(CN) Zeemeermin massage, Amsterdamsestraatweg 294

Plaats reactie
BlueAngel
Site Admin

China-CN (CN) Zeemeermin massage, Amsterdamsestraatweg 294

Bericht: # 475Bericht BlueAngel »

Afbeelding

Amsterdamsestraatweg 294
3551 CS Utrecht
Mob: +31-6-2314 8000

Openingstijden: alleen op afspraak, zondag t/m vrijdag tot 22:00
Tarieven: vanaf € 50/1uur

27-11-2022: Tarieven aangepast. Met dank aan Bart197400 voor de melding.
Daantje

Re: (CN) Zeemeermin massage, Amsterdamsestraatweg 294

Bericht: # 5932Bericht Daantje »

Pas geleden hier op de bonnefooi langs geweest, het was vroeg in de ochtend de vloer was nog niet opgedroogd van een dweilbeurt. Ik werd begeleid naar een kamertje helemaal achterin, waarin zich ook nog een vaste trap bevond. De massage was over het algemeen voldoende, knopen werden goed gevonden.
Na het omdraaien wat over drukte en prijs gekletst en noemde Tannie een andere prijs dan de €45,- die op het A4 tje vermeld stond bij binnenkomst nml: €50,-
omdat de spieren stevig zouden zijn, haar op de prijslijst gewezen en deze x kon het nog voor die €45,-
Vreemd om daar op 3/4 van de massages achter te komen als masseuse.
vlammschot

Bericht: # 5940Bericht vlammschot »

De naam Tannie heb ik hier niet eerder gehoord, kunt u haar omschrijven?
Wellicht is er een nieuwe ster geboren of sprake van een naamswijziging zoals wel vaker het geval is in dit wereldje
Daantje

Bericht: # 6000Bericht Daantje »

vlammschot schreef: ma 10 okt 2022 15:44 De naam Tannie heb ik hier niet eerder gehoord, kunt u haar omschrijven?
Wellicht is er een nieuwe ster geboren of sprake van een naamswijziging zoals wel vaker het geval is in dit wereldje
Lengte 1.65 -halflang zwart haar- rond de 40 en bril
vlammschot

Bericht: # 6012Bericht vlammschot »

Dank u wel
waarschijnlijk heeft Titi dan het veld moeten ruimen...tenzij er door drukte iemand is bijgekomen.
Dit laatste lijkt me niet waarschijnlijk.
vlammschot

Bericht: # 6581Bericht vlammschot »

Tot mijn vreugde is Titi hier nog steeds.
de andere dame met bril, herken ik van een andere plek.
Als vanouds hier goed gemasseerd. zwijgzaam doch doeltreffend.
het mondkapje blijft op, misschien dat dat de reden van het zwijgen is.
U kunt hier met pijnklachten goed terecht, als u aangeeft wat uw problemen zijn is er extra aandacht voor die spier en aanverwante spiergroepen.
Ik durf zelfs te beweren dat ze in een uur meer heelt dan een fysio in 3 sessies.

Mvg Vlamm
eddepet

Bericht: # 6878Bericht eddepet »

ik zie staan 35 euro voor een uur. Is dat nog actueel??
Bart197400

Bericht: # 6976Bericht Bart197400 »

Nee, laatst geweest, inmiddels 50 euro per uur....
vlammschot

Bericht: # 10246Bericht vlammschot »

Titi, is klein..ik denk nog geen 1,55 en draagt het halflange haar vaak in een staartje.
Als je lichamelijke ongemakken hebt en dat duidelijk aangeeft zal ze alle kennis en kracht die ze heeft inzetten.
Ik word persoonlijk erg gelukkig van haar uitstekende nek en schouders massage. :)
Opab

Bericht: # 12520Bericht Opab »

De zeemeermin is voorlopig gesloten door de burgemeester, de reden is niet bekend.
vlammschot

Bericht: # 12524Bericht vlammschot »

Opab schreef: ma 11 sep 2023 09:40 De zeemeermin is voorlopig gesloten door de burgemeester, de reden is niet bekend.
verdorie.de tent liep al niet zo denderend.
Hoop dat de dames snel ander werk vinden. En een betere locatie .
Nighthawk

Bericht: # 12527Bericht Nighthawk »

Opab schreef: ma 11 sep 2023 09:40 De zeemeermin is voorlopig gesloten door de burgemeester, de reden is niet bekend.
Afbeelding
Pippi Langkous

