Geen PB/PM in berichten!!
Geen PB/PM in berichten!!
Aan iedereen,
De laatste tijd worden er steeds meer berichtjes geplaatst met nauwelijks meer dan "PB mij" of "Ik stuur PB" of "Ik wil ook PB".
Het lijkt alsof dit de standaard is geworden. Naast dat het geen toegevoegde waarde heeft, anders dan dat je berichtenteller met 1 omhoog gaat, het lijkt ook in strijd te zijn met artikel 2.c. De handhavers van diverse gemeente lezen wellicht ook mee op ons forum. En we willen toch niet dat wij zelf de aanleiding geven aan deze moraalridders.
Dus als je geen waarschuwing of ban wil hebben, stop dan met dit type berichten.
De komende tijd gaan we de oude al geplaatste berichten ook aanpassen/verwijderen.
Beheerders/Moderators Forum voor Oosterse Massages
De laatste tijd worden er steeds meer berichtjes geplaatst met nauwelijks meer dan "PB mij" of "Ik stuur PB" of "Ik wil ook PB".
Het lijkt alsof dit de standaard is geworden. Naast dat het geen toegevoegde waarde heeft, anders dan dat je berichtenteller met 1 omhoog gaat, het lijkt ook in strijd te zijn met artikel 2.c. De handhavers van diverse gemeente lezen wellicht ook mee op ons forum. En we willen toch niet dat wij zelf de aanleiding geven aan deze moraalridders.
Dus als je geen waarschuwing of ban wil hebben, stop dan met dit type berichten.
De komende tijd gaan we de oude al geplaatste berichten ook aanpassen/verwijderen.
Beheerders/Moderators Forum voor Oosterse Massages
Leuker kunnen we het wèl maken.
Re: Geen PB/PM in berichten!!
Heel fijn! Naar een topic toe klikken om alleen "ik stuur je een pb" te lezen is best irritant. Dat voegt inderdaad niks toe.
Wat hoor ik daar 

- Jira Kotinny
Eens. Wat is het nut van dit soort flauwekul mededelingen?
In plaats van praten over zo'n PB in het openbaar, stuur of vraag deze info dan alleen aan de schrijver zelf.
Of, nog beter, ga er gewoon zelf heen, onderga de massage en ervaar alles zelf. Veel beter.
In plaats van praten over zo'n PB in het openbaar, stuur of vraag deze info dan alleen aan de schrijver zelf.
Of, nog beter, ga er gewoon zelf heen, onderga de massage en ervaar alles zelf. Veel beter.
เกิดใหม่ในประเทศไทย
Het zal wel niet meer van deze tijd zijn, maar toch: KUDO's!!Jira Kotinny schreef: ↑di 18 jul 2023 23:18 Eens. Wat is het nut van dit soort flauwekul mededelingen?
Q: Je kunt er van genieten. Rara wat is dat?
A: !egassaM
A: !egassaM
Ik heb een vraagje hoe kan mijn profiel van dit forum verwijderen geen interesse meer
- Ouradventure
In het Privacyreglement Forum voor Oosterse Massages staat hierover het volgende:verwijderd schreef: ↑do 03 aug 2023 00:57 Ik heb een vraagje hoe kan mijn profiel van dit forum verwijderen geen interesse meer
5. Rechten deelnemers
Deelnemers aan het forum geven door registratie ondubbelzinnige toestemming voor het registreren van hun persoonsgegevens door de beheerder en het publiceren op internet van hun bijdrage, inclusief bijzondere persoonsgegevens. Iedereen kan zijn toestemming te allen tijde intrekken en verzoeken om verwijdering van zijn gegevens. Desgevraagd verwijdert de beheerder de gegevens die benodigd waren voor registratie en anonimiseert de beheerder bijdragen aan het forum. Dat wil zeggen dat het gekozen pseudoniem wordt vervangen door de generieke term ‘verwijderd’ en het eventuele bijbehorende profiel wordt gewist. De bijdragen zelf blijven in het forum staan, om de logica van de discussie niet te verstoren, tenzij een deelnemer een bijzondere omstandigheid aanvoert om een specifieke bijdrage te verwijderen, bijvoorbeeld omdat de bijdrage de deelnemer identificeerbaar maakt.
Om een verwijder of correctieverzoek te kunnen uitoefenen, is het noodzakelijk dat de deelnemer de gegevens meldt waarmee hij zich heeft geregistreerd. De beheerder neemt contact op met het e-mailadres dat bij registratie is opgegeven.
Het adres voor verwijder en correctieverzoeken is: beheer@massageforum.nl.
- Markdevries
Als ik een PM krijg zoek ik eerst op hoeveel berichten de vrager heeft geschreven.
Bij minder dan tien berichten geen antwoord terug.
Bij minder dan tien berichten geen antwoord terug.

Jij bent wel heel strengMarkdevries schreef: ↑vr 04 aug 2023 14:22 Als ik een PM krijg zoek ik eerst op hoeveel berichten de vrager heeft geschreven.
Bij minder dan tien berichten geen antwoord terug.![]()

Mijn antwoord wil nog weleens afhangen van het aantal berichten. Nul berichten en allerlei vragen over mogelijkheden, leidt al snel tot het antwoord dat ik graag een recensie zie.
Wat hoor ik daar