(CN) Jincheng beauty salon, Dordtselaan 28-A
(CN) Jincheng beauty salon, Dordtselaan 28-A
Dordtselaan 28-A
3073 GC Rotterdam
Mob: +31-6-8512 8866
Openingstijden: maandag t/m zaterdag van 10.00 tot 21.00 uur. Zondag van 12:00 tot 20.00 uur.
Tarieven: € 50/1uur
Deze salon is in de plaats gekomen voor Yang Yang massage die eerder op dit adres zat.
20-11-2024: tijden en prijzen aangepast, met dank aan RichyRich
-
Re: (CN) Jincheng beauty salon, Dordtselaan 28-A
Is deze salon nieuw?
Op dit adres zat eerst de salon Yang Yang massage. Door de naamswijziging en een nieuwe eigenaar is de oude salon Yang Yang massage gearchiveerd en is er een nieuwe vermelding aangemaakt voor Jincheng Beauty Salon.
Openingstijden zijn dagelijks van 10.00-21.00 uur. Zondag tot 20.00 uur
Deze week hier geweest en een lekkere massage gekregen van Nikki, een knappe Engels sprekende Chinese dame die ik zeker kan aanbevelen. Ze werkte eerder bij Dihao.
Deze week hier geweest en een lekkere massage gekregen van Nikki, een knappe Engels sprekende Chinese dame die ik zeker kan aanbevelen. Ze werkte eerder bij Dihao.
-
Is de massage ook van kwaliteit? En doet ze ook de voorkant masseren?Karel34 schreef: zo 10 dec 2023 13:21 Openingstijden zijn dagelijks van 10.00-21.00 uur. Zondag tot 20.00 uur
Volgens mij heeft ze het hier druk; 3 maal op de gok langsgeweest en 3 maal was ze de komende 3 uur bezet. "Ze" is Nikki, een oudere Engelssprekende vrouw die er elke keer opgemaakt uitzag.
-
Ik begrijp best wel dat de inschatting van leeftijd een bepaalde gok is , of misschien wel "subjectief", maar om nu te zeggen dat de masseuse van Jing Cheng een oudere dame is gaat mij iets te ver.
Nicky is een mooie jonge dame met een schitterend figuur en kledingstijl, bij mijn bezoek droeg zij de eerste maal een nauwsluitende jurk waarbij haar figuur prachtig uitkwam en de volgende
maal een hotpant van spijkerstof, oja en zij masseert ook nog eens geweldig, ik denk dat zij hooguit 35 jaar is, dus hoezo öudere"?
Nicky is een mooie jonge dame met een schitterend figuur en kledingstijl, bij mijn bezoek droeg zij de eerste maal een nauwsluitende jurk waarbij haar figuur prachtig uitkwam en de volgende
maal een hotpant van spijkerstof, oja en zij masseert ook nog eens geweldig, ik denk dat zij hooguit 35 jaar is, dus hoezo öudere"?
Zo te.lezen zit het je hoog dat iik "oudere dame" gezegd heb. Maak je niet druk! Het zou kunnen dat ik me vergist heb in de naam van die dame maar ik meende iets als Nikkie gehoord te hebben. Maar 35 was ze echt niet. Het was een vrouw van middelbare leeftijd Engelssprekend en met een opgemaakt gezicht.Pindakaas26 schreef: zo 28 jul 2024 16:01 Ik begrijp best wel dat de inschatting van leeftijd een bepaalde gok is , of misschien wel "subjectief", maar om nu te zeggen dat de masseuse van Jing Cheng een oudere dame is gaat mij iets te ver.
-
Het zit mij absoluut "niet hoog", maar volgens is dit forum onder andere bedoeld om de gebruikers van juiste informatie te voorzien zodat zij hun eventuele toekomstige
keuze op basis van die informatie kunnen maken. Ik hoop voor jou dat zij binnenkort eens vrij zal zijn voor jou. Veel plezier.
keuze op basis van die informatie kunnen maken. Ik hoop voor jou dat zij binnenkort eens vrij zal zijn voor jou. Veel plezier.
Ook bij deze "Nicky" geweest deze week. Kamer was ruim, niet echt gezellig, duister en behalve een massagebed stond er ook een zitbank.Pindakaas26 schreef: zo 28 jul 2024 16:01 Ik begrijp best wel dat de inschatting van leeftijd een bepaalde gok is , of misschien wel "subjectief", maar om nu te zeggen dat de masseuse van Jing Cheng een oudere dame is gaat mij iets te ver.
Massage zelf vond ik wat gewoontjes.
Over haar leeftijd. "Oudere vrouw" was bij nader inzien overdreven. Maar 40+ is ze zeker en ik denk eerder 45+. Dus voor mij valt ze niet in de categorie "jonge dame" en "hooguit 35 jaar" is onjuist.
