(CN) Orient new hair fashion, Herestraat 98

Plaats reactie
BlueAngel
Site Admin

China-CN (CN) Orient new hair fashion, Herestraat 98

Bericht: # 376Bericht BlueAngel »

Afbeelding

Herestraat 98
9711 LM Groningen
Tel: +31-50-311 7512
Website
Facebook

Openingstijden: van maandag t/m zondag van 10:00 tot 19:00
Tarieven: vanaf € 30/½uur, € 50/1uur, € 70/1½uur, € 90/2uur

11/06/2024: Tarieven gewijzigd met dank aan Sikko.
Dante1975

Re: (CN) Orient new hair fashion, Herestraat 98

Bericht: # 2642Bericht Dante1975 »

Heeft iemand hier ervaringen? Ben hier een paar jaar geleden voor het laatst geweest, hele goede massage gehad, was toen een salon waar je niet volledig ontkleed massage kon krijgen. Niet erg en voor vele mensen een goede reden om hier naartoe te gaan.
Markdevries

Bericht: # 5982Bericht Markdevries »

Dante1975 schreef: zo 13 mar 2022 17:02 Heeft iemand hier ervaringen? Ben hier een paar jaar geleden voor het laatst geweest, hele goede massage gehad, was toen een salon waar je niet volledig ontkleed massage kon krijgen. Niet erg en voor vele mensen een goede reden om hier naartoe te gaan.
Mensen kwamen hier speciaal naar toe, omdat ze niet volledig ontkleed, massage konden krijgen?
Dante1975

Bericht: # 5985Bericht Dante1975 »

Ja, klopt. Ik heb mij laatst nog laten masseren met een skipak aan :D
RakSiam

Bericht: # 6069Bericht RakSiam »

Er zijn mensen die zich schamen voor hun lichaam, bijvoorbeeld na een borstamputatie door borstkanker.
Ik kan me goed voorstellen dat die een massage willen hebben met (deels) kleren aan.
Q: Je kunt er van genieten. Rara wat is dat?
A: !egassaM
Markdevries

Bericht: # 6183Bericht Markdevries »

RakSiam schreef: zo 16 okt 2022 23:24 Er zijn mensen die zich schamen voor hun lichaam, bijvoorbeeld na een borstamputatie door borstkanker.
Ik kan me goed voorstellen dat die een massage willen hebben met (deels) kleren aan.
Klopt, maar het is toch nergens verplicht om al je kleren uit te trekken?
boeddha

Bericht: # 11453Bericht boeddha »

Gemasseerd door Lala, welke ik nog kende van Beijing. Ze begon met een ontspanningsmassage maar dat was me te zacht. Gevraagd om een harde massage. Ik kon kiezen tussen hard en extra hard. Het laatste gekozen. Dat bleek een goede keuze! Ze ging echt op zoek naar de knopen in de rug en die werden vakkundig weggemasseerd. Lala is een echte kwebbelkous en een sexy verschijning bovendien. Voor het laatste geldt: alleen kijken! :) Ze is helemaal afgeknapt op opdringerige mannen, vertrouwde ze me toe.
jan janssen

Bericht: # 14980Bericht jan janssen »

boeddha schreef: di 04 jul 2023 17:53 Gemasseerd door Lala, welke ik nog kende van Beijing. Ze begon met een ontspanningsmassage maar dat was me te zacht. Gevraagd om een harde massage. Ik kon kiezen tussen hard en extra hard. Het laatste gekozen. Dat bleek een goede keuze! Ze ging echt op zoek naar de knopen in de rug en die werden vakkundig weggemasseerd. Lala is een echte kwebbelkous en een sexy verschijning bovendien. Voor het laatste geldt: alleen kijken! :) Ze is helemaal afgeknapt op opdringerige mannen, vertrouwde ze me toe.
Vrij snel hierna is ze helaas ook vertrokken, zou nog wel eens door haar gemasseerd willen worden, fijne masseuse. Als iemand weet waar ze nu werkt dan hoor ik het graag hier of in een dm.
Sikko

