(TH) Golden hands Thai massage & spa, Steenstraat 51

Plaats reactie
GreenFace
Site Admin

Thailand-TH (TH) Golden hands Thai massage & spa, Steenstraat 51

Bericht: # 600Bericht GreenFace »

Afbeelding

Steenstraat 51
6828 CD Arnhem
Tel: +31-88-090 0101
Website
Facebook

Openingstijden: dagelijks van 10:30 tot 22:00
Tarieven: vanaf € 35/½uur, € 55/1uur, € 85/1½uur, € 105/2uur

Tevens een vestiging in Ir J.P. van Muijlwijkstraat

15-12-2022: Tarieven aangepast.
29-04-2023: Telefoonnummer aangepast en nieuwe vestiging opgenomen.
Nijmegen

Re: (TH) Golden hands Thai massage & spa, Steenstraat 51

Bericht: # 1493Bericht Nijmegen »

Mijn favoriet hier is Yo (een dertiger schat ik in), werkt vrijdag en in het weekend.
Prima massage en leuke meid. Zij is goed zowel in de harde als de zachte massage.
Laatst weer een prima massage gehad!

Verder is GoldenHands zowiezo een prima salon, mooi ingericht, met een fijne douch
Ouradventure

Bericht: # 1695Bericht Ouradventure »

Helemaal eens, ik heb hier een paar weken geleden savonds na het werk en na het diner nog een ontspanningsmassage gehad bij een klein en schattig meisje. Ben haar naam kwijt, moet daar beter in worden. Dit was voor mij de beste ontspanningsmassage ever!
Een paar dagen later met mijn vriendin een duomassage gedaan, combinatie traditioneel en dan zacht. We zijn fans geworden. Wow!
Op de Steenstraat is sowieso heel wat aan kwaliteit te vinden, en ook nog betaalbaar. Hadden we zo'n aanbod maar in het westen!
Today, is the first day, of the rest of your life! :idea:
cor1006

Bericht: # 2348Bericht cor1006 »

Na een bericht in de Gelderlander over een mogelijk gedwongen sluiting van deze salon, lijkt het erop dat deze (tijdelijke) sluiting al een feit is. Jammer! Ook de tegenoverliggende salon hangt iets dergelijks boven het hoofd en de Chinees verderop in de straat is naar ik lees ook na een bezoek van een door de gemeente ingehuurde gast gesloten.
Cuckoo

Bericht: # 2349Bericht Cuckoo »

Het artikel heeft het over een mogelijke sluiting van 3 maanden. Dat moet een flinke aderlating zijn in deze corona tijd. Krijgt de salon ook een boete? Als dat het geval is enig idee hoeveel dat is?
eddepet

Bericht: # 2350Bericht eddepet »

Cuckoo schreef: zo 13 feb 2022 16:56 Het artikel heeft het over een mogelijke sluiting van 3 maanden. Dat moet een flinke aderlating zijn in deze corona tijd. Krijgt de salon ook een boete? Als dat het geval is enig idee hoeveel dat is?
Big truble voor Pinky, sluiting van minimaal 3 maanden en wellicht voorgoed. Daarnaast een flinke boete ivm illegale werknemers. Haar betoog was bij het kort geding niet echt steekhoudend en daar zal de rechter niet gevoelig voor zijn, sterker nog haar betoog zou ik als rechter zien als bewijs dat de gemeente goed zit.

Ben benieuwd naar Bangkok. Kan een beste aardverschuiving betekenen in de Steenstraat.
cor1006

Bericht: # 2351Bericht cor1006 »

Het inderhaast op de deur scheef geplakte briefje met de tekst 'geen erotisch hier' zal ook niet echt indruk maken op de rechter. Aan de andere kant snap ik zo'n verstrekkende maatregel ook niet helemaal. Wat kan een salon eigenaar er aan doen als een werkneemster er in het geniep wat meer uit probeert te slepen? Dat er boetes worden uitgedeeld voor illegale werkneemsters snap ik, dat is een verantwoordelijkheid voor de eigenaar van de salon, maar dat een rechter zover gaat een salon te sluiten omdat een enkele werkneemster het niet zo nauw neemt gaat wel ver. Gaan we na alle ophef bij de Voice ook de John de Mol entertainment group een paar maanden het werken onmogelijk maken?
eddepet

