tips voor de allerbeste massage in Thailand

Plaats reactie
rinus
Contacteer:

tips voor de allerbeste massage in Thailand

Bericht: # 14403Bericht rinus »

Beste forumleden, binnenkort ga ik voor twee weken naar Thailand. Ik ben de kou en de regen zat. Ik ga niet naar BKK, veel te druk voor me. Voornamelijk verblijf ik in Hua Hin. En dan nu mijn vraag; hebben jullie tips om de allerbeste traditionele & therapeutische massage te vinden? Iets anders dan te zoeken naar oudere masseuses (oud=ervaring?) kan ik namelijk niet bedenken. Dank voor de tips.
https://investoramnesia.com/category/sunday-reads/
Economische en financiële geschiedenis
denderd

Re: tips voor de allerbeste massage in Thailand

Bericht: # 14406Bericht denderd »

rinus schreef: do 28 dec 2023 09:58 Beste forumleden, binnenkort ga ik voor twee weken naar Thailand. Ik ben de kou en de regen zat. Ik ga niet naar BKK, veel te druk voor me. Voornamelijk verblijf ik in Hua Hin. En dan nu mijn vraag; hebben jullie tips om de allerbeste traditionele & therapeutische massage te vinden? Iets anders dan te zoeken naar oudere masseuses (oud=ervaring?) kan ik namelijk niet bedenken. Dank voor de tips.
Ik ben vorig jaar December in Hua Hin geweest ik schat in een stuk of 2000 verschillende shops... Dus de keuze is reuze. Er bestaat alleen niet zoiets als de beste xxx massage. Dat blijft een samenspel tussen jouw masseuse, jou en en jouw lijf. Blijf je teveel rond de barscene hangen krijg je misschien heerlijke massages, maar niet echt traditioneel (therapeutisch zou zeker kunnen).

De oudere dames in traditionele kleding hebben vaak meer ervaring en scholing. Dat laatste helpt ontzettend bij een klachtengerichte massage. De andere meiden hebben alleen vanuit overdracht geleerd en vooral gericht op het happydom.
Als ik in Thailand ben en echt voor klachten iets zoek, ga ik altijd naar een massagetherapeute op zoek. Dus niet en salon. Die zijn via Google vaak te vinden en bij de wat nettere hotels kunne ze je vaak ook wel verwijzen.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”