Eerder geweest, 1 masseuse gezien, hier mijn recensie
In een sfeervolle winkelstraat waar op zondag gratis is te parkeren is deze salon
Geen goedkope prijzen, 70 minuten voor 58 euro, maar dan krijgt uw gehele lichaam een behandeling
Een Chinese masseuse in de salon, de salon is niet al te groot, de behandeling werd verricht door mevrouw Xia
Het was schoon, er was een muziekje, mevrouw was attent
Voor een keer in de buurt, een stop waardig
Ik ben hier onlangs ook geweest. Twee veertigers aan het werk. Kamer was schoon en de massage ruim voldoende. Enig nadeel was dat de niet werkende collega tijdens mijn behandeling continue aan het bellen was en (zo leek) een echtscheiding aan het uitvechten was. Aan enig commentaar vanuit mijn kant werd helaas geen gehoor gegeven.
Ik denk dat ik niet goed heb opgelet. Op het bordje stond 58 euro voor 70 minuten, maar na afloop kreeg ik te horen dat ik 70 euro moest betalen, terwijl er net 60 minuten voorbij waren. Ik heb het maar zo gelaten omdat de massage best ok was en ik niet meer zeker wist of het echt 58 euro voor 70 minuten was, maar nu ik lees bij een vorig bericht dat de prijs voor 70 minuten toch echt 58 euro is denk ik dat ze me belazerd hebben. Niet netjes!! Als ik hier ooit weer kom zal ik beter opletten.
Ik moet mezelf corrigeren... excuses.... zit net het geld te tellen dat ik in briefjes terugkreeg. Ik betaalde met 2x50 en heb achteraf gezien 40 euro teruggekregen. Misschien is de 70 minuten niet helemaal volgemaakt, maar het verschil is al minder groot dan ik net aangaf.
Jaren geleden ook eens hier geweest.
Vandaag nog eens geprobeerd
Gekozen voor 45 min
Gevraagd om een relax massage.
De dame die de uitvoering deed is gedrongen en stevig
Spreekt geen enkel woord Ned of eng.
In lange tijd niet zo een slechte ervaring gehad.
Het was ongecoördineerd te zacht gefriemel.
Na 10min het doelloze gefriemel te hebben geaccepteerd
Maar gezegd dat het niet zo goed was en dat een voet massage de oplossing zou zijn. Hier werd dan ook gehoor aangegeven. Maar jullie snappen het al was echt niet te doen. Dus maar opgegeven en de tafel verlaten.
Na 20 min aangekleed en wel vroeg de bazin die al die tijd alleen maar luidruchtig aan het telefoneren was of het niet ok was. Uiteraard antwoorde ik dat het niet goed was maar daar werd niet meer op gereageerd. Of ik dan wel het hele bedrag wilde betalen. Dat deed ik natuurlijk niet en betaalde 25€ voor de moeite.
Ben hier vorige week nog even geweest.
Nee, ja, toch wel tijd.
Die kamer.
Maar die kamer rook zo vunzig, dus vroeg ik naar n andere kamer.
Andere kamer was bezet. Ik had t gevoel, dat er meer dan 2 kamers waren, maar blijkbaar niet.
Dus ben ik maar weer vertrokken.
We kunnen onze geur niet altijd beheersen op de warme dagen, snap ik. Beetje ventilatie en snelle kamer verversing is misschien wel verstandig.
Door de recensies was ik altijd een beetje huiverig voor de massagesalons in Zeist, maar aangezien ze toch vlak om de hoek zijn heb ik vorige week ook Health massage salon geprobeerd.
Ik kon snel terecht in de avond. Ook hier was verder geen andere klant te bekennen. De eigenaresse deed open en dirigeerde mij vriendelijk naar één van de kamers. Een andere vrouw kwam mij masseren. Terwijl ik mijn kleren uittrok bleef zij in de kamer dingen klaarzetten. Ik vond het geen ramp maar meestal krijg je toch even de ruimte om je rustig uit te kleden.
De kamer was verder schoon en vooral ook warm, wat fijn was na de ervaring van een week eerder op een andere plek in Zeist. De massage zelf... niets op aan te merken. Het hele lichaam kreeg voldoende aandacht, er werd stevig gemasseerd met af en toe ook wat technieken die mij onbekend waren. Niets mis mee, dus mijn vooroordelen van te voren bleken niet helemaal terecht.
Na stipt een uur 60 euro afgerekend, later thuis zag ik dat dit dus de prijs was voor een sportmassage. Tja, ik heb er geen probleem mee om deze prijs te betalen voor de massage die ik ontvangen heb. Het zou alleen toch fijn zijn als ze het van te voren duidelijk communiceren ipv die paar euro extra zo slinks binnen te krijgen.
Hier ook afgelopen dagen langs geweest zonder vooraf te reserveren maar kon zo terecht, ik was de enige klant einde van de middag dus werd door de eigenaresse binnen gelaten en door haar collega naar de massagekamer begeleid. Deze collega bleef ook in de kamer terwijl ik me aan t omkleden was, dit was de vorige bezoeker ook al opgevallen en ik had het ook nog niet eerder meegemaakt. De kamer was redelijk fris maar dat kwam waarschijnlijk omdat ik onaangekondigd langs kwam en ze de kachel uit hadden staan. maar moest wel ff slikken want t gat waar ik m´n hoofd in kwijt moest, oogde wel schoon en fris maar met mijn neus is niks mis en de geur die uit die ronding kwam vond ik niet aangenaam, wellicht dat ze meelezen en zou ook eens opgefrist kunnen en mogen worden. Verder was de massage behoorlijk stevig en alle knopen werden gevonden en ook de voeten en hoofd werden goed meegenomen. Met de massage was dus niks mis alleen die geur was een minpuntje. Ik heb 6o euro afgerekend en ben weer op huis af gegaan...of ik hier weer naar toe zou gaan, ga ik nog een nachtje over slapen....
cornflakes schreef: wo 19 feb 2025 21:32
maar moest wel ff slikken want t gat waar ik m´n hoofd in kwijt moest, oogde wel schoon en fris maar met mijn neus is niks mis en de geur die uit die ronding kwam vond ik niet aangenaam, wellicht dat ze meelezen en zou ook eens opgefrist kunnen en mogen worden.
Gadverdamme. de rillingen lopen over mijn lijf.
dat zou ik nooit gedaan hebben, wie weet wat je er oploopt.