Amsterdamsestraatweg 294
3551 CS Utrecht
Mob: +31-6-2314 8000
Openingstijden: alleen op afspraak, zondag t/m vrijdag tot 22:00
Tarieven: vanaf € 50/1uur
27-11-2022: Tarieven aangepast. Met dank aan Bart197400 voor de melding.
Lengte 1.65 -halflang zwart haar- rond de 40 en brilvlammschot schreef: ↑ma 10 okt 2022 15:44 De naam Tannie heb ik hier niet eerder gehoord, kunt u haar omschrijven?
Wellicht is er een nieuwe ster geboren of sprake van een naamswijziging zoals wel vaker het geval is in dit wereldje
Dit is de juridische stok waarmee kan worden geslagen. De gemeente zal, op basis van eigen bevindingen en/of (anonieme) melding(en), hebben vastgesteld dat er in deze salon meer heeft plaatsgevonden dan alleen massages. Bij gebreke aan een vergunning op grond van de APV is het bedrijf daarom in overtreding en wordt er door de gemeente gehandhaafd.vlammschot schreef: ↑wo 13 sep 2023 00:09 Uiteraard koffiedik...maar zou me minder verbazen dan exploiteren seks-inrichting.
Rancuneuze klanten zijn er zeer zeker. In een salon, waarvan ik de naam hier niet ga noemen, stapte eens een man binnen die met luide stem bleef roepen "waarom wil je mij niet masseren, jij rot-Chinees".vlammschot schreef: ↑wo 13 sep 2023 00:09 Valt weinig te verraden.
Eerder uitlokking, rancuneuze klant, of sluwe concurrent.
Uiteraard koffiedik...maar zou me minder verbazen dan exploiteren seks-inrichting.
Exact dat. De salons liggen onder het vergrootglas, omdat de gemeente liever andere bedrijven ziet.Satrai schreef: ↑wo 13 sep 2023 19:33 Daar komt dan ook nog eens bij dat het simpelweg bestaan van salons bij een aantal gemeente-ambtenaren een doorn in het oog is. Alles bij elkaar betekent dit dat massagesalons onder een vergrootglas liggen. Bij de kleinste misstap volgt een sluiting. Zie het resultaat in Utrecht. Amsterdamse Straatweg nu vs 2012.
Hier gaan mijn nekharen van overeind.Satrai schreef: ↑wo 13 sep 2023 19:33 Rancuneuze klanten zijn er zeer zeker. In een salon, waarvan ik de naam hier niet ga noemen, stapte eens een man binnen die met luide stem bleef roepen "waarom wil je mij niet masseren, jij rot-Chinees".
Daar komt dan ook nog eens bij dat het simpelweg bestaan van salons bij een aantal gemeente-ambtenaren een doorn in het oog is. Alles bij elkaar betekent dit dat massagesalons onder een vergrootglas liggen. Bij de kleinste misstap volgt een sluiting. Zie het resultaat in Utrecht. Amsterdamse Straatweg nu vs 2012.
Eerst sluit de gemeente Utrecht het Zandpad en de Europalaan, want er moet geld verdiend wordrn met woningbouw. Vervolgens blijkt prostitutie niet te verdwijnen. Deze verplaatst zich. Het is de gemeente Utrecht gelukt het onzichtbaar te maken, met alle risico's en gevolgen die daarbij horen. Ook massagesalons pikken een graantje mee, schijnbaar. Oud burgemeesters en wethouders zullen heerlijk slapen in de wetenschap dat ze met ogen dicht niks zien. De huidige handhavers zullen trots zijn op hun daadkracht.
Je moet hier ook niet de logica van willen inzien of het proberen te rechtvaardigen. volgens mij is het best eenvoudig. Gemeente wil in de basis helemaal geen gedoe of handhaven maar soms worden ze door de omstandigheden gedwongen wat te doen. Volgens mij niet heel veel anders dan in Arnhem. Een gebied dat onder druk staat en klachten van de omgeving. Dan moet de gemeente wat gaan doen of ze wil of niet. En als de mysterie guest dan ook nog wat krijgt aangeboden gaat het slot erop.oortjes schreef: ↑ma 18 sep 2023 22:46Eerst sluit de gemeente Utrecht het Zandpad en de Europalaan, want er moet geld verdiend wordrn met woningbouw. Vervolgens blijkt prostitutie niet te verdwijnen. Deze verplaatst zich. Het is de gemeente Utrecht gelukt het onzichtbaar te maken, met alle risico's en gevolgen die daarbij horen. Ook massagesalons pikken een graantje mee, schijnbaar. Oud burgemeesters en wethouders zullen heerlijk slapen in de wetenschap dat ze met ogen dicht niks zien. De huidige handhavers zullen trots zijn op hun daadkracht.
