Spanje
Re: Spanje
Spanje is nogal groot hè. Misschien even zeggen waar je naar toe gaat..
Dat is waar, maar in het algemeen zal er toch wel iets te zeggen zijn over prijsniveau, onderbroek aan/uit, etc. Zo is in Duitsland de Thaise massage eigenlijk altijd onderbroek aan en wat voordeliger, zowel in zuid, noord als west. Chinese massage daarentegen weer heel anders.
Maar mocht iemand inderdaad adresjes weten; ik ga van Bilbao naar Salamanca
Mijn ervaring in Spanje is dat de shops veel lijken op shops die je in Thailand tegenkomt. Over het algemeen klein 2/3 kamers. Veelal geen echte receptie en veel gordijnen. Prijsniveau is licht onder Nederland. €50/€55 volgens mij de norm.Kevin schreef: wo 17 apr 2024 13:57 Dat is waar, maar in het algemeen zal er toch wel iets te zeggen zijn over prijsniveau, onderbroek aan/uit, etc. Zo is in Duitsland de Thaise massage eigenlijk altijd onderbroek aan en wat voordeliger, zowel in zuid, noord als west. Chinese massage daarentegen weer heel anders.
Het straatbeeld zoals je in Nederland kan tegenkomen met luxe salons dicht bij elkaar met 5/6 kamers ben ik eigenlijk nog niet tegengekomen.
Viel mij al op, kan er weinig vinden op Google. Zo te zien ook veelal onderbroek aan salons.
Het is in Spanje maar een fractie van hoe het hier is ingeburgerd.Kevin schreef: wo 17 apr 2024 16:54 Viel mij al op, kan er weinig vinden op Google. Zo te zien ook veelal onderbroek aan salons.