(TH) Chanthra Thaise massage, Wilhelminastraat 4-A

Plaats reactie
GreenFace
Site Admin

Thailand-TH (TH) Chanthra Thaise massage, Wilhelminastraat 4-A

Bericht: # 665Bericht GreenFace »

Afbeelding

Wilhelminastraat 4-A
6851 KP Huissen
Mob: +31-6-2786 8230
Website

Openingstijden: dagelijks van 10:00 tot 21:00 behalve donderdag, alleen op afspraak
Tarieven: € 30/½uur, € 45/1uur, € 65/1½uur, € 85/2uur

01-05-2023: tarieven aangepast, met dank aan Jeroen
Jeroen

Re: (TH) Chanthra Thaise massage, Wilhelminastraat 4-A

Bericht: # 6405Bericht Jeroen »

Dit is veruit de goedkoopste massagesalon in de regio. Hier krijg je nog een massage voor €40/uur. Dus maar een keer geprobeerd. Zeker niet slecht maar er is een belangrijk minpunt: geen douche. Maar voor deze prijs stap ik daar al snel overheen. Ook al omdat ik altijd gedoucht heb voordat ik me laat masseren. De douche na afloop dus ook maar thuis gedaan. Ook de eerste keer dat de masseuse voor een plaspauze even wegliep. Al met al voor mij een zesje.
Ron

Bericht: # 8650Bericht Ron »

Vandaag een goede afwisselende massage gehad van ruim 1,5 uur.
Koeng is een zeer goede masseuse die ook van een leuk babbeltje houd.
Ik ga hier zeker nog terugkomen.
oortjes
Contacteer:

Bericht: # 8653Bericht oortjes »

Jeroen schreef: wo 26 okt 2022 16:51 Ook de eerste keer dat de masseuse voor een plaspauze even wegliep. Al met al voor mij een zesje.
Een zesje omdat de masseuse moest plassen?
Wat hoor ik daar :oops:
eddepet

Bericht: # 8657Bericht eddepet »

oortjes schreef: wo 15 feb 2023 18:07
Jeroen schreef: wo 26 okt 2022 16:51 Ook de eerste keer dat de masseuse voor een plaspauze even wegliep. Al met al voor mij een zesje.
Een zesje omdat de masseuse moest plassen?
De prijs/kwaliteit verhouding is hier goed. Logisch dat ze dan druk is. Bij kantoorwerk kan je het wel even ophouden maar als een masseuse moet plassen dat kan dat toch?
Jeroen

Bericht: # 8659Bericht Jeroen »

In mijn zesje is alles meegewogen. Prijs, massage, vriendelijkheid en inderdaad plaspauze die ook voor of na de massage zou moeten kunnen.
Puffer

Bericht: # 8660Bericht Puffer »

Jeroen schreef: do 16 feb 2023 09:30 .... plaspauze die ook voor of na de massage zou moeten kunnen.
Dat is maar de vraag. Ik ben erachter dat als een vrouw moet dan moet ze. En dat komt niet altijd goed uit :D
We moeten een beetje begrip hebben.
oortjes
Contacteer:

Bericht: # 8664Bericht oortjes »

Als ik tijdens massage of werken aandrang voel, ga ik ook geen uur wachten. Het lijkt me totaal belachelijk om iemand daarop te veroordelen.
Wat hoor ik daar :oops:
Willy

Bericht: # 8665Bericht Willy »

Jeroen schreef: do 16 feb 2023 09:30 In mijn zesje is alles meegewogen. Prijs, massage, vriendelijkheid en inderdaad plaspauze die ook voor of na de massage zou moeten kunnen.
Wellicht had je een invaller. Dat gebeurt hier nog wel eens. Koeng straalt niet veel enthousiasme uit maar dat is maar uiterlijke schijn. Ik merk wel oprechte interesse bij haar en ik vind haar wel een prettig mens.

Haar agenda zit vol en ze regelt de routing in de salon heel efficiënt. Als je na de massage gaat aankleden is zij al weer snel met de volgende klant bezig en bij het weggaan int ze snel even het geld en doorrrrr....

Het komt voor dat ze de telefoon aanneemt dus het kan er wat onrustig zijn maar voor €45 per uur is dat voor mij wel acceptabel. De massage begint bij haar al vanaf minuut 1. Geen gedoe met handdoeken de eerste 10/15 minuten. Al met al value for money bij Koeng
Ron

Bericht: # 8673Bericht Ron »

Helemaal eens met Willy.
Van mij krijgt ze een 8 voor het gehele plaatje.
Tony

Bericht: # 8682Bericht Tony »

Helemaal eens met Willy en Ron. Ik geef haar ook een 7.5-8.