Bericht: # 12529Bericht Pippi Langkous »

Toch altijd ratten die bepaalde zaken gaan verraden en aangeven, hè?
vlammschot

Bericht: # 12533Bericht vlammschot »

Valt weinig te verraden.
Eerder uitlokking, rancuneuze klant, of sluwe concurrent.
Uiteraard koffiedik...maar zou me minder verbazen dan exploiteren seks-inrichting.
Nighthawk

Bericht: # 12539Bericht Nighthawk »

vlammschot schreef: wo 13 sep 2023 00:09 Uiteraard koffiedik...maar zou me minder verbazen dan exploiteren seks-inrichting.
Dit is de juridische stok waarmee kan worden geslagen. De gemeente zal, op basis van eigen bevindingen en/of (anonieme) melding(en), hebben vastgesteld dat er in deze salon meer heeft plaatsgevonden dan alleen massages. Bij gebreke aan een vergunning op grond van de APV is het bedrijf daarom in overtreding en wordt er door de gemeente gehandhaafd.
Satrai

Bericht: # 12543Bericht Satrai »

vlammschot schreef: wo 13 sep 2023 00:09 Valt weinig te verraden.
Eerder uitlokking, rancuneuze klant, of sluwe concurrent.
Uiteraard koffiedik...maar zou me minder verbazen dan exploiteren seks-inrichting.
Rancuneuze klanten zijn er zeer zeker. In een salon, waarvan ik de naam hier niet ga noemen, stapte eens een man binnen die met luide stem bleef roepen "waarom wil je mij niet masseren, jij rot-Chinees".
Daar komt dan ook nog eens bij dat het simpelweg bestaan van salons bij een aantal gemeente-ambtenaren een doorn in het oog is. Alles bij elkaar betekent dit dat massagesalons onder een vergrootglas liggen. Bij de kleinste misstap volgt een sluiting. Zie het resultaat in Utrecht. Amsterdamse Straatweg nu vs 2012.
oortjes
Contacteer:

Bericht: # 12544Bericht oortjes »

Satrai schreef: wo 13 sep 2023 19:33 Daar komt dan ook nog eens bij dat het simpelweg bestaan van salons bij een aantal gemeente-ambtenaren een doorn in het oog is. Alles bij elkaar betekent dit dat massagesalons onder een vergrootglas liggen. Bij de kleinste misstap volgt een sluiting. Zie het resultaat in Utrecht. Amsterdamse Straatweg nu vs 2012.
Exact dat. De salons liggen onder het vergrootglas, omdat de gemeente liever andere bedrijven ziet.

En soms zijn er salons waarbij geen vergrootglas nodig is om meer dan massage te zien. Persoonlijk zie ik dan nog steeds geen probleem, maar daar denken velen anders over.
Wat hoor ik daar :oops:
vlammschot

Bericht: # 12546Bericht vlammschot »

Satrai schreef: wo 13 sep 2023 19:33 Rancuneuze klanten zijn er zeer zeker. In een salon, waarvan ik de naam hier niet ga noemen, stapte eens een man binnen die met luide stem bleef roepen "waarom wil je mij niet masseren, jij rot-Chinees".
Daar komt dan ook nog eens bij dat het simpelweg bestaan van salons bij een aantal gemeente-ambtenaren een doorn in het oog is. Alles bij elkaar betekent dit dat massagesalons onder een vergrootglas liggen. Bij de kleinste misstap volgt een sluiting. Zie het resultaat in Utrecht. Amsterdamse Straatweg nu vs 2012.
Hier gaan mijn nekharen van overeind.
Wat begrijpt iemand niet aan "nee" ?
Trieste hufter.
Willy

Bericht: # 12548Bericht Willy »

Ik kan mij dat van een concurrent of boze klant niet voorstellen. Lijkt mij dat de gemeente na een belletje niet gelijk een team gaat samenstellen om binnen te vallen. Ik denk dat gemeentes gewoon zelf beleid maken en gestructureerd controleren met mystery guests.
vlammschot

Bericht: # 12549Bericht vlammschot »

Misschien eens kijken naar naastgelegen of tegenoverliggende panden.
Wie heeft belang bij de locatie..of interesse in het pand.
Het verbaast me dat juist de zeemeermin op de korrel genomen wordt.
oortjes
Contacteer:

Bericht: # 12595Bericht oortjes »

Eerst sluit de gemeente Utrecht het Zandpad en de Europalaan, want er moet geld verdiend wordrn met woningbouw. Vervolgens blijkt prostitutie niet te verdwijnen. Deze verplaatst zich. Het is de gemeente Utrecht gelukt het onzichtbaar te maken, met alle risico's en gevolgen die daarbij horen. Ook massagesalons pikken een graantje mee, schijnbaar. Oud burgemeesters en wethouders zullen heerlijk slapen in de wetenschap dat ze met ogen dicht niks zien. De huidige handhavers zullen trots zijn op hun daadkracht.

