Suggestie: kaart toevoegen aan forum?

Technische problemen, vragen over het forum? Plaats deze berichten hier.
Plaats reactie
StevenP

Thinking Suggestie: kaart toevoegen aan forum?

Bericht: # 953Bericht StevenP »

Hallo,

Allereerst enorm bedankt voor het opzetten van dit forum, dit wordt denk ik door velen enorm gewaardeerd!

Ik vroeg mij af in hoeverre het eventueel mogelijk is om een soort kaart functie toe te voegen aan dit forum. Waar je dus a.d.h.v. een soort van Maps kan zien welke massagesalons er bij jou in de buurt zijn. Ik doel er daarmee niet op om de huidige opzet met provincie en plaats te veranderen maar om de kaart er als optie naast te hebben.

Persoonlijk lijkt mij dit enorm handig, wat denken jullie hiervan?

Mvg,
Steven
RedBaron
Site Admin

Re: Suggestie: kaart toevoegen aan forum?

Bericht: # 954Bericht RedBaron »

Hoi Steven,

We zitten met dit idee al te spelen want het lijkt heel handig, dus ja het is een goed idee.
Of we het technisch en beheer(s)baar geregeld krijgen weten we nog niet want we willen eerst het forum gevuld hebben met alle al bekende salons voordat we nieuwe functionaliteiten willen gaan toevoegen.

Maar we houden het in gedacht.

Groet RedBaron
Leuker kunnen we het wèl maken.
Reynaerde

Bericht: # 976Bericht Reynaerde »

Met Google kan je hetzelfde doen, in je buurt zoeken, Google komt met meer opties dan er hier adressen staan, apple gebruikers hebben tevens de Siri zoekfunctie
StevenP

Bericht: # 979Bericht StevenP »

@RedBaron, leuk om te horen dat hier ook al over nagedacht wordt en logisch dat de focus eerst ligt op de basis. Eventueel wil ik wel alvast even in de ronde kijken of er misschien gratis website add-ons zijn voor een dergelijke functie. Als daar behoefte aan is?

@Reynaerde, het klopt dat je met Google Maps zelf ook op allerlei massagesalons in de buurt kunt zoeken alleen valt het mij op dat veel van de massagesalons die op dit forum vermeld zijn niet zichtbaar zijn in Google Maps. Daarnaast vind ik ook de (toekomstige) reviews op deze site veel waarde toevoegen bij het kiezen van een massagesalon :D
RakSiam

Bericht: # 1034Bericht RakSiam »

Reynaerde schreef: ma 11 okt 2021 09:40 Met Google kan je hetzelfde doen, in je buurt zoeken, Google komt met meer opties dan er hier adressen staan, apple gebruikers hebben tevens de Siri zoekfunctie

Als je Google gebruikt dan maakt de zoekterm heel veel verschil of je een salon al dan niet ziet.
Gebruik maar eens de zoekterm "Thaise massage" of "Thai massage", je krijgt verschillende resultaten.
Voordat je dan de salon hebt gevonden die je zocht ben je soms veel pogingen verder.
Q: Je kunt er van genieten. Rara wat is dat?
A: !egassaM
RedBaron
Site Admin

Bericht: # 1036Bericht RedBaron »

StevenP schreef: ma 11 okt 2021 11:18 @RedBaron, leuk om te horen dat hier ook al over nagedacht wordt en logisch dat de focus eerst ligt op de basis. Eventueel wil ik wel alvast even in de ronde kijken of er misschien gratis website add-ons zijn voor een dergelijke functie. Als daar behoefte aan is?
Hoi StevenP,
Kijken mag natuurlijk altijd.
Maar zoals ik al aangaf, het heeft op dit moment bij ons totaal geen prioriteit, sterker nog na het vullen gaan we even op onze lauweren rusten en op adem komen.
Leuker kunnen we het wèl maken.
Reynaerde

Bericht: # 1044Bericht Reynaerde »

RakSiam schreef: do 14 okt 2021 01:30
Reynaerde schreef: ma 11 okt 2021 09:40 Met Google kan je hetzelfde doen, in je buurt zoeken, Google komt met meer opties dan er hier adressen staan, apple gebruikers hebben tevens de Siri zoekfunctie

Als je Google gebruikt dan maakt de zoekterm heel veel verschil of je een salon al dan niet ziet.
Gebruik maar eens de zoekterm "Thaise massage" of "Thai massage", je krijgt verschillende resultaten.
Voordat je dan de salon hebt gevonden die je zocht ben je soms veel pogingen verder.
Je geeft het zelf al aan, je moet wel weten hoe te zoeken
Plaats reactie

Terug naar “Forumzaken”