(CN) Chinese massage Groningen Qian Shou, Nieuwe Ebbingestraat 42
(CN) Chinese massage Groningen Qian Shou, Nieuwe Ebbingestraat 42
Nieuwe Ebbingestraat 42
9712 NM Groningen
Mob: +31-6-4382 9593
Mob: +31-6-8512 3943
Website
Openingstijden: van maandag t/m zaterdag van 10:00 tot 23:00 en zondag van 12:00 tot 23:00
Tarieven: vanaf € 25/½uur, € 45/1uur, € 70/1½uur, € 90/2uur
2022/06/18 Tweede mobielnummer toegevoegd met dank aan janbos
24-12-2023: Tarieven aangepast. Met dank aan Sikko voor de melding.
Re: (CN) Chinese massage Groningen Qian Shou, Nieuwe Ebbingestraat 42
Voor zover ik weet werken hier de knapste en jongste dames van Groningen. Leuke salon en aardig personeel. Massages zijn wel wisselend maar doen wel hun best om het de klant naar de zin te maken.
Qian Shou, een Chinese - kapper tevens massage - salon, gelegen in de Nieuwe Ebbinge Straat waar - wel of niet toevallig? - meerdere Chinese massagesalons gevestigd zijn.
De zaak is ruim opgezet, alles ziet er proper uit en de ontvangst is altijd vriendelijk. Ik kom hier al enkele jaren.
De masseuses zijn aardig, tamelijk jeugdig en zien er goed uit: Het oog wil natuurlijk ook wat!
Zij weten te masseren en luisteren naar je wensen. En ik mag naakt op de massagetafel: Dat is wel zo ontspannend en ook het natuurlijkst.
Ik geef deze salon een goede beoordeling!
De zaak is ruim opgezet, alles ziet er proper uit en de ontvangst is altijd vriendelijk. Ik kom hier al enkele jaren.
De masseuses zijn aardig, tamelijk jeugdig en zien er goed uit: Het oog wil natuurlijk ook wat!
Zij weten te masseren en luisteren naar je wensen. En ik mag naakt op de massagetafel: Dat is wel zo ontspannend en ook het natuurlijkst.
Ik geef deze salon een goede beoordeling!
Deze salon ook maar eem geprobeerd, fijne massage ,schone salon ,douchen kan voor 5 euro extra, en inderdaad je mag naakt op de tafel en zo heb ik het het liefst, er waren 2 dames naam weet ik niet meer, als je rechtstreeks voor een massage wil afspreken kun je beter nummer 0685123943 bellen ,
Op de website en facebook staat het nummer dat in het eerste bericht staat.
Waar komt dit nummer opeens vandaan? Is dat openbaar of heb je het privé gekregen?
Leuker kunnen we het wèl maken.
Kreeg een visitekaartje met dit nimmer zal dan wel openbaar zijn
Vandaag geweest, heerlijk koel binnen ondanks de hoge temperaturen. De massage was fijn, lekker naakt en veel gelachen. wel aan de prijs maar dan krijg je wel een uurtje lol.
-
Vandaag even langs gegaan en voor een uitgebreide massage gekozen.
Ik heb hier door de taalbarriere wel wat onduidelijkheid gehad over de massage, en ook was een diepgaand (of oppervlakkig gesprek) niet perse aan de orde.
Dat gezegd hebbende heeft m'n rug nog nooit zo goed gevoelt! Ze kunnen hier stevig en zacht masseren, en weten waar het balans hiervan ligt.
Having said that, dit was wel mijn eerste Aziatische massage, en ik ben jong en onbezonnen (beetje gebrek aan wijsheid en kennis). Dus als je vragen hebt waarmee ik het wat duidelijker kan maken hoor ik t graag!
Ik heb hier door de taalbarriere wel wat onduidelijkheid gehad over de massage, en ook was een diepgaand (of oppervlakkig gesprek) niet perse aan de orde.
Dat gezegd hebbende heeft m'n rug nog nooit zo goed gevoelt! Ze kunnen hier stevig en zacht masseren, en weten waar het balans hiervan ligt.
Having said that, dit was wel mijn eerste Aziatische massage, en ik ben jong en onbezonnen (beetje gebrek aan wijsheid en kennis). Dus als je vragen hebt waarmee ik het wat duidelijker kan maken hoor ik t graag!
- Ouradventure
.....wel aan de prijs...? Ik kom uit de randstad, maar daar betaal je veel vaker 50 tot 55 euro per uur......?
Today, is the first day, of the rest of your life!
Vind het persoonlijk een vrij normale prijs , wil wel eens weten of er echt grote prijsverschillen zijn.
