(CN) Lily's massage salon, Besterdring 56

Plaats reactie
GreenFace
Site Admin

China-CN (CN) Lily's massage salon, Besterdring 56

Bericht: # 342Bericht GreenFace »

Afbeelding

Besterdring 56
5014 HL Tilburg
Tel: +31-6-8470 6809
Facebook
Marktplaats

Openingstijden: dagelijks van 10:00 tot 22:00
Tarieven: € 25/½uur, € 40/1uur, € 60/1½uur

2022-06-11: Marktplaats toegevoegd.
Markdevries

Re: (CN) Lily's massage salon, Besterdring 56

Bericht: # 1889Bericht Markdevries »

Hier ben ik een paar keer geweest. Eén van de weinige Chinese salons die nog een uur vol maken voor € 40,- en niet beginnen over bijkomende coronakosten of iets dergelijks. Lily massage is op zeker één van de schoonste Chinese salons van Noord Brabant. De Lakens ruiken naar wasmiddel en alles is fris en opgeruimd. Zoals altijd bij een Chinese salon een sobere en witte inrichting. Ik begrijp nog steeds niet dat die Chinese salons geen investering van een paar duizend euro doen, om een beetje op een Thaise salon te lijken. De ervaring van een fijne massage is niet alleen de massage, maar ook de inrichting en sfeer spelen een grote rol. Lily masseert zoals de meeste Chinese masseuses dat doen, met knijpende en strijkende bewegingen. Lily maakt zich er niet gemakkelijk vanaf en doet haar best om de klant tevreden te houden. De meeste klanten blijken ook wel tevreden, want de salon zit er al een tijdje. Lily is heel de week open tot 22.00 uur en is meestal zelf aanwezig in de salon. Als ze het druk heeft kan ze nog terugvallen op Chinese collega's, die haar kunnen ondersteunen. Al met al is de prijs/kwaliteit naar mijn mening in orde. Voldoende betaalde parkeerplaats voor de deur. De prijs van het parkeren is in dit deel van Tilburg niet duur. :D
Karm

Bericht: # 3567Bericht Karm »

Recent was ik een keer in Tilburg en kon wel een massage gebruiken.
Een ouderwetse Chinese massage, in een ouderwetse Chinese massagesalon, door een ouderwetse Chinese masseuse.
En dat voor een ouderwetse betaalbare prijs.

Verwacht hier vooral niet te veel van en dat is het een prima ervaring
Lordcummalot

Bericht: # 5349Bericht Lordcummalot »

Ben hier ook een aantal keren geweest en kan me prima vinden in de bovenstaande commentaren: goede betaalbare massage, waar ik tevreden en gelukkig de deur uit ging
Redear_x

Bericht: # 5590Bericht Redear_x »

Ik was voor werk in de buurt en had nood aan een goede massage. Uurtje van te voren gebeld en kon terecht. Het is wel een uiterste sober ingerichte ruimte, gelukkig wel lekker warm. Geen preuts gedoe maar wel eea met een handdoek bedekt. De massage zelf was kundig, niet de aller-stevigste die ik ooit heb mogen beleven maar zeker meer dan aaien en strelen. Warm en tevreden weer vertrokken. Prijsvermelding klopt nog.
Josh

Bericht: # 5697Bericht Josh »

Vandaag was ik last minute in de buurt en besloten om hier eens langs te gaan. Twee keer gebeld maar er werd niet opgenomen. Aangezien ik er 5 minuten vandaan was er toch naartoe gereden en aangebeld. Lily deed open en vroeg of ik even geduld had aangezien ze nog bezig was met een klant.

Ik kwam binnen in een grote koude en kale ruimte. Er staat links een oude bankstel en verderop zijn 2 massageruimtes. De ene ruimte heeft een deur en de andere een gordijn.

Enkele minuten later kwam Lily weer tevoorschijn en begeleidde mij naar de lege massageruimte en verdween weer. Hierop besloten om me nog niet uit te kleden en even te wachten. Even later hoorde ik de klant vertrekken en kwam Lily me halen om naar de andere ruimte te gaan.

De ruimte was lekker warm en dat had ik eerlijk gezegd niet verwacht. De massage was er een, die zoals hierboven werd, een ouderwetse Chinese massage voor ouderwetse Chinese prijs. Wat betreft interieur, hygiëne en handdoeken etc. geldt ook ouderwets Chinees.

Mocht je een keer in de buurt zijn en zin hebben in iets wat op een massage lijkt voor een hedentendage klein prijsje dan is het de moeite waard. Maar ook zoals al hierboven beschreven, verwacht er niet teveel van.
Reynaerde

Bericht: # 5698Bericht Reynaerde »

Een fijne duidelijke recensie, na het lezen weet je wat je te wachten staat, dank Josh!
waar, wanneer, wie, waarom, welke
Ega

Bericht: # 7765Bericht Ega »

Massage genoten van Linnie.