Bericht: # 2352Bericht eddepet »

cor1006 schreef: zo 13 feb 2022 19:10 Het inderhaast op de deur scheef geplakte briefje met de tekst 'geen erotisch hier' zal ook niet echt indruk maken op de rechter. Aan de andere kant snap ik zo'n verstrekkende maatregel ook niet helemaal. Wat kan een salon eigenaar er aan doen als een werkneemster er in het geniep wat meer uit probeert te slepen? Dat er boetes worden uitgedeeld voor illegale werkneemsters snap ik, dat is een verantwoordelijkheid voor de eigenaar van de salon, maar dat een rechter zover gaat een salon te sluiten omdat een enkele werkneemster het niet zo nauw neemt gaat wel ver. Gaan we na alle ophef bij de Voice ook de John de Mol entertainment group een paar maanden het werken onmogelijk maken?
Vooropgesteld dat wij mij betreft iedere salon lekker zijn gang mag gaan en ik daar totaal geen kwaad inzie is het de gemeente die besluit de salon te sluiten en de rechter alleen toetst of het bezwaar van Golden Hands terecht is. Wat briefjes ophangen en sloten vervangen nadat het kwaad geschied is daar wordt een rechter niet echt warm van. Ik denk dat iedere frequente bezoeker van deze salon wel een goede inschatting kan maken of Pinky meer wist of dat het een solo actie van een masseuse was.

De gemeente slaat denk ik sowieso de plank mis want ze willen overlast voorkomen en uitbuiting van medewerkers. Beiden zijn niet aan de orde. Thaise mensen zorgen niet voor overlast en van uitbuiting is al helemaal geen sprake. De dames leven financieel als een god in Frankrijk. Zou kunnen dat het in de chinese salons anders is maar in de Thaise salons is er weinig kans tot uitbuiting lijkt me.
Heideman

Bericht: # 2353Bericht Heideman »

'De dames leven financieel als een god in Frankrijk'

Verklaar uw nader?
Ouradventure

Golden Hands

Bericht: # 2415Bericht Ouradventure »

Golden hands Arnhem
Ik zie dat ten onrechte door burgemeester is besloten de boel dicht te timmeren. De zaak is volgens de website weer open.
Fijn want de massagekwaliteit vind ik van grote klasse.
Een beetje extra bijverdienste van een individuele masseuse kan zo maar de zaak doen failliet gaan. Het is ook allemaal best wel overtrokken.
Ik ben daar geweest, ik ben beslist niet preuts, ik spring meteen ontkleed op de massagetafel. Maar niemand heeft mij daar iets in deze richting aangeboden. Overigens is mij dat op de Steenstraat haast nooit aangeboden, ben ik naiief? Misschien hebben anderen ook een ander verhaal. Maar ik denk dat je er dan expliciet om moet vragen en omdat deze vrouwen zo graag alle service willen verlenen, gaan ze over de streep.
Today, is the first day, of the rest of your life! :idea:
RedBaron
Site Admin

Bericht: # 2438Bericht RedBaron »

Bovenstaand bericht stond bij Gebabbel, deze is verplaatst naar dit topic.
Leuker kunnen we het wèl maken.
eddepet

Bericht: # 2447Bericht eddepet »

Fijn voor Pinky dat ze het heeft gewonnen. De imagoschade zal evenmin heftig zijn. De gemeente zal in de steenstraat op de loer blijven liggen. Ben benieuwd hoe de salons daar me om zullen gaan.

Toch wel een grote winst voor de salons en de bezoekers dat de rechter het allemaal niet zo spannend vond dat er wat werd aangeboden. Naar mijn mening een rechter die het wel begrijpt dat de boel niet te streng behandeld moet worden. In andere gevallen was de rechtspraak veel strakker.
BlueAngel
Site Admin

Bericht: # 3223Bericht BlueAngel »

Algemene discussie over mysterie guest en controlediensten afgesplitst van dit onderwerp en verplaatst naar Gebabbel. Discussie hierover is hier te vinden.
Heideman

Bericht: # 5172Bericht Heideman »

Het gaat goed met Pinky. Tweede zaak geopend. Via de achterdeur kun je van de ene naar de andere lopen.
Jeroen

Bericht: # 6841Bericht Jeroen »

Welke salon zit er aan de achterkant?
cor1006

Bericht: # 6842Bericht cor1006 »

Jeroen schreef: za 19 nov 2022 10:02 Welke salon zit er aan de achterkant?
Ook Golden Hands
bartje64

Bericht: # 7066Bericht bartje64 »

