(CN) Ivy massage & pedicure centrum, Vlietlaan 46-B

Plaats reactie
BlueAngel
Site Admin

China-CN (CN) Ivy massage & pedicure centrum, Vlietlaan 46-B

Bericht: # 231Bericht BlueAngel »

Afbeelding

Vlietlaan 46-B
1404 CC Bussum
Mob: +31-6-1357 7202
Website

Openingstijden: dagelijks van 10:00 tot 22:00
Tarieven: vanaf € 25/½uur, € 45/1uur, € 60/1½uur
cor1006

Re: (CN) Ivy massage & pedicure centrum, Vlietlaan 46-B

Bericht: # 917Bericht cor1006 »

Massages zijn hier als vanouds …. echter wel met nieuwe dames. Dit is een goed adres voor de liefhebbers van een Chinese massage zoals die hoort te zijn. Weinig gebruik van olie, aandacht voor de spieren en een fijne (naar keuze) afsluitende voet- of hoofdmassage. Helaas zijn hier de prijzen regenwoordig aan de hoge kant. Vijftig euro voor een uur is niet echt Chinees te noemen.
TimBeekman

Bericht: # 1396Bericht TimBeekman »

Ben een maand of 10 geleden bij Ivy geweest, was een prima massage. Netjes afgesloten kamers en je kunt je geheel uitkleden. De massage was goed, stevig en de tijd werd goed volgemaakt. Kopje thee bij afloop maakte de gehele ervaring meer dan prima. De wat hogere prijs vind ik persoonlijk niet erg want je krijgt er ook een prima massage voor terug. Kom hier nog wel eens terug.
Elephant13

Bericht: # 1417Bericht Elephant13 »

Afgelopen week eindelijk weer eens binnen gelopen bij Ivy. Werd met een brede lach ontvangen door Lily. Dit klein Chinees vrouwtje is nog steeds ongelofelijk aardig en heerlijk kundig. Massage als vanouds. Ik verkies Ivy boven de Provence, maar ja, dat blijft natuurlijk altijd een persoonlijke ervaring.
Massage lover

Bericht: # 2720Bericht Massage lover »

Helemaal eens met voorgaande berichten!
Ben hier geregeld geweest en alle massages die ik hier heb gehad waren gewoon goed! Leuke spontane masseuses die plezier hebben in hun vak.
Aanrader!
Reynaerde

Bericht: # 4165Bericht Reynaerde »

Juffrouw Wan opende de deur, en was mijn masseuse
Werk je hier al lang? Ik werk hier niet, help alleen mijn vriendin, bij beetje druk
Een duidelijk standpunt van deze rustige therapeute
Masseren deed ze al in China bij opa en oma toen ze nog klein kind was, en die ervaring was te voelen
Goede grepen, krachtig waar nodig en matig waar gewaardeerd
Vijftig euro kost deze vakvrouw, voor de hele zestig minuten
waar, wanneer, wie, waarom, welke
Reynaerde

Bericht: # 8174Bericht Reynaerde »

Juffrouw Lily zat op haar rug op de bank, een kringloop masseuse opende de deur, en zou mij gaan masseren.
Haar naam wilde ze niet zeggen, masseren was of politoeren met olie, of Sjoukje Dijkstra imiteren met pirouettes op mijn rug met haar nagels
Wat een triestheid, vijftig hele euries voor een uurtje, als zo’n gelegenheid troel zegt uurtje, dan proberen ze je de uitgang na vijftig minuten op te sturen.
Het was een droefheid met overtreffende trap, realistische waarde,? Twintig euro
Ivy een overwoekerende plant, gelijk berenklauw,
Er moet duidelijk een grove bezem door die salon, dat kwaliteit en elan weer een kans krijgen zich te ontwikkelen
waar, wanneer, wie, waarom, welke
Ouradventure

Bericht: # 8247Bericht Ouradventure »

Reynaerde schreef: zo 22 jan 2023 09:25 Juffrouw Lily zat op haar rug op de bank, een kringloop masseuse opende de deur, en zou mij gaan masseren.
Haar naam wilde ze niet zeggen, masseren was of politoeren met olie, of Sjoukje Dijkstra imiteren met pirouettes op mijn rug met haar nagels
Wat een triestheid, vijftig hele euries voor een uurtje, als zo’n gelegenheid troel zegt uurtje, dan proberen ze je de uitgang na vijftig minuten op te sturen.
Het was een droefheid met overtreffende trap, realistische waarde,? Twintig euro
Ivy een overwoekerende plant, gelijk berenklauw,
Er moet duidelijk een grove bezem door die salon, dat kwaliteit en elan weer een kans krijgen zich te ontwikkelen
Heer Reynarde, het is dan wel weer genieten welk een kleurrijk verslag u kunt doen van uw recent bezoek!
U doet mij er een groot plezier mee! Dank...!
Today, is the first day, of the rest of your life! :idea:
guilty

