Spanje

Plaats reactie
Kevin
Ervaren

Spanje

Bericht: # 16553Bericht Kevin »

Binnenkort naar Spanje, iemand ervaring met salons aldaar? Ben wel benieuwd of ik hetzelfde kan verwachten als hier. Zal sowieso mijn bevindingen delen!
Jonnie69
Ervaren

Re: Spanje

Bericht: # 16557Bericht Jonnie69 »

Spanje is nogal groot hè. Misschien even zeggen waar je naar toe gaat..
Kevin
Ervaren

Bericht: # 16559Bericht Kevin »

Dat is waar, maar in het algemeen zal er toch wel iets te zeggen zijn over prijsniveau, onderbroek aan/uit, etc. Zo is in Duitsland de Thaise massage eigenlijk altijd onderbroek aan en wat voordeliger, zowel in zuid, noord als west. Chinese massage daarentegen weer heel anders.

Maar mocht iemand inderdaad adresjes weten; ik ga van Bilbao naar Salamanca
Willy
Ervaren

Bericht: # 16560Bericht Willy »

Kevin schreef: wo 17 apr 2024 13:57 Dat is waar, maar in het algemeen zal er toch wel iets te zeggen zijn over prijsniveau, onderbroek aan/uit, etc. Zo is in Duitsland de Thaise massage eigenlijk altijd onderbroek aan en wat voordeliger, zowel in zuid, noord als west. Chinese massage daarentegen weer heel anders.

Maar mocht iemand inderdaad adresjes weten; ik ga van Bilbao naar Salamanca
Mijn ervaring in Spanje is dat de shops veel lijken op shops die je in Thailand tegenkomt. Over het algemeen klein 2/3 kamers. Veelal geen echte receptie en veel gordijnen. Prijsniveau is licht onder Nederland. €50/€55 volgens mij de norm.

Het straatbeeld zoals je in Nederland kan tegenkomen met luxe salons dicht bij elkaar met 5/6 kamers ben ik eigenlijk nog niet tegengekomen.
Kevin
Ervaren

Bericht: # 16563Bericht Kevin »

Viel mij al op, kan er weinig vinden op Google. Zo te zien ook veelal onderbroek aan salons.
Willy
Ervaren

Bericht: # 16564Bericht Willy »

Kevin schreef: wo 17 apr 2024 16:54 Viel mij al op, kan er weinig vinden op Google. Zo te zien ook veelal onderbroek aan salons.
Het is in Spanje maar een fractie van hoe het hier is ingeburgerd.
4hmassage
Ervaren

Bericht: # 20363Bericht 4hmassage »

Mijn ervaring in Spanje is gebaseerd op twee regio's. Omgeving Costa Brava en Costa Blanca.
Prijzen in de steden zijn ongeveer hetzelfde of iets lager als in NL. Thaise salons 50 - 60 Euro per uur. Chinese en Spaanse salons zitten daar ongeveer 5 Euro per uur onder. Met Spaans bedoel ik dan eigenlijk alles behalve Thaise en Chinese masseuses (Spaans, Russisch, Zweeds, ...)
Als je buiten de steden gaat is het meestal goedkoper. De prijzen liggen dan rond de 40 Euro per uur.

Overigens zie ik zeer weinig Chinese massage salons. Meestal zijn het Chinese nagel salons waar dan ook beperkt massages worden gedaan. Nadeel is dat je dan een uur de nagellak lucht ligt in te ademen, dus die mijd ik. Maar wellicht is dat in andere regio's anders.

Verschillen met NL in de salons:
- In Thaise en Chinese salons meestal geen aparte kamers, maar scheiding via gordijnen; Spaanse salon vaak wel aparte kamer
- Bijna altijd krijg je een wegwerp tanga of slip van de salon; soms kan het zonder en dan wordt afgedekt met een handdoek
- Thaise salons zijn over het algemeen kleiner en minder luxe als in NL
- Bijna geen douche mogelijkheden
Kevin
Ervaren

Bericht: # 20373Bericht Kevin »

Helemaal vergeten mijn ervaringen te delen. Nou ja, mijn ervaringen, eigenlijk niet echt een geschikte salon gevonden. 1 had geen tijd, alleen 's avonds om 2300 nog, en vond het thuisadres wat dodgy. 2e bleek een vergunde erotische massagesalon, niet waar ik naar op zoek was. Al met al geen massage gehad.
Masaje
Ervaren

Bericht: # 20384Bericht Masaje »

In Malaga zag ik vorig jaar voornamelijk thaise salons dit jaar ook enkele chinese.

Thais varieert tussen 50 en 70 voor een uur de twee chinese waarvan ik de prijzen heb gezien vroegen 60,- voor een uur.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”