(CN) Ni Hao Chinese massagesalon, Nieuwe Binnenweg 336-B

Plaats reactie
BlueAngel
Site Admin

China-CN (CN) Ni Hao Chinese massagesalon, Nieuwe Binnenweg 336-B

Bericht: # 15866Bericht BlueAngel »

Afbeelding

Nieuwe Binnenweg 336-B
3023 ER Rotterdam
Tel: +31-10-236 0276
Mob:+31-6-2852 4393
Marktplaats

Openingstijden: maandag t/m zaterdag van 10:00 tot 21:00, zondag van 11:00 tot 21:00
Tarieven: € 30/½uur, € 48/1uur, € 80/1½uur

Met dank aan Massageverslaafd voor de aanmelding.

Deze salon is in de plaats gekomen voor Yang & Yang
Ouradventure

Re: (CN) Ni Hao chinese massagesalon, Nieuwe Binnenweg 336-B

Bericht: # 16020Bericht Ouradventure »

Nou, nog even iets positiefs dan.
Ik was hier per ongeluk in de buurt en belde eens aan of er een plekje vrij was. Nou dat was er zeker, twee werkeloze masseuses en die wilden mij graag behandelen. Beide zagen er niet onapetijtelijk uit. Ik schat ergens in de 40, voor de liefhebbers van leeftijden. De kleinste begeleidde mij naar de kamer beneden. Ik kreeg iets te drinken en alles was schoon en fris.
Ik heb haar naam gevraagd, maar was hem al meteen weer vergeten. Iets ingewikkeld chinees.
Ik heb gekozen na veel stress de afgelopen weken voor een rustige ontspanningsmassage. En die was bovengemiddeld goed. Heerlijk liggen genieten. Bloot op de tafel. Geen upselling. 1 minpuntje, kamer was wat aan de koude kant. ...maar goed, het wordt weer lente...
48 euro was de schade en ik kreeg nog een snoepje mee. Ja, ja . Ik denk dat deze twee vrolijke dames echt nog wel meer klantjes kunnen hebben.
Veel plezier!
Marco
Today, is the first day, of the rest of your life! :idea:
Nick010massage

Re: (CN) Ni Hao Chinese massagesalon, Nieuwe Binnenweg 336-B

Bericht: # 16126Bericht Nick010massage »

Youli is de masseuse die op Marktplaats adverteert voor Ni Hao.
harryijsbeer

Bericht: # 16179Bericht harryijsbeer »

is Youli ook de dame die op de 1ste foto op MP staat?
marc11

Bericht: # 16184Bericht marc11 »

harryijsbeer schreef: di 26 mar 2024 22:26 is Youli ook de dame die op de 1ste foto op MP staat?
Het is een beetje wazige foto, maar volgens mij is ze dat niet.
HeinD

Bericht: # 16186Bericht HeinD »

De 1ste foto is duidelijk geshopt,...niet Youli
Het mob nr is wel van Youli, dat laat de whatsapp profiel foto zien
Ook woont Youli vlakbij, op loop afstand van deze salon
Zij heeft inmiddels al op vele adresjes in Rotjeknor gemasseerd.
Lordcummalot

Bericht: # 16337Bericht Lordcummalot »

Hoi, welke masseuses hebben ze daar? Youli en nog andere? Kan iemand daar meer over vertellen? Wie zou je aanbevelen? Welke geeft goede(stevige) massage?
Alvast dank
Hendrikus

Bericht: # 16466Bericht Hendrikus »

Deze salon is nu al voor de derde keer in een paar jaar tijd van eigenaar veranderd. Ik ben er vandaag geweest, maar aan het interieur is niet te zien dat er een nieuwe eigenaar is. Volgens mij dateert alles nog uit de tijd van Haiyang.
Ik ben open gedaan en gemasseerd door Lisa. Zij masseert met vlugge korte bewegingen. In het begin was dat heel onrustig, maar even later wende ik er wel aan. Je voelt wel aan deze manier van masseren dat het met weinig aandacht voor details gebeurt. Ik was niet kapot van de massage, hoewel ik ook niet kan zeggen dat deze onaangenaam of onverdienstelijk was. Wat wel goed was was dat Lisa haar tijd goed verdeelde over de verschillende delen van het lichaam, dus voldoende aandacht voor rug, billen, benen (voor- en achterkant, boven- en onderbenen), schouders en voeten.
Tijdens de massage ging één keer de telefoon over. Ik hoorde een vrouwenstem in het Chinees, dus wellicht een bekende, maar zij brak het gesprek vrijwel onmiddellijk af en maakte haar excuses. Dit kon ik wel waarderen.
De laatste paar maanden ben ik hier een aantal keren bij Nana geweest , maar toen was het nog Yang & Yang. Ik heb het idee dat zij weg is. Volgens mij was Lisa alleen vanmiddag (maar helemaal zeker weet ik dat niet). Ik heb verder niet geïnformeerd naar het aantal masseuses. Dat Nana er niet meer is vind ik jammer. Haar massage was beter dan die van Lisa. Ik denk niet dat ik hier snel terugkom.
sjaak414

Bericht: # 16616Bericht sjaak414 »

Tijdje terug langs geweest, dacht eigenlijk binnen te lopen bij Yang & Yang maar die bleek vervangen te zijn.
Yang & Yang was niet echt heel veel speciaals meer een binnenloper als je toevallig in de buurt bent.

Binnen is er weinig verandert, nog steeds een beetje een lege inrichting zoals de meeste Chinese salons.

