Eerste recensie hier van mij!
Heb deze salon 2x bezocht. De twee masseurs (weet de namen niet meer) die mij hebben geholpen waren vriendelijk en gaven een goede massage. De salon zag er fris en schoon uit, je kan er ook een douche nemen aan het eind van je massage.
Massage zelf is genieten geblazen.
Op zakenreis ben ik hier even wezen buurten. Het is een half uurtje van Venlo. En korter wanneer je met je Porsche 911 even het rechter pedaal intrapt.
Ten eerste, het zijn geen masseurs, maar masseuses. Gelukkig. Sterker nog, de foto's op de website zijn real. Dus voor de liefhebbers. Nana is desgevraagd 25 jaar oud. Ik dacht dat ik met een tiener stond te praten.
De massage is werkelijk iets heel anders dan ik had verwacht. Dat "genieten geblazen" van de vorige recencent heeft mijns inziens niets te maken met de massage. Vooraf wordt ondubbelzinnig aan je gevraagd wat je allemaal wilt. En er is een lijst van mogelijkheden, maar er is maar 1 soort massage. Rara. Op dat moment heb ik vriendelijk bedankt.
Wetende dat je hier overal thaise massages kan krijgen onder 50 euri per uur (altijd met onderbroek aan)...kies ik dan liever voor het nette. In dit soort salons kun je zelden een kwalitatief goede massage krijgen.
Waarvan akte
Today, is the first day, of the rest of your life!