(CN) Anna beauty & massage, Goudsesingel 42

Plaats reactie
YellowBelly
Site Admin

China-CN (CN) Anna beauty & massage, Goudsesingel 42

Bericht: # 15205Bericht YellowBelly »

Afbeelding

Goudsesingel 42
3011 KC Rotterdam
Mob: +31-6-1721 6786
Marktplaats

Openingstijden: onbekend
Tarieven: vanaf € 30/½uur, € 50/1uur

Met dank aan Fabuloso voor de aanmelding.
Satrai

Re: (CN) Anna beauty & massage, Goudsesingel 42

Bericht: # 15212Bericht Satrai »

De foto op marktplaats is niet echt duidelijk maar is dit niet de Anna die eerst bij Yaya Vondellaan werkte?
Sjarrel

Bericht: # 15226Bericht Sjarrel »

dat zou leuk zijn want die kon dr wat van
daan007

Bericht: # 15237Bericht daan007 »

geen reactie op bellen en appen zijn zeker super druk ofzo
harryijsbeer

Bericht: # 15238Bericht harryijsbeer »

misschien een bericht vie MP sturen, op de MP pagina staat dat er meestal binnen 4 uur gereageerd wordt.
Lordcummalot

Bericht: # 15273Bericht Lordcummalot »

Hi allemaal, iemand inmiddels ervaring hier?
Wilde er binnenkort eens langs gaan, maar communicatie hapert.
Is het de moeite?
Jduke2

Bericht: # 15301Bericht Jduke2 »

Mijn ervaring is ook dat de communicatie via MP en zo ook via Whatsapp verloopt heel moeizaam.
Misschien dat telefonisch contact beter verloopt maar dat weet ik niet
Sjarrel

Bericht: # 15304Bericht Sjarrel »

als er tijd is maar gewoon is binnenstappen dan, en dan zien we t wel wie anna is en wat anna doet wil en kan
HeinD

Bericht: # 15348Bericht HeinD »

Na WhatsApp contact, een afspraak gemaakt . De conversatie met Anna was steeds in het Engels
De salon is net deze week geopend. Maar het is binnen nog niet af. De klusser die de inrichting heeft verzorgd, is meer een prutser/ slordige werker.
Het is nog een kale boel binnen.
Wel 3 ruime kamers
Masseuses zijn op afroep, vertelde Anna
De massage tafel is breed, de kamer slechts 18grd
Brrrr.
Anna masseert totaal al weer 10 jaar
En die ervaring, dat merk je
Voor en achterkant kregen evenveel aandacht
Na afloop douchen en een flesje water voor onderweg.
Masaje

Bericht: # 15446Bericht Masaje »

Ook hier geweest.
Het is idd Anna van yaya.
Ze had mij herkend schijnbaar en probeerde er middels vreemde vragen achter te komen zoals klanten vragen steeds of het betaald parkeren is maar ik weet het niet hallo je werkte een straat verder.

Massage verder prima
JesseV

Bericht: # 15643Bericht JesseV »

Vorige week een afspraak gemaakt via de whatsapp, hetgeen redelijk vlot verliep. Ik kan me voorstellen dat als ze bezig is, de reactietijd langer is.
Punt van aandacht voor de mensen die langs willen gaan - de Goudsesingel is best lang, nummer 42 is aan de kant van Oostplein en niet aan de kant van de Meent.
Ik had me daarin vergist en moest nog behoorlijk doorlopen....
Bij binnenkomst stonden Anna en een andere dame in de ontvangstruimte, die mooi en strak is. Ik mocht mee met de andere dame die prima Nederlands sprak.
Ook de massageruimte is strak en netjes, daarbij gezegd dat ik niet voor mooie schilderijtjes kom. ;-)
Volledig ontkleed lag ik te wachten, de dame kwam met een warme handdoek en begon rustig met kneden, ondertussen informerend of ik ergens last van had en of de behandeling prettig was.
Nou, het was prima. Het is niet een standaard massage die je bij de meeste Chinese salons krijgt, maar op het moment dat ze een knoopje of plekje voelde, gaf ze daar aandacht aan. Ook werden de benen wat gerekt en gestrekt. De vriendelijke dame bleef de volle anderhalf uur geconcentreerd bezig, complimenten. Maar er zijn dus meerdere dames werkzaam en niet alleen Anna.
Na afloop een glaasje water gekregen en opgewekt het pand verlaten. Dit bezoek smaakte wel naar meer.
Hopper

