch!
Ik mag hier graag komen met fysieke problemen en ga huppelend weer naar huis!
Eaaon

Bericht: # 1841Bericht Eaaon »

Wegens het niet meer langs Alkmaar komen met de trein kom ik hier wat minder, maar ik heb hier ook altijd een goede massage gehad. Een van de beste salons van Alkmaar wat mij betreft! Er is ook een kamer met een soort verwarming bij de massagetafel. Lekker in de winter. Verder vriendelijke dames en ook de mogelijkheid om via een tikkie te betalen.

Na 14 januari maar weer eens langs gaan.
Dennis

Bericht: # 1952Bericht Dennis »

Gelukkig, ze mogen zaterdag weer open, meteen maar een afspraak plannen!
Ik ben er wel weer aan toe, zo'n heerlijke massage, alles zit weer een beetje vast!
Incognito

Bericht: # 3910Bericht Incognito »

Aantal keren hier geweest, goede massages mogen ontvangen, prettig ontvangst en vriendelijke masseuses. Daarnaast is betaling contant mogelijk maar je kan ook overmaken. Goed bereikbaar vanaf het station. Erg blij met dit adres 😊😊
Eaaon

Bericht: # 3960Bericht Eaaon »

Maar dan is er ook nog panda 2...
tom

Bericht: # 4014Bericht tom »

voorheen waren ze beide van 1 eigenaar vandaar de naam panda 2 maar tegenwoordig zijn ze van aparte eigenaren maar de massages zijn bij beide goed en verschillen niet zoveel van elkaar en het personeel is ook aardig
Eaaon

Bericht: # 7489Bericht Eaaon »

Savonds op weg terug naar station Alkmaar voor de reis naar huis. Het is koud en tegen sluitingstijd voor de meeste salons. Loop je langs het scharlo en daar zijn nog een paar stations open. Toch wel zin in een massage die je vlug mee kan pakken, maarja welke van de vier ga je nemen...

Zoeken in mijn tas, portemonnee vergeten shit. Daar gaat het plan. Totdat ik me herinner dat je bij panda ook via internetbankieren kan betalen. Of dat bij de andere salons ook kan, geen idee, maar keuze is snel gemaakt.

Prima uurtje ontspanningsmassage gehad, 45 euro per uur. Massage is altijd goed hier vind ik. Charmante, nette masseuse en veel olie en verwarmde ruime massage kamer.
Jan

Bericht: # 9938Bericht Jan »

Vandaag langs geweest voor mijn nek en schouder.
Ik ben prima geholpen door Sasja nu even eindelijk geen last meer.
Dank je wel en tot de volgende keer.
Jan
Dennis

Bericht: # 15974Bericht Dennis »

Weer eens langs gegaan, binnen ziet het er beter uit, buiten ook, nieuwe uitstraling, nieuwe bedden en nog steeds goede massage!
Eigenaresse is goed bezig om deze salon goed op de kaart te houden!
Rinjani

Bericht: # 16508Bericht Rinjani »

Onlangs geweest voor een prima massage door Sasja. Zoals eerder opgemerkt: wel veel olie, maar voor mijn huid is dat wel goed. Sasja is vriendelijk en een echte vakvrouw. Uur goed volgemaakt voor € 45.
Rinjani

Bericht: # 17843Bericht Rinjani »

Ben vandaag fijn gemasseerd door judy. Eerst stevig , soms hard, daarna zacht en strelend. Het uur werd volgemaakt. Prijs: € 45. Voordeel t.o.v. andere salons in Alkmaar: Judy verstaat goed Nederlands en spreekt het ook een beetje. Communicatie dus mogelijk.
Eaaon

Bericht: # 18093Bericht Eaaon »

Hier weer geweest, ontspanningsmassage maar toch stevig. Heerlijk zacht strelend afgesloten, leuke dame en nette ruimte. massage bij panda is altijd goed. Moet eigenlijk eens de naam van de masseuses vragen maar vergeet/onthoud het nooit haha
Rinjani

Bericht: # 18142Bericht Rinjani »

Had gister gebeld voor een afspraak met Judy, Er werd bevestigd dat zij aanwezig was en op het gewenste tijdstip beschikbaar was voor mij. Aangekomen op het afgesproken tijdstip werd mij verteld dat Judy niet beschikbaar was en mij werd Anna als vervanger toegewezen. Ik liet misbaar merken maar accepteerde toch Anna. Anna is een oudere masseuse die goed haar best deed, maar niet kon tippen aan de meer handelingen van Judy of Sasja.
IK had natuurlijk moeten omkeren maar, je hebt jezelf wat beloofd, jullie zullen dat herkennen.
Toch wel een deukje in mijn enthousiasme voor Panda
Fred010

Bericht: # 18426Bericht Fred010 »

