(TH) Thana Chai massage, Gerniersstee 4

Plaats reactie
GreenFace
Site Admin

Thailand-TH (TH) Thana Chai massage, Gerniersstee 4

Bericht: # 526Bericht GreenFace »

Afbeelding

Gerniersstee 4
9133 NM Eanjum
Mob: +31-6-8793 6159
Website

Openingstijden: maandag t/m vrijdag van 9:00 tot 21:00, zaterdag van 10:00 tot 19:00, alleen op afspraak
Tarieven: € 30/½uur, € 50/1uur, € 75/1½uur

03/05/2024: Adres gewijzigd met dank aan MassageK. Tevens openingstijden en tarieven aangepast.
FreFra

Re: (TH) Thana Chai massage, Bosgouw 266

Bericht: # 7930Bericht FreFra »

Vandaag na circa 1 jaar en diverse omzwervingen bij andere adressen, weer eens naar Dow voor 90 minuten geweest. Zij heeft precies de knooppunten gevonden en weten te behandelen. Aanrader voor de correcte massage. Het massagebed is vervangen door een fijne massagetafel met schone lakens en hoofdgat.
har1967

Bericht: # 7940Bericht har1967 »

Ben er vroeger ook regelmatig geweest. Ook de ontspannende massage van haar is erg goed. Zeker niet preuts.
Mathijs80

Bericht: # 14137Bericht Mathijs80 »

Wat moet ik verstaan onder niet preuts? Sorry newby in de massages. En hoe weet je of een masseuse liever heeft dat je boxer uit doet of aanhoudt?
Mathijs80

Bericht: # 14139Bericht Mathijs80 »

Nou daar gaan we mijn eerste recensie als newby :!:

Vandaag bij Dow geweest voor een massage van een uur.
Eigenlijk uit nood geboren omdat mijn nek en schouders vast zaten, Dow heeft goed haar best gedaan en alles weer lekker los gemaakt en daarna ingesmeerd met tijgerbalsem. Mijn vraag hierboven is gelijk beantwoord, ze gaf zelf al aan dat de boxer aan mocht blijven. :mrgreen: Ze heeft er flink de tijd voorgenomen, afspraak was voor een uur maar duurde uit eindelijk 75 minuten.
Alles is er netjes schoon en fris aan het eind een flesje water.
Communiceren vond ik erg lastig want ze is erg slecht te verstaan soms maar gewoon ja gezegd. Massage van een uur is 45 euro.
Ik heb weinig vergelijk maar wilde er toch wat over schrijven om andere mensen mee te helpen.
Laatst gewijzigd door Mathijs80 op do 07 dec 2023 16:01, 2 keer totaal gewijzigd.
MassageK

Bericht: # 16775Bericht MassageK »

Beste websitebezoeker, wij zijn verhuisd van Almere naar Gerniersstee 4, 9133 NM Eanjum in Friesland
MassageK

Re: (TH) Thana Chai massage, Gerniersstee 4

Bericht: # 16776Bericht MassageK »

Voorheen Almere Thana Chai massage, Bosgouw 266.
Nu in Friesland

Beste websitebezoeker, wij zijn verhuisd van Almere naar Gerniersstee 4, 9133 NM Eanjum
Geirvald

Bericht: # 17801Bericht Geirvald »

Frysk : Eanjum. Nederlands : Anjum.

Vanuit het kleine Groninger terpdorp waar ik woon heb ik heel wat keren om het lauwersmeer gefietst. Een fraaie en afwisselende tocht , 65 km. En meestal met het ommetje langs de spionageschotels ; indrukwekkend. Een fietser mag dat , gemotoriseerd verkeer stoort teveel. En meestal ook Eanjum aangedaan , zo'n typisch Frysk terpdorpje. De Groninger terpdorpen zijn de moeite waard , maar ik moet bekennen , de Fryske terpdorpen hebben meer. Aan een ieder die hier in de buurt komt het advies doe Eanjum aan en maak een wandeling om de kerk. Fototoestel meenemen !

Het was regenachtig , dan maar met de auto naar Eanjum ; 25 km.
Een normale rijtjeswoning. Opengedaan door de Thaise masseuse , aardig , niet zo heel jong. Spreekt wat onduidelijk Nederlands , niet altijd goed te volgen. Schoenen uit , een goede gewoonte , zeker bij regenachtig weer. De trap op naar boven. Een comfortabele ruimte met een massagetafel , tamelijk breed , en wat kleine meubeltjes. Bij het uitkleden bleef zij erbij , prima , dan kunnen we mooi wat praten. Onderbroek zei ze aanhouden. Ik laat dan altijd zonder aandringen blijken liever uit te hebben. En dat kon toch weer wel als eerst met een handdoek overdreven het een en ander bedekt wordt.
Goed, de ontspanningsmassage van een uur. Op de buik beginnend. De massagetafel voelde wat hard , gelukkig het ademgat wel zacht. De benen eerst en voortreffelijk zoals zij dat deed. De spieren voelbaar aangepakt en dat kwam voor mij goed uit want ik was enkele dagen flink op het dak bezig geweest. Zij gebruikt haar vingertoppen krachtig om te drukken en te kneden , afwisselend met de hand strijkingen. Ontspannend en therapeutisch. De voetzolen kregen lekker veel aandacht evenals genoeglijk de billen. De rug van hetzelfde en fijn niet te lang durend. Armen en het hoofd werden niet overgeslagen.
Dan omdraaien. De benen aan de voorkant en opnieuw even de voetzolen , dat voelt bij mij altijd goed. De armen opnieuw en dat hoefde niet , dubbel werk was dat. Royaal buikmassage , lekker. De borst werd ook gedaan , helaas maar eventjes. Het hoofd en het gezicht , altijd weer een verrassing maar wel goed.
Tegen het eind merkte ik op dat ik niet preuts ben. Dat bleek zij ook niet te zijn , de bedekkende handdoek was vanaf nu overbodig. Nog even zittende en de schouders opnieuw en aangenaam behandeld.
Bij het aankleden bleef zij even erbij ; dat had helemaal gemogen want dan hadden we nog wat kunnen bepraten. Alles maakte een propere indruk. Er klonk een zachte toepasselijke Thaise vrouwenstem_muziek. Maar liefst 5 kwartier duurde alles , zij wou echter voor 1 uur betaald hebben. Tenslotte een klein flesje water voor onderweg ; service.
Mijn oordeel : zeer positief. Hier zal ik vaker komen.

En ik vervolgde de reis voor een lunch naar Dokkum , zo'n typisch Frysk pittoresk stadje. De Friezen mogen terecht zeggen : " Fryslân boppe " .
Puffer

Bericht: # 17812Bericht Puffer »

Geirvald schreef: zo 07 jul 2024 10:48 Vanuit het kleine Groninger terpdorp waar ik woon .....
Wat een fijne review. Al lezende herleef ik mijn bezoeken aan haar in Almere.
Dat waren er denk ik een stuk of tien verdeeld over meerdere jaren.
Ergens gedurende die jaren zag zij aanleiding zichzelf opnieuw uit te vinden en is daar goed in geslaagd. De kwaliteit van de massages is daarin meegegaan.

Inderdaad als eenmaal het besef er is dat beiden slechts goede bedoelingen hebben mag de onderbroek bij uw kleding worden achter gelaten. Tot die tijd is zij de baas. De volgende massage wordt alleen maar beter.
Plaats reactie

Terug naar “Eanjum”