Zou fijn zijn als je salons waar je tevreden de deur uitging ook recenseert. Of ben je nooit echt tevreden?Satrai schreef: do 08 aug 2024 16:24Ook bij deze "Nicky" geweest deze week. Kamer was ruim, niet echt gezellig, duister en behalve een massagebed stond er ook een zitbank.Pindakaas26 schreef: zo 28 jul 2024 16:01 Ik begrijp best wel dat de inschatting van leeftijd een bepaalde gok is , of misschien wel "subjectief", maar om nu te zeggen dat de masseuse van Jing Cheng een oudere dame is gaat mij iets te ver.
Massage zelf vond ik wat gewoontjes.
Over haar leeftijd. "Oudere vrouw" was bij nader inzien overdreven. Maar 40+ is ze zeker en ik denk eerder 45+. Dus voor mij valt ze niet in de categorie "jonge dame" en "hooguit 35 jaar" is onjuist.
Na een tijdje meelezen op dit forum toch maar een keer lid geworden. Bij het voorbij rijden zag ik op de Dordtselaan een fris ogende massage salon. In de verwachting een oude uitgebluste Chinese dame aan te treffen drukte ik op de bel. Een goedlachse beauty deed de deur op en heette mij in goed Engels welkom. Voor mij is een eerste keer in een nieuwe zaak altijd spannend. Nikki heeft een heel prettige persoonlijkheid en weet me snel op mijn gemak te stellen. Haar Nederlands is in ontwikkeling. Met Engels kom je er heel goed uit. Ze is heel goed in staat een prima gesprek te voeren en voelt goed aan wanneer de focus op de massage moet liggen.
Ik mocht haar leeftijd schatten en dacht dat ze 35 zou zijn. Ze is echter 10 jaar ouder maar kan zeker door voor 10 jaar jonger. De zaak is net als zij goed verzorgd en fris. De muziek speelt rustig op de achtergrond en er is geen getelefoneer tijdens de massage. Dat ding laat ze keurig liggen.
Ik heb haar gevraagd om een stevige massage en die werd geheel naar wens uitgevoerd. Een hoofdmasssage hoeft voor mij niet zo nodig dus ik heb gevraagd de focus op de benen te leggen. Dat doet ze heel goed en weet de knopen te vinden. Stevig is dan ook lekker stevig zonder pijnlijk te worden. Na een half uur omdraaien en door naar de voorkant. Als je Nikki behandelt met respect dan krijg je daar veel voor terug. Na afloop wordt de olie netjes met een warme vochtige handdoek verwijderd. Helaas geen douche aanwezig. Parkeren op de Dordtselaan kost iets van €1,50 per uur dus dat is de helft van wat het in de meeste straten in Rotterdam kost. Voor mij zeker een vast adresje.
Ik mocht haar leeftijd schatten en dacht dat ze 35 zou zijn. Ze is echter 10 jaar ouder maar kan zeker door voor 10 jaar jonger. De zaak is net als zij goed verzorgd en fris. De muziek speelt rustig op de achtergrond en er is geen getelefoneer tijdens de massage. Dat ding laat ze keurig liggen.
Ik heb haar gevraagd om een stevige massage en die werd geheel naar wens uitgevoerd. Een hoofdmasssage hoeft voor mij niet zo nodig dus ik heb gevraagd de focus op de benen te leggen. Dat doet ze heel goed en weet de knopen te vinden. Stevig is dan ook lekker stevig zonder pijnlijk te worden. Na een half uur omdraaien en door naar de voorkant. Als je Nikki behandelt met respect dan krijg je daar veel voor terug. Na afloop wordt de olie netjes met een warme vochtige handdoek verwijderd. Helaas geen douche aanwezig. Parkeren op de Dordtselaan kost iets van €1,50 per uur dus dat is de helft van wat het in de meeste straten in Rotterdam kost. Voor mij zeker een vast adresje.
De salon is dagelijks geopend vanaf 10 uur. Op zondag begint de business om 12.00 uur. Massage kost hier €50 per uur en een uur is ook echt een uur. Vanaf september komt er nog een andere dame bij. Op mijn vraag of het een leuke dame is gaf Nikki aan dat ik haar zeker een keer moest boeken om uit te vinden hoe ze is. Geen enkel spoortje van afgunst bij verdunning van de klandizie door de verdubbeling van de bezetting. Het lijkt er op dat de salon niet adverteert en ook geen website heeft. Voor mij wel prettig: een massage is hier heerlijk relaxed omdat er geen andere klanten aan de deur staan te rammelen. Bij een andere salon aan de Nw Binnenweg werd de massage in een uur tijd maar liefst 9 keer onderbroken door bellers aan de deur en de twee telefoons die moesten worden beantwoord. De masseuse kon zelfs met 1 hand masseren terwijl ze er op los appte. Met de telefoon op de speaker kon ik getuige zijn van een heel gesprek. Nikki is gelukkig veel meer full focus.