Dat is de ene kant van het verhaal. De andere kant is dat er nog twee vergunde gelegenheden in Utrecht zijn die het niet makkelijk hebben in deze stad. Die hebben last van illegale concurrentie. Daarvoor is het fijn dat gehandhaafd wordt.
En de dames? Die kunnen het bekijken, maar er zal geen politicus of ambtenaar met goede bedoelingen naar omkijken.
De oplossing is natuurlijk veel meer vergunnen.
Hopelijk trappen niet meer salons in de lucratieve val van logischerwijs veel aanwezige vraag, met een enkeltje sluiting tot gevolg.
kan iemand dit artikel kopiëren?
Er zullen wel auteursrechten op rusten.... maar dat zien we dan wel weer:vlammschot schreef: ↑ma 18 sep 2023 23:47 kan iemand dit artikel kopiëren?
ik heb geen zin om een account aan te maken![]()
Ik probeer duidelijk te maken dat het beleid van de gemeente één van de grondoorzaken van prostitutie in massagesalons is. De gemeente wordt nu gedwongen een probleem op te lossen wat het zelf (mede) gecreëerd heeft.
Dat is helemaal niet zo bijzonder. Condooms wil je niet achterlaten in een pand waar prostitutie niet toegestaan is, dus die neem je als klant mee. En ja, wat moet je er dan mee?
Goede vraag.vlammschot schreef: ↑wo 20 sep 2023 10:56 wat die mystery guest betreft. ik weet dat je meeleest, maar allemensen, kijk jij jezelf nog aan tijdens het scheren?
Tsja dan verschillen we van mening. Als je er over nadenkt dat je ze niet wil achterlaten dan is de eerste de beste prullenbak nou niet echt een heel veel beter alternatief.
Nouja, niet veel klanten zullen gevulde condooms in de auto mee willen nemen om thuis weg te gooien. Dan is de afvalbak tussen salon en parkeerplaats een prima anonieme optie waar gewoonlijk niemand meer in kijkt.
Haha. Liefhebbers hebben ook hun praktische problemen
het wordt een ander verhaal als zo'n mysteryminkukel zich als regelmatige klant profileert en zo misschien een vertrouwensband weet te creëren,misschien zelfs wel uitlokt.
Dat impliceert onderstaand wel ....bezoeken meervoud ...het wordt een ander verhaal als zo'n mysteryminkukel zich als regelmatige klant profileert en zo misschien een vertrouwensband weet te creëren,misschien zelfs wel uitlokt.
de inspecteur zag tijdens zijn bezoeken met eigen ogen
Als er sprake is van uitlokking, zeker.vlammschot schreef: ↑vr 22 sep 2023 12:42 het wordt een ander verhaal als zo'n mysteryminkukel zich als regelmatige klant profileert en zo misschien een vertrouwensband weet te creëren,misschien zelfs wel uitlokt.
Een beetje advocaat maakt natuurlijk gehakt van zo'n verhaal.
Het zal dezelfde denkfout zijn als in Arnhem op de Steenstraat gemaakt wordt. Men denkt dat massagesalons het niveau van de straat omlaag halen, terwijl er eigenlijk heel andere problemen leven.
Er spelen meerdere dingen.
Ik heb enkele keren geprobeerd te bellen en te appen naar de mij bekende telefoonnummers, maar er wordt niet gereageerd.
Ik ook, daarom dacht ik dat ze misschien een andere werkplek had gevonden.oehoeboeroe schreef: ↑zo 19 nov 2023 20:12Ik heb enkele keren geprobeerd te bellen en te appen naar de mij bekende telefoonnummers, maar er wordt niet gereageerd.