Bredalaan 37
5652 JA Eindhoven
Mob: +31-6-4952 6863 Website Facebook
Openingstijden: maandag t/m vrijdag van 10:00 tot 22:00, zaterdag van 10:00 tot 21:00, zondag van 11:00 tot 21:00
Tarieven: vanaf € 40/½uur, € 60/1uur, € 90/1½uur, € 115/2uur
Met dank aan Binkie voor de aanmelding.
2022-06-11: Facebook-pagina toegevoegd met dank aan RakSiam.
Oliemassage kost €65 voor een uur.
Mooie zaak maar ik ga regelmatig net over de grens bij Roermond: €50 voor 90 minuten en voor €65 wordt je maar liefst 2 uur stevig gemasseerd.
Waarom dit gigantische verschil?
Dit is inderdaad een mooie zaak met een dito website, dus vandaar maar eens een afspraak hier gemaakt via deze zelfde website. Ik kon ook van tevoren douchen, dus so far so good.
Daarna werd het helaas minder, want hoewel ik een traditionele Thaise massage had geboekt, werd de olie rijkelijk over mijn rug verspreid en werd er oppervlakkig gemasseerd. Ik heb er niet direct iets van gezegd, wel dat het wat steviger mocht, maar voor de rest gelaten voor wat het was.
Aan het einde van de massage, die trouwens wel heel netjes werd afgesloten met een aangeboden flesje water (incl. glas) en een kleine versnapering, kwam de aap uit de mouw, want toen werd ik gevraagd om te betalen terwijl ik dit ook al via de website had gedaan. De dame liep even weg en kwam na een kort ogenblik terug en toen was alles ok, maar werd me dus ook duidelijk dat ze niet van tevoren had gecheckt voor welke massage ik kwam.
Al met al dus een beetje onprofessioneel in mijn ogen. Maar goed ze zijn nieuw, dus ik vel niet direct een eindoordeel.
Thei schreef: ↑za 11 jun 2022 16:38
Achter Roermond ligt Elmpt, en dat is Duitsland.
Makkelijk te vinden via Google; succes.
Misschien beter om een apart item te maken maarruhh kan je daar zonder ondergoed liggen?? ik kom regelmatig in die heimat maar altijd willen ze de boxer aanlaten en vind dat zo'n nog go...
Net als de meeste Thai in Duitsland kom je daar alleen voor een massage, met onderbroek aan.
Je kunt wegwerponderbroek aandoen.
Wil je zonder; dan zijn er de Chinese salons.
Hier zeer recentelijk geweest. Zoals reeds vermeld, een mooie salon waar de kamer een fijne temperatuur heeft en de tafel elektrisch wordt verwarmd. Voor en achter af kunnen douchen. Nina was de masseuse van dienst die haar vak bijzonder goed verstaat. Massage was redelijk veel strijken maar dat was ook waar ik naar op zoek was.
Wat fijn was dat bij aanvang van de massage onder meer je voeten met een warme doek worden schoongemaakt / gescrubbed.