Onlangs heb ik deze salon bezocht. Linda was de naam van de masseuse, hoewel ze die titel niet echt verdient. Met masseren had dit weinig te maken. Wel met aaien en kriebelen, wat overigens ook heel lekker kan zijn. De afsluiting bestond uit een hoofdmassage, hoewel dat meer het krabbelen van de bakkebaarden was.
Geen herhalingsgevaar voor mij.
Geen herhalingsgevaar voor mij.
Gisteren deze salon voor het eerst bezocht en moet zeggen zag er heel netjes en schoon uit , mooie ruime kamers en douche aanwezig.
Alleen jammer dat de massage niets voorstelde beetje aaien en kriebelen en er voor mij dus geen herhaling gevaar in zit.
Alleen jammer dat de massage niets voorstelde beetje aaien en kriebelen en er voor mij dus geen herhaling gevaar in zit.
Bij binnenkomst zei een Aziatische man in gebrekkig Nederlands dat ik moest wachten. Prima. Dus ik wil plaats nemen om te wachten. Werd me lachend de deur gewezen en wees hij me op de klok aan hoe laat ik terug moest komen. Het was 6 graden buiten, dus ik pas ervoor om te gaan blauwbekken. En dat in de Ebbingestraat waar meerdere salons binnen 5 minuten lopen zitten. Wat een domper. Ik had geen zin meer. Mijn geld op zak gehouden. Wat heb je toch een wereldvreemde lui staan soms in de salons.
Je leeft maar een keer.
Ik heb me laatst door de eigenaresse laten masseren. Ze kan wat chagrijnig overkomen, maar deze keer was ze in opperbeste stemming. Lekker ontspannende, zachte massage gehad. Ook haar collega Amy, die voorheen bij De Witte Lelie heeft gewerkt, kan er wat van. Voor hardere massage zijn er betere adressen.
Voor de afwisseling hier maar eens geweest.
Massage van de eigenaresse. Leuke dame die in eerste instantie een beetje afstandelijk is. Lekker voor de ontspanning. Voor echte klachten zou ik er niet heen gaan. Ruime schone kamers met douchemogelijkheid op de gang. Alles ziet er netjes en schoon uit. Tijd wordt netjes volgemaakt. Lakens worden keurig verschoond.
Massage van de eigenaresse. Leuke dame die in eerste instantie een beetje afstandelijk is. Lekker voor de ontspanning. Voor echte klachten zou ik er niet heen gaan. Ruime schone kamers met douchemogelijkheid op de gang. Alles ziet er netjes en schoon uit. Tijd wordt netjes volgemaakt. Lakens worden keurig verschoond.
Hoe heet de eigenaresse eigenlijk? Is dat Linda?Jopie schreef: ↑ma 04 sep 2023 16:08 Voor de afwisseling hier maar eens geweest.
Volgens mij heet ze Linda.
Aah okay, dank je wel. Ik wist niet dat zij de eigenaresse was. Heb een paar keer een massage van haar gehad idd. Niet goed en ook niet slecht. Vind het wel een mooie vrouw om te zien, als we het over dezelfde hebben
De gegevens bij deze salon zijn wat verouderd. Sinds begin 2023 geldt al onderstaande:
Chinese full body massage:
60 min € 45
90 min € 70
120 min € 90
Openingstijden:
ma tm za van 10:00 tot 22:00
zo van 12:00 tot 22:00
Chinese full body massage:
60 min € 45
90 min € 70
120 min € 90
Openingstijden:
ma tm za van 10:00 tot 22:00
zo van 12:00 tot 22:00
Bedankt Sikko, heb je ook nog een goede massage gehad?
-
Hele slechte ervaring gehad.
Het wat op een avond eind vorig jaar.
Ik had een ontspanningsmassage van een uur gevraagd.
Eenmaal aangekomen werd ik ontvangen door een masseuse (naam niet gevraagd) die er voor wat het leek niet veel zin in had.
Ik moest vooraf 70 euro betalen. Later realiseerde ik me pas dat dit helemaal niet het bedrag voor een normale massage is bij deze Salon.
De massage zelf was zeer slecht enkel een beetje gekriebel en de dame in kwestie zat tussendoor op haar telefoon. Voor mij een reden om niet weer te gaan!
Eenmaal aangekomen werd ik ontvangen door een masseuse (naam niet gevraagd) die er voor wat het leek niet veel zin in had.
Ik moest vooraf 70 euro betalen. Later realiseerde ik me pas dat dit helemaal niet het bedrag voor een normale massage is bij deze Salon.
De massage zelf was zeer slecht enkel een beetje gekriebel en de dame in kwestie zat tussendoor op haar telefoon. Voor mij een reden om niet weer te gaan!
Dank voor deze recensie.Relaxed_91 schreef: ↑di 27 feb 2024 01:34 Hele slechte ervaring gehad.
Ik zou in deze beschreven situatie ook niet weer teruggaan.