Ik kom hier al een tijdje en dan leer je haar kennen en Koeng mij natuurlijk. Haar stijl van masseren past bij mij en daarnaast kan ze ook wel een beetje ondeugend/speels zijn. Dat zal zijn omdat ik haar alweer wat langer ken. Lachen kan je zeker met haar. Ze lijkt een beetje ongeïnteresseerd, maar dat is ze echt niet. Bovendien een harde werker (zoals boven beschreven). En ja ........ ook af en toe naar de WC of even naar haar collega in de andere kamer. Ik vind het niet direct irritant omdat dit nooit lang duurt en ze voldoende "pluspunten" heeft.

Wat ik zelf erg fijn vindt, is dat zij haar hand op je lichaam houdt als ze van positie veranderd. Bijvoorbeeld als ze van de ene kant naar de andere kant van de tafel loopt. Ik voel mij daar erg veilig/fijn bij.

Wat mij betreft spoort ze vrij snel de gedeelten op die extra aandacht behoeven. Bij mij zijn dat de hamstrings. Die behandelt ze dan ook erg goed. Meestal mag ik mij, als laatste van de massage weer even weer op mijn buik draaien zodat ze die hamstrings nog even naloopt op de laatste mankementen.

Altijd daarna nog wat te drinken en wat zoetigheid "for the road".
Ben1958

Bericht: # 9257Bericht Ben1958 »

De eerste ervaring met koeng van massagesalon chantra was meteen vertrouwd en zeer fijn en professioneel. Ik dacht deze is goed en voel ik me goed bij met een uitstekende massage. Dit is wat ik zoek en ga ik vaker naartoe. De eerst volgende afspraak zou ze mij weer masseren maar werd ik bij aankomst bij een andere masseuse geplaatst. Waar ik sowieso al niet blij van werd.
Dat meisje deet wel haar best maar kon niet tippen aan koeng waar ik tenslotte voor gekomen was. Van de 100 minuten 30 minuten kriebelen over je hoofd en door de haren kom je niet voor in een massage salon. En daar is zo een massage ook te duur voor. Jammer dat zoiets dan zo moet lopen als je juist denkt, wat fijn dat ik een goede masseuse heb gevonden. En dan krijg je dit weer.
Willy

Bericht: # 9262Bericht Willy »

Ben1958 schreef: ma 13 mar 2023 23:55 De eerste ervaring met koeng van massagesalon chantra was meteen vertrouwd en zeer fijn en professioneel. Ik dacht deze is goed en voel ik me goed bij met een uitstekende massage. Dit is wat ik zoek en ga ik vaker naartoe. De eerst volgende afspraak zou ze mij weer masseren maar werd ik bij aankomst bij een andere masseuse geplaatst. Waar ik sowieso al niet blij van werd.
Dat meisje deet wel haar best maar kon niet tippen aan koeng waar ik tenslotte voor gekomen was. Van de 100 minuten 30 minuten kriebelen over je hoofd en door de haren kom je niet voor in een massage salon. En daar is zo een massage ook te duur voor. Jammer dat zoiets dan zo moet lopen als je juist denkt, wat fijn dat ik een goede masseuse heb gevonden. En dan krijg je dit weer.
Ik kom ook regelmatig bij Koeng. Haar massage gaat van de hak op te tak. Van billen naar nek en dan weer de rug en benen en dan weer hoofd en dat herhaalt zich talloze keren. De structuur ontbreekt aardig. Ze masseert met veel druk en vanaf minuut 1. Al met al ben ik tevreden en blijf ik er komen.

Koeng komt wat dof en ongeïnteresseerd over maar dat is uiterlijke schijn. Ze bouwt met veel klanten een band op en veel mensen komen terug bij haar. Ze zit ook altijd vol. Even binnenlopen zit er niet in. Minimaal een dag van te voren boeken anders weinig kans op een plek.

Reken niet op privacy wat betreft geluid. Er is geen isolatie. Wel wat wandjes maar aan de bovenkant is alles open en je hoort alles.