Er hing geen klok. Normaal gesproken wijs ik dan naar de klok en constateren we samen de begintijd en eindtijd ipv op het eind te moeten steggelen. Dus ik vroeg haar de tijd en wist zeker dat haar antwoord niet klopt want ik had 10 seconden geleden nog op mijn telefoon gekeken. Dat vond ik niet zo netjes en ik zei er wat van. Vriendelijk gevraagd of de massage ook echt 60 minuten mag duren. Dat was het uiteindelijk ook.

Massage was mij te wisselvallig. Rug te zacht aaien, dan wel weer ellebogen te hard zetten in mijn kuiten, voet en hoofdmassage was wel weer goed. Niet slecht te noemen, ook niet echt goed. Niet mijn stijl van massage.

Toilet was met plakband gerepareerd. De ruimte was steriel wit met weinig voorwerpen. Ik had geen moeite met het kamertje met het gordijn. Het was er lekker warm.

Vreemd was dat ze op speaker met 2 klanten sprak en ik kon meeluisteren.

Voor mij geen herhalingsgevaar. Zelfs voor de goedkope marktprijs van 40 euro per uur vond ik het net niks.

Weinig spraakzaam. Geen lachje of dolletje. Klinische benadering. Misschien omdat ik nieuw was hier.

Linnie was wel jong. Tussen de 25 en 35. Gezicht niet goed te zien door mondkap op.

Kwartier lopen vanaf Tilburg centraal.
:arrow: Je leeft maar een keer. :!:
Robo

Bericht: # 7781Bericht Robo »

Ega schreef: do 05 jan 2023 14:20 Er hing geen klok. Normaal gesproken wijs ik dan naar de klok en constateren we samen de begintijd en eindtijd ipv op het eind te moeten steggelen. Dus ik vroeg haar de tijd en wist zeker dat haar antwoord niet klopt want ik had 10 seconden geleden nog op mijn telefoon gekeken.
Werkelijk? Kom tot rust bij de massage. Komt het echt op de minuut aan?
Ega

Bericht: # 7788Bericht Ega »

Deze discussie leidde tot grote ruzie op het oude forum. Er was een kamp die gewoon netjes 60 minuten wil hebben als je 60 minuten betaald. En er was een kamp die vond dat je niet moest kijken naar de klok. Dan werd er net gedaan of het stressvol is om even de tijd op te nemen. Voor mij niet in ieder geval. Nou iedereen zijn eigen voorkeur. Soms is 1 minuut zoals jij zegt niet relevant bij een stamsalon waar de massage goed was en het zo uitkwam dat het na 59 minuten stopte. Soms krijg je een Chinees uur van 50 minuten. Waar ieder zijn grens ligt moet ie zelf weten. Nou laat de ruzies maar weer beginnen. 😘
BlueAngel
Site Admin

Bericht: # 7789Bericht BlueAngel »

Ik stel voor om helemaal geen ruzie met elkaar over deze discussie te beginnen. Gewoon respectvol met elkaar van gedachten wisselen heeft mijn voorkeur.
Cuckoo

Bericht: # 8167Bericht Cuckoo »

Ega schreef: do 05 jan 2023 14:20 Massage genoten van Linnie.

Er hing geen klok. Normaal gesproken wijs ik dan naar de klok en constateren we samen de begintijd en eindtijd ipv op het eind te moeten steggelen. Dus ik vroeg haar de tijd en wist zeker dat haar antwoord niet klopt want ik had 10 seconden geleden nog op mijn telefoon gekeken. Dat vond ik niet zo netjes en ik zei er wat van. Vriendelijk gevraagd of de massage ook echt 60 minuten mag duren. Dat was het uiteindelijk ook.

Massage was mij te wisselvallig. Rug te zacht aaien, dan wel weer ellebogen te hard zetten in mijn kuiten, voet en hoofdmassage was wel weer goed. Niet slecht te noemen, ook niet echt goed. Niet mijn stijl van massage.

Toilet was met plakband gerepareerd. De ruimte was steriel wit met weinig voorwerpen. Ik had geen moeite met het kamertje met het gordijn. Het was er lekker warm.

Vreemd was dat ze op speaker met 2 klanten sprak en ik kon meeluisteren.

Voor mij geen herhalingsgevaar. Zelfs voor de goedkope marktprijs van 40 euro per uur vond ik het net niks.

Weinig spraakzaam. Geen lachje of dolletje. Klinische benadering. Misschien omdat ik nieuw was hier.

Linnie was wel jong. Tussen de 25 en 35. Gezicht niet goed te zien door mondkap op.

Kwartier lopen vanaf Tilburg centraal.
Ziet Linnie er een beetje goed uit?
Ega

Bericht: # 8172Bericht Ega »

Wel dun en klein. Voor mij was het gezicht niet knap. Mondkap was alleen tijdens de massage.

