Spanje

Plaats reactie
Kevin

Spanje

Bericht: # 16553Bericht Kevin »

Binnenkort naar Spanje, iemand ervaring met salons aldaar? Ben wel benieuwd of ik hetzelfde kan verwachten als hier. Zal sowieso mijn bevindingen delen!
Jonnie69

Re: Spanje

Bericht: # 16557Bericht Jonnie69 »

Spanje is nogal groot hè. Misschien even zeggen waar je naar toe gaat..
Kevin

Bericht: # 16559Bericht Kevin »

Dat is waar, maar in het algemeen zal er toch wel iets te zeggen zijn over prijsniveau, onderbroek aan/uit, etc. Zo is in Duitsland de Thaise massage eigenlijk altijd onderbroek aan en wat voordeliger, zowel in zuid, noord als west. Chinese massage daarentegen weer heel anders.

Maar mocht iemand inderdaad adresjes weten; ik ga van Bilbao naar Salamanca
Willy

Bericht: # 16560Bericht Willy »

Kevin schreef: wo 17 apr 2024 13:57 Dat is waar, maar in het algemeen zal er toch wel iets te zeggen zijn over prijsniveau, onderbroek aan/uit, etc. Zo is in Duitsland de Thaise massage eigenlijk altijd onderbroek aan en wat voordeliger, zowel in zuid, noord als west. Chinese massage daarentegen weer heel anders.

Maar mocht iemand inderdaad adresjes weten; ik ga van Bilbao naar Salamanca
Mijn ervaring in Spanje is dat de shops veel lijken op shops die je in Thailand tegenkomt. Over het algemeen klein 2/3 kamers. Veelal geen echte receptie en veel gordijnen. Prijsniveau is licht onder Nederland. €50/€55 volgens mij de norm.

Het straatbeeld zoals je in Nederland kan tegenkomen met luxe salons dicht bij elkaar met 5/6 kamers ben ik eigenlijk nog niet tegengekomen.
Kevin

Bericht: # 16563Bericht Kevin »

Viel mij al op, kan er weinig vinden op Google. Zo te zien ook veelal onderbroek aan salons.
Willy

Bericht: # 16564Bericht Willy »

Kevin schreef: wo 17 apr 2024 16:54 Viel mij al op, kan er weinig vinden op Google. Zo te zien ook veelal onderbroek aan salons.
Het is in Spanje maar een fractie van hoe het hier is ingeburgerd.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”