Verder betaal ik uit principe nooit vooraf. Als een massage armoedig of gebrekkig blijft na herhaalde vriendelijke verzoeken tot verbetering, kan ik de massage afbreken en betaal ik slechts de tijd naar rato van een uurtarief.
Na een tip van een gewaardeerde forumgenoot heb ik vandaag deze salon bezocht. Bij binnenkomst zag ik een man zitten, die vroeg of ik voor massage kwam. Dat had hij goed ingeschat en een masseuse kwam ten tonele. Na de massage zag ik dat de man in kwestie kapper is. Hij zette de schaar in de haren van een Chinese jongeman.
De masseuse oogde streng, met bril. Ze wers me de weg naar de nette kamer waar ik mij rustig uit kon kleden. Enige tijd later kwam ze terug. Ik ging op mijn buik liggen en ze begon met weinig olie mijn rug heerlijk zacht te masseren. Een geluid op de telefoon ging. Ze pajte met één hand de telefoon en masseerde door tijdens het gebruik van de telefoon.... waarbij ze met twee handen bleef masseren. Ik zag niet hoe ze het deed. Even na het terug leggen van de telefoon, was er een beller. Een dame maakte telefonisch een reservering. Dat lukte niet zonder handen, maar één hand ging door en maakte het goed. Het was de laatste verstoring.
Na de rug waren de benen aan de beurt, na het omdraaien de voorzijde. De bril was inmiddels af, dus ik zag een vriendelijk ogende dame. Het geheel was zacht en heerlijk ontspannen, zoals een zachte ontspanningsmassage behoort te zijn. Olie werd spaarzaam grbruikt en netjes verwijderd met een handdoek.
Kortom, het was een goede tip.
De masseuse oogde streng, met bril. Ze wers me de weg naar de nette kamer waar ik mij rustig uit kon kleden. Enige tijd later kwam ze terug. Ik ging op mijn buik liggen en ze begon met weinig olie mijn rug heerlijk zacht te masseren. Een geluid op de telefoon ging. Ze pajte met één hand de telefoon en masseerde door tijdens het gebruik van de telefoon.... waarbij ze met twee handen bleef masseren. Ik zag niet hoe ze het deed. Even na het terug leggen van de telefoon, was er een beller. Een dame maakte telefonisch een reservering. Dat lukte niet zonder handen, maar één hand ging door en maakte het goed. Het was de laatste verstoring.
Na de rug waren de benen aan de beurt, na het omdraaien de voorzijde. De bril was inmiddels af, dus ik zag een vriendelijk ogende dame. Het geheel was zacht en heerlijk ontspannen, zoals een zachte ontspanningsmassage behoort te zijn. Olie werd spaarzaam grbruikt en netjes verwijderd met een handdoek.
Kortom, het was een goede tip.
Wat hoor ik daar
Gister maar weer hier binnen gestapt ondanks dat ik hier niet zo,n beste ervaring had.
Werd vriendelijk ontvangen door jonge dame en gingen naar nette kamer , dat is hier prima voor elkaar, en vroeg om een echt ontspannende massage geen knijp en druk werk dus.
Moet zeggen dat heeft ze 90 minuten goed vol gehouden en zelfs zo goed dat ik af en toe ff weg dommelde
Na de massage werd alle olie er met een handdoek afgehaald alhoewel ze niet echt veel olie gebruikt heeft.
Kom hier zeker nog een x terug.
Werd vriendelijk ontvangen door jonge dame en gingen naar nette kamer , dat is hier prima voor elkaar, en vroeg om een echt ontspannende massage geen knijp en druk werk dus.
Moet zeggen dat heeft ze 90 minuten goed vol gehouden en zelfs zo goed dat ik af en toe ff weg dommelde
Na de massage werd alle olie er met een handdoek afgehaald alhoewel ze niet echt veel olie gebruikt heeft.
Kom hier zeker nog een x terug.
ach ja ik ben daar in t verleden vaker geweest en op enig moment voorspelbaar
was dit een nieuwe ?
heb je de Ukrainse al eens gehad bij Beijing
was dit een nieuwe ?
heb je de Ukrainse al eens gehad bij Beijing
Volgensmij geen nieuwe hier, voor mij valt het telkens tegen hier. Fijn dat je een goede ervaring hebt gehad.
Bij de buurman Beijing is de dame uit Oekraïne een topper inderdaad, jammer dat ze niet veel aanwezig is.
Bij de buurman Beijing is de dame uit Oekraïne een topper inderdaad, jammer dat ze niet veel aanwezig is.
Graag in de berichten bij deze salon het over deze salon te hebben.
Recensies over de buren dus graag bij de buren plaatsen.
Recensies over de buren dus graag bij de buren plaatsen.
Leuker kunnen we het wèl maken.