Ging een week later weer. Ik wilde een uur, maar ze kon maar een half uur. Dus ik zeg dat ik dan doorga naar een andere salon. Toen begon ze als een kikker in de deuropening op en neer te springen en te smeken of ik later terug wou komen. 🤣

Zo ben ik niet. Ik wandel aan en als het vol is, dan wandel ik door. 😁
Cuckoo

Bericht: # 8175Bericht Cuckoo »

Zelf maar op pad gegaan. Ik had een afspraak gemaakt en bij aankomst shoot de dame van haar stoel en probeerde me zo snel mogelijk in een van de kamers (nou ja kamers?) te lozen. “Hoe lang massage”. Ik zei “negentig minuten zoals telefonisch overeengekomen”. Ik ging vervolgens eerst even naar het toilet.
Deurbel. “Massaje?”. Dezelfde procedure bij de nieuwe klant volgde. Toen ze terug in de kamer kwam vroeg ze ik even een kwartier kon wachten? Ik vertelde haar dat ik een afspraak had.
Inmiddels had de klant die na mij binnen kwam zich in de de kamer naast mij genesteld. De dame ging vervolgens naar de andere kamer om e.e.a. met de nieuwe klant uit te onderhandelen. Door de veredelde gips platen heen verstond ik dat een behandeling van 30 minuten werd overeengekomen. Ik trok mijn kleren weer aan en ben gegaan met de belofte niet meer terug te keren. De dame was overigens Linny, een veertiger met mondmasker en bril op.

De hygiëne was overigens beroerd. Rare geurtjes. Handdoek die er al lag. Toilet kapot en geen zeep te bekennen.
Ega

Bericht: # 8177Bericht Ega »

Die Linny / Linnie maakte tijdens mijn massage telefonisch op speaker met 2 klanten een afspraak op hetzelfde tijdstip. Ik dacht dat een collega zou komen, maar nu ik jouw verhaal zo hoor gok ik dat ze gewoon alles aanneemt en maar ziet wie erop komt dagen. Niet zo netjes. Dan vraag ik me af of ze echt zoveel no show hebben dat dit hun strategie rechtvaardigd. Bij 2 salons in Arnhem is bellen echt zinloos. Ze zeggen altijd 'ja plek' en terplekke weten ze van niks. 🤣
Josh

Bericht: # 8179Bericht Josh »

Ik heb bij haar heel erg het idee dat ze ergens aan begonnen is (vanwege onderschatting) met een gebrek aan alles (geld, kennis, materialen enz.) en dat ze nu van gekheid niet meer weet wat ze moet doen om de boel draaiende te houden.

Enerzijds is het triest, maar anderzijds had ze zich maar beter moeten verdiepen in waaraan ze ging beginnen.
Ega

Bericht: # 8180Bericht Ega »

Ik ben nu door louter toeval in Tilburg dus ga voor de gein aanbellen en kijken wat er gebeurt. 🤣
Josh

Bericht: # 8181Bericht Josh »

Ik ben benieuwd!
Ega schreef: zo 22 jan 2023 13:51 Ik ben nu door louter toeval in Tilburg dus ga voor de gein aanbellen en kijken wat er gebeurt. 🤣
Ega

Bericht: # 8196Bericht Ega »

Ik heb Cucko als getuige. Die was er 's ochtends. 😇

Dit keer stond er in de 90% lege grote ontvangst(winkel)ruimte een beddenbodem met matras in de lengte omhoog tegen de muur en 2 kinderfietsjes in een hoek. Verder liet Linnie me binnen en zette het toen op een rennen naar de bovenverdieling met een kussen die ze uit de massagekamer greep. Had ze daar liggen tukken ofzo? Het was weer erg apart. Een soort Fawlty Towers in massage setting. 🤣

Massage was wel beter dan de vorige keer. Ken nog steeds betere salons waar masseuses top presteren tegen 40 euro. Linnie is ondergemiddeld, maar kennet. Kamer was dit keer te koud, jammer.
Josh

Bericht: # 8204Bericht Josh »

Ega schreef: zo 22 jan 2023 17:40 Een soort Fawlty Towers in massage setting. 🤣
Lig in een deuk. 😂

Als je nog redelijke adresjes kent voor €40,- tot €50,- in het zuiden van het land, dan hoor ik graag waar.
Ega

Bericht: # 8466Bericht Ega »

Terwijl ik op de tafel lag, voorzag Linny een nieuwe klant van foute informatie. Nee geen "kwartiertje" wachten in andere kamer, want ik had nog 40 minuten te gaan. Ook 2 bellers mochten komen, want er was plek?! De leugens zijn niet chique. Je zou maar speciaal je agenda plannen en reiskosten maken voor niks.