Dat is de ene kant van het verhaal. De andere kant is dat er nog twee vergunde gelegenheden in Utrecht zijn die het niet makkelijk hebben in deze stad. Die hebben last van illegale concurrentie. Daarvoor is het fijn dat gehandhaafd wordt.

En de dames? Die kunnen het bekijken, maar er zal geen politicus of ambtenaar met goede bedoelingen naar omkijken.

De oplossing is natuurlijk veel meer vergunnen.

Hopelijk trappen niet meer salons in de lucratieve val van logischerwijs veel aanwezige vraag, met een enkeltje sluiting tot gevolg.
Willy

Bericht: # 12601Bericht Willy »

oortjes schreef: ma 18 sep 2023 22:46
Eerst sluit de gemeente Utrecht het Zandpad en de Europalaan, want er moet geld verdiend wordrn met woningbouw. Vervolgens blijkt prostitutie niet te verdwijnen. Deze verplaatst zich. Het is de gemeente Utrecht gelukt het onzichtbaar te maken, met alle risico's en gevolgen die daarbij horen. Ook massagesalons pikken een graantje mee, schijnbaar. Oud burgemeesters en wethouders zullen heerlijk slapen in de wetenschap dat ze met ogen dicht niks zien. De huidige handhavers zullen trots zijn op hun daadkracht.

Dat is de ene kant van het verhaal. De andere kant is dat er nog twee vergunde gelegenheden in Utrecht zijn die het niet makkelijk hebben in deze stad. Die hebben last van illegale concurrentie. Daarvoor is het fijn dat gehandhaafd wordt.

En de dames? Die kunnen het bekijken, maar er zal geen politicus of ambtenaar met goede bedoelingen naar omkijken.

De oplossing is natuurlijk veel meer vergunnen.

Hopelijk trappen niet meer salons in de lucratieve val van logischerwijs veel aanwezige vraag, met een enkeltje sluiting tot gevolg.
Je moet hier ook niet de logica van willen inzien of het proberen te rechtvaardigen. volgens mij is het best eenvoudig. Gemeente wil in de basis helemaal geen gedoe of handhaven maar soms worden ze door de omstandigheden gedwongen wat te doen. Volgens mij niet heel veel anders dan in Arnhem. Een gebied dat onder druk staat en klachten van de omgeving. Dan moet de gemeente wat gaan doen of ze wil of niet. En als de mysterie guest dan ook nog wat krijgt aangeboden gaat het slot erop.

Dat er echt gebruikte condooms in de prullenbak worden gegooid is wel bijzonder natuurlijk. Haast niet voor te stellen dat dit echt zo is gegaan. Of iemand die de salon heeft willen benadelen danwel oliedom van de salon.
vlammschot

Bericht: # 12602Bericht vlammschot »

kan iemand dit artikel kopiëren?
ik heb geen zin om een account aan te maken ;)
cor1006

Bericht: # 12605Bericht cor1006 »

vlammschot schreef: ma 18 sep 2023 23:47 kan iemand dit artikel kopiëren?
ik heb geen zin om een account aan te maken ;)
Er zullen wel auteursrechten op rusten.... maar dat zien we dan wel weer:

Niet voor het eerst wordt een ‘foute’ massagesalon aan Amsterdamsestraatweg gesloten: 5 vragen en antwoorden

Een massagesalon op de Amsterdamsestraatweg in Utrecht is gesloten vanwege seksuele handelingen die er verricht werden. Het gaat om ‘Zeemeermin’, recht tegenover de Plantage. Het is in tien jaar tijd al de elfde massagesalon in deze straat die de deuren moet sluiten. Vijf vragen en antwoorden over ‘foute’ massagesalons.