Bericht: # 8633Bericht guilty »

Ik ontving van Ivy een app-berichtje waarin stond dat een 'jong en mooi meisje naar de winkel was gekomen en dat ze deze dinsdag tot zaterdag daar zou werken en dat ik van harte welkom ben om het te proberen'.
Ik zit echter nog enige tijd in het buitenland dus wellicht kan iemand anders iets met deze uitnodiging?
dmoon76

Bericht: # 8807Bericht dmoon76 »

Ik ben er laatst geweest. Het "jong en mooie meisje" werkt hier onder de naam Lina. Ze gaf aan (na lang nadenken) dat ze 30 is maar uiteraard moet je daar toch echt wel de nodige jaren bij op tellen. Of ze mooi is, tja beauty is in the eye of the beholder.

Massage was prettig en redelijk systematisch te noemen. Ik vroeg om een wat hardere massage en die heb ik ook gekregen. Alle knopen werden opgespoord en weg gekneed. Ik heb betaald voor een uur maar was toch 75 minuten binnen geweest. Min puntje is dat ze niet heel fris/zweterig rook. Ik was de eerste die dag, maar het leek alsof ze al de hele dag bezig was geweest.
Zomaar2

Bericht: # 10462Bericht Zomaar2 »

Weer eens langs geweest, niet super maar ook niet echt slecht. Gewoon 13 in een dozijn...
Nick

Bericht: # 11018Bericht Nick »

Ik ben vorige week ook bij Ivy geweest.
Ik was van plan om naar de provance te gaan maar toen ik geparkeerd had en nog in de auto zat zag ik al verschillende mannen naar binnen gaan, dus ik dacht de dames hebben het druk genoeg en ben toen naar Ivy gegaan, waar het hartstikke rustig was.
De masseuse heette Lina, een mooie slanke dame van ongeveer 40, ze geeft een goede massage compleet met hoofd en afsluitende voet massage.
Een leuk detail was toen de massage afgelopen was ze mijn onderbroek pakte en die bij me aantrok.
Het enige vervelende was dat er na ongeveer een kwartier een andere klant binnen kwam en die vroeg ook naar Lina, de andere masseuse vertelde dat hij over 3 kwartier terug kon komen.
Ik weet niet of hij een afspraak had maar het werd een kleine discussie, toen hij weg was heeft de andere masseuse meerdere keren luidkeels lopen praten tegen tegen Lina, die haar negeerde maar ik kon niet echt lekker rustig van mijn massage genieten.
Ik ga er zeker nog een keer terug en hoop dat ik dan wel van mijn rust kan genieten.
vlammschot

Bericht: # 11023Bericht vlammschot »

Het eerder genoemde zweetluchtje van die Lina..heeft u dat ook ervaren?
Nick

Bericht: # 11032Bericht Nick »

Nee, geen zweetluchtjes geroken.
Eddy van Fleppen

Bericht: # 12619Bericht Eddy van Fleppen »

Ik was bij deze salon op een zaterdag een paar weken geleden omdat de eigenaresse me per sms had laten weten dat er een nieuw meisje werkte. Dame in kwestie leek niet Chinees, maar zag er gespierd en knap uit dus ik ben ernaar toe gegaan.

Beste massage ooit. Period. Krachtig, doeltreffend, zorgvuldig en tsja, teder en aan de sensule kant. Knappe vrouw om te zien.

Daarna nooit meer terug gezien, dit Braziliaanse fenomeen en na deze ervaring kan de rest alleen maar tegenvallen. Iemand haar gezien, in Bussum of elders? Heeft de naam Kerie (?) of iets dergelijks.
Plor

Bericht: # 12673Bericht Plor »

Deze dame werkt ook in een andere salon in Bussum. Meerdere dames werken, zonder dat de uitbaatsters daarvan op de hoogte zijn, in verschillende salons in Bussum e.o. (wel Chinese salons). In de regio Bussum, Hilversum, Baarn en Soest hoppen de dames van Salon naar Salon, ze zitten vaak in dezelfde trein en daar worden veel "werkovereenkomsten" beslecht.
scrp

Bericht: # 13803Bericht scrp »

Vandaag weer eens bij salon Ivy binnengestapt. Masseuse van dienst was Lily. Zei dat ze er sinds een half jaar werkte. Leuk om te zien ik denk ergens tussen de 30 en 40 jaar oud. Er kwam aardig wat kracht uit haar lijf. Alle spieren en spiergroepen werden goed aangepakt. Soms even de tandjes op elkaar. Maar na afloop lekker los gemasseerd weer naar buiten. En het uur werd helemaal vol gemaakt. Herhalingsgevaar best groot.
Plaats reactie

Terug naar “Bussum”