Bericht: # 15748Bericht Hopper »

Vorige week een bezoekje gebracht bij Anna. Afspraak was telefonisch snel gemaakt. De temperatuur in de kamer was aangenaam , na afloop gebruik gemaakt vd douche. Het water was lauw, Anna zelf zei de monteur te gaan bellen om het te verhelpen. De salon zelf is natuurlijk nog netjes en de tafel was goed voor mij. Over de massage zelf, ik ben gemasseerd door lilly ( Dat verstond ik). Ze gaf de medium massage waar ik om vroeg, korte en lange bewegingen werden afgewisseld. Tijd goed verdeeld over de achterkant en voorkant van het lichaam.
Redelijk gebruik vd olie. Vriendelijk en rustig overkomen tijdens de massage. Ik ga nog eens terug om ook de andere masseuses te ervaren, mocht alleen lilly beschikbaar zijn ga ik gewoon weer op de tafel liggen. Massage was goed. Na afloop nog een praatje met Anna gemaakt onder het genot van een colaatje.
Marc0

Bericht: # 15751Bericht Marc0 »

Vorige week hier een goede massage ontvangen van oudere dame enigszins gezette, naam ben ik vergeten, in elk geval niet Anna of eerder genoemde slanke dame (?). Voor zekerheid afspraak gemaakt want was eerder al eens tevergeefs langs gegaan. Kamer was netjes en de tafel is redelijk comfortabel. Uur werd netjes volgemaakt, benen en billen goed meegenomen en na afloop een flesje water. Niks op aan te merken.
JesseV

Bericht: # 16204Bericht JesseV »

Vandaag was ik in de buurt van de Goudsesingel, dus slingerde even een appje richting Anna. Die reageerde heel snel en een afspraak was gemaakt. Bij binnenkomst mocht ik mee met Anna, waar ik nog niet eerder door was gemasseerd.

De kamer was lekker warm en ik lag al bijna te slapen toen ze binnenkwam om aan te vangen met de massage. Vooraf vroeg ze nog even of ik hard, medium of zachte massage wilde, terwijl ze een grote handdoek over mijn billen en benen drapeerde. Ik koos voor medium en dat was een goede keuze. :D
Anna heeft veel ervaring en weet met lange halen over je rug de pijntjes eruit te wrijven, maar op zo'n manier dat het niet pijnlijk is. Ze gebruikt best wat olie en naarmate de sessie vorderde werd ik steeds gladder. :lol: Ook werd het steeds warmer in de kamer, Anna bleef gefocust haar werk doen, slechts 1 keer werd ze gestoord door een telefoontje, maar dat hinderde mij niet. Op een gegeven moment mocht ik op de rug gaan liggen en werden de armen, benen en buik nog gemasseerd. Helemaal top.
Hopper

Bericht: # 16349Bericht Hopper »

Voor de 2de maal een afspraak gemaakt (ging vlot) en gemasseerd door Anna zelf. Goede relax massage ontvangen in een goed verwarmde kamer. Fijn muziekje op de achtergrond en ze voelt goed aan wat het lichaam nodig heeft. Wat harder waar nodig en wat softer waar kan. Het uur werd netjes vol gemaakt en na afloop wat te drinken mee gekregen voor onderweg.
Hier kom ik zeker nogeens terug voor een relax massage.
bartje64

Bericht: # 17329Bericht bartje64 »

Gisteren voor het eerst bij Anna geweest. Ontvangen in een keurige nette salon, ik kreeg een kamer toegewezen waar een schoon laken op de massagetafel lag. Anna spreekt goed Engels dus de communicatie ging vlot. Gevraagd om medium/strong voor de rug en schouders en medium/soft voor benen en billen. Heerlijke massage gehad, de niet gemasseerde lichaamsdelen werden afgedekt met een handdoek. Haar handen zijn sterk en toch zacht. Ook de voorkant werd goed meegenomen, niet preuts maar binnen de lijntjes. Tijdens de massage was ze even met haar telefoon bezig, waarvoor ze zich verontschuldigde en ik kreeg 5 minuten langer. Na afloop gratis douche en ik mocht wat te drinken meenemen. Al met al een prima massage, en dus kom ik zeker nog een keer terug bij haar!
Plaats reactie

Terug naar “Rotterdam”