Gezien het prijsniveau moet je er op rekenen dat wanneer een collega masseert je geen topper krijgt. Er is mij ook wel eens een collega aangeboden maar dat is het dan toch net niet. Dus nu sla ik dat af.
Harry

Bericht: # 9313Bericht Harry »

Ik sluit me aan bij de vorige spreker, Koeng gaat van hak op de tak maar dit is ook wel weer fijn. Werd halverwege afgewisseld door een wat oudere masseuse omdat zij de telefoon moest beantwoorden. Heel even een 4-handen massage mogen ervaren voor 5 minuten toen kwam de volgende client al binnen.
Prima massage verder, alles is netjes en schoon
IACS

Bericht: # 10389Bericht IACS »

Ik kom altijd met veel plezier bij Koeng. Haar massages doen mijn lijf goed. Koeng is goed in haar vak, ik voel me op mijn gemak bij haar en ga altijd tevreden naar huis.
Koeng is zeer vriendelijk en behulpzaam en ik raad haar zeker aan. Iedereen heeft eigen wensen en prioriteiten waaraan een salon moet voldoen, voor mij biedt Koeng een hele goede prijs, kwaliteit verhouding en een warm welkom.
Jeroen

Bericht: # 10438Bericht Jeroen »

Prijs is inmiddels al een paar maanden €45/uur. Belangrijkste minpunten zijn het ontbreken van een douche en de zeer gehorige massageruimtes. Pluspunten zijn de prima massage en de lage prijs. Je moet wel reserveren, zo maar binnen lopen wordt niet op prijs gesteld. Ook is de foto van Chantra of Koeng zeker 20 kg geleden.
Willy

Bericht: # 10440Bericht Willy »

Jeroen schreef: ma 01 mei 2023 19:48 Prijs is inmiddels al een paar maanden €45/uur. Belangrijkste minpunten zijn het ontbreken van een douche en de zeer gehorige massageruimtes. Pluspunten zijn de prima massage en de lage prijs. Je moet wel reserveren, zo maar binnen lopen wordt niet op prijs gesteld. Ook is de foto van Chantra of Koeng zeker 20 kg geleden.
Als fan van Koeng kan ik bovenstaande beamen. De salon is gehorig en dat dit niet voorkomen is zal ws een reden hebben. Dan doet de lichaamsbouw van Koeng er niet toe en wat mij betreft onnodig om te vermelden. Niemand heeft er om gevraagd en lijkt mij voor haar (of partner) als zij meeleest best pijnlijk om te lezen.

Ik neem het dus maar voor haar op want wat mij betreft alle lof voor haar goede prijs/kwaliteitverhouding.
Tony

Bericht: # 10998Bericht Tony »

Ik had vandaag zin in een lekkere massage. Wat schetst mijn verbazing: een Wapp van Koeng "hoe gaat het met je" ;)

Gelijk maar gevraagd of ze tijd had en ja hoor ik kon direct langs. Slimme dame :lol:

Ik was al weer een tijdje niet geweest nadat ze van vakantie terug was. In die zin alweer een tijdje terug.

Heerlijk genoten van haar massage (1,5 uur). Ze weet mij toch altijd weer te verrassen met haar massage die prima bij mij past.

Eigenlijk hoef ik nooit te zeggen wat en/of waar ik last van heb. Ze weet dat prima te vinden en te behandelen.

Helemaal top. Geintje af en toe en niet teveel gepraat.
cor1006

Bericht: # 11966Bericht cor1006 »

Vakantietijd is voor velen leuk, maar als je 'vaste' masseuses niet beschikbaar zijn dan is het voor mij even wat minder leuk en is het de vraag waar je terecht kan voor een goede massage.

Na het lezen van wat recensies op dit forum ben ik bij Chanthra terechtgekomen en dat is me heel goed bevallen. Wat een heerlijke massage heb ik hier vandaag mogen ondergaan. Hele lange halen die van hot naar her gaan, maar waar je na verloop van tijd toch een systeem in ontdekt. Ook was het best een stevige massage zonder dat het pijn ging doen.

Van de gehorigheid waar bij een eerdere recensies over werd gesproken heb ik geen last gehad aangezien ik de enige klant was. Een klein minpuntje is dat ze een aantal keren weg ging om e.e.a. te regelen en de bij de afgesproken tijd werd met zowel de begintijd als de duur een beetje slordig omgegaan in mijn nadeel. De massage was echter heerlijk en daarom denk ik dat ik hier wel vaker naar toe zal gaan, ook als het geen vakantietijd meer is.
Laatst gewijzigd door cor1006 op vr 04 aug 2023 21:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Nijmegen

Bericht: # 11967Bericht Nijmegen »

Je hebt mij op een idee gebracht, dank!
Koeng ken ik al een hele tijd (van Anchalee's salon), ook in Huissen geweest. Maar ik ben haar een beetje uit het oog verloren.
Inderdaad een hele vriendelijke dame, met een prima massage. Ik kwam er altijd als herboren vandaan. Het niet kunnen douchen vind ik een nadeel, maar ik ga binnenkort een afspraak maken!
cor1006