Bericht: # 17030Bericht Sikko »

In deze kap-, schoonheids- en massagesalon was ik nog nooit geweest en ik koos hier voor een massage. Sara heette mijn masseuse en zij ging mij voor in een soort mini-gangenstelsel dat achter de kap- en schoonheidssalon begint. Toen de kamer die zij in gedachten had echter bezet was, liepen we terug en kwamen bij de allereerste kamer links uit. In de kamer was het aardedonker en Sara liet de deur half open staan zodat een flauw schijnsel vanuit de gang de kamer een beetje verlichtte en ik een stoel kon ontdekken waarop mijn kleding kon worden gelegd.
Op de massagetafel lag papier en deze tafelbedekking bij de Chinees kan ik vanuit hygiënisch oogpunt zeer waarderen. Sara komt op mij over als een ervaren masseuse die "de kneepjes van het vak kent" en een ruime variatie in technieken in huis heeft. Het gehele lichaam krijgt een nauwgezette behandeling en op de Schaal van Geirvald scoort zij 100 procent: zowel buik, borst als billen krijgen ruimschoots aandacht.
Tijdens de sessie was Sara zwijgzaam met haar werk bezig. Nu ik dit schrijf realiseer ik me dat er geen achtergrondmuziekje was. Ik heb nog wel geprobeerd om iets van een gesprek in gang te zetten maar zij wil vooral haar handen laten spreken.

De massage kwalificeer ik als goed tot zeer goed. Voor de totaalbeleving had ik graag wat meer communicatie en sfeer gehad. Tijdens de après-massage bleek dat zij goed Nederlands begrijpt en spreekt. Een tweede masseuse voegde zich nog bij ons zonder gedag te zeggen. Misschien kom ik hier nog eens een keer weer. Misschien ook niet. Zal dat mede laten afhangen van nieuwe recensies.
oortjes
Contacteer:

Bericht: # 17033Bericht oortjes »

Sikko schreef: ma 20 mei 2024 13:36 Een tweede masseuse voegde zich nog bij ons zonder gedag te zeggen.
Was dit tijdens de massage en masseerde zij mee?

Begrijp ik goed dat het een kamer zonder raam en zonder verlichting was?
Wat hoor ik daar :oops:
Sikko

Bericht: # 17035Bericht Sikko »

oortjes schreef: ma 20 mei 2024 15:47
Sikko schreef: ma 20 mei 2024 13:36 Een tweede masseuse voegde zich nog bij ons zonder gedag te zeggen.
Was dit tijdens de massage en masseerde zij mee?
Dat was na de massage.
oortjes schreef: ma 20 mei 2024 15:47 Begrijp ik goed dat het een kamer zonder raam en zonder verlichting was?
Een raam heb ik niet gezien maar zou er wel kunnen zijn. De kamer was niet verlicht en ik ben niet op zoek gegaan naar een lichtschakelaar toen ik een stoel zag. Het liep allemaal wat anders dan ik gewoonlijk meemaak in massagesalons.
boeddha

Bericht: # 17054Bericht boeddha »

De eerste kamer links is zonder raam. Licht was kapot? Maar het is wel de meest luxe en ruime kamer, weet ik uit ervaring.
Sikko

Groningen - (CN) Oriental New Hair fashion

Bericht: # 17376Bericht Sikko »

Aanpassing van de tarieven:

30 min. 30,- / 45 min. 40,- / 60 min. 50,- / 90 min. 70,- / 120 min. 90,-
RedBaron
Site Admin

Re: Groningen - (CN) Oriental New Hair fashion

Bericht: # 17378Bericht RedBaron »

Sikko schreef: di 11 jun 2024 23:26 Aanpassing van de tarieven:

30 min. 30,- / 45 min. 40,- / 60 min. 50,- / 90 min. 70,- / 120 min. 90,-
Deze melding verplaatst naar de desbetreffende salon.
Leuker kunnen we het wèl maken.
Plaats reactie

Terug naar “Groningen”