Afgelopen zondag weer eens geweest. Ditmaal in de nieuwe salon. Prachtige kamer met verwarmde tafel en heerlijke douche. Massage gehad van een nieuw meisje, ze was nog wat onervaren en verlegen. Lichaamsdelen die niet gemasseerd werden, afgedekt met een handdoek. Massage was redelijk, maar niet bijzonder. Billen werden in eerste instantie niet meegenomen maar op mijn vraag of ze die toch wilde doen, werden ze met handdoek afgedekt en alsnog gemassseerd.
Ik kom nog wel eens terug maar liever bij een ervarener niet preutse dame🤭
verwijderd

Bericht: # 7934Bericht verwijderd »

Ik ben hier kort geleden voor het eerst op bezoek geweest. Het ziet er uit als een erg nette salon met een bemande ontvangstbalie achter de deur, even verderop een klein zitje met een koffie-automaat om te kunen wachten en daarachter een lange gang met, als ik goed heb geteld, vijf kamers. Ik kreeg de achterste kamer toegewezen en omdat ik aangaf vooraf graag even te willen douchen kon ik hier al in terecht voor de afgesproken tijd. Na een korte douche heb ik op de tafel plaatsgenomen en kwam mijn masseuse Jenny binnen.

De massage die ik van haar kreeg was redelijk. Ik merkte vooral in het begin dat ze met andere dingen bezig was. De eerste paar minuten moest ze blijkbaar nog wat appjes versturen die niet konden wachten. Daarna ging de aandacht wel netjes naar de massage maar die was telkens wisselend van kwaliteit. Soms krachtig en goed en soms een beetje lafjes.

Ik had haar eigenlijk al afgeschreven voor een volgende keer toen ze aan het einde van de massage ineens begon te praten en met heel veel charme vertelde dat ze het werk nog niet zo lang deed en behoorlijk uitgeput was aan het einde van de dag. Ze gaf zelf aan dat ik bij een volgende keer meer inspanning van haar kon verwachten. Omdat ze hier zelf over begon en dat bovendien op een ontwapenende wijze deed kon ik leven met iets minder service -een krappe voldoende- voor de betaalde €55.
verwijderd

Bericht: # 9104Bericht verwijderd »

Recent weer eens naar Golden Hands in de nieuwe salon geweest. Wel even kruip door, sluip door op de toegang naar de salon. De omgeving van de salon is aan een grondige renovatie onderhevig. De entree van de salon verraadt nog niets, maar de kamers zijn prachtig. Goed te verwarmen en een heerlijke douche op de kamer. De masseuse was Linli. Aan de jonge kant en hoewel de massage oké was vond ik haar nog ietwat onwennig. Benieuwd naar de volgende keer.
oortjes
Contacteer:

Bericht: # 9293Bericht oortjes »

Vandaag ben ik hier weer eens naar binnen gewandeld, na een wat tegenvallende ervaring enkele jaren terug. De ervaring was nu uitstekend. Na een vriendelijke ontvangst aan de balie, kon ik met een toegewezen masseuse naar een kamer achterin. De kamer was netjes, de douche op de kamer uitstekend. De massage was exact wat ik wilde. Het was heerlijk ontspannend, lekker zacht zonder dat het aaien werd. Er werd redelijk veel olie gebruikt, maar met de goede douche op de kamer was dat geen probleem. Terwijl ik de olie afspoelde, verving de masseuse het laken op de tafel. Keurig netjes, prima salon.
Wat hoor ik daar :oops:
Johnf

Bericht: # 10255Bericht Johnf »

Onlangs weer eens naar GH gegaan. Royal zat nog dicht en Wansabai had geen plek. Prima massage van Nikkie gehad. Stevig op mijn verzoek maar 'had nog wel steviger gemogen. Beslist niet preuts. Werd niet afgedekt, waardoor het aan het eind toch een beetje koud voelde. Maar omdat ik een geblesseerde bilspier én schouder had was het wel zo handig. Van mij had ze wel een uur alleen aan mijn schouder mogen besteden, maar het is ook wel fijn dat de rest weer wat soepeler is.
Altijd fijn dat je bij GH lekker op de kamer kon douchen. Ik had het idee dat ik Nikkie van een andere salon kende. Helaas niet even gevraagd. Misschien weet iemand het.
fets

Bericht: # 12312Bericht fets »

Onlangs ben ik bij Golden Hands binnengelopen voor een massage van een uur. Golden Hands is een redelijk nette salon met een douche op de kamer waarop ik mocht plaatsnemen. Ik heb niet precies geteld maar ik denk dat er zo'n zes of zeven kamers in de zaak te vinden zijn. Ik werd gevraagd vooraf te betalen. Daar ben ik over het algemeen niet zo blij mee maar vooruit.

