Foxham 31
9601 LD Hoogezand
Mob: +31-6-4513 7523
Website
Openingstijden: dagelijks van 10:00 tot 23:00
Tarieven: € 55/½uur, € 75/1uur, € 115/1½uur, € 140/2uur
08-01-2022: Tarieven en website aangepast.
Op de website staan nog de tarieven zoals hierboven, dus voorlopig laten we het staan.keukenzout schreef: za 21 mei 2022 17:47 Prijzen zijn aangepast
1⁄2 uur 55 euro
¾ uur 65 euro
1 uur 75 euro
2 uur 140 euro
Dat hangt er vanaf waar je geld voor over hebt. In Groningen stad zijn voldoende alternatieven met even goede massages voor een lagere prijs. Je ogen worden dan wel minder verwend.happy-man schreef: wo 20 jul 2022 07:39 behoorlijk duur is het zijn geld waard of is er een goedkopere en betere optie in de omgeving
Als je een douchecabine in de hoek een badkamer wil noemen, klopt dit.Irolt schreef: wo 10 nov 2021 11:19 Iedere kamer beschikt over een eigen badkamer dus je kunt voor én na de behandeling privé douchen.
Website in de basisvermelding aangepast naar nieuwe website. Op de nieuwe website kloppen ook de tarieven met de werkelijke tarieven.keukenzout schreef: zo 08 jan 2023 19:44 Ze hebben een nieuwe website http://thaimassageshoogezand.nl/,
maar de "oude"website is ook nog actief.
Ja, dat lees je goed. De bel rinkelt wel daarCuckoo schreef: di 28 mar 2023 21:21 Lees ik dat goed: 75 euro per uur? Groningen. Iets of iemand is de weg kwijt.
Nieuwe dame heet Tanyagebondenmannetje schreef: zo 28 jan 2024 15:23 Vandaag weer naar Hoogezand geweest voor een lekkere massage.
Er waren 2 dame's aanwezig, Noy en een nieuwe dame.
Heb gekozen voor de nieuwe dame, echt een mooie seksie dame. Schat haar 30 jaar oud.
Ben heerlijk door haar gemasseerd en dat 2 uur lang.
Voor de prijs hoef je het niet te laten.
Deze massage kom je niet op veel plaatsen tegen.
Doe hier u voordeel mee.
Groetjes
Leestekens maak het toch zoveel leuker, en ook makkelijker te begrijpen wat er geschreven wordt.Peterveenstra schreef: vr 15 mar 2024 15:24 Leuk adres 2 masseues op leeftijd noy en tanja ook niet spannend tegenwoordig
Dat klinkt als een 10, er vanuit gaande dat je de schoolse cijferreeks hanteert. Waarom is het toch een 7,5?
Ik ben geen onderwijzer en geef überhaupt geen cijfers. Het gevoel dat het niet beter kan, dus gewoon dik tevreden zijn en dat uitspreken, kan ik je wel aanraden. Het maakt je eigen leven echt aangenamer als je anderen maximaal waardeertBlueeye schreef: zo 07 jul 2024 07:56 je moet nooit tevreden zijn als je een 10 geeft dan kan het niet beter
Haha, helemaal mee eens!oortjes schreef: zo 07 jul 2024 11:23Ik ben geen onderwijzer en geef überhaupt geen cijfers. Het gevoel dat het niet beter kan, dus gewoon dik tevreden zijn en dat uitspreken, kan ik je wel aanraden. Het maakt je eigen leven echt aangenamer als je anderen maximaal waardeertBlueeye schreef: zo 07 jul 2024 07:56 je moet nooit tevreden zijn als je een 10 geeft dan kan het niet beter![]()
Ik kom dat ook niet vaak tegen , meesten hebben liever cash .Oostersefan schreef: vr 06 sep 2024 01:57 Pinnen was me nog niet bekend hier, wel fijn voor de minder anonieme massage verslaafde..ik druk ze altijd wat cash in de hand, dan weet ik iig zeker dat ze t zelf ontvangt (hope so)
De eigenaresse is Kung en die masseert (helaas) niet meer. Haar massages waren GEWELDIG.Blueeye schreef: do 26 sep 2024 20:35 Vandaag bezoek gebracht aan deze dames.
zoals we weten zijn er 4 inclusief de eigenaar .
Massage gekozen van Tanya maar eens i.p.v.. Belle en de massage.
Tanya probeert je naar je zin te naken en opgewekt alleen gehaast tijdens de massage ,deels door haar inzet en deel eigen gehaast eind van de dag.
Wat maakt dat het niet een goede ervaring was en zoals altijd een cijfer geef ik 6 ,5
En dit zegt niets over de dames als persoon want ze doen allemaal hun stinkende best en dat geldt voor elke massage salon .