(TH) Saensra Thai Massage, Kapellensteenweg 473

Plaats reactie
YellowBelly
Site Admin

Thailand-TH (TH) Saensra Thai Massage, Kapellensteenweg 473

Bericht: # 17752Bericht YellowBelly »

Afbeelding

Kapellensteenweg 473
2920 Kalmthout
Tel: +32-474-794 582
Facebook

Openingstijden: dagelijks van 09:00 tot 20:00
Tarieven: vanaf € € 60/1uur, € 80/1½uur, € 110/2uur

Met dank aan Hopper voor de aanmelding.

02-07-2024: FB toegevoegd, met dank aan harryijsbeer
Hopper

Re: Saensra thai massage

Bericht: # 17767Bericht Hopper »

De afspraak maken via whatsapp ging vlot. Had snel een antwoord terug dat ik over 2 uur langs kon komen. Parkeren is voor de deur op eigen terrein. De deur werd vriendelijk geopend en je stapt gelijk binnen in de massage ruimte. De ruimte is schoon net zo als de toilet en douche ruimte. Ik ben niet gewend dat het bij de thaise salons in deze regio de onderbroek uit mag. Ze laat de keuze vrij en maakt gebruik van een groot doek / laken om je af te dekken. Het te masseren lichaamsdeel wordt vrijgemaakt. Ik kreeg een ontspannings massage, ze vroeg eigenlijk niet welk soort massage ik wenste. Dat bedacht ik me toen ze al lang en breed begonnen was met masseren. Dat gaf niks want daar had ik behoefte aan en dat deed ze voortreffelijk. Begonnen bij de benen en zo naar bovenwerkend, lange en korte bewegingen afgewisseld. De buik heeft ze overgeslagen, billen worden meegenomen en richting/ in de liezen plaatst ze de handen/vingers zo dat alles in het nette blijft, geen getease of vragen naar. Persoonlijk ga ik voor een ontspannings massage nogeens terug als ik in de buurt ben.
Plaats reactie

Terug naar “Kalmthout”