Ik was in de buurt en belde naar Panda voor een afspraak. Kom direct terecht. Bij binnenkomst naar de kamer waar ik oog in oog stond met de masseuse van dienst. Terwijl ik mocht gaan liggen haalde ze wat te drinken. Niet heel handig als je op je buik ligt. Het wachten op haar komst was behoorlijk te lang om leuk te zijn. Ik dacht zelfs aan vertrekkken. Op de achtergrond hoorde ik een Nederlandse man behoorlijk bazig telefoneren. Hij had zich beter kunnen richten op het opknappen van de massage ruimte met al dat losse behang.
De massage begon terwijl de dame om de haverklap de ruimte moest verlaten. Als het niet de telefoon was die ze moest opnemen dan was het wel een bezoeker aan de deur. Door de flinterdunne muur voerde ze een discussie met haar collega zonder klant. Plotseling legde ze het werk neer: de wasmachine monteur was gearriveerd! De machine bleek niet te redden en werd afgevoerd. Ondertussen had haar collega zonder klant zich over mij ontfermd. Ze sprak zo goed als geen Nederlands. Ze was jong en bijzonder onaantrekkelijk. Toen mijn hand zonder opzet een keer tegen haar been kwam begon ze direct no-no-no te roepen. Haar collega keerde terug en ging in de kamer verslag doen van de wasmachine avonturen. Ondertussen was ik het slachtoffer geworden van een upselling truc: vier handen massage voor de prijs van twee keer twee handen. Een paar keer heb ik mijn irritatie laten blijken over het voortdurende getelefoneer, praten, in en uit lopen. Het laatste kwartier was het alleen maar smeren met olie, zonder enige druk of andere vorm van professionaliteit. Het praten was wel overgegaan in fluisteren boven mijn door olie verzadigde lichaam.
By far de slechtste ervaring die ik in jaren heb gehad. Het flesje water met snoepje vormde het hoogtepunt van het bezoek van €100 voor een uur.
cor1006

Bericht: # 18433Bericht cor1006 »

Fred010 schreef: ma 26 aug 2024 19:40 Ik was in de buurt en belde naar Panda voor een afspraak. Kom direct terecht. Bij binnenkomst naar de kamer waar ik oog in oog stond met de masseuse van dienst. Terwijl ik mocht gaan liggen haalde ze wat te drinken. Niet heel handig als je op je buik ligt. Het wachten op haar komst was behoorlijk te lang om leuk te zijn. Ik dacht zelfs aan vertrekkken. Op de achtergrond hoorde ik een Nederlandse man behoorlijk bazig telefoneren. Hij had zich beter kunnen richten op het opknappen van de massage ruimte met al dat losse behang.
De massage begon terwijl de dame om de haverklap de ruimte moest verlaten. Als het niet de telefoon was die ze moest opnemen dan was het wel een bezoeker aan de deur. Door de flinterdunne muur voerde ze een discussie met haar collega zonder klant. Plotseling legde ze het werk neer: de wasmachine monteur was gearriveerd! De machine bleek niet te redden en werd afgevoerd. Ondertussen had haar collega zonder klant zich over mij ontfermd. Ze sprak zo goed als geen Nederlands. Ze was jong en bijzonder onaantrekkelijk. Toen mijn hand zonder opzet een keer tegen haar been kwam begon ze direct no-no-no te roepen. Haar collega keerde terug en ging in de kamer verslag doen van de wasmachine avonturen. Ondertussen was ik het slachtoffer geworden van een upselling truc: vier handen massage voor de prijs van twee keer twee handen. Een paar keer heb ik mijn irritatie laten blijken over het voortdurende getelefoneer, praten, in en uit lopen. Het laatste kwartier was het alleen maar smeren met olie, zonder enige druk of andere vorm van professionaliteit. Het praten was wel overgegaan in fluisteren boven mijn door olie verzadigde lichaam.
By far de slechtste ervaring die ik in jaren heb gehad. Het flesje water met snoepje vormde het hoogtepunt van het bezoek van €100 voor een uur.
100 euro voor een uur?
Rinjani

Bericht: # 18807Bericht Rinjani »

Toch weer een negatieve ervaring met mijn voormalige favoriete salon. Een kwartier voor het einde van mijn massage kwam een collega de massageruimte binnen en begon ongevraagd mee te doen. Ik vind een vierhanden-massage niets toevoegen aan de massage maar heb het maar zo gelaten. Ik dacht dat het toch een extra service voor mij als regelmatige klant was.
Bij het afrekenen diende ik echter wel € 60 te betalen in plaats van het uurtarief € 45. Ik heb dit in eerste instantie geweigerd en ben na betalen van € 50 teleurgesteld de salon uitgelopen.
Ik overweeg hier niet meer naar toe te gaan. Jammer!
Eaaon

Bericht: # 18834Bericht Eaaon »