Uiteraard kwam de nieuwe klant op een gegeven moment de kamer uit om verhaal te halen in mijn tijd. Totaal niet ontspannend.

Uiteindelijk tientje minder betaald waar ze het mee eens was.

Vorige keer ook al zo druk. Tijd dat ze de prijs omhoog gooit. Hordes komen af op 40 euro per uur en om de vrouwelijke Basil Fawlty mee te maken.
Pitcher

Bericht: # 14669Bericht Pitcher »

Omdat in Tilburg de keuze beperkt is (dit ten opzichte van bijvoorbeeld Breda) is een bezoekje aan Lily een van de weinige mogelijkheden. Inrichting is zoals eerder beschreven erg pover, de massage krijgt echter een ruime voldoende. Ze beheerst de technieken en maakt er een ontspannend uurtje van. Ze masseert van boven en tot onder en sluit af met een hoofdmassage. Ze beheerst het Nederlands nauwelijks, dus het gesprek is beperkt tot de controle vraag of het lekker is. En dat is het zeker!
Markdevries

Bericht: # 16137Bericht Markdevries »

Tijdje geleden nog bij Lily massage geweest voor een uurtje massage.
Over de massage zelf van Lily is al voldoende geschreven, dus daar laat ik het even bij.

Ik moet nog wel even kwijt dat Lily al heel lang masseert in Tilburg en dat haar massages in de jaren beter zijn geworden.
Waarschijnlijk is ze ergens in de leer geweest om zich te verbeteren.

Jaren geleden was het vooral gewrijf en geknijp, maar nu gebruikt ze ook technieken vanuit de Thaise massage.
Het is nog lang niet zoals bij een Thaise salon, maar er zit verbetering in.

Nu kom ik al lang in massagesalons en heb daar het nodige gehoord en gezien.
Wat ik hier onder zal beschrijven was voor mij nieuw en verbazend. :o

Ik lag op de massagetafel en Lily's telefoon ging.
Zoals een echte Chinese masseuse betaamt pakte ze op en begon het gesprek.

De telefoon stond zo hard, dat ik alles letterlijk kon horen.
Aan de andere kant van de lijn zat een welbespraakte Nederlands sprekende dame.

Ze vroeg aan Lily of ze een massage kon krijgen met afsluitende seks. :o
Lily was een beetje van slag omdat ze eigenlijk alleen maar in het Nederlands een afspraak kan maken om te masseren.

Ze hakkelde en vroeg of de dame de vraag wilde herhalen.
De dame herhaalde de vraag en vroeg nogmaals om een massage met afsluitende seks.

De vraag begon door te dringen en Lily vertelde dat er geen seks mogelijk was na de massage.
Toen de dame nog enkele malen aandrong op seks en geen genoegen nam met een "nee" zei Lily gedag en drukte de dame weg.

Ik lag op de tafel en zat mezelf af te vragen waar dit nu toch over ging. :shock:
Josh

Bericht: # 16211Bericht Josh »

Een bezoek aan lily is een avontuur op zich elke keer weer. Ben nog wel benieuwd wat de prijzen zijn op dit moment.
Markdevries

Bericht: # 16220Bericht Markdevries »

Josh schreef: wo 27 mar 2024 23:46 Een bezoek aan lily is een avontuur op zich elke keer weer. Ben nog wel benieuwd wat de prijzen zijn op dit moment.
De laatste keer dat ik er was kostte het nog steeds € 40,- per uur.
Misschien is het inmiddels aangepast aan de huidige markt.

Op zich is € 40,- een goede prijs voor een Chinese massage.
De massages zijn meestal fysiek niet zo zwaar voor de masseuse tegenover een echte Thaise massage.

Als je er dan een stuk of acht doet op een dag en dat zeven dagen per week kom je uit op een heel mooi inkomen.
Josh

Bericht: # 17330Bericht Josh »

Ik liep gisteren langs de salon van Lily en dacht laat ik eens gek doen en aanbellen. Lily deed open en op de vraag of er tijd was voor een uur massage was het antwoord ja.

De hal en de massagekamer zien er sober uit zoals bij bijna alle Chinese salons. Ik werd naar de 1e kamer begeleid en kon na het uitkleden gaan liggen. Ik vroeg om een zachte massage en die kreeg ik ook.

Lily is niet meer de drukke dame van weleer, ze was rustig en sprak ook zacht. Na het omdraaien begon ze rustig een gesprek en ondanks dat haar Nederlands niet zo geweldig is, was er toch behoorlijk mee te communiceren. De telefoon ging 3x af en tot mijn grote verbazing drukte ze hem 3x weg.

Na de massage €40,- afgerekend haar bedankt en vertrokken. Het was geen geweldige massage, maar ik zal hier zeker vaker terug komen nu Lily niet meer zo 'vreemd' doet.
Plaats reactie

Terug naar “Tilburg”