-
Vandaag naar de salon geweest was in de buurt .Wilde eigenlijk naar ymeg maar die is op woensdag gesloten. Ben gemasseerd door Nana als ik het verstaan had .Massage was toch goed te noemen .Niet te hard maar ook niet zacht .De rug waar ik wat last van had werd goed onder handen genomen voelde zeer prettig aan .Ba het omdraaien werdenijn benen goed gemasseerd. En daarna nog even het hoofd waar ik dus gewoon bijna bij in slaap viel . Al met een fijn uurtje gehad en lekket relax baar huis gegaan .Groet Hendrik
De tarieven voor deze salon zijn voor 1 uur 50,-
0,5 uur of 1,5 zijn (nog) niet bekend.
Openingstijden zijn dagelijks van 10.00-21.00 uur. Zondag vanaf 12:00 tot 20.00 uur
0,5 uur of 1,5 zijn (nog) niet bekend.
Openingstijden zijn dagelijks van 10.00-21.00 uur. Zondag vanaf 12:00 tot 20.00 uur
All good things come to an end.
Gisteren ook maar eens bij deze salon geweest.
De deur werd open gedaan door een hele kleine gezette dame.
Ik was op tijd maar moest helaas toch nog 15 minuten wachten. Dus ik zat even in de voorkamer waar een monteur bezig was met de verwarming... Hij was daar een paar minuten bezig en zei opeens tegen mij. "De kachel doet het weer!" en of het even wilde doorgeven aan de dames? Lachend zei ik : "ja is goed hoor" Ik had wel zo iets van: Ik hoop dat de massage kamer wel op temperatuur is want ik ga niet liggen trillen op een tafel.
Toen de klant die voor me was vertrok verscheen er ineens een mooie dame uit het niets en zei: "Just a few minutes I clean and you can come in with me ok?" "Sure" zei ik. Dat was dus Nikky. Blonde dame met een kort rokje aan zonder panty. Blouse met kort mouwen en losse spaghetti bandjes.
Eenmaal de kamer in, die gelukkig heerlijk op temperatuur was, kleedde ik me uit waar Nikky bij bleef staan Naakt op de tafel maar werd niet afgedekt. Op zich geen probleem want de temperatuur was prima en ik vind dat ook wel het lekkerste eerlijk gezegd.
Nikky is een hele frivole, goedlachse dame en de massage was heerlijk. Lange halen met warme olie.
Goede afwisseling van voor en achterkant. Ook de billen, borst en hoofd werden niet overgeslagen.
Ze klimt af en toe even op de tafel om er goed bij te kunnen.
En inderdaad zoals al eerder was aangegeven is er geen douche dus word de olie met een warme handdoek afgeveegd.
Ik had voor een massage voor een uurtje genomen en die werd wel wat opgerekt met 15 minuten. Ze zei: "extra tijd" Omdat ik even moest wachten.
Dat kan ik wel waarderen. Al met al een super fijne massage, dame en salon waar ik zeker nog een keer terug kom.
Toen ik naar buiten liep zag ik nog 2 man in de voorkamer zitten en er werd net aan de deur aangebeld en kwam een derde man binnen.
Dus is een druk bezochte salon zo te zien.
De deur werd open gedaan door een hele kleine gezette dame.
Ik was op tijd maar moest helaas toch nog 15 minuten wachten. Dus ik zat even in de voorkamer waar een monteur bezig was met de verwarming... Hij was daar een paar minuten bezig en zei opeens tegen mij. "De kachel doet het weer!" en of het even wilde doorgeven aan de dames? Lachend zei ik : "ja is goed hoor" Ik had wel zo iets van: Ik hoop dat de massage kamer wel op temperatuur is want ik ga niet liggen trillen op een tafel.
Toen de klant die voor me was vertrok verscheen er ineens een mooie dame uit het niets en zei: "Just a few minutes I clean and you can come in with me ok?" "Sure" zei ik. Dat was dus Nikky. Blonde dame met een kort rokje aan zonder panty. Blouse met kort mouwen en losse spaghetti bandjes.
Eenmaal de kamer in, die gelukkig heerlijk op temperatuur was, kleedde ik me uit waar Nikky bij bleef staan Naakt op de tafel maar werd niet afgedekt. Op zich geen probleem want de temperatuur was prima en ik vind dat ook wel het lekkerste eerlijk gezegd.
Nikky is een hele frivole, goedlachse dame en de massage was heerlijk. Lange halen met warme olie.
Goede afwisseling van voor en achterkant. Ook de billen, borst en hoofd werden niet overgeslagen.
Ze klimt af en toe even op de tafel om er goed bij te kunnen.
En inderdaad zoals al eerder was aangegeven is er geen douche dus word de olie met een warme handdoek afgeveegd.
Ik had voor een massage voor een uurtje genomen en die werd wel wat opgerekt met 15 minuten. Ze zei: "extra tijd" Omdat ik even moest wachten.
Dat kan ik wel waarderen. Al met al een super fijne massage, dame en salon waar ik zeker nog een keer terug kom.
Toen ik naar buiten liep zag ik nog 2 man in de voorkamer zitten en er werd net aan de deur aangebeld en kwam een derde man binnen.
Dus is een druk bezochte salon zo te zien.
All good things come to an end.