Ik werd geholpen door Jenny, een vlotte dame van ergens in de dertig denk ik. Ze ziet er goed uit maar ik kan niet zeggen dat ik ook een goede massage van haar heb gekregen. De eerste tien minuten waren goed maar daarna was de aandacht weg. Ik ben een hele tijd met maar één hand 'gemasseerd' waarbij die hand dan ook nog eens alleen maar kleine cirkeltjes over mijn schouder of rug maakte. Ik vermoed dat ze was afgeleid door haar telefoon maar heb dat niet kunnen constateren. Elke keer als ik op keek was ze net uit het zicht. Na zo'n drie kwartier vroeg ze of ze af moest sluiten met een hoofdmassage. Ik gaf aan dat dat een goed idee was en dat ik daarna even wilde douchen. Dat begreep ze verkeerd waardoor ze direct ophield met masseren en een handdoek voor me pakte. De massage vond ik zo teleurstellend dat ik niet geprotesteerd heb en uitgebreid heb staan douchen. Binnen een uur stond ik weer buiten.

Mijn vorige ervaringen bij Golden Hands zijn al wel weer een tijd geleden maar die waren toch echt beter. Ik denk dat ik deze maar even weer links laat liggen.
Jack1973

Bericht: # 12604Bericht Jack1973 »

Vorige week ben ik hier voor het eerst geweest. Een erg prettige salon waar je voor en na je massage kan douchen op de kamer. De douche is goed, de kamer is schoon en de massagetafel ligt prima.
Nadat ik was ontvangen door een jonge en goed uitziende Asiatische dame werd ik naar mijn kamer gebracht. Wel even vooraf betalen, zoals mijn voorganger ook al benoemde. Op zich geen probleem, want de massage was goed. Mocht de massage niet goed zijn, dan wordt het natuurlijk lastig om te reclameren.
Ik ben gemasseerd door Mei (of May) Een Thaise dame van ergens in de 40. Dat is een gok, want het blijft lastig leeftijd schatten bij de Thaise dames. Op mijn verzoek werd er stevig begonnen en later afgezwakt naar een ontspanningsmassage. Mei masseert met lange halen en kan flink kracht zetten. Het gebruik van de warme olie is fors, maar dat vond ik wel prettig aangezien je toch na afloop kan douchen. Mijn knopen en pijnpunten werden goed gevonden en vakkundig weg gemasseerd. Lange halen afgewisseld met het fors indrukken en wegmasseren van de knopen. Het ontspannings gedeelte was eveneens prettig. Lekker rustig en kalm, ik moest uitkijken dat ik niet in slaap viel.

Tijdens het douchen werd de kamer oogeruimd en voorzien van een verse set handdoeken en nieuwe lakens. Mei zwaaide nog even lief bij het verlaten van de kamer. Al met al een erg fijne massage gehad in een prima en vooral nette salon. Ik ben als een tevreden man de deur uit gegegaan.
fets

Bericht: # 13974Bericht fets »

Na lange tijd maar weer eens een keer bij Golden Hands in de Steenstraat geweest. Op een doordeweekse dag binnen gelopen en ik kon terecht bij Nikky. Mijn vorige ervaring hier was niet erg positief maar dat was dit keer anders. Ik kreeg een zachte en gestructureerde massage waarbij er een uur lang continue aandacht werd gegeven. Geen afleiding door telefoons of gesprekken met collega's, heerlijk! Het enige wat me een klein beetje tegenviel was de temperatuur op de kamer. De thermostaat had wel een paar graden hoger mogen staan om het echt aangenaam te maken.
  • hygiëne ★★★★★
  • massage ★★★★
  • douche ★★★★ op de kamer maar wel wat krap
  • aandacht ★★★★★
  • oliegebruik ★★★ iets te veel en iets te koud
verwijderd