1. Hoe kwam aan het licht wat er gebeurde bij Zeemeermin aan de Amsterdamsestraatweg?
De gemeente Utrecht ontving een melding: vanuit ‘Zeemeermin’ zouden gebruikte condooms in de openbare prullenbak gegooid worden. Dit maakte het bedrijf volgens de gemeente Utrecht verdacht. Mogelijk zou de zaak een seksinrichting zijn. Om erachter te komen wat er achter gesloten deuren gebeurde, onderzochten inspecteurs van de afdeling Toezicht en Handhaving Bebouwde Omgeving het pand.

2. Hoe gaat zo’n onderzoek in zijn werk?
Eén van de inspecteurs is meerdere keren naar ‘Zeemeermin’ gegaan voor een massage. Hij was een zogenaamde ‘mystery guest’. Zo iemand gebruikt de gemeente vaker, omdat het volgens haar onmogelijk is om aanbod van seksuele diensten op een andere manier vast te stellen.
De inspecteur zag tijdens zijn bezoeken met eigen ogen dat er inderdaad seksuele diensten werden aangeboden. Hij kreeg een ‘happy ending’ aangeboden tijdens zijn massage.
De uitbater van de massagesalon heeft later aan de gemeente aangegeven dat 95 procent van de klanten enkel kwam voor massages. ,,Daar vindt geen happy ending plaats”, zei deze persoon. Soms was dat wel het geval, maar dan zou de ondernemer worden gedwongen of gechanteerd, was het verhaal.

3. Wat is nu het gevolg voor de massagesalon?
‘Wij hebben er geen enkel vertrouwen in dat u zelf in staat bent om de bestaande werkwijze en cultuur in uw bedrijf om te draaien. Van chantage of dwang, zoals u aangaf (...), is niets gebleken. En zelfs als hiervan sprake zou zijn, betekent dat nog dat u kennelijk niet in staat bent hieraan weerstand te bieden en het uitvoeren van seksuele diensten te voorkomen’, schrijft de gemeente in een brief aan de ondernemer, waarin de gedwongen sluiting wordt toegelicht.
De zaak is op 4 september door de gemeente gesloten. De sloten zijn vervangen zodat de exploitant het pand niet meer kan betreden. Dit is voor zes maanden het geval.

4. Waarom treedt de gemeente zo hard op?
De gemeente treedt hard op omdat ‘de bekendheid van dit pand voor deze diensten moet worden doorbroken’. Daarnaast wil ze de leefbaarheid van de straat verbeteren. De Amsterdamsestraatweg moet af van het slechte imago. Of zoals de gemeente het formuleert: ,,De Amsterdamsestraatweg staat al jaren onder druk.”
Met het sluiten van deze massagesalon hoopt Utrecht de leefbaarheid in de woon- en leefomgeving te verhogen en illegale prostitutie tegen te gaan. ,,Het toevoegen van dit soort gevoelige functies draagt niet bij aan het herstel van de leefbaarheid waaraan wordt gewerkt door diverse maatregelen.”
Daarnaast denkt de gemeente dat de ondernemer zijn verantwoordelijkheid niet neemt. ‘Uw bedrijf heeft aannemelijk dan ook een grotere bekendheid op dit vlak. Dat de melder aangeeft dat ook gebruikte condooms worden weggegooid, baart nog meer zorgen. Dit alles maakt een sluiting ook noodzakelijk om deze bekendheid te doorbreken.’

5. Hoe vaak komt zo’n sluiting voor?
Aan de Amsterdamsestraatweg is het sinds 2013 elf keer gebeurd, dus vaker dan eens per jaar. In heel de stad Utrecht komt er eens tot twee keer per jaar een sluiting voor vanwege prostitutie in een bedrijfspand of woning. Tot en met 2018 waren het er zo’n vier per jaar.
oortjes
Contacteer:

Bericht: # 12618Bericht oortjes »

Willy schreef: ma 18 sep 2023 23:43 Je moet hier ook niet de logica van willen inzien of het proberen te rechtvaardigen. volgens mij is het best eenvoudig. Gemeente wil in de basis helemaal geen gedoe of handhaven maar soms worden ze door de omstandigheden gedwongen wat te doen.
Ik probeer duidelijk te maken dat het beleid van de gemeente één van de grondoorzaken van prostitutie in massagesalons is. De gemeente wordt nu gedwongen een probleem op te lossen wat het zelf (mede) gecreëerd heeft.
Willy schreef: ma 18 sep 2023 23:43 Dat er echt gebruikte condooms in de prullenbak worden gegooid is wel bijzonder natuurlijk. Haast niet voor te stellen dat dit echt zo is gegaan. Of iemand die de salon heeft willen benadelen danwel oliedom van de salon.
Dat is helemaal niet zo bijzonder. Condooms wil je niet achterlaten in een pand waar prostitutie niet toegestaan is, dus die neem je als klant mee. En ja, wat moet je er dan mee?