Rinjani schreef: di 24 sep 2024 10:14 Toch weer een negatieve ervaring met mijn voormalige favoriete salon. Een kwartier voor het einde van mijn massage kwam een collega de massageruimte binnen en begon ongevraagd mee te doen. Ik vind een vierhanden-massage niets toevoegen aan de massage maar heb het maar zo gelaten. Ik dacht dat het toch een extra service voor mij als regelmatige klant was.
Bij het afrekenen diende ik echter wel € 60 te betalen in plaats van het uurtarief € 45. Ik heb dit in eerste instantie geweigerd en ben na betalen van € 50 teleurgesteld de salon uitgelopen.
Idd jammer. Ik heb onlangs ook aanbod gekregen voor vier handen maar daarvoor vriendelijk bedankt. Dat upsellen vind ik ook irritant. Snap dat ze wat willen verdienen maar ik kom om te ontspannen, niet om mijn portemonnee te verdedigen. Kan zijn dat er nieuw beleid is dat ze dat wat meer proberen of klanten uittesten. Misschien gelijk aangeven dat je het prima vind dat ze met een extra paar handen masseren maar dat je er niet extra voor gaat betalen.
Rinjani

Bericht: # 18847Bericht Rinjani »

Ja, maar dan is er opeens die taalbarrière.
Eaaon

Bericht: # 18848Bericht Eaaon »

ja beter om gelijk af te kappen...

Jammer want kom ook graag bij panda. Panda 2 nooit meegemaakt. Ligt alleen weer uit de richting
J Zhu

Bericht: # 19357Bericht J Zhu »

Rinjani schreef: di 24 sep 2024 10:14 Toch weer een negatieve ervaring met mijn voormalige favoriete salon. Een kwartier voor het einde van mijn massage kwam een collega de massageruimte binnen en begon ongevraagd mee te doen. Ik vind een vierhanden-massage niets toevoegen aan de massage maar heb het maar zo gelaten. Ik dacht dat het toch een extra service voor mij als regelmatige klant was.
Hallo Rinjani,

Ik ben Judy van Panda,
Ik kan mij niet vinden in jouw verhaal, vier handen massage wordt altijd eerst gevraagd en gaat de klant akkoord dan wordt er een prijs afgesproken,
dan kan de klant beslissen om het wel of niet te doen!
J Zhu

Bericht: # 19358Bericht J Zhu »

Fred010 schreef: ma 26 aug 2024 19:40 Ik was in de buurt en belde naar Panda voor een afspraak. Kom direct terecht. Bij binnenkomst naar de kamer waar ik oog in oog stond met de masseuse van dienst. Terwijl ik mocht gaan liggen haalde ze wat te drinken. Niet heel handig als je op je buik ligt. Het wachten op haar komst was behoorlijk te lang om leuk te zijn. Ik dacht zelfs aan vertrekkken. Op de achtergrond hoorde ik een Nederlandse man behoorlijk bazig telefoneren. Hij had zich beter kunnen richten op het opknappen van de massage ruimte met al dat losse behang.
Hallo Fred010,

Ik ben Judy van massagesalon Panda,

Ik kan mij niet herkennen in jouw reactie/verhaal,
Wij doen nooit drinken aanbieden VOOR de massage, en we hebben GEEN flesjes voor na de massage.
4 handenmassage vragen wij altijd eerst aan de klant en als hij/zij akkoord gaat dan vertellen wij de prijs
en kan de klant beslissen om het wel of niet te doen.
Die 100 euro was dus voor 1 uur sportmassage met 4 handen.
We hopen je weer terug te zien en dan dit probleem te bepraten en uit te leggen.

Vriendelijke groet:

Judy
Rinjani

Bericht: # 19376Bericht Rinjani »

Goed van Judy dat zij opkomt voor haar salon en haar masseuses. Zo als zij het beschrijft, is het allemaal oke. Mijn ervaring is anders, maar dat is dan haar woord tegen de mijne.
Ik ben iemand die zich snel over negatieve gedachten heen kan zetten en overweeg om binnenkort weer eens bij Panda binnen te wandelen.
Rinjani

Bericht: # 19801Bericht Rinjani »

Zoals beloofd ben ik weer eens bij Panda binnengewandeld en heb een prima massage ontvangen van een voor mij onbekende masseuse. Op haar vraag om verlenging tot anderhalf uur ben ik niet ingegaan.
Rinjani

Bericht: # 19992Bericht Rinjani »

Vanmiddag prima massage ontvangen van YaYa (ofJAja) Zelfs mijn buik werd serieus onder handen genomen met enkele technieken. Nog niet eerder meegemaakt. Het uur werd ook volledig volgemaakt. Wel moest ik na 10 minuten massage verhuizen naar een andere kamer. Vlug handdoek omgeslagen, kleren bijeengepakt en door de gang naar andere kamer. Waarom weet ik niet. Het werd in goed chinees uitgelegd waarom, maar daarvoor was mijn chinees onvoldoende. Wel tien keer excuses ontvangen.
Plaats reactie

Terug naar “Alkmaar”