(CN) Shanghai massage, Antwerpsesteenweg 35

Plaats reactie
YellowBelly
Site Admin

China-CN (CN) Shanghai massage, Antwerpsesteenweg 35

Bericht: # 10542Bericht YellowBelly »

Afbeelding

Antwerpsesteenweg 35
2950 Kapellen
Mob: +32-488-652 616
Website

Openingstijden: van zondag t/m maandag van 12:00 tot 21:00, van dinsdag t/m zaterdag van 10:30 tot 21:00
Tarieven: vanaf € 30/½uur, € 50/1uur, € 70/1½uur

Met dank aan Hopper voor de aanmelding.
Ouradventure

Re: (CN) Shanghai massage, Antwerpsesteenweg 35

Bericht: # 12162Bericht Ouradventure »

Deze ken ik wel. Bestaat al een jaar of 3. Wel een mooie grote salon met thaise salon achtige kamers.
Ik was daar enige tijd geleden met mijn vriendin voor een duo massage. Ik had masseuse Lily? Een mooie jongedame. Wie mijn vriendin had weet ik niet meer, maar was iets ouder. Je mag ontbloot op de tafel, toch wel het fijnst. Kamer en bed zijn behaaglijk. De massage zelf was zeker niet preuts maar wel wat chaotisch. Maar na een tijdje leek er toch een systeem in te zitten. Er werd ook wel veel gekletst tijdens deze massage. Wat wil je, met drie vrouwen ....Je mag liggen op een papieren laken en een papieren doekje om het gat. Viel me op dat dat kriebelt aan je (geschoren) baard. Maar wel verder fris en schoon. Parkeren in de omgeving op blauwe parkeerkaart.
Prijs voor één standaardmassage is 50/uur .
Op zich vond ik het wel een aangenaam verblijf en voor herhaling vatbaar.
Today, is the first day, of the rest of your life! :idea:
Hopper

Bericht: # 10661Bericht Hopper »

Het is zeker een nette salon met fijne kamers. Ik ben er het laatste half jaar 3x geweest. Bij de 1ste keer was de massage goed, ik kreeg de medium relax massage zoals ik had aangegeven. Bij de 2de en 3de keer was naar mijn mening de massage minder. Te zacht en wat chaotisch, bijvoorbeeld lang aan linkerkant van de achterzijde en dan rechts bijna vergeten.
De masseuse (Tina) van het 1ste bezoek zou ik wel nogmaals bezoeken maar heb haar niet gezien bij de andere 2 bezoeken.
Ik heb 5 verschillende masseuses gezien die op een klant aan het wachten waren. De leeftijd (voor mij niet zo belangrijk, kom voor een goede massage maar ter info voor degene die het meenemen in de keuze voor een bezoek) vd masseuses die aanwezig waren schat ik vanaf 40 jaar. Herhalings gevaar: alleen bij in de buurt en hoge nood voor een massage. Omrijden nee, bij nood aan massage een voor mij nieuwe salon op route proberen.
Ouradventure

Bericht: # 10662Bericht Ouradventure »

Hopper schreef: di 16 mei 2023 15:31
In die omgeving moeten nog veel meer thaise en chinese salons zijn.
Schroom niet een keer een recensie te schrijven, altijd nuttig
Zoal u ziet :D
Wendy
Today, is the first day, of the rest of your life! :idea:
Lordcummalot

Bericht: # 17053Bericht Lordcummalot »

Recent hier geweest en een uur lang enigszins ongeïnteresseerd laten wrijven voor 50 euro.
Niet voor omrijden
Plaats reactie

Terug naar “Kapellen”