Alles gewoon redelijk schoon, de tafel had zo'n laagje van de krinkelende papier er op.
Weet je in ieder geval zeker dat ze dat verversen maar toch een stuk minder comfortabel dan een handdoek.

De masseuse was een wat oudere dame, niet ongezellig maar door de taalbarrière zul je niet snel een diepgaand gesprek voeren, eigenlijk alleen hallo, sorry, en alles masseren?

Niet echt te spreken over de massage veel haastige bewegingen minder inhoudt dan ik zou willen..
De aangeven probleemplekken worden niet echt specifiek aangepakt, toch een beetje het gevoel van een standaard set handelingen.
Best veel weg lopen ivm de telefoon en de deur, welk elke keer excuus maar het breekt toch heel erg de flow.
Verder niet te preuts, geen onderbroek en ik moet wel zeggen een goede verdeling van aandacht, niet alleen schouders maar ook netjes de billen dijen en onderbenen.

Denk dat het voor mij een tijdje moet afkoelen, misschien in de toekomst als ik toevallig in de buurt ben.
Rotterdamse Kobus

Bericht: # 17044Bericht Rotterdamse Kobus »

Vandaag een hele fijne massage gehad bij Ni Hao
Nette schone kamer boven
Schouders, rug, billen en benen en na omdraaien de rest van het lichaam
Absoluut genoten, niet te hard maar wel stevig
Na afloop werd alles van de massagetafel gehaald en ververst
Voor herhaling vatbaar
Niet gestoord door tussentijds telefoontje of bezoekers aan de deur
Alles is lekker uit een pan met een stekker
Hendrikus

Bericht: # 17088Bericht Hendrikus »

Dat klinkt helemaal niet slecht Rotterdamse Kobus. Weet je misschien de naam van de masseuse?
Hopper

Bericht: # 17453Bericht Hopper »

Vorige week spontaan binnen gestapt, moest hier in de buurt zijn en had een uurtje over. Ik werd begeleid naar het beneden kamertje. Ik was er al vroeg dus ik was de 1ste klant vd dag. De kamer was schoon, de tafel stond er netjes bij. Op het oog alles schoon. De massage was ontspannend zoals ik had gevraagt. Tijd over voor en achterzijde goed verdeelt. Achter is langer, wat ik zelf prettiger vind. Na afloop gedoucht, deze is wat krap en het nadeel is dat deze op de begane grond zit. Dus van beneden of boven moet je met de hand doek om de trap op of af. Mijn beleving van het totaal plaatje , een gemiddelde salon.
Rotterdamse Kobus

Bericht: # 17575Bericht Rotterdamse Kobus »

Gisterochtend weer geweest en dit keer andere masseuse, volgens mij Lisa, gehad en ook bij haar was het prima
Deze keer in het kamertje beneden. Wat me wel stoorde was dat de muziek voor mij net te hard stond
Ze begreep me niet zo goed wat ik bedoelde dus maar zo gelaten
Had eigenlijk afspraak met Youli maar die kwam pas later binnen
Ze kwam zich verontschuldigen terwijl ik gemasseerd werd en toen ik klaar was boven een knuffel en tot de volgende keer. Ach, ken ze al een tijdje dus no problem
Was volgens mij de 1e klant om 11.00 uur dus alles was fris en schoon
Weet niet of het laken is verschoond na mijn massage, was aangekleed en uit de kamer toen ze terug kwam
Hoop echt dat dit zo blijft daar. Prima adresje
Alles is lekker uit een pan met een stekker
massageliefhebber

Bericht: # 17814Bericht massageliefhebber »

Inmiddels ben 5x geweest bij ni hao Chinese massage. Als je binnenkomt word je zeer vriendelijk ontvangen en voel je dat je welkom bent. Ik begreep dat er 2 dames werken. Zelf ben 3x bij Youli en 2x bij Lisa geweest. De salon ziet er netjes uit en ze zijn bezig deze wat meer aan te kleden. Ik ben zelf zowel boven als beneden geweest en de kamers zien er fris uit en zag er schone handdoeken liggen (die na mijn massage werden vervangen). Youli spreekt beter Nederlands dan Lisa . Ik vind ze allebei prima masseren, stevig en ontspannen. Onderbroek mag uit en je wordt netjes afgedekt. Ik heb mij 2x een uur laten masseren kosten € 48 en 3x 90 minuten kosten € 80.
Indien je met de auto komt (zoals ikzelf) kan je het beste parkeren in de stadsparkeergarage € 2,50/uur, deze is ongeveer 150 mtr van de salon (richting brug).
Voor mij is deze massage salon een van de betere Chinese massage salons in Rotterdam en zal er regelmatig terug komen mede gezien de goede prijs/ kwaliteit verhouding.
Lordcummalot

Bericht: # 17815Bericht Lordcummalot »

Ik sluit me aan bij eerdere commentaren: goed gemasseerd door Youli, alles ligt er fris bij, douche is wat onhandig geplaatst.
voor herhaling vatbaar.
Hakan010

Bericht: # 17900Bericht Hakan010 »

Ook ik sluit me aan bij de rest. 2 weken geleden voor het eerst geweest. Zeer warme en hartelijke ontvangst. Schone en hygienische salon en ook de kamers waren netjes. Vriendelijke dames. Ben de eerste keer gemasseerd door Lisa waarbij ik ook wat te drinken kreeg. Massage was goed, niet te stevig maar ook niet te zacht. Ben de week erop nog een keer geweest en van plan om vaker te gaan. Prijs/kwaliteit dik in orde. Parkeren doe ik om de hoek (Heemraadssingel)

Zeer tevreden!
Plaats reactie

Terug naar “Rotterdam”