Degene die het gezien en gemeld heeft, heeft natuurlijk wel de salon willen benadelen.
vlammschot

Bericht: # 12629Bericht vlammschot »

Ik ben niet heiliger dan de paus en bezoek al jaren salons.
Nooit eerder heb ik meegemaakt dat een condoom in een prullenbak werd gegooid.
iedereen ( ook zij die het nooooit doen) die wel eens verder is gegaan dan wat knijp en kneedwerk weet hoe een condoom verdwijnt.
Geen enkele masseuse is zo naïef.
Wat de zeemeermin betreft...dit riekt.
wat die mystery guest betreft. ik weet dat je meeleest, maar allemensen, kijk jij jezelf nog aan tijdens het scheren?
oortjes
Contacteer:

Bericht: # 12633Bericht oortjes »

vlammschot schreef: wo 20 sep 2023 10:56 wat die mystery guest betreft. ik weet dat je meeleest, maar allemensen, kijk jij jezelf nog aan tijdens het scheren?
Goede vraag.

Ik ben ook niet heiliger dan de paus en niet verbaasd over het verdwijnen van condooms op deze wijze. Overigens heb ik al zeer geruine tijd geen Utrechtse salon meer bezocht, dus in deze ben ik onschuldig :D
Willy

Bericht: # 12636Bericht Willy »

oortjes schreef: di 19 sep 2023 18:50Dat helemaal niet zo bijzonder. Condooms wil je niet achterlaten in een pand waar prostitutie niet toegestaan is, dus die neem je als klant mee. En ja, wat moet je er dan mee?
Tsja dan verschillen we van mening. Als je er over nadenkt dat je ze niet wil achterlaten dan is de eerste de beste prullenbak nou niet echt een heel veel beter alternatief.
oortjes
Contacteer:

Bericht: # 12640Bericht oortjes »

Willy schreef: wo 20 sep 2023 15:58 Tsja dan verschillen we van mening. Als je er over nadenkt dat je ze niet wil achterlaten dan is de eerste de beste prullenbak nou niet echt een heel veel beter alternatief.
Nouja, niet veel klanten zullen gevulde condooms in de auto mee willen nemen om thuis weg te gooien. Dan is de afvalbak tussen salon en parkeerplaats een prima anonieme optie waar gewoonlijk niemand meer in kijkt.
Robo

Bericht: # 12642Bericht Robo »

Werkelijk. Perfecte discussie. :lol:
Rol

Bericht: # 12643Bericht Rol »

Ben hier ook wel eens onder behandeling geweest. Heb nooit afval mee hoeven nemen na afloop
oortjes
Contacteer:

Bericht: # 12645Bericht oortjes »

Robo schreef: wo 20 sep 2023 22:04 Werkelijk. Perfecte discussie. :lol:
Haha. Liefhebbers hebben ook hun praktische problemen :P

Bij salons waar mystery guests zwaar teleurgesteld weglopen, speelt dit natuurlijk allemaal niet. Dat zijn gelukkig nog steeds de meeste salons, lijkt mij zo.
oortjes schreef: wo 20 sep 2023 12:10 Overigens heb ik al zeer geruine tijd geen Utrechtse salon meer bezocht, dus in deze ben ik onschuldig
vlammschot

Bericht: # 12651Bericht vlammschot »

oortjes schreef: do 21 sep 2023 20:23
Robo schreef: wo 20 sep 2023 22:04 Werkelijk. Perfecte discussie. :lol:

Bij salons waar mystery guests zwaar teleurgesteld weglopen, speelt dit natuurlijk allemaal niet. Dat zijn gelukkig nog steeds de meeste salons, lijkt mij zo.
het wordt een ander verhaal als zo'n mysteryminkukel zich als regelmatige klant profileert en zo misschien een vertrouwensband weet te creëren,misschien zelfs wel uitlokt.
Een beetje advocaat maakt natuurlijk gehakt van zo'n verhaal.
Ouradventure

Bericht: # 12653Bericht Ouradventure »