Bericht: # 13982Bericht verwijderd »

fets schreef: do 30 nov 2023 08:26 Na lange tijd maar weer eens een keer bij Golden Hands in de Steenstraat geweest. Op een doordeweekse dag binnen gelopen en ik kon terecht bij Nikky. Mijn vorige ervaring hier was niet erg positief maar dat was dit keer anders. Ik kreeg een zachte en gestructureerde massage waarbij er een uur lang continue aandacht werd gegeven. Geen afleiding door telefoons of gesprekken met collega's, heerlijk! Het enige wat me een klein beetje tegenviel was de temperatuur op de kamer. De thermostaat had wel een paar graden hoger mogen staan om het echt aangenaam te maken.
  • hygiëne ★★★★★
  • massage ★★★★
  • douche ★★★★ op de kamer maar wel wat krap
  • aandacht ★★★★★
  • oliegebruik ★★★ iets te veel en iets te koud
Oplossing: Op kamers waar radiotoren (met thermostaatknoppen) hangen draai ik m zelf (tijdens uitkleden als de masseuse even weg is) vaak iets hoger als het te koud is. Dat werkt in andere salons ook prima.
Johnf

Bericht: # 14200Bericht Johnf »

Ben altijd erg tevreden bij GH, maar de laatste keer niet. Werd gemasseerd door Lisa. Alles was koud: kamer, bed (had zelf de verwarming maar aan gedaan), de olie, haar handen. Alleen de douche was warm. De massage was slecht. Ongestructureerd. Fladdererde met de handen overal heen, maar zocht niet de probleemgebieden en pakte die dus ook niet aan. Geen idee waar Lisa haar opleiding heeft gehad, maar er moet nog veel aan gesleuteld worden.
Had overigens om Jenny gevraagd. Er werkt een nieuwe Jenny, de oude is weg. Weet iemand waarheen? Want zij kon het echt goed. In elk geval droeg de nieuwe Jenny het over aan Lisa. Geen succes.

De douchekop was overigens afgebroken, dus die moest je in je hand vasthouden. Ook niet fijn.
oortjes
Contacteer:

Bericht: # 14308Bericht oortjes »

Mijn favoriete Chinees op het Nieuwe Plein was gesloten, dus ik ging nijn geluk beproeven op de Steenstraat. Bij Bangkok mocht ik aansluiten in de rij van een half uur, wat ik deze week al genoeg gedaan had op de weg. Ik stak over naar Golden Hands, waar ik direct aan de beurt was.

Op de prijslijst zag ik in een ooghoek €60,- Het bleek €55,- en na het afrekenen kon ik met de masseuses mee naar de kamer. Ik vroeg om een zachte en ontspannen massage. "Echt zacht?" vroeg ze. Ja, dat wilde ik en die kreeg ik. Heerlijk ontspannend masseerde ze mikn rug en achterbenen. Ook de voeten werden goed meegenomen. Ik kan me vaag herinneren dat ze aan de eerste voet begon en schrok wakker toen ze overging naar de tweede. Ik had een minuutje gemist, zo heerlijk ontspannen was het.

De voorzijde was al net zo fijn. De naam van Golden Hands werd niet bevestigd. Er werd geen moment over aanbod van extra's begonnen. Ze zei sowieso niet veel, haar handen en glimlach deden het werk. Deze draagden er zorg voor dat ook de voorzijde maximaal ontspande, hoewel ik daarbij de ogen wel open hield.

Na afloop heb ik de vele olie verwijderd onder de douche, met dezelfde douchekop als johnf denk ik. Als beloning dacht ik aan de post van Dikkeikke op dit forum en maakte €50,- van de welverdiende fooi.
RobAarts

Bericht: # 15200Bericht RobAarts »

Lang niet bij GH geweest, maar gisteren maar weer eens langs geweest.
Ik werd gemasseerd door Lisa, een vriendelijke , verlegen ogende dame. Had haar nog niet eerder gezien.

Lisa is niet van de harde massage, maar de ontspannen variant heeft ze wel onder de knie.
Voor mij is een graadmeter dat ik na een tijdje weg droom en nergens meer op let. Half wakker half weg dommelend genoot ik van de massage. Op het laatste moment nog even gekletst en bleek dat ze sympathiek en aardig is.
Ondanks dat ik eigenlijk altijd een harde massage wil was ik toch erg tevreden en ben ik met een goed gevoel weer naar huis gegaan.

Bij het weggaan zag ik de prachtige Rose, een jonge dame die lang bij Bangkok heeft gemasseerd maar een jaartje is weg geweest.
Volgende keer eens kijken of ik bij haar terecht kan.
Zeni88

Bericht: # 15262Bericht Zeni88 »

Gister een bezoekje gebracht aan GH.

Aangezien de Steenstraat voor mij om de hoek ligt en er genoeg keuze is qua massagesalons probeer ik altijd een beetje te variëren ondanks ik wel mijn voorkeuren heb.