Bericht: # 11971Bericht cor1006 »

Nijmegen schreef: vr 04 aug 2023 20:50 Het niet kunnen douchen vind ik een nadeel, maar ik ga binnenkort een afspraak maken!
Ze is nogal een liefhebber van tijgerbalsum! dat is in combinatie met niet kunnen douchen een slechte combinatie. Voor mij maakt het niet uit, zodra ik thuis ben ververs ik mezelf, maar als je na de massage nog een (zakelijke) afspraak hebt is het wat minder.
Nijmegen

Bericht: # 11977Bericht Nijmegen »

cor1006 schreef: vr 04 aug 2023 21:19
Nijmegen schreef: vr 04 aug 2023 20:50 Het niet kunnen douchen vind ik een nadeel, maar ik ga binnenkort een afspraak maken!
Ze is nogal een liefhebber van tijgerbalsum! dat is in combinatie met niet kunnen douchen een slechte combinatie. Voor mij maakt het niet uit, zodra ik thuis ben ververs ik mezelf, maar als je na de massage nog een (zakelijke) afspraak hebt is het wat minder.
Klopt! Meerdere dames
Daar houd ik niet van, ik vraag altijd of ze dat bij mij niet gebruiken.....
cor1006

Bericht: # 11979Bericht cor1006 »

Ik vind de lucht niet fijn, maar wel de warmte die het geeft. Ze vraagt het wel netjes van te voren.. so no problems
Mvb2023

Bericht: # 13819Bericht Mvb2023 »

Tijdelijk gesloten t/m 14 december! Wilde hier langs gaan maar zag plots dat ze dicht waren op hun website.
Tony

Bericht: # 15112Bericht Tony »

Onlangs weer eens bij Koeng geweest. Was weer een tijd geleden vanwege haar verblijf in Thailand en mijn vakantie daar net voor was.

Toch weer fijn dat het dan toch weer lijkt alsof je weer iets nieuws ontdekt hebt. Was haar aanpak/massage een beetje vergeten.

Ik heb weer genoten en Koeng blijft een heerlijk adres. Ligt niet ver bij mij vandaan en altijd snel geboekt. Top dus!
NLS1919

Bericht: # 15562Bericht NLS1919 »

Koeng is een absolute topper w.m.b. een lieve vrouw vol met humor en zeer kundige handen.

Ik kom graag bij Koeng. Afspraak maken gaat altijd snel en simpel, en ben nog nooit teleurgesteld de deur uitgelopen.
Tony

Bericht: # 15642Bericht Tony »

NLS1919 schreef: di 20 feb 2024 21:46 Koeng is een absolute topper w.m.b. een lieve vrouw vol met humor en zeer kundige handen.

Ik kom graag bij Koeng. Afspraak maken gaat altijd snel en simpel, en ben nog nooit teleurgesteld de deur uitgelopen.
Helemaal eens. Ontzettend fijne vrouw en masseuse. Kom er graag en ook voor mij gaat een afspraak maken vrij makkelijk. Loop ook altijd ontspannen weer weg met een flesje water en wat snoepjes. Top.
Jonnie69

Bericht: # 18978Bericht Jonnie69 »

Ik was in de buurt en afgaande op de recensies deze salon bezocht. De salon ligt buiten het mooie centrum van Huissen, in bedrijvengebied. De salon zit ook in een bedrijfsgebouw, trapje af en even doorlopen. Geen gezellige entree maar goed. Sfeer binnen is goed.
Geboekt via whatsapp en specifiek gevraagd om een massage van Chantra/Keung.
Ik belde aan en een nogal stevige jonge Thaise vrouw deed open. Dit was niet Chantra. Ik werd naar een met een gordijn afgesloten kamer geleid. Ik vroeg haar of zij de massage ging doen. Ja, was het antwoord, waarop ik zei dat dit niet de bedoeling was. Om een massage van Chantra gevraagd dan wil ik die ook krijgen van haar (mede gezien de recensies). Chantra kwam de andere kamer uit, keek even naar mij, overlegde met de andere dame en vervolgens nam Chantra mij aan de hand naar de eerder genoemde kamer. Daar kon in adamskostuum liggen op een ruime tafel. Wat volgde was een buitengewoon goede massage van 90 minuten. Chantra is zeer kundig en ook gezellig. Kom zeker een keer terug maar er voor omrijden? Nee dat niet.
Oh ja, het klopt idd dat de foto op de website een twintigtal kilo’s geleden is…
Plaats reactie

Terug naar “Huissen”