Het lijkt me best een leuk baantje, mystery guest. Ik vermoed alleen dat ik geen verboden praktijken zal constateren. :D
Today, is the first day, of the rest of your life! :idea:
thaithau

Bericht: # 12654Bericht thaithau »

het wordt een ander verhaal als zo'n mysteryminkukel zich als regelmatige klant profileert en zo misschien een vertrouwensband weet te creëren,misschien zelfs wel uitlokt.
Dat impliceert onderstaand wel ....bezoeken meervoud ...
de inspecteur zag tijdens zijn bezoeken met eigen ogen
oortjes
Contacteer:

Bericht: # 12655Bericht oortjes »

vlammschot schreef: vr 22 sep 2023 12:42 het wordt een ander verhaal als zo'n mysteryminkukel zich als regelmatige klant profileert en zo misschien een vertrouwensband weet te creëren,misschien zelfs wel uitlokt.
Een beetje advocaat maakt natuurlijk gehakt van zo'n verhaal.
Als er sprake is van uitlokking, zeker.

Als er tijdens meerdere bezoeken meerdere incidenten geconstateerd zijn zonder dat sprake is van uitlokking, is het verhaal van de advocaat al snel gehakt.

Of een gevuld condoom in nabijgelegen afvalbak als bewijslast geldt, waag ik wel te betwijfelen.
Satrai

Bericht: # 12754Bericht Satrai »

Amsterdamse Straatweg (!): leefbaarheid, veiligheid, overlast, goede naam verbeteren. Volgens mij zijn er dan wel dringendere zaken aan te pakken in deze buurt dan het sluiten van massagesalons. 8-)
Er zal wel meer achter zitten dan de argumenten waarmee de gemeente hier aan komt.
oortjes
Contacteer:

Bericht: # 12755Bericht oortjes »

Satrai schreef: do 28 sep 2023 20:05 Er zal wel meer achter zitten dan de argumenten waarmee de gemeente hier aan komt.
Het zal dezelfde denkfout zijn als in Arnhem op de Steenstraat gemaakt wordt. Men denkt dat massagesalons het niveau van de straat omlaag halen, terwijl er eigenlijk heel andere problemen leven.
vlammschot

Bericht: # 12759Bericht vlammschot »

oortjes schreef: do 28 sep 2023 20:19
Satrai schreef: do 28 sep 2023 20:05 Er zal wel meer achter zitten dan de argumenten waarmee de gemeente hier aan komt.
Het zal dezelfde denkfout zijn als in Arnhem op de Steenstraat gemaakt wordt. Men denkt dat massagesalons het niveau van de straat omlaag halen, terwijl er eigenlijk heel andere problemen leven.
Er spelen meerdere dingen.
Een massagesalon is een makkelijk doelwit.
Ik krijg de indruk dat men geen verweer heeft bij een aantijging vanwege de communicatie.
Ik heb redenen om aan te nemen dat de panden in handen zijn van Turkse eigenaren, dit weet de gemeente ook.
de gemeente zal een Turks cafe niet aanpakken vanwege de weerstand...dus doen ze alsof ze onwetend zijn en pakken ze zogenaamd de chinees aan..en daarmee ook de Turkse eigenaar.
vlammschot

Bericht: # 13753Bericht vlammschot »

Weet iemand of de dames elders werkzaam zijn?
oehoeboeroe

Bericht: # 13818Bericht oehoeboeroe »

vlammschot schreef: wo 15 nov 2023 23:11 Weet iemand of de dames elders werkzaam zijn?
Ik heb enkele keren geprobeerd te bellen en te appen naar de mij bekende telefoonnummers, maar er wordt niet gereageerd.
Voorstellingsvermogen is belangrijker dan kennis. :idea:
vlammschot

Bericht: # 13837Bericht vlammschot »

oehoeboeroe schreef: zo 19 nov 2023 20:12
vlammschot schreef: wo 15 nov 2023 23:11 Weet iemand of de dames elders werkzaam zijn?
Ik heb enkele keren geprobeerd te bellen en te appen naar de mij bekende telefoonnummers, maar er wordt niet gereageerd.
Ik ook, daarom dacht ik dat ze misschien een andere werkplek had gevonden.
Ik kan me namelijk niet voorstellen dat ze over een paar maandjes weer op de dezelfde locatie terugkeert.
aan de andere kant kan ik me wel voorstellen dat ze helemaal niet meer terugkeert..zo geweldig liep de toko niet.
Plaats reactie

Terug naar “Utrecht”