Na heerlijk 2 uurtjes te hebben gesport en nog wat spierpijn had van de vorige sessie, sloot ik de dag af met een heerlijke massage(zowel gedoucht bij de sportschool en even snel afspoelen bij aanvang) om toch even de masseuse het idee te geven dat ik helemaal schoon ben en niet met een bezweet en vies lichaam op de massagetafel ga liggen.

Dit keer was “naai” mijn masseuse(slank postuur 50+), nog niet eerder een massage van haar gehad en gezien de naam wist ik ook niet wat ik moest verwachten haha. Na 90 minuten op de bank te hebben gelegen ging ik met een voldaan gevoel naar huis! Ze praatte niet veel(wat ik ook niet erg vind) en vroeg alleen waar de aandachtspunten zaten. Hier werd voornamelijk aandacht aan besteed en nu de dag erna moet ik zeggen dat ik er weinig last van heb! De massage in het begin zonder olie was heerlijk en dommelde ik langzaam weg(wat niet snel gebeurd), toen de olie erbij kwam was dit voor mijn gevoel teveel maar ieder zijn eigen voorkeur hierin.

Al met al een heerlijke massage die zeker voor herhaling vatbaar is!
Johnf

Bericht: # 16683Bericht Johnf »

Tijdje geleden geweest en gemasseerd door Nikki. Wilde eigenlijk naar Royal maar daar waren de douches kapot.
Nikki is aardig en geeft een aardige massage. Niet preuts maar ik wilde graag een handdoek over mij heen omdat de ruimte te koud was. Aardige massage maar niets bijzonders. Er zijn betere masseuses bij GH.
Satrai

Bericht: # 17112Bericht Satrai »

Dacht in de afgelopen vrije dagen een keer Arnhem te bezoeken. Met dank aan de leden die hier recenties geschreven hebben voor salons aan de Steenstraat.
Ik was behoorlijk onder de indruk van het interieur van deze salon Golden Hands. In de Randstad heb ik zoiets nog niet gezien.
Mijn masseuse was een Thaise vrouw van midden 40 genaamd Saa. Vriendelijke vrouw die de tijd nam voor zowel achterkant als voorkant. Douche was inbegrepen. Volgende keer één van de andere salons in deze straat proberen.
oortjes
Contacteer:

Bericht: # 17114Bericht oortjes »

Satrai schreef: zo 26 mei 2024 20:01 Ik was behoorlijk onder de indruk van het interieur van deze salon Golden Hands. In de Randstad heb ik zoiets nog niet gezien.
Royal Thai, Bangkok en Siam doen er niet voor onder.
Willy

Bericht: # 17115Bericht Willy »

Satrai schreef: zo 26 mei 2024 20:01 Dacht in de afgelopen vrije dagen een keer Arnhem te bezoeken. Met dank aan de leden die hier recenties geschreven hebben voor salons aan de Steenstraat.
Ik was behoorlijk onder de indruk van het interieur van deze salon Golden Hands. In de Randstad heb ik zoiets nog niet gezien.
Mijn masseuse was een Thaise vrouw van midden 40 genaamd Saa. Vriendelijke vrouw die de tijd nam voor zowel achterkant als voorkant. Douche was inbegrepen. Volgende keer één van de andere salons in deze straat proberen.
GH is best gezellig maar om hier nu van onder de indruk te zijn. Kamer is deels aangekleed met osb plaat en de boiler staat open en bloot in de kamer. Zeil op de grond...ik zou dan toch maar eens bij Siam gaan kijken.
Jeroen

Bericht: # 17117Bericht Jeroen »

Siam is qua inrichting samen met een prima massage de top in Arnhem. Elders op de thaise Steenstraat wordt ook een uitstekende massage gegeven maar de inrichting is onvergelijkbaar. Masseuses zijn thais gekleed, inrichting is thais, goede douche op de kamer
Flippo2024

Bericht: # 17341Bericht Flippo2024 »

Ben maar bij een paar andere salons geweest dus niet veel referentie, maar mijn ervaring bij Golden Hands staat op nummer 1 en was superieur in alle opzichten.

Kamer was brandschoon, fijne nette douche, goede temperatuur en een grote brede tafel. Van top tot teen onder handen genomen door mai (?). Heel fijn. Gewoon netjes verder.

Dit was veruit de schoonste en meest comfortabele salon waar ik tot nu toe geweest ben. Maar dat zegt meer iets over die andere salons vermoed ik.
Plaats reactie

Terug naar “Arnhem”